Ik ben erbij!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dinsdag 11 juli in de HMH.
Voorverkoop begint zaterdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda.php
quote:Op zondag 2 april 2006 19:06 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ben erbij!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat probleem heb ik ook de laatste tijd, toevallig dan weer wel net iemand die zin had in the strokes!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Manggis het volgende:
Wie wil met mij 11/7 naar de bijlmer bierhal..??
K kan niemand vinden die meewil..!
de mijne zijn er binnen 5 werkdagen! volgens ticketservicequote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef PsyCha het volgende:
Mijn kaartjes zijn binnen!
Ik las binnen 2 weken. Er zijn bij mij geeneens 5 dagen voorbij gegaan! Dus ze zijn wel snel hiero.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
de mijne zijn er binnen 5 werkdagen! volgens ticketservice
Mja, ze zijn er meestal veel eerder. Maar goed. Ik heb gisteravond om 23u45 betaald, dus net op het randjequote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik las binnen 2 weken. Er zijn bij mij geeneens 5 dagen voorbij gegaan! Dus ze zijn wel snel hiero.
Kep gewoon betaald met Creditcard. Maar ja, als ze maar op tijd binnen zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ze zijn er meestal veel eerder. Maar goed. Ik heb gisteravond om 23u45 betaald, dus net op het randjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar ik heb ze dus ook wel morgen of overmorgenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
edit: Het totaalbedrag dient zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen na bestelling ontvangen te zijn op de girorekening van Ticket Service Nederland. Zodra het geld binnen is worden de tickets z.s.m, doch binnen 7 dagen, naar onderstaand adres verzonden.
Ach, allebei fout dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ach, nog een maand of 4. Ik had ze zaterdag telefonisch besteld, daarom zal het wel anders zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kep gewoon betaald met Creditcard. Maar ja, als ze maar op tijd binnen zijn.
Vandaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach, nog een maand of 4. Ik had ze zaterdag telefonisch besteld, daarom zal het wel anders zijn.
gaaf plaatjequote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:57 schreef Flibble het volgende:
Jaa ik ga ook!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
The Strokes!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Niet nee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef soul114 het volgende:
Nog niet:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=102935&l=NL&C=
Ik ook. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan en achter me computer gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet nee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik dacht nog wel dat ik héél snel kaartjes moest halen enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ze hier dan ook al wel een tijdje liggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb stiekum op mijn werk naar ticketservice gebeldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan en achter me computer gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop