Schaap001+1quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:06 schreef schaap001 het volgende:
Dat heb ik toevallig vandaag gelezen: Mary J. Blige
Nope en voordat ik in de problemen kom omdat er meerdere gerealesed zijn vandaag: de titel is een hint naar zijn vermoedelijke toekomst...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:13 schreef dolle_hond het volgende:
golden earring?
Ja: Curtain Call heet de CD en het schijnt dat ie vanaf nu alleen nog maar achter de schermen actief zal zijn. Maar who knows?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
eminem?
Er is een godquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:17 schreef schaap001 het volgende:
het schijnt dat ie vanaf nu alleen nog maar achter de schermen actief zal zijn.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:24 schreef DaisyDuke het volgende:
1. Pussycat Dolls - Stick With You
2. Oasis - Let there be Love
Wie isquote:is the utterly bizarre alter ego of production wizard / MC Madlib, one of the leading underground producers on the West Coast hip-hop scene.
Z+1quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:35 schreef Z het volgende:
Quasimoto?
Heb precies hetzelfde! Het heeft mij ingedutte interesse in Hiphop weer helemaal tot leven gebracht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:44 schreef Z het volgende:
Madlib is mijn ontdekking van het jaar, ik vind eigenlijk alles wat hij doet fantastisch. Vraag komt er aan.
als ik ja zeg, doe je dan een andere? in dat geval: ja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:48 schreef Z het volgende:
Is er al een vraag gesteld over de NME top 10 artiesten van 2005?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |