Nu is het al wat minder, maar een paar weken was het voor het slapen gaan nog ff puzzelen. Ik ben nog zo jong en nu al verslaafd.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
De Chinees? Jou?
Je valt me nu wel op vanwege de sudoku, me mam is er helemaal verslaafd aan!
Me mam! verslaafd! T'is een schande!![]()
Daar houden we je aan!!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:01 schreef shredder het volgende:
Maar ik zal blijven posten in CUL hoor![]()
Anders zitten we dadelijk wéér met maar 1 modquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Golfer, kijk je wel uit voor haar rug!
Veel plezier Bluezz!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds, ik ben er even een weekend tussenuit, verwenweekend voor golfer in Texel (met bluezzekind)
Tot maandagavond of zo
Dus in het weekend ga je wel op tijd naar bed?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Hmm, onzin of niet, het klinkt erg lekker
Ik ga slapen, als ik je niet meer "spreek", eetse met kerst
Ja, nu je het zegtquote:Op vrijdag 16 december 2005 23:47 schreef rashudo het volgende:
[..]
Dus in het weekend ga je wel op tijd naar bed?
Je menu is om te smullen.. is het leven voor ons als culinaire connaisseurs niet fantastisch? Dat we gewoon rondlopen en wat St. Jacobs-schelpjes kopen of wat dan ook.. en daar heerlijk van kunnen genieten?quote:Op vrijdag 16 december 2005 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
En ik vind het leuk, want het is simpel!
Dat is vaak de kunst.. hoeveel lekkere gerechten worden niet gemaakt van afvalvlees? Misschien geen culinaire hoogstandjes, maar wel populair, en daar kan ik zeker van genieten op zijn tijd.quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:16 schreef krakkemieke het volgende:
Je bazelt niet, dus NP.
Ik vind veel dingen lekker, maar ik ben arm.
Ik vind het dus leuk om zonder kaviaar of kobe biefstuk iets lekkers te maken......
Vertel, Soms kan iets heel simpels heel erg lekker zijn!!quote:Op zaterdag 17 december 2005 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Aan de andere kant, als ik een eenvoudig menu vertel, wat ik wil,ben ik TE simpel...
Deze link is dan misschien wel handig om erbij te hebben:quote:Op zondag 18 december 2005 16:49 schreef NoSigar het volgende:
Ga vanavond soep gemaakt van boullion (gisteren gemaakt, min of meer volgend P. Verdriets wijze uit het topic Hoe maak ik iets langzaam klaar) en ongeveer de ingredienten die Rashudo hierboven ergens opschreef. [CUL-SC] Deel 31: Do you hear what I hear?...
Ben benieuwd.
Misschien wel iets in die richting maar ik eet bijna nooit Italiaans omdat de Italiaan hier in de buurt erg slecht isquote:Op zondag 18 december 2005 23:33 schreef krakkemieke het volgende:
Martijn... jij hebt nooit involtini geproefd? Of iets in die richtying?
Klink als de italiaan hierquote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje eet nooit italiaans in baarn, omdat het zo slecht is....
Niet ontdooide pasta enzo......
Ik eet nooit Italiaans.. thuis niet, en ook niet uit. Toch is 1 van de lekkerste keren uit eten in Rome geweest.. Maar ja, vind maar eens een goede italiaan in Nederland.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Krakje eet nooit italiaans in baarn, omdat het zo slecht is....
Niet ontdooide pasta enzo......
Ik weet het.. het komt heus nog wel goed met mequote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
Rashudo, italiaans eten is echt lekker!
Italianen door turken, de frietboer door Chinezen en De mexicaan is tegenwoordig ee hollander, waar gaat het naar toe.....quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef SiGNe het volgende:
De meeste italiaanse restaurants worden tegenwoordig gerund door Turken, wel jammer want het komt de smaak niet echt ten goede.
In Utrecht zit ook wel een goede Italiaan bij de oude gracht, Sardegna, heeft authentieke Sardineese gerechten, erg lekker
quote:Op maandag 19 december 2005 12:53 schreef SiGNe het volgende:
De meeste italiaanse restaurants Pizzeria's worden tegenwoordig gerund door Turken, wel jammer want het komt de smaak niet echt ten goede.
In Utrecht zit ook wel een goede Italiaan bij de oude gracht, Sardegna, heeft authentieke Sardineese gerechten, erg lekker
Je vergeet de griek hier die wordt ook door turken gerundquote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef Chielus het volgende:
[..]
Italianen door turken, de frietboer door Chinezen en De mexicaan is tegenwoordig ee hollander, waar gaat het naar toe.....
Open haardquote:Op maandag 19 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:![]()
Back from Texel, heeeeerlijk lang weekend gehad.
Guur buiten, open haardje binnen, en een sauna, bubbeltjesbad, zonnebankie en we hebben scrabble-kampioenschappen gehouden met zijn 3tjes
Zometeen nog even lekker tapas eten, want golfer is vandaag eigenlijk pas jarig
En dan vanavond en morgen 4 dagen teruglezen
Hoe was het eten en hoe vond golfer de verrassing? Of was het dat al niet meer?quote:Op maandag 19 december 2005 17:54 schreef Bluezz het volgende:![]()
Back from Texel, heeeeerlijk lang weekend gehad.
Guur buiten, open haardje binnen, en een sauna, bubbeltjesbad, zonnebankie en we hebben scrabble-kampioenschappen gehouden met zijn 3tjes
Zometeen nog even lekker tapas eten, want golfer is vandaag eigenlijk pas jarig
En dan vanavond en morgen 4 dagen teruglezen
Kun je slecht slapen?quote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
Zit nu aan de melk met anijs...mjam!
Het eten was ok, het was alleen zoooo rustig dat we de gangen veel en veel te snel achter elkaar kregen.quote:
Jawel, dat was het tot de avond vóór vertrekquote:en hoe vond golfer de verrassing? Of was het dat al niet meer?
Ik kan heel goed slapen zelfs. Het feit dat ik continue in een verkeerd ritme zit zuigt gewoon.quote:
fijn dat heb ik ook, nu 4 dagen tot 3 uur gewerkt, zul je zien dat ik morgen ook pas om 3 uur in slaap valquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kan heel goed slapen zelfs. Het feit dat ik continue in een verkeerd ritme zit zuigt gewoon.
Maar warme melk met anijs drink ik omdat ik het lekker vind...niet om te kunnen slapen
die kans is groot jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 03:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
fijn dat heb ik ook, nu 4 dagen tot 3 uur gewerkt, zul je zien dat ik morgen ook pas om 3 uur in slaap val
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |