Mag niet klagen, dank je, en jij?quote:Op maandag 12 december 2005 00:34 schreef Chielus het volgende:
![]()
![]()
Hallo Iedereen,![]()
Iedereen een goed weekend gehad?
Veel te veel gewerkt, ben net pas wakker. Moest wat bijslapen.quote:Op maandag 12 december 2005 06:54 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Mag niet klagen, dank je, en jij?![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:58 schreef BBQ-kip het volgende:
En hij is nog homo ook... the horror, the shame!
De nieuwe WAO is een flinke tik harder dan de oude ja... voor sommige mensen slecht, voor sommige mensen beter, moet ik eerlijk zeggen. Maar goed, het blijft sneu als je er midden in zit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, als ex-slagerij werkneemster, kan ik zomaar schoonmaakster worden.
Maar de Wao heeft bedacht dat ik zomaar beter ben, dus dat ik kan werken
Was het maar waar.
hey, die ken ik..ik ben na 5 jaar ook opeens wonderbaarlijk genezen en kan ook opeens weer 40 uur per week werken, UWV werkt beter dan Jomanda!quote:Op dinsdag 13 december 2005 01:00 schreef krakkemieke het volgende:
Nee, als ex-slagerij werkneemster, kan ik zomaar schoonmaakster worden.
Maar de Wao heeft bedacht dat ik zomaar beter ben, dus dat ik kan werken
Was het maar waar.
Ben ook wel benieuwd naar hoe Piet er uit zietquote:Op dinsdag 13 december 2005 01:03 schreef BBQ-kip het volgende:
Zou Pietverdriet eruit zien als Herr Flick?
Ik heb een keer in een topic wat plaatjes voorbij zien komen maar ik geloof toch niet dat hij dat echt wasquote:Op dinsdag 13 december 2005 10:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd naar hoe Piet er uit ziet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |