Vaak ook de pooier ...quote:Op woensdag 7 december 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Betrapt.Ik geloof dat ik dat onderste maar terugneem.
Wat ik daarmee vooral wilde zeggen, is dat de daadwerkelijke macht in de hoer-hoerenloper-verhouding toch echt bij de hoer ligt en niet bij de man die ervoor betaalt.
je weet het (zoals childinchains zei) wel leuk te brengen hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:39 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Volwassen meisjes zijn over het algemeen wat onzekerder en gevoeliger.
Die hebben een stoere zelfverzekerde man nodig die hen stabiliteit kan bieden.
En die op het sexgebied heerlijk de overhand kan nemen van tijd tot tijd, dat het helemaal niet erg is om in een wat onderdanige positie te verkeren....zolang het maar verheerlijkt wordt :p
quote:Op woensdag 7 december 2005 08:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Betrapt.Ik geloof dat ik dat onderste maar terugneem.
Wat ik daarmee vooral wilde zeggen, is dat de daadwerkelijke macht in de hoer-hoerenloper-verhouding toch echt bij de hoer ligt en niet bij de man die ervoor betaalt.
De vrouw heeft iets. De man wil iets. De vrouw krijgt de man zover dat hij voor dat iets (dat verder overal gratis verkrijgbaar is) betaalt. Da's toch een zekere mate van macht. Mannen zijn de slaaf van hun pik, even generaliserend gezegd.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:04 schreef Nickthedick het volgende:
Welke macht? Je bent een huurauto.
Het enige waar ik op moet letten is dat ik er geen krassen op maak, anders moet ik bijbetalen.
![]()
Goh, ik had van jou wel een meer open mind verwacht, eigenlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Anyway... ontopic: Mensen die naar de hoeren gaan laten imo zien dat ze zeer fantasieloos zijn, imcompetent, geen klasse hebben en niet in staat hun zijn driften te controleren. Kortom: triest.![]()
Fantasieloos? Het is juist een fantasie van mij om een keer een bloedmooie gigolo in te huren en me door hem te laten verwennen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:04 schreef Nickthedick het volgende:
Anyway... ontopic: Mensen die naar de hoeren gaan laten imo zien dat ze zeer fantasieloos zijn, imcompetent, geen klasse hebben en niet in staat hun zijn driften te controleren. Kortom: triest.![]()
Nick valt wel vaker tegen qua open mind.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Goh, ik had van jou wel een meer open mind verwacht, eigenlijk.
He, ik ben een jager... ik schep geen roadkill van de straat om op te eten.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Goh, ik had van jou wel een meer open mind verwacht, eigenlijk.
Dat vind ik echt veeeel te simpel, in welke context dan ook. Hij heeft toch ook gewoon nog gezond verstand, en dat kan hij gebruiken ook als hij wil.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Mannen zijn de slaaf van hun pik, even generaliserend gezegd.
Het feit dat je iets zelf niet doet, wil niet zeggen dat het meteen een vernietigend oordeel verdient.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
He, ik ben een jager... ik schep geen roadkill van de straat om op te eten.![]()
Tip voor je dan fun4two heeft gigolo avonden, dan hebben ze een heel aantal van die mannen in de tent die de dames die willen verwennen....quote:Op woensdag 7 december 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fantasieloos? Het is juist een fantasie van mij om een keer een bloedmooie gigolo in te huren en me door hem te laten verwennen.
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 12:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De vrouw heeft iets. De man wil iets. De vrouw krijgt de man zover dat hij voor dat iets (dat verder overal gratis verkrijgbaar is) betaalt. Da's toch een zekere mate van macht. Mannen zijn de slaaf van hun pik, even generaliserend gezegd.
Laat mij even lekker generaliseren.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Dat vind ik echt veeeel te simpel, in welke context dan ook. Hij heeft toch ook gewoon nog gezond verstand, en dat kan hij gebruiken ook als hij wil.
Mooie maar ietwat onsmakelijke vergelijking.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:09 schreef Nickthedick het volgende:
He, ik ben een jager... ik schep geen roadkill van de straat om op te eten.![]()
Ik vind dit eigenlijk een discussie over niks. Ik weet uit mijn Groninger staptijd dat er genoeg gozers met 20-30 meiden naar bed zijn geweest...dat zou dan wel ok zijn terwijl dat als je er voor betaalt dan is het ineens niet ok. Ik vind het behoorlijk narrow-minded als ik heel eerlijk ben. Ik kan me goed vorstellen dat wanneer iemand benieuwd is naar seks (als maagd zijnde) naar de hoeren stapt. Als je een brood wil stap je ook naar de bakker denk ik dan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Kijk Lupa, dit bedoel ik. Verder moet ik eerlijk bekennen dat ik als man een andere man die zegt naar de hoeren te gaan ook niet meer serieus neem.
En zijn dat dan ook van die bloedmooie kerels of 'zomaar' mannen. Ik wil er dan wel eentje met een wasbordje en een grote pik.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef erodome het volgende:
Tip voor je dan fun$two heeft gigolo avonden, dan hebben ze een heel aantal van die mannen in de tent die de dames die willen verwennen....
En daar hoef je niet extra voor te betalen?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:15 schreef erodome het volgende:
Echte gigolo's, mooie mannen dus....
Geen hobbyisten, maar het echte werk...
Ja fantaseert erover om iets te kopen/huren?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Fantasieloos? Het is juist een fantasie van mij om een keer een bloedmooie gigolo in te huren en me door hem te laten verwennen.
Ik fantaseer erover om seks te kopen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:19 schreef Nickthedick het volgende:
Ja fantaseert erover om iets te kopen/huren?Dat doe ik elke dag.
![]()
Wat betaal je dan? En mag je je eigen vriend / man dan meenemen om te kijken?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:18 schreef erodome het volgende:
Nope, niet op zo'n avond, is echt al duur genoeg
Ik dacht dat ik hier m'n mening mocht geven?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het feit dat je iets zelf niet doet, wil niet zeggen dat het meteen een vernietigend oordeel verdient.
De gewone entreeprijs, zit ergens rond de 100/120 euro...quote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat betaal je dan? En mag je je eigen vriend / man dan meenemen om te kijken?
Dat boeit me dan weer niet zo. Ik vind het idee spannend. En ik wil hem. Of hij mij wil is van secundair belang, als hij maar doet alsof.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:21 schreef erodome het volgende:
Zelf zou ik het niet doen trouwens, seks kopen, ik leef volgens het motto heel graag of niet en iemand die ik betaal wil wel heel graag mijn geld, maar mij niet...
Bah, seks met limitaties en een einddoel.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik fantaseer erover om seks te kopen.
mannen of vrouwen die zich als een hoer gedragenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:13 schreef Tiekse het volgende:
Ik vind dit eigenlijk een discussie over niks. Ik weet uit mijn Groninger staptijd dat er genoeg gozers met 20-30 meiden naar bed zijn geweest...dat zou dan wel ok zijn terwijl dat als je er voor betaalt dan is het ineens niet ok.
quote:Als je een brood wil stap je ook naar de bakker denk ik dan.
Je hebt hoeren en hoeren. Een goeie en wat duurdere hoer is er niet op uit om jou zo snel mogelijk te laten komen. Die verwent je en geeft je waar voor je geld.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:23 schreef vamos1 het volgende:
liever met iemand waar je van houdt, dan een hoer die je zsm wil laten komen...lijkt mij dan..
Generaliserenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laat mij even lekker generaliseren.
Kloptquote:Op woensdag 7 december 2005 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Generaliseren![]()
Ik vind dat altijd zo'n bullshit, ook als excuus voor vreemdgaan ofzo...geen enkele vent hoeft zijn lul achterna te lopen.
Klopt beiden.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier m'n mening mocht geven?Bovendien is 'open minded' zijn niet hetzelfde als: het overal mee eens zijn. ok?
![]()
Zijn toch best veel mannen die dat wel doen.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:24 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind dat altijd zo'n bullshit, ook als excuus voor vreemdgaan ofzo...geen enkele vent hoeft zijn lul achterna te lopen.
dat vind ik dus wel losersquote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn toch best veel mannen die dat wel doen.
In het gezicht, of over je tieten?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt beiden.
Ik had dit alleen niet verwacht van je, so shoot me ':P
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
In het gezicht, of over je tieten?![]()
Ja, mannen die wanhopig en incompetent zijn ja.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zijn toch best veel mannen die dat wel doen.
Of getrouwd met een leuke vrouw.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:31 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, mannen die wanhopig en incompetent zijn ja.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 12:32 schreef nozem het volgende:
Of getrouwd met een leuke vrouw.
trouwenquote:
Ik begrijp sowieso niet dat mensen naar de hoeren gaan. Al die enge ziektes, bah.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
trouwen![]()
oké ontopic
ik begrijp wel dat getrouwde mannen dat zouden doen op zich... als ik breed denk...
maar dat je als gewone jongen, redelijke kop enzo... jezelf zo zou verlagen door naar een hoer te gaan om aan je 'trekken' te komen
Je verlaagt jezelf vele malen meer als je een breezerslet neukt en ondertussen bedenkt dat het eigenlijk wel een enorm stomme en vervelende doos is.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef vamos1 het volgende:
[..]
trouwen![]()
oké ontopic
ik begrijp wel dat getrouwde mannen dat zouden doen op zich... als ik breed denk...
maar dat je als gewone jongen, redelijke kop enzo... jezelf zo zou verlagen door naar een hoer te gaan om aan je 'trekken' te komen
Die kun je ook krijgen van een meisje dat je in een kroeg oppikt. Lijkt me niet echt een argument. Bovendien laten (goede) hoeren zich regelmatig testen en doen ze het altijd veilig.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
Ik begrijp sowieso niet dat mensen naar de hoeren gaan. Al die enge ziektes, bah.
Zomaar overal bovenop duiken omdat het 'gratis' is. Tssss, Nederlandser kan haast niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Je verlaagt jezelf vele malen meer als je een breezerslet neukt en ondertussen bedenkt dat het eigenlijk wel een enorm stomme en vervelende doos is.
idd, in veel andere landen hebben mensen tenminste nog geld over voor kwalitatief goede consumptieve zakenquote:Op woensdag 7 december 2005 12:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Zomaar overal bovenop duiken omdat het 'gratis' is. Tssss, Nederlandser kan haast niet.![]()
Bovendien... je hebt niets wezenlijks bereikt.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso niet dat mensen naar de hoeren gaan. Al die enge ziektes, bah.
daarom doe ik dat niet... én ga ik niet naar de hoeren..quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef MouseOver het volgende:
Je verlaagt jezelf vele malen meer als je een breezerslet neukt en ondertussen bedenkt dat het eigenlijk wel een enorm stomme en vervelende doos is.
Jij hield toch niet van seks met condooms?quote:Op woensdag 7 december 2005 12:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die kun je ook krijgen van een meisje dat je in een kroeg oppikt. Lijkt me niet echt een argument. Bovendien laten (goede) hoeren zich regelmatig testen en doen ze het altijd veilig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |