Er is niks mis met Boudewijn, maar Queen hoort gewoon op 1 te staan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:51 schreef blieblie het volgende:
Wat is er mis met BdG? Queen kwam zo onderhand wel godsgruwelijk mijn neus uit met Bohemian Rhapsody.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:51 schreef blieblie het volgende:
Wat is er mis met BdG? Queen kwam zo onderhand wel godsgruwelijk mijn neus uit met Bohemian Rhapsody.
Zal wel Avond zijn gok ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef giMoz het volgende:
Welk liedje van BdG dan?
Ja vooral omdat jij dit vindtquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Er is niks mis met Boudewijn, maar Queen hoort gewoon op 1 te staan.
Nee hoor, maar Queen staat al sinds het begin op 1, dat hoort gewoon zo te blijven. Zonder Queen op 1 geen top 2000quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ja vooral omdat jij dit vindt![]()
En dan vindt je natuurlijk ook dat je de rest van de positie van de nummers mag bepalen
Avondquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:57 schreef giMoz het volgende:
Welk liedje van BdG dan?
Precies. En alle vrouwen horen achter het aanrecht en alle negers moeten mijn slaaf zijn, want dat hoort gewoon zo te blijven!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee hoor, maar Queen staat al sinds het begin op 1, dat hoort gewoon zo te blijven. Zonder Queen op 1 geen top 2000
eeeh metallica en guns and roses dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef Bramos83 het volgende:
Voor een muziekliefhebber een anti-climax, buiten queen om hadden alleen the eagles, deep purple en led zeppelin recht op die eerste plek!
Die hele top 10 van 2004 geeft al aan dat er een heel vervelend publiek stemt.quote:1 Queen - Bohemian rhapsody (1975) 31 dec 23:00 1
2 Eagles - Hotel California (1977) 31 dec 23:00 2
3 Deep Purple - Child in time (1972) 31 dec 23:00 3
4 Led Zeppelin - Stairway to heaven (1971) 31 dec 23:00 4
5 Boudewijn de Groot - Avond (1997) 31 dec 23:00 8
6 Meat Loaf - Paradise by the dashboard light (1978) 31 dec 23:00 5
7 Guns n' Roses - November rain (1992) 31 dec 23:00 6
8 Animals - The house of the rising sun (1964) 31 dec 22:00 7
9 John Lennon - Imagine (1971) 31 dec 22:00 13
10 Coldplay - Clocks (2003)
Een van die drie Deep-Purple, The Eagles en Led Zeppelin hadden van mij ook op een gemogen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef Bramos83 het volgende:
Voor een muziekliefhebber een anti-climax, buiten queen om hadden alleen the eagles, deep purple en led zeppelin recht op die eerste plek!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
Jammer voor Queen....
Had liever Queen op 1
Die snap ik niet helemaal, leg uit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Jawel daar kan ik me wel indenken, wat jij voelt !!
Dat jij baalt dat Queen niet meer op 1 staat, dat kan ik me indenken dat jij terleurgesteld bent.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die snap ik niet helemaal, leg uit!
Ze hoeven toch niet persé bijzonder te zijn? Mooi is ook een criterium.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:58 schreef DuranK het volgende:
Tjah wrom zou queen perse op nummer 1 moeten staan. Zo geniaal is dat nummer echt niet hoor. Tuurlijk, et is wel een grappig nummertje maar ik snap dat sowieso niet met die 'klassiekers'. Ze zijn allemaal niet zoveel bijzonders![]()
Jij vindt Child in time niks, ik vind het geweldig. Dat is smaak. Ik vind andere nummers ook prachtig waar jij wellicht geen drol aan vindt. So be it.Trek ik me niks van aan. En zo zullen de meeste mensen denk ik wel redeneren.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:06 schreef DuranK het volgende:
Ook ja, maar ik ben van mening dat er heus wel betere nummers zijn gemaakt dan Bohemian Rhapsody. Ik zelf vind het maar beetje langdradig. Wat ik bijvoorbeeld ook vind van stairway to heaven. Eerste 4 minuten deleten, en hup, prachtig nummer heb je. Maar bijvoorbeeld een child in time ofzo, yegh. Uiteraard, mijn smaak en mensen moeten het zelf weten. Maar af en toe heb ik het gevoel dat mensen elkaar een beetje napraten met de beste nummers.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij vindt Child in time niks, ik vind het geweldig. Dat is smaak. Ik vind andere nummers ook prachtig waar jij wellicht geen drol aan vindt. So be it.Trek ik me niks van aan. En zo zullen de meeste mensen denk ik wel redeneren.
Dat napraten valt, denk ik wel mee. Wel denk ik dat het mogelijk is dat mensen die minder in muziek geinteresseerd zijn minder nummers kennen en daardoor wellicht wat sneller voor de bekende platen kiezen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef Bramos83 het volgende:
Fijn dat jij er zo over denkt, maar jouw mening is "gelukkig" geen leidraad voor deze top!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef webfreak het volgende:
Ik hoop wel dat 'Clocks' van Coldplay weer is gezakt.. Die stond vorig jaar ook op 10 ofzo, terwijl het zonder twijfel het grootste wanproduct is dat Coldplay ooit heeft uitgebracht.
Nee dat is heel X&Yquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:45 schreef webfreak het volgende:
Ik hoop wel dat 'Clocks' van Coldplay weer is gezakt.. Die stond vorig jaar ook op 10 ofzo, terwijl het zonder twijfel het grootste wanproduct is dat Coldplay ooit heeft uitgebracht.
Ehhh. Nee.. Hoezo, zeg ik dat soms?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fijn dat jij er zo over denkt, maar jouw mening is "gelukkig" geen leidraad voor deze top!
Wat dat betreft wel. Clocks ademt gewoon wansmaak. En Boudewijn de Groot is nou niet echt een man voor de nummer 1 plek. Is hij beter dan de Beatles en de Stones om maar even snel 2 namen te noemen? TIs leuk dat t een Nederlander is, maar hij heeft niet de wereldstatus van de Beatles. Heeft niet de muziek verandert, schreef niet zn eigen teksten en was muzikaal ook niet zo geweldig als de Beatles. Maar ja tis radio 2 hequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Fijn dat jij er zo over denkt, maar jouw mening is "gelukkig" geen leidraad voor deze top!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:18 schreef Bramos83 het volgende:
Nu begrijp je me niet goed hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ehhh. Nee.. Hoezo, zeg ik dat soms?
Dat jij problemen hebt met andermans mening te interpeteren, daar kan ik weinig aan doen.
Jongen, doe niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nu begrijp je me niet goed hoor!
Ik reageer gewoon op jouw mening! Is dat een misdrijf?
Waar beweer ik dat jij hebt gezegd dat jouw mening een leidraad is voor de top2000?
En hoe kom jij erbij dat ik problemen heb met meningen interpeteren?
Die hebben veel te veel goede nummers gemaakt om in de top 10 dan wel op nummer 1 te komen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Is hij beter dan de Beatles en de Stones om maar even snel 2 namen te noemen?
Op 24 december word de lijst bekent gemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2005 15:13 schreef webfreak het volgende:
Wanneer wordt de complete lijst bekend gemaakt trouwens?
Zou je denken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Queen zal heus wel in de Top 10 staan![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op 24 december word de lijst bekent gemaakt![]()
Ik heb BdG hooguit 2 keer in me leven gehoord, dus je stelling is behoorlijk achterhaald!quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:51 schreef hoM3r het volgende:
Ik snap de ophef niet, de top10 luister je sowieso al niet voor de lol aangezien je al die nummers al minstens 1000 keer hebt gehoord.
Wij heel wat vaker, ook naar zijn concert geweest 2x maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:10 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik heb BdG hooguit 2 keer in me leven gehoord, dus je stelling is behoorlijk achterhaald!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |