Nah dan staat de hele verzameling op een usb stick.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef satecl het volgende:
nopg een jaartje of 10 en jullie kunnen een zomerhuisje kopen in belgie om je DVDs in te plaatsen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef Durbin het volgende:
Wat een foto\\\'s ineens.![]()
[afbeelding]
Wat voor titel staat hier naast True Romance ?![]()
Aah, ik meende al dat het me zeer bekend voor kwam. Ik moest echter telkens aan een animé denken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[[url=http://i1.tinypic.com/n4w1mb.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb hemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Aah, ik meende al dat het me zeer bekend voor kwam. Ik moest echter telkens aan een animé denken.
Maar het is dus de box waarvan ik nog steeds spijt heb dat ik die een aantal jaren geleden níet heb gekocht.![]()
bij de blokker, ook wel bordenstandaards genoemdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op¨de tweede pagina staan van die houdertjes, waar zijn die te koop![]()
Whehehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de blokker, ook wel bordenstandaards genoemd
Idd, waar heb je die vandaan? Heb zelf van die saaie zwartequote:Op zaterdag 4 februari 2006 14:11 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zekers mooi! Mooie lijsten ook.
Ikea, 11,95 ps....quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:21 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
Idd, waar heb je die vandaan? Heb zelf van die saaie zwarte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |