abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32858915
Van de AD Website:
"Scheidsrechter René Temmink is niet uit de media weg te slaan. Kwam hij twee weken geleden in het nieuws omdat RBC'er José Fortes Rodriguez hem had vergeleken met een persoon met het Downsyndroom, nu was het Temmink zelf die iets verkeerds gezegd zou hebben. Afgelopen woensdag noemde de arbiter Sparta-trainer Wiljan Vloet ’een zielepoot’. Bij de trainer is dat in het verkeerde keelgat geschoten.

Vloet kan zich er nóg over opwinden. Na afloop van de verloren wedstrijd bij FC Twente (1-0), spuwde de oefenmeester tegen scheidsrechter Temmink zijn gal over het functioneren van de arbiter tijdens dit duel. Volgens Vloet liet de Deventenaar de vrije trap waar de thuisploeg even later uit scoorde op de verkeerde plaats nemen. Het leidde de nederlaag van zijn ploeg in. Vloet was woedend, ging verhaal halen, maar gebruikte naar eigen zeggen geen grof taalgebruik. Temmink, zo bleek uit de televisiebeelden, wél. Hij noemde Sparta’s oefenmeester een ’zielepoot’.

Vloet kreeg vervolgens van de aanklager betaald voetbal een berisping voor zijn gedrag, terwijl Temmink volledig buiten schot bleef. En dat vond de Spartaan op zijn zachtst gezegd vreemd.

,,Als ik een scheidsrechter beledig kost me dat gegarandeerd een boete en mag ik misschien een wedstrijd niet coachen'', zegt Vloet. ,,Juist de scheidsrechterscommissie vindt dat trainers hun emoties meer onder controle moeten houden. Nou, dan vind ik dat zoiets ook voor arbiters moet gelden. Daar mag scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg best eens iets tegen Temmink over zeggen.''

Het is nog maar de vraag of Uilenberg dat ook doet. ,,Ik heb de beelden op video, maar heb ze niet gezien'', laat Uilenberg weten, zonder al te diep op de zaak in te willen gaan.

,,Geen idee of ik dat nog ga doen. Dat een scheidsrechter iets terugzegt, hoort bij de emotie van het spel. En na afloop praten beide partijen het dan weer uit. We leven in een vrij land, al zijn er natuurlijk grenzen voor wat een trainer én een scheidsrechter kan zeggen. Maar laten we eerlijk zijn: Vloet hield een langdurige tirade, terwijl Temmink één woord sprak. Wat is erger?''

Vloet heeft de mogelijkheid een rapport te maken over de gang van zaken en dit op te sturen naar de aanklager. Die moet op zijn beurt beslissen of er een onderzoek zou komen naar het gedrag van Temmink. ,,Ik betwijfel of ik dat moet doen'', aldus Vloet. ,,Misschien maak ik een statement door een zaak te starten, maar aan de andere kant heb ik het al druk genoeg met Sparta. Eigenlijk interesseert die hele scheidsrechtersbedoening me helemaal niks.''

Mocht de oefenmeester er toch voor kiezen rapport op te maken, dan zou dat uniek in Nederland zijn. Nooit eerder begon een trainer een zaak tegen een scheidsrechter."

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, zelf vind ik het een schande hoe de scheidsrechters en KNVB met deze situatie omgaan.

"Dat een scheidsrechter iets terugzegt, hoort bij de emotie van het spel"

Wel een beetje een kul argument, omdat trainers en spelers dat excuus niet mogen gebruiken van de scheidsrechterscommissie en KNVB. Natuurlijk kan Vloet zich best inhouden, maar Temminks reactie was niet die van een onpartijdige scheids die overal boven staat. Als Trainers berispt worden voor dergelijk gedrag, dan ook trainers.

" Vloet hield een langdurige tirade, terwijl Temmink één woord sprak."

Nog een kulargument. Als Je als trainer zo'n woord zegt tegen de scheidsrechter dan word je naar de tribune verwezen. Bovendien geeft Uilenberg hiermee toe dat de scheids dus wel een woord sprak, en keurt dat kennelijk goed.

Laten we gewoon duidelijk zijn, als scheidsrechter ben je op het veld de eerste die het goede voorbeeld moet geven. Jij hebt namelijk de leiding in handen. Temmink is zijn boekje te buiten gegaan, en de scheidsrechterscommissie steekt gewoon zijn kop in het zand.
Castel di Sangro per sempre!
  Redactie Games dinsdag 6 december 2005 @ 12:20:34 #2
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_32859317
Gezeik om niks.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_32859535
Is 'zielepoot' grof taalgebruik??
pi_32859559
als je door een mongooltje een zielenpoot wordt genoemd, zou ik ook boos worden
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  dinsdag 6 december 2005 @ 12:43:17 #5
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32859746
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:32 schreef BennyNL het volgende:
als je door een mongooltje een zielenpoot wordt genoemd, zou ik ook boos worden
kut, ik moest lachen
Feyenoord!!! * Barça
pi_32859914
Hij had zich beter stil kunnen houden, maar veel is er niet aan de hand vind ik.
That's all folks!
pi_32859992
gezeik om niks, echt dit gaat weer helemaal nergens over.
pi_32860196
Hij had het niet moeten zeggen, maar verder overdreven opgeklopt.
sig verwijderd door FA
pi_32860300
Temmink sprak rake woorden. Vloet mocht lang genoeg z'n verhaal doen op die vervelende manier van hem. Op een gegeven moment was het mooi geweest en werd het echt zielig. Die cursus Coach Betaald Voetbal stelt ook niets meer voor als clowns als Vloet goede trainers werkloos houden.

Temmink steekt letterlijk en figuurlijk boven het maaiveld uit. Dan krijg je een vergrootglas op je gericht in Nederland.

Er waren nog mensen die het opnamen voor Fortes Rodriguez laatst. 'Vond Temmink dat een belediging? Wat een schande!'
pi_32860975
Eens met Stanley. Het had daarentegen wel iets komisch, die kleine clown tegen de boze reus.
pi_32861347
Het gaat mij meer erom hoe de scheidsrechterscommissie er mee omgaat. Het gaat om (ja een kutwoord) het principe dat andersom het niet kan, maar kennelijk wel vanuit deze situatie.

Overigens is het argument van Uilenberg dat hij het niet heeft gezien natuurlijk om te janken zo sneu, want het was op alle netten.
pi_32861402
Temmink heeft gelijk.
11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
pi_32861423
Ik vind dat de KNVB zich maar eens druk moet gaan maken over het dramatische niveau van de scheidsrechters in Nederland in plaats van over dit soort randzaken.
pi_32861464
Krijgen scheidsrechters nu ook hun eigen reeks hier ?
  dinsdag 6 december 2005 @ 14:06:05 #15
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32861820
Het anti-autoritaire geblaat is pas zielig. Natuurlijk mag een scheidsrechter meer dan een trainer.
pi_32862631
Respect voor Temmink dat hij het ondanks zn handicap toch nog zover geschopt heeft en Vloet voor zielepoot uit kan maken zonder gezichtsverlies te lijden
  dinsdag 6 december 2005 @ 15:46:45 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_32864353
Gaat nergens over.
Niet de moeite waard om je druk over te maken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_32864401
Ik moet zeggen dat ik het wel prachtige tv vond
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_32865783
Temmink had gelijk toch?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:28:17 #20
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32866944
Mooie tv, en Vloet moet verder zn bek houden ..... houdt een tirade van 2 minuten, en dan boos worden dattie een zielepoot genoemd worden
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_32867019
Temmink hield zich nog in.
'Zielepoot' komop zeg. Als je daar moeilijk over gaat doen is dat enkel een bevestiging dat jt 't bent.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:50:10 #22
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_32867541
Temmink had inderdaad volledig gelijk... Afstraffen, dat soort gedrag van trainers.
pi_32868074
maar twas ook al twee keer tegen RBC he. die temmink gunt vloet ook niets.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_32916666
Temmink is mijn vriend.
  donderdag 8 december 2005 @ 13:44:01 #26
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32917161
KNVB haalt Temmink van Feyenoord-PSV
08 december 2005, 13:39
Door: Jelmer Geerds
René Temmink zal niet zoals gepland de topper tussen Feyenoord en PSV leiden. De Deventernaar kwam vorige week in opspraak nadat hij Sparta-trainer Wiljan Vloet had uitgemaakt voor zielepoot.
Temmink zal worden vervangen door Ruud Bossen. De KNVB besloot daartoe omdat Temmink vrijwel zeker mikpunt zou worden van kwetsende spreekkoren van supporters. Feyenoord en PSV trappen zondag om 12.30 uur af in De Kuip.

NEE
Who the fuck is ajax ?
pi_32917363
haha en nu krijgen ze Bossen!

onwaarschijnlijk slechte scheidsrechter die ook mikpunt zal worden van spreekkoren.
  donderdag 8 december 2005 @ 14:18:10 #29
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_32918024
Temmink zal nu wel aardig down zijn.
pi_32925111
De echte reden:

Geen René Temmink bij Feyenoord-PSV

8/12/2005 17:59

De KNVB heeft René Temmink moeten schrappen als scheidsrechter in de topper PSV-Feyenoord. De arbiter heeft te veel last van zijn achillespees.
Temmink, die waarschijnlijk een maand aan de kant staat door de ontstoken slijmbeurs in zijn achillespees, wordt vervangen door Ruud Bossen. De wedstrijd begint zondag om 12.30 uur in De Kuip.
pi_32925143
Temmink is toch echt de zielepoot in deze kwestie
pi_32932552
In de voormalige Sovjetunie stuurden ze Politici die slechtfunctioneerden altijd weg en brachten ze een bericht naar buiten over gezondheidsredenen...

Misschien heeft Temmink een functionele blessure?

Maar ff serieus... Bossen... dat is nou echt van de regen in de drup.
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:20:15 #33
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32934955
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:30 schreef Kluupkluup het volgende:
Temmink hield zich nog in.
'Zielepoot' komop zeg. Als je daar moeilijk over gaat doen is dat enkel een bevestiging dat jt 't bent.
Precies
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:27:34 #34
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32935093
Maar toch heeft Vloet een punt!
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_32935129
Scheidrechters moeten kunnen begrijpen dat ook trainers emotioneel kunnen worden. Ik vond dat Temmink niet begripvol reageerde op Vloet. Maar ik vind bepaalde trainers, zoals Vloet en Stevens wel wat ver gaan. Ik vind het absoluut niet professioneel om zo tekeer te gaan tegen de scheidsrechter.
Danny Blind is dit seizoen verreweg het meest genaaid door de scheidsrechter(s), maar hij gedraagt zich vergeleken met Vloet en Stevens keurig.

Daarom vind ik dat Vloet eerst maar eens naar zichzelf moet kijken i.p.v. naar Temmink. Bovendien vind ik niet dat Temmink nou iets heel grofs heeft gezegd. Zielepoot moet kunnen.
En de scheidrechterscommissie heeft gelijk, ik vind dit allemaal te weinig en dit is naar mijn idee een te kleine zaak om er zo een probleem van te maken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:34:22 #36
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_32935208
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 01:27 schreef DarkShine het volgende:
Maar toch heeft Vloet een punt!
Hoe had Vloet in deze door hemzelf opgestarte en afgesloten discussie in godesnaam gelijk

Vrije trap werd idd 3 meter meer naar links genomen, dat gebeurt verdorie meer dan 10 keer in een helft
  vrijdag 9 december 2005 @ 01:46:13 #37
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32935414
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 01:29 schreef Shreyas het volgende:
Scheidrechters moeten kunnen begrijpen dat ook trainers emotioneel kunnen worden. Ik vond dat Temmink niet begripvol reageerde op Vloet. Maar ik vind bepaalde trainers, zoals Vloet en Stevens wel wat ver gaan. Ik vind het absoluut niet professioneel om zo tekeer te gaan tegen de scheidsrechter.
Danny Blind is dit seizoen verreweg het meest genaaid door de scheidsrechter(s), maar hij gedraagt zich vergeleken met Vloet en Stevens keurig.

Daarom vind ik dat Vloet eerst maar eens naar zichzelf moet kijken i.p.v. naar Temmink. Bovendien vind ik niet dat Temmink nou iets heel grofs heeft gezegd. Zielepoot moet kunnen.
En de scheidrechterscommissie heeft gelijk, ik vind dit allemaal te weinig en dit is naar mijn idee een te kleine zaak om er zo een probleem van te maken.
Denk dat Roda toch iets vaker genaaid is dan Blind.

Temmink heeft niks grof gezegd, dat beweer ik ook niet. Maar een scheidsrechter hoort hier gewoon niet op te reageren, en dat doet Temmink dus wel. Punt is gewoon dat ook een scheids wel eens een berisping mag krijgen. Als je zo graag mensen wilt aanpakken, kijk dan ook naar je eigen mensen...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  vrijdag 9 december 2005 @ 02:31:33 #38
136495 Jarco
Schild en vriend
pi_32935898
Hier bij ons heb je hetzelfde hoor (vlaanderen).
Frank de bleekere mag CL fluiten en daarombevoordelen ze em enorm (hij mag meer etc.) want als hij niet de nummer 1 scheidsrechter is van belgie mag ie geen CL meer doen en dan moet een nieuwe beginnen met een reputatie helemaal vanaf nul.
Temmink zal wel hetzelfde voorfdeel krijgen. Als hij een berisping krijgt mag hij grote CL matches wel vergeten. Wij kleine landjes zijn allang blij een scheids in europa te hebben en daarom word van hun wat meer toegelaten dan van een ander.

btw: ik vind temmink een heel erg goede scheidsrechter . Wat ik van em gezien heb was allemaal goed werk.
pi_32937154
Het is dat Temmink niet meer Europees mag fluiten, anders is je verhaal wel logisch. Ik vind Temmink over het algemeen gezien zeker een acceptabele leidsman.
That's all folks!
  vrijdag 9 december 2005 @ 10:33:13 #40
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_32939139
Barcelona - Panathinaikos was zijn laatste Europese wedstrijd inderdaad.

Wie is nu de Nederlandse nummer 1 eigenlijk?
pi_32940058
Ik lees hier ook veel over het gelijk in de discussie tussen Vloet en Temmink. Maar daar gaat het niet om. Vloet kan zich natuurlijk (en stevens ook) best eens leren inhouden. Waar het om gaat is dat Temmink (en alle scheidsrechters) zich dienen in te houden. Hij moet er voor zorgen dat zaken niet escaleren en er boven staan. Dat is niet makkelijk, maar wel zijn vak. Door Temminks gedrag had de zaak verder kunnen escaleren. Gedrag onwaardig voor een topscheidsrechter.

Nogmaals, het vak van scheidsrechter lijkt me helemaal niet makkelijk, en je krijgt wekelijks een hoop gezeur over je heen, maar dat weet je van te voren.
  vrijdag 9 december 2005 @ 12:04:25 #42
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32941220
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:17 schreef Jgeerling het volgende:
Ik lees hier ook veel over het gelijk in de discussie tussen Vloet en Temmink. Maar daar gaat het niet om. Vloet kan zich natuurlijk (en stevens ook) best eens leren inhouden. Waar het om gaat is dat Temmink (en alle scheidsrechters) zich dienen in te houden. Hij moet er voor zorgen dat zaken niet escaleren en er boven staan. Dat is niet makkelijk, maar wel zijn vak. Door Temminks gedrag had de zaak verder kunnen escaleren. Gedrag onwaardig voor een topscheidsrechter.

Nogmaals, het vak van scheidsrechter lijkt me helemaal niet makkelijk, en je krijgt wekelijks een hoop gezeur over je heen, maar dat weet je van te voren.
Jij snapt mijn punt volledig! Vloet gaf zelf ook aan niet correct te zijn en krijgt daarvoor een berisping, Temmink gaat vrijuit...
Planning:
-
pi_32942224
Dat punt komt in de scheidsrechtersvergadering wel naar voren, lijkt me niet dat hij publiekelijk berispt hoeft te worden.
That's all folks!
pi_32944218
Die Temmink. Die heeft het best ver geschopt voor een mongolenhoofd. Steeds in de media.

Elke speler kan nu op het veld tegen hem roepen : ga toch weg joh, zielepoot. Daar kan ie al geen geel meer voor geven. Want dat zit binnen de normen kennelijk.
  vrijdag 9 december 2005 @ 15:24:56 #45
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_32946263
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 14:10 schreef LuukBes het volgende:
Die Temmink. Die heeft het best ver geschopt voor een mongolenhoofd. Steeds in de media.

Elke speler kan nu op het veld tegen hem roepen : ga toch weg joh, zielepoot. Daar kan ie al geen geel meer voor geven. Want dat zit binnen de normen kennelijk.
Zolang Temmink er geen publiekelijke berisping is voor Temmink zou hij hier inderdaad niks tegen kunnen doen.

Had hier zelf nog niet eens aan gedacht...
Planning:
-
pi_33089603
Temmink heeft ondanks zijn drukke schema meegewerkt aan iets voor mijn club. Vind ik stoer van hem.
pi_33109229
Temmink schijnt zich de laatste tijd een beetje down te voelen...

Tof inderdaad dat hij kwam dan. Wat deed ie?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33109985
Ah nee.. MM, van iedereen had ik die grap verwacht, maar niet van jou..

Hij heeft een voorwoord geschreven. Maar alleen omdat ik ook scheidsrechter ben en hij mij al van iets anders kende, een Deventer onderonsje zullen we maar zeggen.
pi_33110161
Komen er wel eens rapporteurs bij jou en zo ja, zijn dat ook (ex)scheidsrechters uit het betaald voetbal?
www.thuisuiteten.nl
pi_33110209
Um.. ja, die komen, maar ik ken die gasten verder niet. Zal best wat tussen zitten aan vergane glorie. Ik houd je op de hoogte. Zondag weer eentje langs de lijn. Spannend!
pi_33110303
Okee, krijg je een beetje cijfers? Op welke arbiter lijk je het meest? Toch geen Temmink?
www.thuisuiteten.nl
pi_33112685
Nee, niet Temmink. Ik heb niet echt een voorbeeld. Ja m'n pa heeft nog twee jaar gefloten toen hij op z'n 45e stopte met zelf voetballen en die vond ik erg goed. Ik doe het gewoon op m'n eigen manier. Cijfers zijn tot nu toe uitmuntend, maar ik heb het vermoeden dat dat misschien zo is om me een beetje te pushen, zodat ik de keuze maak voor het fluiten, aangezien ik nu vier dingen tegelijk doe. Het gaat lekker, dat wel.
pi_33133672
Nou, wellicht over een jaar of vijf in de hoofdklasse dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_33133720
Ik ben benieuwd. Ik doe m'n best, maar je hebt niet alles zelf in de hand. We zien het wel. Derde klasse is ook leuk.
pi_33134536
Uiteraard, fluiten in de onderbond. Ooit nog over geschreven.
www.thuisuiteten.nl
pi_33134890
Scheidsrechter zijn lijkt me uiterst moeilijk. En als er niemand was die het zou willen doen zou er ook niet gebald worden. Vloet had sowieso niet meteen op Temmink moeten afstappen, maar op een later moment wanneer hij iets afgekoeld zou zijn.
pi_33134951
De onderbond is me gelukkig bespaard gebleven. Wel eens bij m'n eigen club als verenigingsscheidsrechter. Morgen een dameswedstrijd uit de allerlaagste klasse. Maar dat is ook leuk. Alles heeft z'n charme.
pi_33141268
Temmink had zo wel gelijk
pi_33142567
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 14:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De onderbond is me gelukkig bespaard gebleven. Wel eens bij m'n eigen club als verenigingsscheidsrechter. Morgen een dameswedstrijd uit de allerlaagste klasse. Maar dat is ook leuk. Alles heeft z'n charme.
De knapste geef je gewoon een penalty.
www.thuisuiteten.nl
pi_33147755
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Temmink had zo wel gelijk
Zeker weten. Vloet moet zich met z'n ploeg bezig houden.
pi_33147775
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 19:36 schreef methodmich het volgende:

[..]

De knapste geef je gewoon een penalty.
Denk niet dat ze in de buurt komen. Abominabel echt. Ik heb wel eens staan kijken. Het moeilijkste is om geconcentreerd te blijven.
pi_33167250
quote:
Op vrijdag 16 december 2005 22:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Denk niet dat ze in de buurt komen. Abominabel echt. Ik heb wel eens staan kijken. Het moeilijkste is om geconcentreerd te blijven.
Hoe is het gegaan?
www.thuisuiteten.nl
pi_33177445
Dameswedstrijd keihard afgelast. Ik reken er ook op dat morgen afgelast is, want ik ga zo keihard de stad in.
  zaterdag 17 december 2005 @ 23:51:02 #64
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_33178054
Als scheids moet je bepaalde dingen gewoon kunnen accepteren,als je dan niet kan kun je beter stoppen met fluiten.Blijkbaar kan DHR Temmink dat niet.
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
pi_33193077
quote:
Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dameswedstrijd keihard afgelast. Ik reken er ook op dat morgen afgelast is, want ik ga zo keihard de stad in.
Okee, die meiden zouden eens nat worden...
www.thuisuiteten.nl
  zondag 18 december 2005 @ 22:26:30 #66
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33204105
Haha.. er was gewoon een algehele afgelasting hoor.
pi_33206142
Net de beelden nog eens gezien maar wat een trieste mongool is die Temmink zeg... Hij weet gewoon dat hij fout is + hij weet niets fatsoenlijks om terug te zeggen.. Maar wil toch even het laatste woord hebben door Vloet voor zielepoot uit te schelden. En de manier waarop hij vervolgens achter Vloet aanloopt met zn dreigementen "ik ga hier rapport van uitbrengen" bevalt me al helemaal niet.
  zondag 18 december 2005 @ 23:23:55 #68
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33206221
Wiljan Vloet zit ook op FOK! zo te lezen.
pi_33206307
Klopt.. Niet te verwarren met Stanley grapjas natuurlijk....
  zondag 18 december 2005 @ 23:28:39 #70
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_33206366
Je belicht maar 1 kant. Het lijkt net of je de triade van Vloet normaal vindt. Dat is niet serieus te nemen.
pi_33206878
quote:
Op zondag 18 december 2005 23:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Net de beelden nog eens gezien maar wat een trieste mongool is die Temmink zeg... Hij weet gewoon dat hij fout is + hij weet niets fatsoenlijks om terug te zeggen.. Maar wil toch even het laatste woord hebben door Vloet voor zielepoot uit te schelden. En de manier waarop hij vervolgens achter Vloet aanloopt met zn dreigementen "ik ga hier rapport van uitbrengen" bevalt me al helemaal niet.
Komop zeg.. Dit hoort ook gewoon bij het voetbal. De wedstrijd is zelfs al afgelopen. Alsof Temmink zijjn emoties niet mag uiten. Vloet is gewoon zielig bezig. En 'zielepoot'.. haha.. waar hebben we het over?!. Is dat nou zo erg?
pi_33218030
Ja.. zielepoot is schelden.. boehoe..
pi_33437211
Vloet had nu eens mazzel met de arbiter..
pi_33437807
Stanley, ben jij Temmink ofzo? Een beetje obsessed ben je wel in ieder geval, gezien het aantal posts van jou in dit topic..
  maandag 16 januari 2006 @ 20:05:34 #76
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34133416
Aangesteld voor Hunsingo-Macedonië binnenkort. Een echte test!
pi_34133861
Jij? Succes dan, laat je de volksliederen spelen?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 20:16:05 #78
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34133906
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef methodmich het volgende:
Jij? Succes dan, laat je de volksliederen spelen?
Bedankt. Nee, maar na die wedstrijd zal ik heel veel weten over waar ik sta en hoe leuk ik het eigenlijk vind. Wordt erg interessant.
pi_34134277
Ja, lijkt me ook wel een leuke inderdaad. Houd ons op de hoogte. Mario is ook zo begonnen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 16 januari 2006 @ 20:30:07 #80
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34134623
Is goed. Afgelopen weekeinde trainingskamp met 60 scheidsrechters op Ameland was trouwens een legendarische belevenis.

Een 'lezing' van Dick Heuvelman vol met schitterende anekdotes was voor mij het hoogtepunt. Verder heerlijk pittig trainen op het strand en in de duinen.
pi_34138405
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Stanley, ben jij Temmink ofzo? Een beetje obsessed ben je wel in ieder geval, gezien het aantal posts van jou in dit topic..
De link:

Temmink <--> Deventer <--> GAE

maandag 16 januari 2006 @ 22:36:32 #82
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34140532
quote:
Op maandag 16 januari 2006 21:48 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

De link:

Temmink <--> Deventer <--> GAE

Jij begrijpt dat.
  maandag 16 januari 2006 @ 22:36:54 #83
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34140551
Vriend Robbie maakt graag grappen ten koste van dove medemensen, ik heb de hoop al opgegeven.
pi_34140856
quote:
Op maandag 16 januari 2006 22:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vriend Robbie maakt graag grappen ten koste van dove medemensen, die uiterlijke kenmerken van het syndroom van down vertonen, ik heb de hoop al opgegeven.
pi_34143162
Een hoop mensen zeiken hier op scheidsrechters, ik vraag me af of ze zelf ooit een wedstrijd geleid hebben? Ik fluit regelmatig (ongeveer 10 wedstrijden per seizoen), ik heb geen cursus gehad omdat ik principieel weiger geld te betalen voor een cursus waarvan de knvb notabene zelf proviteerd. Ik kan zeggen dat een wedstrijd fluiten zeer lastig is, het zijn niet zozeer de regels want die kan ik tot in de uitzonderingen. Het gaat erom dat je niet alleen een wedstrijd moet aanvoelen maar soms ook op de juiste manier volgens de regels moet fluiten. Mensen die hier lopen te janken op de scheidsrechters in nederland verzoek ik eerst zelf eens een partijtje onderbond te fluiten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_34143250
Nee, ben wel minstens 1 keer per week grensrechter, telt dat ook?
pi_34143275
Nee want als een grensrechter assisteer je enkel en leidt je geen wedstrijd, ik heb honderden wedstrijden gevlagt en dat is echt niet te vergelijken.
pi_34143705
Overigens vind ik je hele relaas maar onzin. Want je mag van gasten die wekelijks op het veld staan en er bovendien goed voor betaald krijgen verwachten dat ze naar behoren fluiten.
pi_34144352
zo goed krijgen die niet betaald hoor, zeker als je ziet hoeveel tijd het kost.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:05:30 #90
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34144598
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:32 schreef raptorix het volgende:
Een hoop mensen zeiken hier op scheidsrechters, ik vraag me af of ze zelf ooit een wedstrijd geleid hebben? Ik fluit regelmatig (ongeveer 10 wedstrijden per seizoen), ik heb geen cursus gehad omdat ik principieel weiger geld te betalen voor een cursus waarvan de knvb notabene zelf proviteerd. Ik kan zeggen dat een wedstrijd fluiten zeer lastig is, het zijn niet zozeer de regels want die kan ik tot in de uitzonderingen. Het gaat erom dat je niet alleen een wedstrijd moet aanvoelen maar soms ook op de juiste manier volgens de regels moet fluiten. Mensen die hier lopen te janken op de scheidsrechters in nederland verzoek ik eerst zelf eens een partijtje onderbond te fluiten.
Betaalt je club het niet gewoon? Van zo'n cursus word je niet slechter toch. Dan word je hobby nog leuker, doordat je meer kennis hebt.
pi_34144653
Op welk nivo fluit je?
pi_34144698
Nee wordt niet betaald bovendien, als ik voor knvb ga fluiten dan moet ik ook boetes doorgeven en dat vind ik in het amateur voetbal een schande. Overigens zeggen zeer veel ervaren scheidsrechters dat ik veel talent heb, met name door me goede inzicht, en met name omdat ik redelijk dominant ben. Maar goed misschien dat ik over paar jaar me mening herzie.
pi_34144759
Vink, dat is echt een kut scheids.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:13:13 #94
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34144957
Vind komt op mij ook arrogant en pedant over. Ik zat dit weekeinde met zestig scheidsrechters in een trainingskamp en er zitten een hoop hele enge mannetjes tussen, maar ook gewoon goeie kerels die het leiden van een wedstrijd als hobby hebben.
pi_34144984
Vink is echt gewoon slecht. Hij ziet niet alleen dingen over het hoofd, maar snapt er gewoon niks van.
pi_34165073
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:35 schreef raptorix het volgende:
Nee want als een grensrechter assisteer je enkel en leidt je geen wedstrijd, ik heb honderden wedstrijden gevlagt en dat is echt niet te vergelijken.
Jullie trainer zou zeggen: die dragen geen verantwoordelijkheid.

Overigens hoop ik van harte dat Danny Makkelie ver komt als arbiter.
www.thuisuiteten.nl
pi_34165197
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Aangesteld voor Hunsingo-Macedonië binnenkort. Een echte test!
Oh mijn god, daar wens ik je veel sterkte mee, gelukkig speelt Macedonië niet thuis.

tip: laat de kalende eigenaar/trainer van die ploeg niet vlaggen.. Die gaat met zijn vlag naar de scheids gooien.

En hopen dat Macedonië wint want toen ze van ons verloren gingen ze hun eigen keeper meppen omdat ie een blunder maakte
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34165477
Laten we ons in dit topic maar beperken tot Temmink.

Voor de scheidsrechters in het algemeen heb ik dit topic opgeduikeld:
Scheidsrechters
That's all folks!
pi_34165598
Kunnen we dit topic dan niet beter sluiten. De mongool en vloet kwesties zijn afgelopen en zo goed fluit die temmink nou ook weer niet dat hij een eigen topic verdiend. Kan makkelijk in dat scheidsrechters topic.

En als we helemaal op de retro tour gaan kunnen we deze ook nog pakken:

Het centrale (foute) scheidsrechter topic
pi_34165908
Zie Feedback.
That's all folks!
pi_34250438
Ok, helder. Hier alleen nog over Temmink dus. Het is rustig rondom Temmink op dit moment. Ik verwacht binnenkort feedback van hem over zijn medewerking aan ons 'boekje'.
  zondag 5 februari 2006 @ 16:54:43 #102
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34765081
Temmink floot de topper.. weet iemand al of hij dat goed deed?
pi_34765116
temmink.. enorme lul is het
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_34765137
Men was niet zo lovend over hem.
That's all folks!
pi_34765231
Het was dramatisch.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zondag 5 februari 2006 @ 17:00:36 #106
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_34765274
Ik heb steeds meer het idee dat men hem door zijn postuur een groot overwicht toeschrijft, maar dat zijn gevoel voor het spel daar eigenlijk niet bij aansluit.
pi_35407312
quote:
Op zondag 5 februari 2006 17:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb steeds meer het idee dat men hem door zijn postuur een groot overwicht toeschrijft, maar dat zijn gevoel voor het spel daar eigenlijk niet bij aansluit.
Ben ik daarin de enige?
  donderdag 23 februari 2006 @ 16:54:34 #108
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_35411933
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 14:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ben ik daarin de enige?
Ik zal zaterdag is op die zielepoot letten.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_35412088
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:54 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Ik zal zaterdag is op die zielepoot letten.
Welke wedstrijd fluit de Mastodont uit Deb'ntah..?
  donderdag 23 februari 2006 @ 17:14:20 #110
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_35412605
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 16:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Welke wedstrijd fluit de Mastodont uit Deb'ntah..?
Sparta- Willem II
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_35412825
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 17:14 schreef Bayswater het volgende:

[..]

Sparta- Willem II
Cool.. altijd gezellig met Vloet en Temmink. Hopelijk ziet Zwamborn aanknopingspunten tussen die twee.
  zondag 26 februari 2006 @ 18:52:02 #112
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35518363
Mooie column van voetbalnoord.nl
quote:
Zielepoot
Door René Waning (9-12-2005 0:00:00)

Zielepoot, ik vind het een mooi woord. Het is zo'n woord waarvan je denkt dat het al lang een comateus bestaan lijdt. Van hetzelfde kaliber als "drommels". Of "potverdikkie". Wie gebruikt er in het knetterharde en egoïstische Nederland van de 21e eeuw nou nog zulke brave jarenvijftig woorden als zielepoot.

Scheidsrechter René Temmink dus. Nadat hij een vijf minuten durende en met overdagig rondspattend speeksel gelardeerde tirade van Wiljan Vloet heeft moeten aanhoren. U weet wel, Wiljan Vloet is die trainer van Sparta waarvoor ze bij aanvang van de voetbaluitzendingen op Talpa eigenlijk een kijkwijzer-plaatje moeten laten zien. Pas op! Enge dingen. Brrr, wat een griezel. Wiljan Vloet praat als een angstaanjagend schoolhoofd van een klassieke basisschool met den Bijbel en heeft van de chronische stress 24 uur per dag een kloppend adertje links op zijn voorhoofd zitten. Bovendien ben ik altijd bang dat zijn ogen ieder moment als pingpongballetjes uit zijn kassen stuiteren, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik in mijn leven iets teveel naar Tom & Jerry heb gekeken.

Als zo'n monster schuimbekkend en hevig fulminerend op je af komt denderen vind ik het van een ijzingwekkende onderkoeldheid getuigen als je dat beantwoordt met een kalmpjes uitgesproken "zielepoot".

Wiljan Vloet is het daar echter niet mee eens. Hij is boos en wil een aanklacht indienen tegen Temmink voor deze ernstige inbreuk op zijn zelfrespect. Zou Vloet zichzelf dan echt niet hebben terug gezien? Heel Nederland zat met plaatsvervangende schaamte te kijken naar het belachelijke optreden van de trainer, die vond dat een vrije trap 32 centimeter te ver naar links werd genomen. Dat FC Twente toevallig scoorde uit de aanval die volgde zal ongetwijfeld niets met zijn uitspatting te maken hebben.

Je hoopt toch oprecht dat iemand van pure ergernis onder zijn vloerbekking kruipt als hij later wordt gecontronteerd met een dergelijk staaltje van beschaafdheid. Of in ieder geval een schuldbewuste verklaring over het iets te ver te zijn gegaan in de emotie van het moment. Maar nee, Vloet heeft niks fout gedaan, want hij heeft naar eigen zeggen geen scheldwoorden gebruikt. Temmink wel, en wat voor één.

Bijna veertig jaar geleden was er een gelijksoortige ophef omdat Feyenoorder Piet Romeijn de scheidsrechter "hondelul" zou hebben genoemd. (Hijzelf beweerde overigens later dat hij "onbenul" had gezegd, ook al zo'n woord uit de categorie "zielepoot".) De kreet "hiha hondelul" werd daarna een - inmiddels ook al erg braaf klinkende - leus in de stadions. Misschien is het aardig om als eerbetoon aan Wiljan Vloet deze aloude kraker weer eens uit de motteballen te halen. Bij elke overspannen reactie van één van onze o zo gewaardeerde trainers heft het stadion massaal "hiha zielepoot" aan. Zullen Guus Hiddink en Ron Jans dan net zo reageren als Wiljan Vloet? De vraag stellen is hem beantwoorden.
pi_35518410
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken...
  maandag 27 februari 2006 @ 13:15:41 #114
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35539617
quote:
Op zondag 26 februari 2006 18:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Over oude koeien uit de sloot halen gesproken...
Sorry, Terroristische Robert, maar ik vond het een leuk verhaaltje..
  vrijdag 3 maart 2006 @ 22:02:12 #115
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35693049
Zaterdag is de mastodont te bewonderen bij NAC Breda - RBC Roosendaal, geassisteerd door de toppers J. Meints en G. Takacs.
pi_35705049
Pikant duel voor René dus!
www.thuisuiteten.nl
  zondag 5 maart 2006 @ 18:45:04 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35748726
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 11:26 schreef methodmich het volgende:
Pikant duel voor René dus!
Zag je het tikje van Jose? Schitterend moment. Die Fortes is echt een dorpsgek, maar hij meent het niet kwaad.
pi_35784047
Even vrede sluiten voor ie weer rood zou krijgen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 6 maart 2006 @ 19:57:58 #119
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_35785638
Jose hield zich aardig rustig volgens mij, speelde zo'n 3 meter achter z'n verdediging op sommige momenten.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 14:08:58 #120
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39283881
Temmink over Ivanov: "Normaliter is het een goede scheidsrechter, maar door de instructies van de FIFA heeft hij veel van zijn persoonlijkheid verloren."
pi_39283904
ferme uitspraken van dhr Temmink.
  donderdag 29 juni 2006 @ 23:10:53 #122
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39373726
'Poll stopt als internationaal arbiter, Temmink terug op de buitenlandse velden!'
  zondag 16 juli 2006 @ 02:06:05 #123
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_39868036
Temmink:
quote:
Bijzondere momenten uit mijn loopbaan? Het verschil zien in arme en rijke landen, de beleving van supporters als je kijkt naar landen als Engeland, Griekenland, Turkije, Spanje, Italië, Rusland, maar ook in het voormalig Oostblok, waar het leger vaak gebruikt wordt voor de sfeer en het lawaai in het stadion. Ook bijzonder voor mij waren de wedstrijden buiten Europa in Saoedi-Arabië en in Egypte en dan vooral hoe de mensen daar leven en de rol van de belangrijke leiders van het land. Het verband tussen sport en politiek is ook bijzonder, met name de beveiliging bij het fluiten van wedstrijden van het nationale team van Israël waarbij ze een eigen veiligheidsdienst meenemen naar andere landen. Als je dit meemaakt dan weet je meteen dat wij het in Nederland nog niet zo slecht hebben.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:57:46 #124
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 18 juli 2006 @ 20:58:13 #125
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:15:56 #126
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40164589
Ik heb van Temmink een handtekening in m'n almanak gekregen! Toch sympathiek van hem..
pi_40164681
Temmink is nog altijd een held voor het staken van die wedstrijd een paar seizoenen geleden.
Was het ADO-PSV ofzo? (ben het even vergeten)
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:21:10 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40164772
Ja, klopt. Marijnissen heeft er nog een column over geschreven, of een blog, hoe heet die onzin tegenwoordig..

Ik vond het ook niet onterecht, maar het blijft inconsequent allemaal.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:41:16 #129
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40242493
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 23:36 schreef Suijk het volgende:
NOMINATIES VBL AWARDS 2006

René Temmink-award (voor de grootste vredestichter)

Bos81
Suijk
-Vaduz-
Legendarisch en onsterfelijk is hij, van wie de naam voort blijft leven..

[ Bericht 2% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 27-07-2006 16:54:38 ]
pi_40242924
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 16:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb zelf op vaderdag nog een toernooi op die goddelijke velden van Terwolde gespeeld trouwens. Je moet er echt eens gaan kijken als je de kans krijgt.
Ik moet sowieso de Adelaarshorst nog zien... nooit geweest nog.
  donderdag 27 juli 2006 @ 16:56:27 #131
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40243032
Het is een leuk stadion, maar de charme van het verouderde begint het steeds meer af te leggen tegen de ergernis over het gebrek aan comfort.

(Ik ben er zelf al twee jaar niet geweest. Laatste keer zo teleurgesteld toen flegmatieke vedette Jochem de Weerdt vlak voor de aftrap tegen Sparta geblesseerd afhaakte en werd vervangen door vogelverschrikker Coen Zwollo. Vreselijk om mee te maken. Uitslag: 2-3)
pi_40244305
Kan je na afloop van zo'n vrijdagavondwedstrijd nog terug in Groningen komen? Ik zit er aan te denken om komend seizoen gewoon eens een wedstrijdje mee te pakken.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:46:39 #133
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40244660
Even zien.. laten we zeggen dat je om 0.30u terug moet zijn in Groningen (er gaat misschien nog wel een trein later). Als je om 22.49u in Deventer de trein naar Zwolle pakt, stap je om 23.17u op de trein naar Groningen en ben je om 0.07u in Groningen. Dat kan dus makkelijk, want wat ik nu beschrijf is niet de laatste mogelijkheid volgens mij.

Moet je afspreken met Vaduz, hij wil ook een keer gaan weet ik.
  donderdag 27 juli 2006 @ 17:48:32 #134
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40244725
"Van Dongen, Van Dongen..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:00:54 #135
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40245132
Wat is er met van Dongen?
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:02:27 #136
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40245183
ik zat een keer bij Ado en daar moest ik aan denken....
daar zong hete hele stadion dus....

van dongen, van dongen krijg de kanker aan je longen!!!

was wel even geschokt moet ik zeggen ( maar moest ook wel lachen)
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:04:23 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40245237
Ja, lekker niveau inderdaad.

Van Dongen is een goede scheidsrechter.

In mijn tijd was het nog: "Michael Mols, loempia!" bij Eagles-Cambuur
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:05:22 #138
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40245268
maar ja van dongen rijmt wel lekkah!
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:08:47 #139
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40245373
Dat is zo..

Alleen op longen, of op nog meer?
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:10:01 #140
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_40245398
alleen longen volgens mij
pi_40245418
Van Dongen, van Dongen, je bent niet zo'n fijne jongen!

Dat zingen ze dan weer in Heerenveen.
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:10:35 #142
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  donderdag 27 juli 2006 @ 18:12:10 #143
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40245476
Of iets met griep of zo..
Kanker is weer meteen zo..

Van Dongen, van Dongen, krijg de k****r aan je longen

en dan vijf minuten daarna..

Van Dongen, van Dongen, hoorde je wat we zongen?
(of heb je het verdrongen?)
shoo-bee-do-wah!
  donderdag 27 juli 2006 @ 20:29:51 #144
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40249035
quote:
Scheidsrechter René Temmink leidt op zondag 13 augustus de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Hij wordt bij de ontmoeting tussen PSV en Ajax geassisteerd door Wilco Lobbert en Jantinus Meints. Richard Liesveld treedt op als vierde official.
Goede keuze denk ik. Meints is ook nog eens de beste assistent van Nederland.
  donderdag 27 juli 2006 @ 23:35:40 #145
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40255081
13 Augustus dus. Dat is al snel. Ik ben benieuwd hoe de mastodont uit Deventer de zomer is doorgekomen.
pi_40257130
Hij heeft menig BBQ verpest door alle karbonades en spare-ribs in zijn eentje weg te werken, heb ik vernomen.
pi_40257252
Ik heb een zwak voor Temmink
  vrijdag 28 juli 2006 @ 00:50:13 #148
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40257371
Temmink is de hoer van psv.
Ado is the pride of Holland!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 01:05:40 #149
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_40257835
Temmink is gewoon anti-Rotterdam.

Dat gaat wat worden dit seizoen met 3 Rotterdamse clubs..
  vrijdag 28 juli 2006 @ 01:21:47 #150
131561 Nega
AFC AJAX
pi_40258230
Sorry, maar ik snap Fortes wel.
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
  vrijdag 28 juli 2006 @ 05:32:44 #151
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_40260372
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:18 schreef koningdavid het volgende:
Temmink is nog altijd een held voor het staken van die wedstrijd een paar seizoenen geleden.
Was het ADO-PSV ofzo? (ben het even vergeten)
was toen op mijn verjaardag dat weet ik nog wel , met dat gevalletje kezman.

maar temmink is wel een van de betere scheidrechters , maar zoals elk ander heeft ie ook wel eens slechte dagen.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 09:33:52 #152
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40261998
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 05:32 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

was toen op mijn verjaardag dat weet ik nog wel , met dat gevalletje kezman.

maar temmink is wel een van de betere scheidrechters , maar zoals elk ander heeft ie ook wel eens slechte dagen.
Kezman speelde toen niet mee, dat was met Luinge.
  vrijdag 28 juli 2006 @ 22:02:26 #153
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_40284209
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 09:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Kezman speelde toen niet mee, dat was met Luinge.
is mijn geheugen dan niet meer zo goed , kezman werd toch toegezongen en toen kreeg ie rood , o ja ik weet het weer toen ging die wedstrijd door die wedstrijd met temmink werd hij vrolijk toegezongen psv heeft die wedstrijd met 2-0 gewonnen door 2 goals van vonalthen
pi_40286903
Kezman werd destijds overal uitgefloten en toegezongen. Ik zat bij Zwolle-PSV en het was 90 minuten lang "Kezman, Kezman.. Je moeder is een hoer! Je moeder is een hoer!"...
pi_40292608
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:33 schreef Kluupkluup het volgende:
Kezman werd destijds overal uitgefloten en toegezongen. Ik zat bij Zwolle-PSV en het was 90 minuten lang "Kezman, Kezman.. Je moeder is een hoer! Je moeder is een hoer!"...
ja klopt dus je kon ook moeilijk alle wedstrijden staken , maar ja bij elke club pakken ze haast dezelfde speler met een spreekkoor , zul je dit seizoen ook wel weer zien. en de scheids is altijd het haasje als het niet goed gaat.
  maandag 31 juli 2006 @ 00:46:20 #156
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40340128
Temmink staakte omdat de spreekkoren tegen hem gericht waren. Luinge floot een wedstrijd waarin Kezman werd uitgejouwd en toonde Kezman daarin rood vanwege een elleboogstoot.
  maandag 31 juli 2006 @ 01:09:37 #157
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_40340686
quote:
Op maandag 31 juli 2006 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Temmink staakte omdat de spreekkoren tegen hem gericht waren. Luinge floot een wedstrijd waarin Kezman werd uitgejouwd en toonde Kezman daarin rood vanwege een elleboogstoot.
Ja Jeffrey van As had hm daarvoor nog bij zn nek vast gehouden en hm flink lopen sarren, hij werd geprovoceert en dat kostte hm een rode kaart niet zo slim wel begrijpelijk
Ado is the pride of Holland!
  maandag 31 juli 2006 @ 01:12:43 #158
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40340768
Luinge heeft daar ook nooit echt veel gevoel voor.. die maakt het dan alleen maar erger.
pi_40343567
Luinge heeft ooit een wedstrijd stil gelegd omdat men bij PSV 'hoerenveen' zong... Sindsdien is dat in elk stadion te horen... Luinge bedankt!
  maandag 31 juli 2006 @ 12:27:25 #160
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40348636
Was dat nog voor die 'plaatsnaambordenactie' van de Groningen-fans, MP?
pi_40348870
Zeker. Zo origineel zijn die groningers natuurlijk niet.
  maandag 31 juli 2006 @ 12:37:01 #162
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40348901
Whahaha.. en waarom staakte Temmink ook al weer, 'Temmink is de hoer van PSV'??
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:07:42 #163
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40528648
Zondag de Johan Cruijff Schaal: PSV - Ajax.

Ik ben benieuwd naar de prestatie van Temmink. Het zal onderhand zijn laatste seizoen zijn?
pi_40528724
Zolang hij het zelf nog graag doet en de tests haalt kan hij gewoon door hoor.

Heb je iets speciaals met Temmink gezien je aantal bijdrages hier?
That's all folks!
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:11:11 #165
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40528760
Ja, hij is een held, een integere mastodont en een goede scheids.
pi_40528855
Een markant figuur is het zeker, hij is me naarmate hij ouder wordt mij meer op gaan vallen.
That's all folks!
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:14:56 #167
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40528874
Ken je die anekdote dat hij bij mij in het restaurant kwam eten? Er zit nog een vervolg aan.
pi_40528920
Ik kan het niet meer voor de geest halen, dat er iets met een restaurant was weet ik. Maar wat? Enlighten me.
That's all folks!
pi_40528974
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 01:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ken je die anekdote dat hij bij mij in het restaurant kwam eten? Er zit nog een vervolg aan.
Betaalde jij zijn rekening?
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:19:39 #170
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:24:01 #171
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40529130
Deel 1 is dus dat het tafeltje waaraan Temmink met vrouw en dochter kwam zitten al was afgewezen door twee andere 'parties' omdat het allemaal te krap zat (was ook zo trouwens). Temmink is twee meter lang en stevig en hij was blij dat er nog plek was (in de herberg). Dat vond ik dus zeer sympathiek.

Deel 2 is dat ik hem vroeg of hij de volgende dag (zaterdagavond -> zondagmiddag) nog 'aan het werk moest'. Hij vertelde me dat hij in De Kuip de wedstrijd Feyenoord-NAC mocht leiden. Mijn humeur begaf het enigszins toen ik om 14.30u op de heilige dag op Teletekst zag dat de boomlange leidsman uit was gevallen. Ik dacht: het eten van gisteren!! Gelukkig bleek 's avonds dat hij een spiertje verrekt had.

Ok, dat was het..
pi_40529160
als je de hele avond zo krap moet zitten krijg je het wel aan je spieren ja
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:26:24 #173
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40529186
Die link had ik nog niet eens gelegd, meneer van de Interpol.
pi_40529357
Haha, leuk Stanley.
That's all folks!
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:32:23 #175
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40529377
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 01:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, leuk Stanley.
Daar deed ik het voor.
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:33:34 #176
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40529411
Vaduz, je mag deze anders ook wel dichtgooien en dat we alles over Temmink gewoon in het Scheidsrechters topic doen?
  zondag 6 augustus 2006 @ 02:27:03 #177
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40530643
Is Temmink de beste scheidsrechter van Nederland?
» Ja
» Neen

maak je eigen FOK! poll zelf!

[ Bericht 2% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 06-08-2006 13:48:42 ]
pi_40535989
Ik kwam Temmink 1x tegen op t fitnesscentrum. Indrukwekkend om hem die treadmill zien af te beulen
pi_40539247
hahah in een pollopzetbui Stanley?
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:39:35 #180
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40540865
Polls zijn het nieuwe hippe ding..
  zondag 6 augustus 2006 @ 14:39:55 #181
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40540875
Desi, bedankt voor je anekdote..
pi_40541704
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vaduz, je mag deze anders ook wel dichtgooien en dat we alles over Temmink gewoon in het Scheidsrechters topic doen?
Omdat je zo'n fan bent kan alles over Rene mooi hier, tenzij het echt verwarrend wordt.

Wie bedoel je met Desi?
That's all folks!
  zondag 6 augustus 2006 @ 15:06:11 #183
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40541715
Erasmusch. Ik hoef het niet uit te leggen toch?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:37:11 #184
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40634553
Gisteravond nog bij Streekteam Zutphen tegen Go Ahead Eagles geweest. 0-7. Puike wedstrijd.
1840 euro voor PW Jansen.
pi_40634589
En Temmink floot gisteren Heerenveen - Middlesbrough, om maar eens ontopic te gaan.

Stuurde na 9 minuten iemand van Boro eraf, tot groot ongenoegen van Verbeek die het veld in kwam stormen. Wedstrijd was gespeeld en Heerenveen liep eenvoudig uit naar 4-0.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:40:53 #186
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40634621
Verbeek moet niet zo raar doen dan.

MP, weet jij waar Verbeek ooorspronkelijk vandaan komt? Ik dacht ook uit de buurt van Deventer namelijk.
pi_40634673
Volgens Wikipedia zelfs uit Deventer.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:46:51 #188
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40634722
Dus toch. 4-0 tegen Boro is knap. Was je in het stadion?
pi_40634747
Zeker.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:49:13 #190
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40634844
Foutloos. Verbeek wilde dus dat die speler van Boro geen rood kreeg omdat de echte test zo opeens waardeloos werd. Maar Temmink bleef standvastig.

Zal er bij zo'n oefenwedstrijd ook een rapporteur op de tribune zitten?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 09:53:59 #192
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40634857
Haha.. dat weet ik niet. Ik begrijp Temmink wel. Als spelers door hebben dat ze alles kunnen flikken omdat zer toch niet uitgestuurd worden, heb je een probleem.

Ik begrijp Verbeek uiteraard ook.
pi_40635609
quote:
Verbeek vraagt scheids regels niet toe te passen

9/8/2006 9 :39

De scheidsrechter vragen een gele in plaats van een rode kaart te trekken voor een tegenstander, het is niet de gewoonste zaak van de wereld. Wel voor SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek. Als het een vriendschappelijk duel betreft tenminste.
Verbeek begaf zich in het oefenduel met Middlesbrough binnen de lijnen om in conclaaf te gaan met scheidsrechter René Temmink. Deze had David Wheater van het veld gestuurd nadat hij Afonso Alves in het strafschopgebied had gevloerd. Volgens Verbeek verpeste de beslissing van Temmink het verdere verloop van de wedstrijd, die eindigde in simpele 4-0 zege voor de Friezen.

'De beslissing van de scheidsrechter begrijp ik', aldus Verbeek na de wedstrijd. 'Maar ik had meer begrip verwacht voor ons en het publiek, want tegen tien man oefenen is toch anders dan tegen elf. Hij had ook kunnen volstaan met geel en een penalty. Hij besloot de regels toe te passen en daar wond ik me over op. Dat hoort er een beetje bij.'

De strafschop werd benut door Danijel Pranjic. Via goals van Petter Hansson, Thomas Prager en Niklas Tarvajärvi liep Heerenveen uit naar een ruime zege tegen de verliezend finalist van het UEFA Cuptoernooi van afgelopen seizoen.

vi.nl
Leuk berichtje.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:34:43 #194
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40635656
Ja.. we begrijpen allebei beide kanten toch? Misschien had Temmink achteraf ook liever anders beslist, maar ja..
pi_40635809

woensdag 9 augustus 2006 @ 10:41:28 #196
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40635850
"ga toch weg, joh.. zielepoot!"
pi_40635876
Volgens mij kijkt Temmink hier vooral begripvol.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:42:48 #198
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40635891
Weet ik toch.. Temmink is lief.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:43:41 #199
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40635921
Dit is in elk geval minder erg dan die grote Jan Lul die Kah van Roda een gele kaart gaf toen hij scoorde en zijn overleden vriendin wilde eren door het shirt op te lichten.
pi_40635961
Dat was iemand die zich nog moest bewijzen toch?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:44:02 #201
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40637911
Dan nog. Je kunt meteen laten zien dat je geen machine bent. Je naam is gemaakt.
pi_40637921
En je mag een week later weer in de eerste divisie fluiten
  woensdag 9 augustus 2006 @ 11:44:52 #203
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40637935
Haha.. ook dat ja.. ook niet gek!
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:10:38 #204
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40771932
Geel voor Cocu!! Terecht..
je moeder is m'n broer
pi_40772061
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 19:10 schreef DeSiever het volgende:
Geel voor Cocu!! Terecht..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zondag 13 augustus 2006 @ 19:17:55 #206
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40772171
Hij fluit verder goed toch?
je moeder is m'n broer
pi_40780673
Wat een joker met dat blessuremoment zeg

Affluiten op het moment dat Ajax kan counteren, maar doorspelen wanneer PSV de bal heeft.
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:09:29 #208
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40781147
De ajaciedjes wonden zich daar inderdaad over op. Keffertjes.
je moeder is m'n broer
pi_40970056
quote:
Op zondag 13 augustus 2006 23:09 schreef DeSiever het volgende:
De ajaciedjes wonden zich daar inderdaad over op. Keffertjes.

Welke wedstrijd fluit Temmink dit weekeinde?
pi_40971961
Bij jou om de hoek geloof ik.
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 17:27:42 #211
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40972012
Groningen-Feyenoord

Met Groninger Michel Winter als vierde official.
je moeder is m'n broer
pi_40972295
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 17:27 schreef DeSiever het volgende:
Groningen-Feyenoord

Met Groninger Michel Winter als vierde official.
Komt dat vaker voor?
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:00:35 #213
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_40972930
Ik vond het wel opvallend, daarom.

Temmink zal Go Ahead niet vaak fluiten, neem ik aan, maar ja, je mag ook een zekere mate van professionaliteit verwachten.
je moeder is m'n broer
  zondag 20 augustus 2006 @ 11:18:08 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_40992197
Groningen-Feyenoord? Zeer cool!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 20:54:16 #215
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41141454
En temmink was goed in die wedstrijd vond ik. Goede start van het seizoen.
je moeder is m'n broer
pi_41327613
Mjah.. Feyenoord gaf hem nergens de schuld van geloof ik.
pi_41331600
Het lag niet aan de scheidsrechter nee
  maandag 4 september 2006 @ 12:54:46 #218
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41479393
Temmink floot vorige week maandag de wedstrijd tussen SV Twello en Lucky Ajax en tuinde daar in een Schwalbe van Peter van Vossen. Uitslag: 3-4.
  zaterdag 9 september 2006 @ 15:07:59 #219
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_41648175
Haha, cool. wist niet eens dat van vossen vor ajax heeft gespeeld.
je moeder is m'n broer
pi_41863758
Hugo Borst schrijft in het AD over Temmink dat hij tijdens zijn loopbaan altijd in bescherming is genomen door Uilenberg, het meest recente voorbeeld Ajax-Vitesse waar het niet wegzenden van Heitinga door Borst als een grove fout wordt gezien.

Ik heb die wedstrijd helaas niet gezien. Hoe vonden jullie Temmink tijdens Ajax-Vitesse?
pi_41865055
Inconsequent, maar dat zijn alle Nederlandse scheidsrechters.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41865143
Inconsequentie getuigt van hun menselijkheid, vrees ik?
pi_41865214
Waarom zijn veel andere scheidsrechters uit andere landen dan wél consequent?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_41865226
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Inconsequentie getuigt van hun menselijkheid, vrees ik?
Tja, dan zou je Luinge betichten van onmenselijk zijn. Hij bestraft wat ie ziet. Ik heb toch liever een arbiter die een foutje achteraf gewoon kan toegeven, in plaats van iemand die zich achter zijn meerdere verschuilt.
pi_41865288
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Waarom zijn veel andere scheidsrechters uit andere landen dan wél consequent?
Dat valt allemaal nog wel mee. De toppers zijn gewoon toppers, maar in andere landen is het echt niet allemaal zo veel beter.

Gedurende 90 minuten gebeurt er nogal wat in het hoofd van de scheidsrechter. De omstandigheden waar onder hij een bepaalde beslissing neemt, veranderen constant. Volledig consequent zijn is een utopie. Uiteraard moeten gelijke gevallen gelijk bestraft worden, maar probeer te begrijpen hoe moeilijk dat is.

Ik hoop dat we niet langs elkaar heen praten.
pi_41865325
Komen er nog wat talentjes aan op scheidsrechtersgebied? Want wat de laatste jaren is doorgebroken...
pi_41865540
Weet ik niet. Jij bent de kenner?
  zaterdag 16 september 2006 @ 18:18:26 #230
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_41866428
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 17:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Danny Makkelie?
Zolang hij niet wekelijks een zo'n beslissing neemt als dat hij gister deed zou het kunnen
pi_41866737
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 18:18 schreef Noca het volgende:

[..]

Zolang hij niet wekelijks een zo'n beslissing neemt als dat hij gister deed zou het kunnen
MethodMich vindt 'm goed en het is een jonge scheidsrechter die ook door de KNVB al nadrukkelijk in de etalage wordt gezet. Als hij dit seizoen goed doorkomt, wordt het wel wat, denk ik. Ik heb heel weinig van hem gezien zelf.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stanley_Climbfall op 16-09-2006 20:14:10 ]
pi_41868407
Het is ook zeker een goede arbiter, maar hij moet wel de tijd krijgen rustig te wennen in de eerste divisie dit seizoen. Fout van gisteren was jammer, maar wat ik wel weer mooi vond is dat hij het gewoon toegeeft.

Ik kon me wel in Borst vinden met zijn mening over Nijhuis en Kuipers.
www.thuisuiteten.nl
pi_41869294
Maar MM.. hoe kinderachtig van Borst om net te doen of hij de namen niet wist en met Nijpers en Kuiphuis te komen. Dat deed het hele stuk ernstig aan kracht inboeten. 'Hij heeft dat niet nodig.'
pi_41869308
Wat deed Makkelie eigenlijk fout gisteren dan?
pi_41869338
Volgens mij deed Hugo het met opzet.

Danny gaf een tweede gele kaart aan Nieuwenburg, waar Hendriksen hem had moeten krijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_41869655
Hij deed het met opzet, dat is het juist.

Nieuwenburg, waar speelt hij tegenwoordig? Helmond?
pi_41892357
Helmond Sport inderdaad. Bleek te duur voor Dordt. Zal ie nu wel van balen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 september 2006 @ 16:48:31 #238
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_41892692
Ik dacht al, want Makkelie zal Dordrecht niet fluiten. Ik dacht dat Nieuwenburg bij Dordrecht speelde. Aan de andere kant ontdekten we laatst dat Michel Winter uit Ten Boer 4e official was bij Groningen en vorige week floot Bas Nijhuis uit Twente FC Groningen tegen Heracles Almelo.

Go Ahead wil nu iedere week Temmink.
  vrijdag 29 september 2006 @ 20:55:33 #239
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42242044
Quizvraagje: wat was de laatste internationale wedstrijd van Temmink?
je moeder is m'n broer
pi_42285458
Hij is nog internationaal bezig: Standard-Gent nu op Canvas
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:02:21 #241
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42285543
Whaha.. coole tip!!!

Ik weet het antwoord op de vraag wel trouwens.
  zondag 1 oktober 2006 @ 18:04:31 #242
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42285609
Ik zit te kijken, leuk!

'puntjes op de i van bij het begin' Temmink is scherp!
  zondag 1 oktober 2006 @ 22:09:19 #243
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42293919
Temmink was streng vanavond, maar wel goed.

Ik moest nog denken aan die Belgische scheidsrechter bij Utrecht-Ajax vorig jaar die een doelpunt van Nigel de Jong afkeurde omdat er een overtreding op hem werd gemaakt.
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 11:26:59 #244
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42330824
Mijn buurman heeft een Suzuki gekocht bij Temmink.
je moeder is m'n broer
pi_42339416

Mooi verhaal. Hoe kwam ie daar zo op?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 3 oktober 2006 @ 22:14:13 #246
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42343642
Nou.. onze andere buurman heeft al jaren een Suzuki en het beviel blijkbaar goed.
je moeder is m'n broer
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 19:34:56 #247
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_42460489
Temmink heeft al jaren een Suzuki bedrijf op het Deventer industrieterrein de Snipperling. Ik zou ook wel een auto van hem kopen denk ik.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 14:55:29 #248
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42642538
Wel raar dat zo'n grote man kleine Japanse autootjes verkoopt.
je moeder is m'n broer
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:01:28 #249
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42775990
Temmink fluit Feyenoord-Ajax, net als vorig jaar!
je moeder is m'n broer
  woensdag 18 oktober 2006 @ 17:05:59 #250
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42776128
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 19:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Temmink heeft al jaren een Suzuki bedrijf op het Deventer industrieterrein de Snipperling. Ik zou ook wel een auto van hem kopen denk ik.
Aardige vent hoor. Ouders van een vriend van mij hebben er 1 bij hem gekocht, ik mocht mee. Komt rustig over.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 22:07:21 #251
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_42819080
'Ik mocht mee'

Dat klinkt echt schattig. Hoe was Temmink dan?
je moeder is m'n broer
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:29:16 #252
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_43007834
Die foto van Temmink waarop hij met grote ogen een clubje Feyenoorders tot kalmte maant, was echt geweldig. Stond in alle kranten.
pi_43008363
Link?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:27:28 #254
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:28:13 #255
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_43009001
Hier alvast een foto van het beruchte 'zielepoot' incident met opperprutser Vloet.

dinsdag 7 november 2006 @ 01:52:37 #256
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_43314883
temmink de galbak...kan me nog een pot tegen psv herinneren in het zuiderpark...er werd 2 X hoerenjong gescandeerd en meneer staakt gelijk de wedstrijd voorgoed, omdat de knvb op dat moment paal en perk wilde stellen aan spreekkoren en temmink dacht zo een wit voetje bij pers en publiek te kunnen halen.
paar weken later zie ik hem fluiten bij az en minuten lang hoor ik dezelfde spreekkoren over het veld schallen en die lampelul is opeen oostindisch doof....vandaar mijn afkeer tegen deze grote kneus.
dan ben je inderdaad een zielepoot en lekker hypocriet!
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:15:01 #257
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_43320847
Daar haal je een behoorlijk oude koe uit de sloot zeg.

Het is natuurlijk wel zo dat de scheidsrechters was betreft de spreekkoren niet consequent zijn.
je moeder is m'n broer
  woensdag 8 november 2006 @ 18:21:01 #258
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_43366378
Vink staakte toch ook een wedstrijd in die periode?

Een modeverschijnsel..
  zondag 12 november 2006 @ 18:33:33 #259
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_43483317
Had Temmink de topper vandaag?
je moeder is m'n broer
  maandag 13 november 2006 @ 16:32:32 #260
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_43511611
Ik heb 'm niet gezien, kan ook aan mij liggen.

Wegereef floot de topper als een wijf.
  woensdag 29 november 2006 @ 19:37:51 #261
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_44001423
Ik heb Temmink al weken niet gezien. Ligt dat aan mij?
je moeder is m'n broer
  woensdag 6 december 2006 @ 18:32:31 #262
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_44200623
quote:
HET RAADSEL
Toeval? Scheidsrechter René Temmink floot dit seizoen drie keer een duel van Ajax. Alle wedstrijden eindigden in een zege: Vitesse-thuis (3-0), Feyenoord-uit (0-4) en Willem II-thuis (6-0). In elk duel kreeg minstens één tegenstander rood: Ruud Knol, Pierre van Hooijdonk, Sebastián Pardo en José Valencia. En in alle duels maakte Klaas-Jan Huntelaar twee doelpunten.
Grappig!
je moeder is m'n broer
  woensdag 6 december 2006 @ 18:36:50 #263
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44200788
Het is een complot.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 6 december 2006 @ 18:38:02 #264
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_44200831
Een sort onbewuste gewenning denk ik eerder, toch een kwalijke zaak.
je moeder is m'n broer
  vrijdag 8 december 2006 @ 08:24:00 #265
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44241197
Is dit eigenlijk het laatste jaar van Temmink in de eredivisie?
  maandag 11 december 2006 @ 11:23:49 #266
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44323146
Floot Temmink dit weekend nog iets? Zonder gein, ik zie hem al weken niet meer..
  maandag 11 december 2006 @ 11:25:20 #267
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  donderdag 14 december 2006 @ 00:16:48 #268
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_44412837
Jeetje, wat een woeste blik.
je moeder is m'n broer
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:37:59 #269
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44467627
Temmink soeverein op de vrijdagavond bij PSV - Heracles!
pi_44467801
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Temmink soeverein op de vrijdagavond bij PSV - Heracles!
pi_44467824
Een rode kaart en een penalty
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:45:18 #272
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44467864
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:44 schreef dndiek het volgende:
Een rode kaart en een penalty
Hij pakt hem buiten de 16 lichtjes vast.

Erg zwaar bestraft, al is het rood volgens de regels...
Planning:
-
pi_44467883
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 20:45 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Hij pakt hem buiten de 16 lichtjes vast.

Erg zwaar bestraft, al is het rood volgens de regels...
klopt
  vrijdag 15 december 2006 @ 20:50:51 #274
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44468029
Hij kan 'm er buiten leggen.

'De scheidsrechter drukt een stempel op de wedstrijd'

Tja, hij fluit volgens de regels.
  vrijdag 15 december 2006 @ 21:47:46 #275
67174 Dos37
Come on Twente
pi_44469609
Top scheids
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  vrijdag 15 december 2006 @ 22:02:12 #276
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44469997
Haha, ja, als je voor Twente bent wel ja..
pi_44478671
Temmink vriend van de top 3??

Of valt dat allemaal nog wel mee?
www.thuisuiteten.nl
pi_44478714
Ik vond het gisteren wel heel opvallend, ja. Heracles kreeg werkelijk niets mee.
pi_44478750
Zou er nog ergens te vinden zijn wie er nu eigenlijk allemaal ooit rood kregen van Temmink? Benieuwd hoeveel spelers uit de top 3 er tussen zitten.
www.thuisuiteten.nl
pi_44479240
Hm.. wel een paar Feyenoorders denk ik, of bedoel je AZ bij de top3?
  zaterdag 16 december 2006 @ 12:42:53 #281
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44479514
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hm.. wel een paar Feyenoorders denk ik, of bedoel je AZ bij de top3?
AZ is geen top

Die zitten tussen subtop en top in.
Planning:
-
pi_44480140
Feyenoord hoort voor mij ook nog bij de Top3 hoor, maar Temmink zal meer Feyenoorders rood hebben gegeven dan AZ-ers. Dan moet je bij Luinge zijn.
pi_44482588

"Mja, ik leg 'm dus op de stip, want PSV zou toch wel winnen.. of wou je nog wat anders skeff'n, mehooltje??"
  zondag 17 december 2006 @ 11:24:48 #284
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44501843
Wat vonden de top-analytici van Talpa eigenlijk, wel of geen strafschop? Ik heb het gemist..
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 december 2006 @ 11:49:21 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_44502250
het enige wat temmink fout deed was die penalty. Het is dan wel rood maar eigenlijk is het niet rood waard.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 17 december 2006 @ 11:57:47 #286
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44502411
Ja, daar ben ik het wel mee eens.. omdat de overtreding er buiten was.
  zondag 17 december 2006 @ 14:54:20 #287
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44507785
Het zal weinig over Temmink gaan, vanavond. Wat een gedoe weer zeg.
  zondag 17 december 2006 @ 17:26:59 #288
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_44512304
Ze kunnen iedereen wel 'schorsen'.
pi_44534312
Floot hij ook niet die Feyenoord-Ajax met 3 penatlies in de 1e helft?
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:26:55 #290
154578 DeSiever
Alles Is Nu??
pi_44570519
Uhh... wanneer was dat?
je moeder is m'n broer
pi_44679980
Vanavond Heerenveen - Excelsior. Ik heb het gevoel dat dit de afscheidstournee van Temmink is. Weet niet waarom.
pi_44680876
Gelukkig. Wij krijgen in de wedstrijden tegen de 'kleintjes' altijd van die scheidsrechters die mogen oefenen op het hoogste niveau. En dat bevalt slecht. Vanavond dus een regelmatige overwinning voor Heerenveen.
pi_44680970
Vorig jaar deed Michel Winter het goed toen hij in moest vallen bij Heerenveen-Vitesse, vond je niet?
pi_44681171
Ja. Maar die hoefde niet vanaf het begin, en hoefde Heerenveen alleen nog maar naar de overwinning te fluiten.
pi_44681205
Hij komt ook uit het noorden, dat scheelt.

Vierde official vanavond is trouwens weer een jonge veelbelovende scheidsrechter uit het noorden. Temmink is wel eens eerder geblesseerd uitgevallen...
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:55:29 #296
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44694465
YES hij is weg...

meneer de ajax fluiter
pi_44694469
HIj stopt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  zaterdag 23 december 2006 @ 22:56:14 #298
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_44694497
Huh.
pi_44694534

Gooi die scheids er maar in die vorige week bij mijn amateurclubie floot. Beter dan Temmink
  zaterdag 23 december 2006 @ 23:00:00 #301
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_44694574
hoerenjong
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')