Dat boeit me dan weer niet zo. Ik vind het idee spannend. En ik wil hem. Of hij mij wil is van secundair belang, als hij maar doet alsof.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:21 schreef erodome het volgende:
Zelf zou ik het niet doen trouwens, seks kopen, ik leef volgens het motto heel graag of niet en iemand die ik betaal wil wel heel graag mijn geld, maar mij niet...
Bah, seks met limitaties en een einddoel.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik fantaseer erover om seks te kopen.
mannen of vrouwen die zich als een hoer gedragenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef Tiekse het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een discussie over niks. Ik weet uit mijn Groninger staptijd dat er genoeg gozers met 20-30 meiden naar bed zijn geweest...dat zou dan wel ok zijn terwijl dat als je er voor betaalt dan is het ineens niet ok.
quote:Als je een brood wil stap je ook naar de bakker denk ik dan.
Je hebt hoeren en hoeren. Een goeie en wat duurdere hoer is er niet op uit om jou zo snel mogelijk te laten komen. Die verwent je en geeft je waar voor je geld.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:23 schreef vamos1 het volgende:
liever met iemand waar je van houdt, dan een hoer die je zsm wil laten komen...lijkt mij dan..
Generaliserenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laat mij even lekker generaliseren.
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2005 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Generaliseren![]()
Ik vind dat altijd zo'n bullshit, ook als excuus voor vreemdgaan ofzo...geen enkele vent hoeft zijn lul achterna te lopen.
Klopt beiden.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier m'n mening mocht geven?Bovendien is 'open minded' zijn niet hetzelfde als: het overal mee eens zijn. ok?
![]()
Zijn toch best veel mannen die dat wel doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n bullshit, ook als excuus voor vreemdgaan ofzo...geen enkele vent hoeft zijn lul achterna te lopen.
dat vind ik dus wel losersquote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn toch best veel mannen die dat wel doen.
In het gezicht, of over je tieten?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt beiden.
Ik had dit alleen niet verwacht van je, so shoot me ':P
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In het gezicht, of over je tieten?![]()
Ja, mannen die wanhopig en incompetent zijn ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn toch best veel mannen die dat wel doen.
Of getrouwd met een leuke vrouw.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, mannen die wanhopig en incompetent zijn ja.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef nozem het volgende:
Of getrouwd met een leuke vrouw.
trouwenquote:
Ik begrijp sowieso niet dat mensen naar de hoeren gaan. Al die enge ziektes, bah.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
trouwen![]()
oké ontopic
ik begrijp wel dat getrouwde mannen dat zouden doen op zich... als ik breed denk...
maar dat je als gewone jongen, redelijke kop enzo... jezelf zo zou verlagen door naar een hoer te gaan om aan je 'trekken' te komen
Je verlaagt jezelf vele malen meer als je een breezerslet neukt en ondertussen bedenkt dat het eigenlijk wel een enorm stomme en vervelende doos is.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
trouwen![]()
oké ontopic
ik begrijp wel dat getrouwde mannen dat zouden doen op zich... als ik breed denk...
maar dat je als gewone jongen, redelijke kop enzo... jezelf zo zou verlagen door naar een hoer te gaan om aan je 'trekken' te komen
Die kun je ook krijgen van een meisje dat je in een kroeg oppikt. Lijkt me niet echt een argument. Bovendien laten (goede) hoeren zich regelmatig testen en doen ze het altijd veilig.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat mensen naar de hoeren gaan. Al die enge ziektes, bah.
Zomaar overal bovenop duiken omdat het 'gratis' is. Tssss, Nederlandser kan haast niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je verlaagt jezelf vele malen meer als je een breezerslet neukt en ondertussen bedenkt dat het eigenlijk wel een enorm stomme en vervelende doos is.
idd, in veel andere landen hebben mensen tenminste nog geld over voor kwalitatief goede consumptieve zakenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Zomaar overal bovenop duiken omdat het 'gratis' is. Tssss, Nederlandser kan haast niet.![]()
Bovendien... je hebt niets wezenlijks bereikt.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat mensen naar de hoeren gaan. Al die enge ziektes, bah.
daarom doe ik dat niet... én ga ik niet naar de hoeren..quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef MouseOver het volgende:
Je verlaagt jezelf vele malen meer als je een breezerslet neukt en ondertussen bedenkt dat het eigenlijk wel een enorm stomme en vervelende doos is.
Jij hield toch niet van seks met condooms?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die kun je ook krijgen van een meisje dat je in een kroeg oppikt. Lijkt me niet echt een argument. Bovendien laten (goede) hoeren zich regelmatig testen en doen ze het altijd veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |