Ik ben erbij!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Dinsdag 11 juli in de HMH.
Voorverkoop begint zaterdag
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda.php
Dat probleem heb ik ook de laatste tijd, toevallig dan weer wel net iemand die zin had in the strokes!quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef Manggis het volgende:
Wie wil met mij 11/7 naar de bijlmer bierhal..??
K kan niemand vinden die meewil..!
de mijne zijn er binnen 5 werkdagen! volgens ticketservicequote:Op woensdag 5 april 2006 14:40 schreef PsyCha het volgende:
Mijn kaartjes zijn binnen!
Ik las binnen 2 weken. Er zijn bij mij geeneens 5 dagen voorbij gegaan! Dus ze zijn wel snel hiero.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
de mijne zijn er binnen 5 werkdagen! volgens ticketservice
Mja, ze zijn er meestal veel eerder. Maar goed. Ik heb gisteravond om 23u45 betaald, dus net op het randjequote:Op woensdag 5 april 2006 14:48 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik las binnen 2 weken. Er zijn bij mij geeneens 5 dagen voorbij gegaan! Dus ze zijn wel snel hiero.
Kep gewoon betaald met Creditcard. Maar ja, als ze maar op tijd binnen zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mja, ze zijn er meestal veel eerder. Maar goed. Ik heb gisteravond om 23u45 betaald, dus net op het randjeMaar ik heb ze dus ook wel morgen of overmorgen
![]()
edit: Het totaalbedrag dient zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 5 werkdagen na bestelling ontvangen te zijn op de girorekening van Ticket Service Nederland. Zodra het geld binnen is worden de tickets z.s.m, doch binnen 7 dagen, naar onderstaand adres verzonden.
Ach, allebei fout dus
ach, nog een maand of 4. Ik had ze zaterdag telefonisch besteld, daarom zal het wel anders zijn.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:54 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Kep gewoon betaald met Creditcard. Maar ja, als ze maar op tijd binnen zijn.
Vandaar.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
ach, nog een maand of 4. Ik had ze zaterdag telefonisch besteld, daarom zal het wel anders zijn.
Niet nee?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:11 schreef soul114 het volgende:
Nog niet:
http://www.ticketmaster.nl/html/evinfo.htmI?CNTX=102935&l=NL&C=
Ik ook. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan en achter me computer gaan zitten.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Niet nee?![]()
En ik dacht nog wel dat ik héél snel kaartjes moest halen enzo![]()
Heb ze hier dan ook al wel een tijdje liggen
Ik heb stiekum op mijn werk naar ticketservice gebeldquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:14 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ik ook. Ben ik voor niks zo vroeg opgestaan en achter me computer gaan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |