ik jaag de poesjes wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuuh....op z'n hondjes vandaag?![]()
quote:
Neuh, we spreken Engels vooral, soms een beetje Nederlands en zelfs een paar woorden Spaans.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke taal spreken jullie onderling dan? Spaans? Levert dat geen problemen op?
Betalen lul, waf, woef, *hijg!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef petre86 het volgende:
[..]ik moet zo weer aan de telefoon.. laat ik me niet gaan vergissen
laatste keer: * HIJG !!!!!! * petre86 hijgt
Hm, toch lijkt het me lastig... ik ben redelijk vloeiend in Engels, maar toch merk ik dat dingen niet altijd overkomen zoals ik ze bedoeld had. Ook omdat ik soms te lui ben om er even goed over na te denken, maar ook omdat ik de finesse niet beheers. In het Nederlands weet je exact het verschil tussen auto, wagen, bak, vehikel etc... elk woord heeft zijn eigen betekenis. Dat mis ik nog in het Engels.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
En problemen levert het niet op, we zijn beide toch wel vloeiend in het Engels, voor ons beide toch wel redelijke onze tweede moedertaal, om het maar zo te zeggen.
Tja, dat heb ik dus niet, sterker nog ik weet vaak termen wel in het Engels die ik dan niet weet in het Nederlands en dan wanhopig aan het terug vertalen ben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, toch lijkt het me lastig... ik ben redelijk vloeiend in Engels, maar toch merk ik dat dingen niet altijd overkomen zoals ik ze bedoeld had. Ook omdat ik soms te lui ben om er even goed over na te denken, maar ook omdat ik de finesse niet beheers. In het Nederlands weet je exact het verschil tussen auto, wagen, bak, vehikel etc... elk woord heeft zijn eigen betekenis. Dat mis ik nog in het Engels.
Ja, het wordt tijd dat Bradley Nederlands leert
Iz middag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef wizarddragon het volgende:
Iz iig geen waf of woef bij hem![]()
mogguh
Dan zal je ook snel genoeg de taal echt goed oppakken hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef wonderer het volgende:
Ahh, da's mazzelMijn Engels begon pas op de komen toen ik internet kreeg en een relatie met een Amerikaan. Maar de laatste tijd hang ik weer meer rond op Nederlandse sites dus ja... ach, dat wordt over een paar maanden wel anders, dan moet ik 24/7 Engels praten
Wij houden het oude in eren.quote:
Ik wil graag Italiaans leren, maar zoals jij zegt, ik heb geen enkele mogelijkheid om die taal in de praktijk te brengen, dus da's zonde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan zal je ook snel genoeg de taal echt goed oppakken hoor.
Dat is ook waarom ik op dit moment nog niet ben begonnen aan Spaans of Frans...het heeft namelijk niet zoveel zin om ahum...op mijn leeftijd een taal te gaan leren, zonder dat je het direct in de praktijk gebruikt en het liefst zo veel mogelijk.
Wellicht gaan we als Ramon een beetje redelijk Nederlands spreekt, wel beginnen om mij Spaans of Frans te leren....lijkt me leuk om hele zwoele dingen te kunnen zeggen in het Frans.![]()
Kug zag ik nog via webcamquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef wonderer het volgende:
Waar is SAJ eigenlijk? En Kug? En ajuu? En... waar is iedereen??
Wat ontzettend on-homo'igquote:
Indd. Hebben we elkaar in het echt dan nog wel recentelijk gezien?quote:Hey die Doffy...long time, niet gezien.In het topic dan he
![]()
Stiekum weten we gewoon niet hoe we het moeten veranderen, maar dat willen we niet laten blijken.quote:
Nou nee ook buiten het topic hebben we elkaar niet recentelijk gezien.quote:Indd. Hebben we elkaar in het echt dan nog wel recentelijk gezien?
en heb ik me toen een beetje gedragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |