Alsjeblieft niet zeg.... Dan liever Queen....quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef alwaysleft het volgende:
Wou te gek, alleen jammer dat het niet Coldplay met Clocks is geworden, volgend jaar dan maar![]()
Kom op zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:07 schreef alwaysleft het volgende:
Wou te gek, alleen jammer dat het niet Coldplay met Clocks is geworden, volgend jaar dan maar![]()
Hmmm let me see..... dus mijn eigen mening telt niet meer?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kom op zeg![]()
Als er 1 nummer zwaar overrated is het dat nummer wel. Zoiezo heel de band
Elke mening telt, maar met Colplay is het denk ik: houden van of helemaal niks vinden. Ik hoor eerder bij de 2e dan de 1e groep...quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm let me see..... dus mijn eigen mening telt niet meer?
Sorryquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Jij bent mij te snel Peaceman !!
Dat snap ik wel, maar dat bedoelde ik niet helemaal!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Elke mening telt, maar met Colplay is het denk ik: houden van of helemaal niks vinden. Ik hoor eerder bij de 2e dan de 1e groep...![]()
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hmmm let me see..... dus mijn eigen mening telt niet meer?
Dat is jouw meningquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Maar het zou een belediging voor de muziek zijn als dat nummer ooit op 1 komt in de Top 2000.
Ik hoorde dat bij Veronica's Top 1000 Allertijden de strijd om plek 1, 2 en 3 tussen Clocks, November Rain & Bohemian Rhapsody gaat...
Vergelijk die nu eens met mekaar.....dan valt Coldplay toch in het niks
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dat is jouw meningIeder zijn eigen muzieksmaak he
![]()
Het gaat er toch ook een beetje om of het nummer ofwel een zekere heroïek om zich heen heeft hangen, ofwel het iets heeft bijgedragen aan de muziekgeschiedenis.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef alwaysleft het volgende:
[..]
Dat is jouw meningIeder zijn eigen muzieksmaak he
![]()
Juist.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:40 schreef qltel het volgende:
Bohemian Rhapsody is meer dan 30 jaar oud, Purple rain meer dan 20. Clocks iets van 2 jaar ofzo? Misschien moet deze discussie over 20 jaar ofzo nog eens gevoerd worden, kijken waar Clocks dan staat in de top 2000 (als hij er nog in staat)...
Het heeft bijgedragen aan mijn muziekgeschiedenis!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:42 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het gaat er toch ook een beetje om of het nummer ofwel een zekere heroïek om zich heen heeft hangen, ofwel het iets heeft bijgedragen aan de muziekgeschiedenis.
Je vergeet Imaginequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Juist.
De rest van de Top 10?
Ik hoop toch gewoon op de 'standaard'. Paradise By The Dashboard Light, Hotel California, Child In Time, Bohemian Rhapsody, Hey Jude, November Rain & Stairway to Heaven.
Stiekem hoop ik dat Iron Maiden hoog eindigt.
Ze maken de rest van de lijst niet bekent ,alleen de nieuwe nummer ''een'' positiequote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef peaceman het volgende:
Hoe zou de rest van de top 10 eruit zien? Ben erg benieuwd....
Inderdaad of Led zeppelinn, met Stairway to Heaven.quote:Deep Purple zou van mij op 2 mogen trouwens.
Hmm, zelfs black of alive hebben er nog nooit ingestaan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:53 schreef peaceman het volgende:
Pearl Jam met Jeremy mag ook wel hoog komen
schandalig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hmm, zelfs black of alive hebben er nog nooit ingestaan.
True, maar dit jaar stonden ze in de keuzelijstquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Hmm, zelfs black of alive hebben er nog nooit ingestaan.
Ik heb er ook op gestemd. En natuurlijk op Imagine.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:51 schreef webfreak het volgende:
Ik hoop dat The Beatles dit jaar wat hoger komen..
Het is toch te gek voor woorden dat de grootste band allertijden niet in de top10 voorkomt?
Het hoogstgenoteerde Beatlenummer was vorig jaar Hey Jude op nr. 18
Aan mij zal 't niet liggen, ik had 4 of 5 Beatlenummers in m'n kieslijst
Ze staan er wel het vaakste inquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb er ook op gestemd. En natuurlijk op Imagine.
Ze horen zeker in de top 10. Aan de andere kant compenseert de grote hoeveelheid Beatlenummers in de hele lijst ook wel een beetje.
Over Coldplay zullen jij en ik geen discussie hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:59 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ze staan er wel het vaakste inDa's opzich al heel cool.
Maar dat ze ontbreken in de top10... Dat slaat gewoon helemaal nergens op!Zelfs een nieuw bandje als Coldplay (notabene met een saai nummer) komen hoger dan The Beatles...
Echt, ik snap er geen ene reet van
Persoonlijk hoop ik juist dat nummers als In My Life, If I Fell, A Day in The Life of Something wat hoger komen..quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Eensch.
Ik hoop dat Let It Be hoog eindigt dit jaar....
Wat is er precies wanstaltig aan Bohemian Rhapsody dan (behalve dat we er al 30 jaar mee worden doodgegooid, maar dat heeft natuurlijk niets met de plaat zelf te maken)?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef Liejannuh het volgende:
Mooi dat Queen van nummer 1 af is! Wat een wanstaltig product is dat Bohemian Rhapsody toch!
Ik heb nu al zin in de week tussen kerst en oud en nieuw!
Behalve dus dat je er al 30 jaar mee wordt doodgegooid, vind ik het een verschrikkelijk nummer. Gewoon omdat er zo'n 8 verschillende muziekstijlen door elkaar heen worden gebruikt en er verschrikkelijk veel tempo-wisselingen in zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:27 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Wat is er precies wanstaltig aan Bohemian Rhapsody dan (behalve dat we er al 30 jaar mee worden doodgegooid, maar dat heeft natuurlijk niets met de plaat zelf te maken)?
Juist die tempowisselingen kan ik wel weer waarderenquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Behalve dus dat je er al 30 jaar mee wordt doodgegooid, vind ik het een verschrikkelijk nummer. Gewoon omdat er zo'n 8 verschillende muziekstijlen door elkaar heen worden gebruikt en er verschrikkelijk veel tempo-wisselingen in zitten.
Het nummer werkt echt verschrikkelijk op mijn zenuwen en ik vind het echt heel erg niet mooi.
Dat is nou juist de krachten en de sublimiteit van het nummer!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Behalve dus dat je er al 30 jaar mee wordt doodgegooid, vind ik het een verschrikkelijk nummer. Gewoon omdat er zo'n 8 verschillende muziekstijlen door elkaar heen worden gebruikt en er verschrikkelijk veel tempo-wisselingen in zitten.
Het nummer werkt echt verschrikkelijk op mijn zenuwen en ik vind het echt heel erg niet mooi.
Meatloafquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:50 schreef Bramos83 het volgende:
Ik vind het niks Avond op 1.......
IPV queen zou alleen Hotel California, Child in Time of Stairway to heaven op 1 mogen. Dit zijn algemeen gezien gewoon de beste numemrs die ooit gemaakt zijn. Een vaste top 4 die niet doorbroken kan worden.
Verder horen nog id top 10 thuis
Meatlove - Paradise by the dashboard light
Animals - House on the rising Sun
Dire Straits - Brothers in Arms
Procal Harum - Whiter shade of pale
en idd iets vd Beatles of/en Lennon solo
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:27 schreef Rekkie het volgende:
Godverdomme Jan Smit hoort toch zeker op 1
Goeie smaak mark_03quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:56 schreef mark_03 het volgende:
Hoop niet dat de rest van de top 10 ook zo verassend is... haalt de geloofwaardigheid van de lijst behoorlijk naar beneden.
Avond is verder een prachtig nummer, heb er zelf ook op gestemd.
Ja, typisch van die nummers die ook kans op de nummer 1 hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:26 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik had liever een ander nummer van Queen op nummer 1 gezien, zoals The Prophet's Song, March of the Black Queen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |