ik jaag de poesjes wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuuh....op z'n hondjes vandaag?![]()
quote:
Neuh, we spreken Engels vooral, soms een beetje Nederlands en zelfs een paar woorden Spaans.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke taal spreken jullie onderling dan? Spaans? Levert dat geen problemen op?
Betalen lul, waf, woef, *hijg!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:38 schreef petre86 het volgende:
[..]ik moet zo weer aan de telefoon.. laat ik me niet gaan vergissen
laatste keer: * HIJG !!!!!! * petre86 hijgt
Hm, toch lijkt het me lastig... ik ben redelijk vloeiend in Engels, maar toch merk ik dat dingen niet altijd overkomen zoals ik ze bedoeld had. Ook omdat ik soms te lui ben om er even goed over na te denken, maar ook omdat ik de finesse niet beheers. In het Nederlands weet je exact het verschil tussen auto, wagen, bak, vehikel etc... elk woord heeft zijn eigen betekenis. Dat mis ik nog in het Engels.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:41 schreef Semisane het volgende:
En problemen levert het niet op, we zijn beide toch wel vloeiend in het Engels, voor ons beide toch wel redelijke onze tweede moedertaal, om het maar zo te zeggen.
Tja, dat heb ik dus niet, sterker nog ik weet vaak termen wel in het Engels die ik dan niet weet in het Nederlands en dan wanhopig aan het terug vertalen ben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hm, toch lijkt het me lastig... ik ben redelijk vloeiend in Engels, maar toch merk ik dat dingen niet altijd overkomen zoals ik ze bedoeld had. Ook omdat ik soms te lui ben om er even goed over na te denken, maar ook omdat ik de finesse niet beheers. In het Nederlands weet je exact het verschil tussen auto, wagen, bak, vehikel etc... elk woord heeft zijn eigen betekenis. Dat mis ik nog in het Engels.
Ja, het wordt tijd dat Bradley Nederlands leert
Iz middag.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef wizarddragon het volgende:
Iz iig geen waf of woef bij hem![]()
mogguh
Dan zal je ook snel genoeg de taal echt goed oppakken hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef wonderer het volgende:
Ahh, da's mazzelMijn Engels begon pas op de komen toen ik internet kreeg en een relatie met een Amerikaan. Maar de laatste tijd hang ik weer meer rond op Nederlandse sites dus ja... ach, dat wordt over een paar maanden wel anders, dan moet ik 24/7 Engels praten
Wij houden het oude in eren.quote:
Ik wil graag Italiaans leren, maar zoals jij zegt, ik heb geen enkele mogelijkheid om die taal in de praktijk te brengen, dus da's zonde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:01 schreef Semisane het volgende:
[..]
Dan zal je ook snel genoeg de taal echt goed oppakken hoor.
Dat is ook waarom ik op dit moment nog niet ben begonnen aan Spaans of Frans...het heeft namelijk niet zoveel zin om ahum...op mijn leeftijd een taal te gaan leren, zonder dat je het direct in de praktijk gebruikt en het liefst zo veel mogelijk.
Wellicht gaan we als Ramon een beetje redelijk Nederlands spreekt, wel beginnen om mij Spaans of Frans te leren....lijkt me leuk om hele zwoele dingen te kunnen zeggen in het Frans.![]()
Kug zag ik nog via webcamquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef wonderer het volgende:
Waar is SAJ eigenlijk? En Kug? En ajuu? En... waar is iedereen??
Wat ontzettend on-homo'igquote:
Indd. Hebben we elkaar in het echt dan nog wel recentelijk gezien?quote:Hey die Doffy...long time, niet gezien.In het topic dan he
![]()
Stiekum weten we gewoon niet hoe we het moeten veranderen, maar dat willen we niet laten blijken.quote:
Nou nee ook buiten het topic hebben we elkaar niet recentelijk gezien.quote:Indd. Hebben we elkaar in het echt dan nog wel recentelijk gezien?
en heb ik me toen een beetje gedragen?
So.....What else is new!quote:
Of je leest ff trugquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef creno het volgende:
maar wie is toch die davidov ?
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:29 schreef Semisane het volgende:
[..]
Och gossie...die opmering vond je niet leuk he?
Zo kennen we SJ weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef Sunjammer het volgende:
Gitaaaaaaar muuuuuziiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeek klinkt door warme Spaanse naaaaaaaaaacht *lalala*
Ik lurk voornamelijk in WFL ghehe. Erg interessante discussies daar over het algemeen. En je bent zelfs tot modje bevorderd Tjeuj! De [HOMO]-clan, je hebt er niks aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:39 schreef Doffy het volgende:
Prima hoor
Mijn Fok-experience is voornamelijk beperkt tot WFL, tegenwoordig. Maar ja, zo nu en dan achtervolgt de hele [HOMO]-clan je tot in je eigen forum...![]()
Und mit dir, Sunnieboy?
Post de link eensvan dat topic waar dat lijstje staan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:33 schreef davidov het volgende:
whaha
Davidov is vrij nieuw hier, en post hier pas sinds eergister ofzo... paar topics terug heb ik dat lijstje ofzo gepost
Sorry foutje van mij.quote:En waar semisane die conclusie van wonderer vandaan haalt snap ik ook niet
Foutje moet kunnen, baasquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Post de link eensvan dat topic waar dat lijstje staan.
[..]
Sorry foutje van mij.![]()
Schandalig!!! Wie dan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:39 schreef Doffy het volgende:
Prima hoor
Mijn Fok-experience is voornamelijk beperkt tot WFL, tegenwoordig. Maar ja, zo nu en dan achtervolgt de hele [HOMO]-clan je tot in je eigen forum...![]()
Keurig lijstje hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef davidov het volgende:
[HOMO] #1473 - Slordige homo's!
dat zou moeten werken...![]()
Gelukkig maar, je moest eens weten hoe vaak ik fout ben/zit.quote:
Bah, net te laat ge-editquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je moest eens weten hoe vaak ik fout ben/zit.![]()
*Errug foute opmerking censuur*quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Dat ik verder aan m'n chocolade-letter ga likken![]()
Slordige homo'squote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef davidov het volgende:
[HOMO] #1473 - Slordige homo's!
dat zou moeten werken...![]()
Je mág er ook posten hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:42 schreef Sunjammer het volgende:
Ik lurk voornamelijk in WFL ghehe. Erg interessante discussies daar over het algemeen.
Ja, nou, 't is me watquote:En je bent zelfs tot modje bevorderd Tjeuj!
Dát heb je mij niet horen zeggenquote:De [HOMO]-clan, je hebt er niks aan.
Gelukkig maarquote:Met mij alles goed hoor. Druk, but fine
Nergens vandaan...ik haalde gewoon davidov en Bradley door elkaar....was ffquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoewel ik me wel afvraag hoe je tot die conclusie komt...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef Semisane het volgende:
[..]
Keurig lijstje hoor.Nu weten we meer van jou, dan jij van ons.
![]()
hee, noem mij niet lui, ik heb terug gelezen, maar het was heel veel om terug te lezen, dus heb ik waarschhijnlijk niet alles gezien. Tis namelijk niet echt gezellig als mijn ventje hier zit en ik ga uitgebreid fok terug zitten lezen !quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Nee maar snap soms de luiheid niet hier
En idd..de "vlam" van wonderer? Weet niet of blij moet zijn met die titel
Ik zou van mijn stoel vallen als Brad hier komt posten...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nergens vandaan...ik haalde gewoon davidov en Bradley door elkaar....was ffen
.
![]()
Prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:15 schreef creno het volgende:
[..]
hee, noem mij niet lui, ik heb terug gelezen, maar het was heel veel om terug te lezen, dus heb ik waarschhijnlijk niet alles gezien. Tis namelijk niet echt gezellig als mijn ventje hier zit en ik ga uitgebreid fok terug zitten lezen !
Weet ik, maar ik wil je niet van je kostbare tijd beroven met mijn onzinnige bijdragen hequote:
Wat is het dan? Een mirakel?quote:Ja, nou, 't is me wat
[..]
Klopt, ik zei het zelf!quote:Dát heb je mij niet horen zeggen
[..]
Ik hou nog steeds van je hoorquote:Gelukkig maar![]()
Maak je geen zorgen, ik ben daar heel wat gewend hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:21 schreef Sunjammer het volgende:
Weet ik, maar ik wil je niet van je kostbare tijd beroven met mijn onzinnige bijdragen he
Sort of. Ik zou mezelf iig niet hebben voorgedragen voor het modschapquote:Wat is het dan? Een mirakel?![]()
Ik ook van jou hoor. Dat weet je tochquote:Ik hou nog steeds van je hoor
Puurquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
*Errug foute opmerking censuur*![]()
Wat is het? Puur of melk?
Zoals het icoontje al aanduid....ik vind melk chocola echt zum kotsen....Puur daar in tegen....a natural aphrodisiac.![]()
![]()
dat deed ik dusquote:
Ik zou t niet wetenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:29 schreef creno het volgende:
[..]
dat deed ik dus
zeg CDP, klopt het dat men2be een nummer zingt tijdens optredens wat "harder to breath" heet ?
Maroon5, men2be, 2Unlimited, U2..... noem ze maar op!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef creno het volgende:
ik hoorde dat nummer in een film, dat bleek dus van maroon5 te zijn. En ik weet bijna zeker dat ik dat nummer iemand live heb horen zingen, en dat was dus niet maroon5 want die heb ik nog nooit gezien. En men2be heb ik afgelopen zomer gezien, dus denk ik dat hun het waren.
ik ken Harder to Breathe al heel lang. idd van Maroon 5..maar of Men2B m doet..geen idee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:33 schreef creno het volgende:
ik hoorde dat nummer in een film, dat bleek dus van maroon5 te zijn. En ik weet bijna zeker dat ik dat nummer iemand live heb horen zingen, en dat was dus niet maroon5 want die heb ik nog nooit gezien. En men2be heb ik afgelopen zomer gezien, dus denk ik dat hun het waren.
misschien ben ik nieuw maareh... doet ie dat vaker?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:55 schreef Waxxer het volgende:
Hahahahahaha!!!![]()
Hahahahahaha!!!
![]()
Hahahahahárrrrrrtelijk dinsdag!!! Háháháháhá!!!!
![]()
Hárrrrrtelijk dinsdag lieve mensen!!!!
![]()
![]()
![]()
je maakt me nieuwsgierig, misschien toch maar eens downloadenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bones is echt geweldig
Die dialogen zijn zo scherp
Zo af en toe issie ff heel erg dysfunctioneelquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef davidov het volgende:
[..]
misschien ben ik nieuw maareh... doet ie dat vaker?![]()
Sorry, iemand anders was ingelogd op mijn account hieroquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:01 schreef davidov het volgende:
[..]
misschien ben ik nieuw maareh... doet ie dat vaker?![]()
Nah, zet je mij zó neer voor een nieuweling, terwijl ik veruit de meest behouden, rustige, beheerste persoon ben, die deel uitmaakt van dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo af en toe issie ff heel erg dysfunctioneel
Ach soms hebben we allemaal onze rare momentjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:05 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah, zet je mij zó neer voor een nieuweling, terwijl ik veruit de meest behouden, rustige, beheerste persoon ben, die deel uitmaakt van dit topic..
kvond die van hem toch iets aannemelijker (en leukerquote:Zo af en toe issie ff heel erg dysfunctioneel
Ik zeg, zeg ik, ik zeg dat dat best meevalt zeg ik, ik zeg ik ben zowel hier, zeg ik, dus zowel hier als in het echt weet je, ik zeg dan ben ik echt zeg ik, dan ben ik echt rustig beheerst en het woord verstrooid komt niet in mijn woordenboek voor zeg ik. Ik zeg dat is allemaal gewoon bull weet je, zeg ik, ik zeg het is bull dat ik raar ben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:03 schreef creno het volgende:
wen er maar aan davidov, als waxxer zijn medicijnen niet op heeft, berg je dan maar, en dat is alleen nog maar hier op fok! kun je nagaan wat er op een meet gebeurd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik zeg, zeg ik, ik zeg dat dat best meevalt zeg ik, ik zeg ik ben zowel hier, zeg ik, dus zowel hier als in het echt weet je, ik zeg dan ben ik echt zeg ik, dan ben ik echt rustig beheersd en het woord verstrooid komt niet in mijn woordenboek voor zeg ik. Ik zeg dat is allemaal gewoon bull weet je, zeg ik, ik zeg het is bull dat ik raar ben..
Echt hoor dat je uit Amsterdam komt a la hoor daar hoor je mij echt niks over zeggen maar dat je zo inene meteen oordeelt over een iemand uit een stad en dan puur omdat ik uit die stad komt dat je mij dan al meteen zo veroordeelt en dan iets aannemelijk vindt van iemand die dan opeens zomaar heeeeelll toevallig ook uit Amsterdam komt en dan maar aanneemt als de pure en enige en absolute waarheid dat volgens mij alleen maar zo is omdat ik niet in Amsterdam woon ofzo en dan gewoon omdat ik denk zo van hey ik ga ze eens begroeten op deze dinsdag gewoon uit vrolijkheid en blijheid enzo dus gewoon heel sociaal en menselijk en dat dat dan ook weer verkeerd is nou ik zal jou zeggen ik vind dat raar en dan is dat alleen maar omdat jij vind dat ik uit een achtergesteld gebied kom want ze zeggen hier dat iedereen uit Amsterdam komt zo is dus dan ben jij vast ook wel zo hoor ja nou dat denk ik dus want dat was ook al te zien toen Wiz er ging studeren want die ging dus ook naar Amsterdam en toen leerde hij Petre86 kennen en die is vlak daarna gewoon hier vandaan verhuisd ergens anders naartoe en dus is dat was ik zeg veel aannemelijker voor mij persoonlijk als mens zijnde kan ik je vertellen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:08 schreef davidov het volgende:
[..]
kvond die van hem toch iets aannemelijker (en leuker)
D'r is ook een hele simpele oplossing voor, alleen blijkbaar heeft jou flesje dat nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:12 schreef wonderer het volgende:
tering... je zou verwachten dat ze na vijftien jaar wel een oplossing hadden gevonden voor de lijm die er aan de bovenkant uitgulpt als het flesje weer rechtop staat, maar nee hoor... een keer gebruiken en het hele flesje en de dop zitten onder de lijm...
Jezus Wax.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt hoor dat je uit Amsterdam komt a la hoor daar hoor je mij echt niks over zeggen maar dat je zo inene meteen oordeelt over een iemand uit een stad en dan puur omdat ik uit die stad komt dat je mij dan al meteen zo veroordeelt en dan iets aannemelijk vindt van iemand die dan opeens zomaar heeeeelll toevallig ook uit Amsterdam komt en dan maar aanneemt als de pure en enige en absolute waarheid dat volgens mij alleen maar zo is omdat ik niet in Amsterdam woon ofzo en dan gewoon omdat ik denk zo van hey ik ga ze eens begroeten op deze dinsdag gewoon uit vrolijkheid en blijheid enzo dus gewoon heel sociaal en menselijk en dat dat dan ook weer verkeerd is nou ik zal jou zeggen ik vind dat raar en dan is dat alleen maar omdat jij vind dat ik uit een achtergesteld gebied kom want ze zeggen hier dat iedereen uit Amsterdam komt zo is dus dan ben jij vast ook wel zo hoor ja nou dat denk ik dus want dat was ook al te zien toen Wiz er ging studeren want die ging dus ook naar Amsterdam en toen leerde hij Petre86 kennen en die is vlak daarna gewoon hier vandaan verhuisd ergens anders naartoe en dus is dat was ik zeg veel aannemelijker voor mij persoonlijk als mens zijnde kan ik je vertellen.
En zie je meteen groepjesvorming want ja ik had een foutje gemaakt en dat heb ik nu geweizigt voor jouw en dan alleen maar omdat jullie je nu samenspannen om jullie tegen mij te keren omdat als je dus naar mij toe zou willen gaan of als ik zelf deze stad uit moet om bijvoorbeeld dennenappels te verzamelen in Putten dat ik dan over een brug moet lopen want dan moet ik de IJssel over en dat is puur en alleen maar daarom dat heb ik heus wel door hoor.quote:
Ik heb kinderlijm, dezelfde die ik ook op de basisschool had (waar je van die lijmballetjes van kon makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:15 schreef davidov het volgende:
[..]
D'r is ook een hele simpele oplossing voor, alleen blijkbaar heeft jou flesje dat niet![]()
Goed. Welnu.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jezus Wax.
Haal die intellectuele, interpunctie gebruikende Waxje eens terug![]()
![]()
oh god..krijgen we weerquote:
interpuncties!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Echt hoor dat je uit Amsterdam komt a la hoor daar hoor je mij echt niks over zeggen maar dat je zo inene meteen oordeelt over een iemand uit een stad en dan puur omdat ik uit die stad komt dat je mij dan al meteen zo veroordeelt en dan iets aannemelijk vindt van iemand die dan opeens zomaar heeeeelll toevallig ook uit Amsterdam komt en dan maar aanneemt als de pure en enige en absolute waarheid dat volgens mij alleen maar zo is omdat ik niet in Amsterdam woon ofzo en dan gewoon omdat ik denk zo van hey ik ga ze eens begroeten op deze dinsdag gewoon uit vrolijkheid en blijheid enzo dus gewoon heel sociaal en menselijk en dat dat dan ook weer verkeerd is nou ik zal jou zeggen ik vind dat raar en dan is dat alleen maar omdat jij vind dat ik uit een achtergesteld gebied kom want ze zeggen hier dat iedereen uit Amsterdam komt zo is dus dan ben jij vast ook wel zo hoor ja nou dat denk ik dus want dat was ook al te zien toen Wiz er ging studeren want die ging dus ook naar Amsterdam en toen leerde hij Petre86 kennen en die is vlak daarna gewoon hier vandaan verhuisd ergens anders naartoe en dus is dat was ik zeg veel aannemelijker voor mij persoonlijk als mens zijnde kan ik je vertellen.
Nah.quote:
Van die doorzichtige lijm? of van die neppe witte?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb kinderlijm, dezelfde die ik ook op de basisschool had (waar je van die lijmballetjes van kon maken). Iets anders hadden ze niet bij de bruna
Dude...u makin me tripquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef davidov het volgende:
[..]
interpuncties!![]()
![]()
Voor de rest:![]()
Ik denk dat jij denkt dat ik denk dat ik weet wat jij denkt, maar eigenlijk denk ik dat niet, eigenlijk denk ik niet dat ik weet dat ik weet wat jij denkt. Maar als ik dat denk dan denk ik niet dat ik daadwerkelijk denk te weten wat jij denkt.
quote:
kortom: Waxxerquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef davidov het volgende:
[..]
interpuncties!![]()
![]()
Ik denk dat jij denkt dat ik denk dat ik weet wat jij denkt, maar eigenlijk denk ik dat niet, eigenlijk denk ik niet dat ik weet dat ik weet wat jij denkt. Maar als ik dat denk dan denk ik niet dat ik daadwerkelijk denk te weten wat jij denkt.
Mijn voordeur is ook gisteren gerepareerd! Geen oerkreun meer van de deur die door merg en been gaat en dus de hele straat wakker maakt als ik weer eens aangeschoten thuis kom om 5 uur... (leuke is de buren betalen het omdat ze er niet meer tegen kondenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nah..
Oke. Nieuws dan: mijn voordeur wordt zelfs opnieuw geschilderd, nu de nieuwe ruit erin is gezet.. He-le-maal toppie.
Ja zie je wel ik zeg dat zeg ik, zeg ik!quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:20 schreef davidov het volgende:
[..]
interpuncties!![]()
![]()
Mja.. wel moeizaam..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja!!Ja naja, ik ben ook blauw, maar da's van de kou!
Hey man!Alles weer gefixt vandaag?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef davidov het volgende:
[..]
Mijn voordeur is ook gisteren gerepareerd! Geen oerkreun meer van de deur die door merg en been gaat en dus de hele straat wakker maakt als ik weer eens aangeschoten thuis kom om 5 uur... (leuke is de buren betalen het omdat ze er niet meer tegen konden![]()
)
Goooehoooedquote:
Ik had eerst van die neppe witte, maar dat plakt dus echt NIET. Dus ik naar de Bruna gefietst en nieuwe gekocht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:21 schreef davidov het volgende:
[..]
Van die doorzichtige lijm? of van die neppe witte?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef davidov het volgende:
Vlarp!![]()
klinkt leuk eigenlijk haha... als een soort melkproduct
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Mhoehahahahahah, sidder en beef, gij sterfelijken!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
In wat voor slot woon je dan?!
,,Nu die verdraaide ophaalbrug nog", denken de buren.
Aaaawww....quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. wel moeizaam..
Ik wil echt ander werk..
die doorzichtige is veel beterquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had eerst van die neppe witte, maar dat plakt dus echt NIET. Dus ik naar de Bruna gefietst en nieuwe gekocht.
Ik haat knutselen en ik vind het heel leuk
Een grachtenpand?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Gewone oude woning in amsterdam, maar de deur is belachelijk groot en zwaar... en sleepte dus net over de stenen drempel...
Met het gevolg dat op 4 hoog de grond trilde![]()
Mooie van dit soort dingen is, dat als je lang genoeg niks doet (anderhalf jaar ofzo) dat de benedenburen een timmerman inschakelenIk kwam niet meer bij gister
Helaas is het feest nu wel overff iets nieuws bedenken binnenkort
Dat weten ze alquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Aaaawww....Gewoon vacatures in de gaten blijven houden, gelukkig trekt de economie weer een beetje aan.
. Nou ja, als ik iets journalistieks zoek, vind ik alleen maar redactiewerk in de commerciële sector, of het met de rest net zo goed zal gaan...
. In ieder geval, als je het gewoon ronduit niet meer kunt opbrengen moet je wel je grens trekken, want anders heb je echt alleen maar jezelf ermee! En als ze dat op je werk merken, ben je nóg verder weg...
Ik gaf je een complimentquote:
in Zuidquote:
Nah, tussen ruud de wild en victor reinier... Oud Zuid dus... goed genoeg?quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:29 schreef davidov het volgende:
[..]
![]()
Gewone oude woning in amsterdam, maar de deur is belachelijk groot en zwaar... en sleepte dus net over de stenen drempel...
Met het gevolg dat op 4 hoog de grond trilde![]()
Mooie van dit soort dingen is, dat als je lang genoeg niks doet (anderhalf jaar ofzo) dat de benedenburen een timmerman inschakelenIk kwam niet meer bij gister
Helaas is het feest nu wel overff iets nieuws bedenken binnenkort
Zeggen dat ik als vla klink vind jij een compliment?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik gaf je een compliment![]()
![]()
*zielig aankijkt*
Uuh.. tuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah, tussen ruud de wild en victor reinier... Oud Zuid dus... goed genoeg?
Dat zit ik me ook de hele tijd af te vragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:32 schreef Vlarp het volgende:
Doffy!![]()
Wie heb je genueckt om Mod te worden?
^ hij woont zo dichtbij dat ik hem al 50x gezien kan hebben zonder het te wetenquote:
Je was dronken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook de hele tijd af te vragen![]()
Heb je geen last van al die gadgets bij de buren dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:33 schreef davidov het volgende:
[..]
Nah, tussen ruud de wild en victor reinier... Oud Zuid dus... goed genoeg?
They won't ... they need mequote:Op dinsdag 6 december 2005 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow!pas maar op, straks gaan ze nog "spelletjes spelen" om je weg te werken...
hahahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeggen dat ik als vla klink vind jij een compliment?
Beethovenstraat, Stadionplein...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uuh.. tuurlijk
Oud-Zuid.. waar is dat?
Ja maar naja Jeff Buckley natuurlijk he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
Dat zit ik me ook de hele tijd af te vragen![]()
Beethovenstraat is hier 3 straten verderquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Beethovenstraat, Stadionplein...
Ken je in Amsterdam het Concertgebouw? vondelpark? Olympisch Stadion ook volgens mij nog... Die buurt dus...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uuh.. tuurlijk
Oud-Zuid.. waar is dat?
op de wekelijkse moorden na is t best gezellig hierquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Ken je in Amsterdam het Concertgebouw? vondelpark? Olympisch Stadion ook volgens mij nog... Die buurt dus...![]()
Ohw.. da's waar we CDP midden in de nacht uit de auto hebben gezetquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:38 schreef davidov het volgende:
[..]
Ken je in Amsterdam het Concertgebouw? vondelpark? Olympisch Stadion ook volgens mij nog... Die buurt dus...![]()
Ik heb nog 1 poot met een klein stukje van het middenstukquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nu heb je een vierkante Y
*H koester*
Móórden?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
op de wekelijkse moorden na is t best gezellig hier
Nou... Vlarp klinkt als een hele mooi zonnige zomerse dag in Nederland.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
uhh.. doe maar dat wat voor mij het aardigst klinkt
Ik zou het nooooooit willen zijn in deze kinderspeeltuin..quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Blijkbaar. Ze straffen je toch niet voor niets met het modschap![]()
Op wie heb jij je geld momenteel staan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
op de wekelijkse moorden na is t best gezellig hier
Nou.. ik zal 't onthouden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:42 schreef davidov het volgende:
[..]
Nou... Vlarp klinkt als een hele mooi zonnige zomerse dag in Nederland... Met al je vrienden in het park... en haha nee ik kan het niet sorry het klinkt toch echt als een zuivel product
![]()
Nah klinkt gewoon grappig
Ik ook niet. Daarom zit ik op WFLquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik zou het nooooooit willen zijn in deze kinderspeeltuin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |