quote:
18 maart.quote:Op maandag 28 februari 2011 15:09 schreef Olmo het volgende:
Wanneer komt het nieuwe album in de Nederlandse schappen?
Wordt er nog niet echt warm van...quote:The Strokes' new song 'You're So Right' is streaming exclusively on NME.COM scroll down and click below to listen to it.
The song features on the New York band's forthcoming new album 'Angles', which is out on March 21.
Speaking to NME about the song, singer Julian Casablancas said: "I had some early REM vibes for a minute or two. It's a darker one. It counters some of the happy vibes on the other tracks. I like dark things!"
Link
Nou, als je op die 30 seconden previews af mag gaan die op youtube staan, zitten er nog best wat nummers bij waar je de 'oude stijl' ook nog wel in herkent.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 23:33 schreef neilpad het volgende:
Ik ook niet. Maar goed had al gelezen dat ze een andere kant opgingen dan de laatste drie albums.
Waarschijnlijk gaat het straks even duren voordat ik een definitief oordeel kan vestigen.
Op het end staat Julian er bij, ook in pak, glimlachend: ze zijn weer terug van weggeweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef Radioheader het volgende:
Nieuwe video. Opvallend: de toch flink veranderde bandleden staan strak in het pak terwijl zanger Julian Casablancas er lomp bij zit met z'n zonnebril en leren jackie. Benadrukt dit al dan niet onbedoeld dat de zanger en de rest van de band volgens de geruchten inderdaad ver van elkaar afstaan? Via: www.kickingthehabit.nl
Klinkt allemaal zeer tof. Vooral Gratisfactionquote:
Dit bevalt me welquote:Op zondag 6 maart 2011 13:21 schreef neilpad het volgende:
Gisteren een nieuw nummer bij SNL gespeeld.
\quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef Arn0 het volgende:
Fuck, Machu Picchu en Taken For A Fool zijn vet zeg.. Ik twijfelde of ik wel naar The Strokes luisterde
Gevonden, de studioversies van Taken For A Fool en Machu Picchu zijn dus gelekt, en Life Is Simple in the Moonlight hebben ze live gedaan. Machu Picchu klinkt meer dan prima!quote:
Nee, Under Cover is al gereleased als single. Taken For A Fool is gelekt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:29 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Gevonden, de studioversies van Taken For A Fool en Machu Picchu zijn dus gelekt, en Life Is Simple in the Moonlight hebben ze live gedaan. Machu Picchu klinkt meer dan prima!
Ninja-edit, hehequote:Op donderdag 10 maart 2011 14:30 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Nee, Under Cover is al gereleased als single. Taken For A Fool is gelekt.
Edit: Oh, je hebt je post ge-edit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |