heb je een linkje naar dat filmpje?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:41 schreef SocialDisorder het volgende:
de beker-demo kwam direct na de eendjes. Hierbij hield iemand twee bekers omhoog voor een Eye-Toy 2, en schiep water uit het virtuele bad, met de bekers die hij in z'n handen vast hield. Ook liet hij water uit de ene in de andere beker lopen.
niet compleet, het is wel de game-engine zoals die op dit moment ervoor ligt. Of de PS3 het gaat trekken is nog maar de vraag. Guerilla heeft toegegeven dat ze frames achter elkaar geplakt hebben en er zelf een filmpje van hebben gemaakt.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:37 schreef Phunikz het volgende:
Dus je wilt beweren dat die demo compleet fake is?
hier zou hij in moeten zitten:quote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat filmpje?
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, tis nogal behoorlijk moeilijk om het volledige potentieel te gebruiken van een consolequote:Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef InsertCredit het volgende:
Zoals verwacht gebruiken ze met mgs4 nog niet het volledige potentieel van de ps3.
Idd. Maar blijft lekker om te horen dat het allemaal nog beter wordtquote:Op woensdag 7 december 2005 13:30 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, tis nogal behoorlijk moeilijk om het volledige potentieel te gebruiken van een console
Kojima kennende zal het uiteindelijke spel er nog een stuk béter uitzien dan de vroege trailers.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:29 schreef InsertCredit het volgende:
Lees net een interview met Hideo Kojima in de Edge;
Zoals verwacht gebruiken ze met mgs4 nog niet het volledige potentieel van de ps3.
Maar alle beelden zijn daadwerkelijk ingame en realtime.
![]()
nog een betere linkquote:Op woensdag 7 december 2005 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
heb je een linkje naar dat filmpje?
Leuk dat er nu een filmpje van is... maar dit nieuws is al net zo oud als die trailer zelf.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef kepler het volgende:
nu gaan jullie helemaal gillen![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8067
quote:"The polygon amount for Snake's mustache is same as one enemy soldier in MGS3.... only the mustache!"
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef kepler het volgende:
nu gaan jullie helemaal gillen![]()
http://games.fok.nl/news.php?newsid=8067
Ik denk het. Maar het liet me wel zien hoe het er op mijn TV uit gaat zien.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:48 schreef SocialDisorder het volgende:
en? Je Xbox nu jaloers dat hij nooit Snake in realtime mag renderen?
Jeuzus, je F5 uitgesleten?quote:
Zoek maar een spel uit, bedenk hoe mooi het eruit zal zien aan de hand van de MGS4 beelden, en zorg voor voldoende tissues om het kwijl op te ruimenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef kepler het volgende:
jammer dat ik de MGS reeks nooit leuk heb gevonden, dit ziet er namelijk wel mooi uit
voorlopig duurt het nog een jaarquote:Op donderdag 8 december 2005 16:03 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zoek maar een spel uit, bedenk hoe mooi het eruit zal zien aan de hand van de MGS4 beelden, en zorg voor voldoende tissues om het kwijl op te ruimen
het kwijlen? Krijg je dan geen droge bek?quote:
veel bier drinkenquote:Op donderdag 8 december 2005 16:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
het kwijlen? Krijg je dan geen droge bek?
Check! Stond sowieso in m'n home-entertainment centre opgenomen;quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 16:52 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Check! Stond sowieso in m'n home-entertainment centre opgenomen;
-1080p plasma
-7.1 surround sound
-PS3
-recliner seats
-coolbox
probleem is alleen bier van coolbox naar mond brengen, en de coolbox aanvullen. Daar zou een vriendin best uitkomst kunnen bieden
Ik weet nog dat ik bij een vriend van me thuiskwam, en hij liet me Knights of The Round zien. Dat was gewoon spektakel. Als ze zoiets weer erin kunnen bouwen, zou ik die bak alleen al om FF kopen.quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:55 schreef Retuobak het volgende:
Ja, dan krijgen een hoop FF fans ineens een hele droge mond van al het kwijlen.
Daar twijfel ik niet aan!quote:Op vrijdag 9 december 2005 14:51 schreef SocialDisorder het volgende:
ben nu wel benieuwd naar Final Fantasy op de PS3 eigenlijk. ALs ze die net zo mooi krijgen als MGS4, wordt het een grafisch feest.
Dit zal ongetwijfeld enkel voor de Japanse launch gelden en nu loopt de lente technisch gesproken tot 21 juni, maar toch mooi dat ze nog op schema zitten!quote:Sony still primed for Spring 2006 PS3 debut
Launch to co-incide with Blu-ray roll-out?
Sony has re-iterated its plan to ship the PlayStation 3 by Spring 2006. The announcement follows Electronic Arts CEO Larry Probst's prediction that the console won't debut until next Autumn.
Sony yesterday told the Reuters news agency that the company is gearing up for a Spring launch, but that doesn't necessarily refute Probst's belief. All previous PlayStation launches have kicked off in Japan, with US and European roll-outs not taking place until many months later.
Click Here
Sony may well be planning to offer PS3 in Japan in Q1/Q2 2006, with the US roll-out - which is what Probst may have in mind - not taking place until Q3 2006, just ahead of the Holiday spending spree.
The Sony-backed Blu-ray Disc next-generation optical format is also due to be formally launched next Spring, and the PS3 is widely seen as the system that will drive the adoption of Blu-ray. With so much riding on Blu-ray's success - all the supporting companies' reputations, not the least of it - the format's backers will be urging Sony to get PS3 into consumers' hands as quickly as possible.
Equally, an Autumn 2006 launch will leave the PS3 an entire year behind Microsoft's Xbox 360, a situation Sony's Computer Entertainment division may not be keen on either.
Inderdaad! Je hebt ook altijd van die mensen die gaan zeuren omdat iets scripted is... als het mooi is is het voor mij goed.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
zolang het er goed uitziet maakt het mij geen zak uit of het realtime is of wat dan ook.
Veel plezier met je non-real time spel... (Even voor de goede orde: scripted is iets anders dan real-time...) en dus prerendered achtergronden en real time characters: veel plezier met je adventure. Ook niet mis, maar er zijn gewoon grenzen aan techniek.quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:38 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad! Je hebt ook altijd van die mensen die gaan zeuren omdat iets scripted is... als het mooi is is het voor mij goed.
wat maakt het uit of het water wel bij iedereen anders op spat als je met 10 man door een de zee rent? daar ga ikzelf het in ieder geval niet leuker van vinden.quote:Op zaterdag 10 december 2005 19:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel plezier met je non-real time spel... (Even voor de goede orde: scripted is iets anders dan real-time...) en dus prerendered achtergronden en real time characters: veel plezier met je adventure. Ook niet mis, maar er zijn gewoon grenzen aan techniek.
Daar ben ik het niet mee eens.. hoe realistischer een spel is.. hoe meer je er door bewogen wordtquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
wat maakt het uit of het water wel bij iedereen anders op spat als je met 10 man door een de zee rent? daar ga ikzelf het in ieder geval niet leuker van vinden.
ben ik met je eens maar er is een verschil tussen iemand 100 verschillende haren te geven en iemand 10.000 verschillende haren te geven. tegenwoordig lijkt het er alleen maar om te gaan wie het meest haar op iemands hoofd kan toverenquote:Op zaterdag 10 december 2005 19:15 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.. hoe realistischer een spel is.. hoe meer je er door bewogen wordt
Anders zouden we nog allemaal 8 bit spelletjes spelen zoals pac man
De cellprocessor maakt hele realistische effecten mogelijk, collision enz berekeningen die het mogelijk moet maken bijna filmrealistisch realitime te renderen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |