Da's toeval. Ik zit echt krap in mijn tijd tegenwoordig *snik*quote:Op maandag 12 december 2005 07:01 schreef BBQ-kip het volgende:
He DM, pctje is weer gemaakt begrijp ik?
Ik zie je opeens weer veel meer in CUL sinds je geen modje meer bent
Veelbelovende titel!quote:Op dinsdag 13 december 2005 08:54 schreef Nembrionic het volgende:
(...) dat the Skeleton Key in de videotheek ligt...die is vet!
Lekker voor de kerst, bedankt!quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:32 schreef karper het volgende:
net even een variant gemaakt op stoofpeertjes stoof appels
4 kleine appeltjes(jonagold)
witte wijn
flink wat suiker
gembersiroop
citroensap
me ouders kunnen dus vanavond smullen![]()
Ik heb mezelf een paar vrije dagen kado gegeven, en nu zit ik ff te forummen (tjee...! en hij is niet eens traag!), maar geloof me, van mij mogen er 36 uur in een etmaal...quote:Op dinsdag 13 december 2005 16:26 schreef Bluezz het volgende:
mamma![]()
Hadden we toch niet gewoon op jouw terugkomst moeten wachten dan
Nieuwe puter, meer tijd
Piet, je blijft spannend zo
Een god zonder kleren...?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:19 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik heb een keer in een topic wat plaatjes voorbij zien komen maar ik geloof toch niet dat hij dat echt wasLeek meer op Thor de dondergod die z'n kleren vergeten was.
en ruig als een cokosmat, jammer he?quote:
Zolang je niet met een roze handtas voor me in de weg loopt vind ik het primaquote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en ruig als een cokosmat, jammer he?
Ja dat vind ik ook zo jammer, je hebt "mannelijke" homo's en "vrouwelijke", heb meerdere malen met verschillende vrouwelijke types gewerkt. Pfffffffffffff.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zolang je niet met een roze handtas voor me in de weg loopt vind ik het prima![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
en ruig als een cokosmat, jammer he?
Ja juffrouw!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:44 schreef Bluezz het volgende:
Kijken we allemaal even naar Herrie in de keuken
Herman in groningen bij een italiaans restaurant.
Wat had je er allemaal doorheen gegooid?quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:36 schreef Chielus het volgende:
hij was heerlijk, erg goed gevuld en genoeg voor 2 dagen.
Goedzo, pupilquote:Op dinsdag 13 december 2005 21:48 schreef rashudo het volgende:
Ja juffrouw!
Keuringsdienst van Waarde kan je toch op internet kijken
Nee, ik weet het martijn *zucht*quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:44 schreef Martijn_77 het volgende:
Snoepen zo laat op de avond is niet goed Bluezz
Ik ken hetquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik weet het martijn *zucht*
Maar zometeen met brood klaarmaken voor morgen... MOET die koelkast toch weer open![]()
Varkenshiel, zuurkool spek, boullion, Spliterwten, winterpeen, prei, klloraap, aardappel, mosterd, rookworst, selderij en dat was het wolgens mij wel.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:10 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wat had je er allemaal doorheen gegooid?
we zaten hier met 4 man kwijlend voor de TV.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:33 schreef Bluezz het volgende:
OMG die spaghetti in die enorme parmezaan, even flamberen
HONGER
Zo dat is een goed gevuld soepje!!quote:Op dinsdag 13 december 2005 23:41 schreef Chielus het volgende:
[..]
Varkenshiel, zuurkool spek, boullion, Spliterwten, winterpeen, prei, klloraap, aardappel, mosterd, rookworst, selderij en dat was het wolgens mij wel.
Ja Piet, wat ben jij? Of vind je dat nogal lastig zeggen over jezelf?quote:Op dinsdag 13 december 2005 20:39 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo jammer, je hebt "mannelijke" homo's en "vrouwelijke", heb meerdere malen met verschillende vrouwelijke types gewerkt. Pfffffffffffff.
Begrijp me goed hoor, heb niks tegen homo's, maar sommige..
Zeg Krakkemiek, waar ben je die half jaar nou geweest? Je was gewoon poef weg!quote:Op woensdag 14 december 2005 23:25 schreef krakkemieke het volgende:
Bluezz, ik twijfel wel eens over mezelf..... Ik geef niks om kleren enzo......
Maar ik ben wel enorm hetero en ik hou van borduren en ook van motors, dus ik denk maar: ik ben veelzijdig![]()
Jawel! Ik vond het irritant dat je niet kon (kan?) quoten? Die posts van jou waren irri om te lezen soms, omdat je af en toe niet wist waar je op reageerdequote:Op woensdag 14 december 2005 23:41 schreef krakkemieke het volgende:
Tja, ik lag opeens in het ziekenhuis en me computer was stuk enzo....
Sjonge, ik ben gemist....![]()
Nu is het al wat minder, maar een paar weken was het voor het slapen gaan nog ff puzzelen. Ik ben nog zo jong en nu al verslaafd.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
De Chinees? Jou?
Je valt me nu wel op vanwege de sudoku, me mam is er helemaal verslaafd aan!
Me mam! verslaafd! T'is een schande!![]()
Daar houden we je aan!!quote:Op donderdag 15 december 2005 01:01 schreef shredder het volgende:
Maar ik zal blijven posten in CUL hoor![]()
Anders zitten we dadelijk wéér met maar 1 modquote:Op vrijdag 16 december 2005 01:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Golfer, kijk je wel uit voor haar rug!
Veel plezier Bluezz!!quote:Op vrijdag 16 december 2005 00:45 schreef Bluezz het volgende:
Lieverds, ik ben er even een weekend tussenuit, verwenweekend voor golfer in Texel (met bluezzekind)
Tot maandagavond of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |