Hey naamgenoot hehe; zag dat je "Heat" ook hebt! Ik ook, echt een geweldige film. Ben je in het bezit van een Dolby Digital 5.1 Surround set? If so; speel "Heat" keihard af. Vooral track 35 ofzo; die schietpartij midden op de straatquote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:26 schreef Eric82 het volgende:
Mijn collectie begint langzaam maar zeker ergens op te lijken. Ik heb Donnie Darko en Confessions of a Dangerous Mind uitgeleend.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geweldige collectie Sai! Al heeft iedereen met de Cassavetes box een mooie collectie natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 00:41 schreef Sai het volgende:
Er zijn zo'n 35 DVD's uitgeleend, maar ik heb maar een paar dagen een camera, dus.
Let niet op de rommel..
[afbeelding]
Vooral voor mezelf, wat er is uitgeleend:
Brazil Crit., Before Sunrise, Battle of Algiers, F for Fake, Chien Andalou & Age d'Or, La Passion de Jeanne d'Arc, Hoop Dreams, Annie Hall, Sword of Doom, Big Lebowski, Midnight Cowboy, Taxi Driver, Ghost World, Videodrome, The Evil Dead BotD, Evil Dead 3, Monty Python's Flying Circus Boxje, The Up Series, The Virgin Suicides, Straw Dogs Crit., Casablanca, Grave of the Fireflies en dan nog wat dingen waar ik even niet op kan komen.
Jahaaa.....idd vetjes. Val Kilmer ziet een agent en schiet onmiddelijk!!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:54 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Hey naamgenoot hehe; zag dat je "Heat" ook hebt! Ik ook, echt een geweldige film. Ben je in het bezit van een Dolby Digital 5.1 Surround set? If so; speel "Heat" keihard af. Vooral track 35 ofzo; die schietpartij midden op de straat![]()
Nah dan staat de hele verzameling op een usb stick.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:08 schreef satecl het volgende:
nopg een jaartje of 10 en jullie kunnen een zomerhuisje kopen in belgie om je DVDs in te plaatsen
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:17 schreef Durbin het volgende:
Wat een foto\\\'s ineens.![]()
[afbeelding]
Wat voor titel staat hier naast True Romance ?![]()
Aah, ik meende al dat het me zeer bekend voor kwam. Ik moest echter telkens aan een animé denken.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 15:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
[[url=http://i1.tinypic.com/n4w1mb.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb hemquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Aah, ik meende al dat het me zeer bekend voor kwam. Ik moest echter telkens aan een animé denken.
Maar het is dus de box waarvan ik nog steeds spijt heb dat ik die een aantal jaren geleden níet heb gekocht.![]()
bij de blokker, ook wel bordenstandaards genoemdquote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:51 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Op¨de tweede pagina staan van die houdertjes, waar zijn die te koop![]()
Whehehequote:Op zaterdag 4 februari 2006 21:54 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij de blokker, ook wel bordenstandaards genoemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |