quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon eten die gluten en laat de natuurlijke selectie z'n werk doen. Over 500 jaar kunnen we helemaal niks meer eten door figuren als jij.

Misschien stel ik nu een heel domme vraagquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:34 schreef hydrah het volgende:
We kwamen tenslotten uit in een restaurant waar ik de naam even kwijt van ben, maar daar hadden ze gewoon glutenvrij stokbrood glutenvrije croutons e.d.

Glutenvrij, mais of rijste meelquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:50 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Misschien stel ik nu een heel domme vraagmaar waar zijn glutenvrij stokbrood, croutons en die koekjes (die ik altijd bij de natuurvoedingswinkel zie liggen) dan van gemaakt als je geen enkele graansoort mag hebben?

Dus lekker je dunne darm vernielen, zodat je op een gegeven moment helemaal niets meer kunt eten en continu last hebt van krampen en diarree?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:27 schreef American_Nightmare het volgende:
Gewoon eten die gluten en laat de natuurlijke selectie z'n werk doen. Over 500 jaar kunnen we helemaal niks meer eten door figuren als jij.

Ik pasquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:23 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dus lekker je dunne darm vernielen, zodat je op een gegeven moment helemaal niets meer kunt eten en continu last hebt van krampen en diarree?![]()

Ach joh, Fransen zijn gewoon de Amerikanen van Europa. "waaat, is er nog iets anders dan alleen Frankrijk??" en dan "Een andere taal dan Frans?? Mais non!"quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:28 schreef hydrah het volgende:
[..]
een soort van communicatie probleem, maar ipv dat ze nu engels (willen) spreken of een beetje verstaan dat doen ze dan weer niet.

quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat moet jij met een avatar van Tonks?![]()

Of andersom ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:00 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wat moet jij met een avatar van Tonks?![]()

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |