abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 december 2005 @ 11:17:34 #181
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_32940067
Bij het lezen van dit soort topics krijg ik altijd maar zin in 1 ding, en het is niet op het reageerknopje drukken.

Het zijn nog de lekkerste sigaretten ook, thanks.
power to the people
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:52:08 #182
97934 ASroma
Flamboyant
pi_32942366
jij betaalt maandelijks een super groot bedrag aan sigaretten, je verkloot je gezondheid, iedereen ruikt je op een kilometer afstand, je gebit is vaak een fietsenstalling, je conditie is een manke bejaarde, je bent vaak die ene persoon die staat te neuroten omdat ie nicotine gebrek heeft, je humeur is er van afhankelijk, vaak vindt je het niet eens lekker, je staat als een hoer voor een gebouw te leuten, je hebt last van een irritant rokers hoesje met een lekker slijm roggel geluid

waarom zou een normaal rationeel denkend mens roken?
pi_32942431
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:52 schreef ASroma het volgende:
jij betaalt maandelijks een super groot bedrag aan sigaretten, je verkloot je gezondheid, iedereen ruikt je op een kilometer afstand, je gebit is vaak een fietsenstalling, je conditie is een manke bejaarde, je bent vaak die ene persoon die staat te neuroten omdat ie nicotine gebrek heeft, je humeur is er van afhankelijk, vaak vindt je het niet eens lekker, je staat als een hoer voor een gebouw te leuten, je hebt last van een irritant rokers hoesje met een lekker slijm roggel geluid

pi_32943949
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 12:52 schreef ASroma het volgende:
jij betaalt maandelijks een super groot bedrag aan sigaretten
11.10¤ voor drie pakjes Ajja17 tabak
quote:
, je verkloot je gezondheid,
Wat weet jij dat mijn dokter niet weet?
quote:
iedereen ruikt je op een kilometer afstand,
Dat is fysisch onmogelijk
quote:
je gebit is vaak een fietsenstalling,
Een witter dan witte fietsenstalling dan
quote:
je conditie is een manke bejaarde
Hartslag in rust: 60; kan nog steeds 3m 20s mijn adem inhouden
quote:
, je bent vaak die ene persoon die staat te neuroten omdat ie nicotine gebrek heeft
bij bepaalde stoffen heb ik dat soms, maar daar hoort nicotine niet bij
quote:
, je humeur is er van afhankelijk,
welnee joh
quote:
vaak vindt je het niet eens lekker,
ik rook enkel als ik het lekker vind
quote:
je staat als een hoer voor een gebouw te leuten,
gewoon het raam open
quote:
je hebt last van een irritant rokers hoesje met een lekker slijm roggel geluid
je hebt iemand anders voor denk ik
quote:
omdat nicotine hersencellen beschermt en de kans op Alzheimer en Parkinson vermindert.
Soms rook ik een dag niet omdat ik er gewoon niet aan denk, maar volledig stoppen zal ik niet, tenzij iedereen ermee zou beginnen. Geen overheid zal mij ooit vertellen wat ik wel of niet kan doen met mijn eigen lichaam.

"If the Court please, I wish to use the words of Justice Brandeis dissenting in Olmstead to speak for me. He wrote, 'Our Government is the potent, the omnipresent teacher. For good or for ill, it teaches the whole people by its example.'

That's all I have."
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:07:14 #185
97934 ASroma
Flamboyant
pi_32944148
jij kan er ook niks aan doen dat je een beetje een onwetende jongen bent, maar rook ze!
  vrijdag 9 december 2005 @ 14:35:42 #186
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_32944906
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:07 schreef ASroma het volgende:
jij kan er ook niks aan doen dat je een beetje een onwetende jongen bent, maar rook ze!
Overigens is wel degelijk bewezen dat nicotine helpt tegen (symptomen van) Alzheimer en Parkinson. Net zoals matig alcoholgebruik de hartconditie verbetert.

Ik heb eens een docu gezien over een rennend indianenvolkje diep verscholen in de Mexicaanse bergen, waarvan de mannen (gewoon voor de lol) enorme afstanden rennend aflegden, op teenslippers, onderwijl genietend van ettelijke sigaretjes.

Het kán.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_32945402
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:00 schreef Doderok het volgende:
omdat nicotine hersencellen beschermt en de kans op Alzheimer en Parkinson vermindert.
Soms rook ik een dag niet omdat ik er gewoon niet aan denk, maar volledig stoppen zal ik niet, tenzij iedereen ermee zou beginnen. Geen overheid zal mij ooit vertellen wat ik wel of niet kan doen met mijn eigen lichaam.
Nicotine is helaas niet het enige dat in sigaretten zit, maar goed... daar ga ik je niet mee vervelen.

Wel vind ik je motivatie om te roken nogal bizar: geen mens (geen overheid) mag jou kennelijk vertellen wat je wel en niet mag, dus je maakt ZELF je keuze. Aan de andere kant laat je je kennelijk leiden door wat anderen doen. Als heel Nederland massaal gaat roken, ga jij ineens stoppen? Nogal vreemd. Kennelijk rook je dus om je tegen anderen af te zetten. Zou je roken namelijk geweldig vinden, dan zou je heel blij zijn als je zoveel navolging kreeg...
pi_32945466
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:00 schreef Doderok het volgende:
Soms rook ik een dag niet omdat ik er gewoon niet aan denk
Ai.
geen
pi_32945536
Als roken daadwerkelijk zo ongezond is, is het natuurlijk weinig verassend dat de rokers zo langzaam aan beginnen uit te sterven...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_32945635
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
Als roken daadwerkelijk zo ongezond is, is het natuurlijk weinig verassend dat de rokers zo langzaam aan beginnen uit te sterven...
Alsof er geen nieuwe rokers bijkomen?
geen
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:02:52 #191
3542 Gia
User under construction
pi_32945689
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Ai.
Hahaha.

Roken voorkomt niet Alzheimer en Parkinson, maar het vermindert sommige symptomen.
Kan me daar wel iets bij voorstellen. Maar dan nog, je hebt het dan wel.
  vrijdag 9 december 2005 @ 17:19:39 #192
97934 ASroma
Flamboyant
pi_32949186
ja en groenten voorkomen ook alzheimer en parkinson, waarom je longen verkloten om zo'n stomme reden wat nog niet eens met feiten is bewezen. Maar goed het is een eindeloze discussie.........
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:33:37 #193
3542 Gia
User under construction
pi_32950825
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 17:19 schreef ASroma het volgende:
ja en groenten voorkomen ook alzheimer en parkinson, waarom je longen verkloten om zo'n stomme reden wat nog niet eens met feiten is bewezen. Maar goed het is een eindeloze discussie.........
Helemaal met je eens.

Verschijnselen van Alzheimer en parkinson zijn o.a. trillen. 't Kan natuurlijk zo zijn dat nicotine dat trillen onderdrukt/in bedwang houdt. Maar goed, wil je dus profijt hebben van het nut van nicotine op alzheimer en parkinson, dan moet je die ziektes wel eerst hebben.

Mocht ik Alzheimer of parkinson krijgen en het is bewezen dat nicotine sommige symptomen kan onderdrukken, dan begin ik gewoon dan met roken. Tot die tijd houd ik mijn longen liever schoon.
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:47:40 #194
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_32951114
Zolang er miljoenen omgaan in de cigaretten-cigaren industrie.
Zal er altijd wel contradictioneel bewijs voor of tegen opduiken.
Over het wél of niet schadelijk zijn van roken of meeroken.

Het blijft 1 grote touwtrekkerij. Tussen bewegingen die tegen zijn en zich
bekommeren om de geondheid enerzijds.
Versus de cigaretten-fabrikanten die zoveel geld hebben voor reklame campagnes.
Dat ze het kunnen presteren, bij wijze, "poep-inhaleren" nog als gezond kunnen doorverkopen aan de consument.

Geld is immers hartstikke belangrijk. Winst dus ook.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:15:21 #195
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_32951722
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:35 schreef Ringo het volgende:
Overigens is wel degelijk bewezen dat nicotine helpt tegen (symptomen van) Alzheimer en Parkinson. Net zoals matig alcoholgebruik de hartconditie verbetert.
Ja. Alleen kun je dan beter een pleister op je schouder plakken of nicotine kauwgom of een dagelijks nicotine pilletje innemen..... als dit een van de redenen is om te blijven roken, waarom zou je dan de overige 99% van de sigaret in teer en honderden chemicalien in de fik willen blijven steken?

Trouwens gaat het bij de hartconditie voornamelijk om RODE wijn omdat hier namelijk bepaalde stoffen in zitten. In mindere mate kun je ook rood druivensap drinken, maar de alcohol heeft er wel iets mee te maken.

Dus: s'ochtens 1 nicotine pilletje. s'avonds 1 glaasje rode wijn.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:19:56 #196
108862 a-child-in-chains
pi_32951836
Ik vind het best wel sneu dat rokers nu overal wordne gweerd.
Ze moeten nu overal waar je komt in speciale ruimtes gaan staan paffen.

Maar ergens vind ik het ook wel goed. Al die jaren die voorafgingen
dat mensen er geen erg in hadden dat anderen met hun "meerookten"..
En dat hun kleren ook ongevraagd gingen stinken..

Payback!
No room for the unlucky.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:42:46 #197
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32952403
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik vind het best wel sneu dat rokers nu overal wordne gweerd.
Ze moeten nu overal waar je komt in speciale ruimtes gaan staan paffen.

Maar ergens vind ik het ook wel goed. Al die jaren die voorafgingen
dat mensen er geen erg in hadden dat anderen met hun "meerookten"..
En dat hun kleren ook ongevraagd gingen stinken..

Payback!
Het is nog niet eens zo erg dat de kleren gaan stinken. Door mee te roken heb je een verhoogde kans op allerlei ziekten, daar zijn echt al talloze onafhankelijke onderzoeken naar geweest. Terwijl je zelf niet eens hebt gekozen voor die rookgewoonte.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:17:11 #198
108862 a-child-in-chains
pi_32953265
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:42 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Het is nog niet eens zo erg dat de kleren gaan stinken. Door mee te roken heb je een verhoogde kans op allerlei ziekten, daar zijn echt al talloze onafhankelijke onderzoeken naar geweest. Terwijl je zelf niet eens hebt gekozen voor die rookgewoonte.
En er zijn tal van onderzoeken die aanwijzen dat meeroken lang niet zo schadelijk is.
En zelfs bevorderlijk is.
Je zou namelijk minder trek krijgen in voedsel, en stoffen in cigaretten maken dat je
lichaamsvet verbrand. En vet innemen en roken teglijk daar wordt je gezonder van etc.

Ik zeg niet dat ze niet op waarheid berusten.
Ik zet weer wél een vraagtekeen bij uit welke hoek zoiets komt.
Van de pro of con- rokers? Of uit neutrale hoek?

(ik ben anti-rook trouwens)
No room for the unlucky.
pi_32960182
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:58 schreef Jordy-B het volgende:
Roken is gewoon niet gezond voor een mens dat is wel duidelijk inmiddels

Maar om nu te zeggen dat roken kanker veroorzaakt (of wat ze nog meer op die builen shag en pakjes zetten) daar deel ik die mening nog niet.
Ik kende zo'n 6 personen die allemaal kanker hadden en geen van allen had ook maar een sigaret aangeraakt!

Ik vind het prima dat ze mensen willen afschrikken door harde teksten te gebruiken. Voor sommige mensen helpt het idd.
Voor mij niet maar ik voel me ook gewoon goed als ik rook
(ben ook wel eens gestopt voor een half jaar en het enige wat ik merkte was dat ik iets meer uithoudingsvermogen had)
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zaterdag 10 december 2005 @ 00:40:16 #200
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_32960717
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 00:24 schreef prupke het volgende:

[..]

Roken is gewoon niet gezond voor een mens dat is wel duidelijk inmiddels

Maar om nu te zeggen dat roken kanker veroorzaakt (of wat ze nog meer op die builen shag en pakjes zetten) daar deel ik die mening nog niet.
Ik kende zo'n 6 personen die allemaal kanker hadden en geen van allen had ook maar een sigaret aangeraakt!
Ehm.. kanker kun je op veel verschillende manieren krijgen. Dat die 6 geen sigaret hebben aangeraakt wil helemaal niet zeggen dat sigaretten dan geen kanker veroorzaken. Beetje een rare conclusie.
quote:
Ik vind het prima dat ze mensen willen afschrikken door harde teksten te gebruiken. Voor sommige mensen helpt het idd.
Voor mij niet maar ik voel me ook gewoon goed als ik rook
(ben ook wel eens gestopt voor een half jaar en het enige wat ik merkte was dat ik iets meer uithoudingsvermogen had)
Ik snap werkelijk niet dat mensen met een droog gezicht kunnen beweren dat roken niets slechts veroorzaakt. Die massa's rechtzaken tegen tabaksfabrikanten in de VS zouden nooit gewonnen zijn als roken niet schadelijk zou zijn.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')