Owwwh... hij is oud geworden, Jan Smitquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Het is een "foute" vraag...
De onderste artiest staat ook op de foute cd
quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:48 schreef schaap001 het volgende:
Ach ja. Ik denk dat ik het zie: het antwoord is waarschijnlijk Albert West?
Die onderste is Tony Christie, die zong ´Amarillo´, dat werd gecoverd door Albert West en Albert West doet veel met Albert Hammond en dat is dan waarschijnlijk weer die meneer op de bovenste foto (want daar lijkt ie ook wel op)?
Zoiets?
Tja, d'r staat zelfs een nummer van Randy Newman bij, toch een vrij bewierrookte songschrijver.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:38 schreef ranja het volgende:
[..]
Dit bewijst maar weer hoe subjectief de term fout is
Ik dacht eerder aan een zak naar Spanje dan aan dood...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:08 schreef belsen het volgende:
* belsen gooit even een zwaai en laat zien dat-ie nog niet dood is.
Haha, yep! Vanavond staan ze in de Melkweg en ik ben erquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
gitarist van The Strokes
Ik sprak iemand op Fok! die wel gaat, een vriend van hem had van 6:00 tot 14:00 in de rij voor de Melkweg gestaan. Dat wil je toch niet ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:19 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Haha, yep! Vanavond staan ze in de Melkweg en ik ben er![]()
..... NIETbij, damnit!
iggy_in_the_house + 1
Nou, lekker is dat. Was dat wat? Ik heb gehoord van die laatste keer in HMH dat ze er als stonede zoutzakken bijstonden en niet bijster lang speelden. Maar ja, toen hadden ze al door dat ze niet meer echt aan de bak hoefden, volgens mij...quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:21 schreef ranja het volgende:
Ik heb de Strokes nog op Metropolis gezien in 2000
Heb ik ook gehoord. En ik heb ook gehoord dat er gevochten werd, daar op die ophaalbrug wegens voordringers en de frustratie dat het in een zucht uitverkocht was (ohja, waarbij waarschijnlijk weer een groot deel van de kaarten is weggegeven aan VIPs en BN-ers).... Gezellig, een avondje Strokes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:27 schreef Z het volgende:
[..]
Ik sprak iemand op Fok! die wel gaat, een vriend van hem had van 6:00 tot 14:00 in de rij voor de Melkweg gestaan. Dat wil je toch niet ...
Jawel, was natuurlijk ook nog erg in de begintijd. Maar ook toen al strak in het pak en niet veel beweging. Wel goede muziek. Maar ik moest toen wel m'n tijd verdelen tussen hun en My Vitriol die tegelijkertijd op het hoofdpodium stondquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:29 schreef schaap001 het volgende:
Nou, lekker is dat. Was dat wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |