Hou nou toch op man. Snap had tien hits ofzo.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:13 schreef schaap001 het volgende:
Snap?
owwww... ik zou alleen Rhythm Is A Dancer kunnen noemen, maar ik kan dan ook niet zeggen dat het helemaal mijn genre is, zegmaar...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:14 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Hou nou toch op man. Snap had tien hits ofzo.
Guru Josh? Van Infinity?quote:Op woensdag 7 december 2005 11:16 schreef bukgeit het volgende:
Ook niet. Leg een link met de vorige vraag en het is niet moeilijk meer.
The Power was hun 1e... Eternity was ook een grote hits... en nog veel meer helaas.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
owwww... ik zou alleen Rhythm Is A Dancer kunnen noemen, maar ik kan dan ook niet zeggen dat het helemaal mijn genre is, zegmaar...
Hmm. Nouja, als ik ze hoor dan zal ik ze wel kennen, maar ik luisterde in die tijd niet zoveel radio enzo en MTV al helemaal niet. Was toen helemaal bezig met Replacements, Hüsker Dü, Dinosaur jr, Pixies enzo en natuurlijk mijnquote:Op woensdag 7 december 2005 11:26 schreef ranja het volgende:
[..]
The Power was hun 1e... Eternity was ook een grote hits... en nog veel meer helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |