Ze zorgen dat mensen zoals jij nuttig lijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:33 schreef sr_firewire het volgende:
WTFWat voor toegevoegde waarde hebben deze mensen voor de maatschappij ? Ze zorgen ervoor dat mensen te laat komen op hun werk zodat de winstomzet in NL daalt. Daarnaast verdienen ze zelf ook nog geld met niets doen. Ze zouden betaald moeten worden in schoffelbewegingen per minuut........
ik denk dat je niet met ze wil ruilen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:38 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ja tuurlijk!
Na een kwartier werk zijn die mannen al moe en moeten ze rusten.![]()
Hmz, kan het wel ff uittekenen in Paint, maar dan lijk ik net zo nutteloos als bovenstaande gasten. Toch doe ik het ff, klok me wel ff snel uitquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je ook een tekening erbij om het geheel te verduidelijken?
Moslims mogen niet op harken leunen, harken zijn onrein.quote:
Da's nog erger, dan zijn het onreine, hark-hangende moslimsquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:02 schreef thefunny het volgende:
[..]
Moslims mogen niet op harken leunen, harken zijn onrein.
Bureau is beterquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef thefunny het volgende:
*fokt terwijl leunend op schoffel
Ik heb een schoffel bij mn bureau staan om af en toe op te leunen.quote:
wahahaha! Dat gele vlekje ook bij dat ene blauwe stipje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:06 schreef sr_firewire het volgende:
De situatie:
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05492/tekening.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Kun je dat zelf niet verzinnen ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Kun je er ook nummers bijzetten welk nummer bij welke werknemer hoort?
quote:Op maandag 14 november 2005 16:18 schreef SynchroSteve het volgende:
- Hee ik ben mn hark vergeten!
- Boeie, dan leunen we toch op de wagen
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:12 schreef Mauro het volgende:
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05492/tekening2.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
en nu de lemming nog
Ze doen die dingen expres om de voorbijgangers te pesten. De kansloze mensen zijn die paar voorbijgangers die zich er ook nog aan storen. Sommigen gaan zelfs zo ver dat er op een forum over gaan schrijven! Hoeveel lol kun je hebben!quote:
Aaaach. Wacht maar tot het oorlog is, dan ben je nog blij als je in het zand kan liggen!quote:Gevolg: Mijn hele schoen onder het zand
Nee, je bent 50 uur in de week op je werk. Dat is heel wat anders dan 50 uur in de week werken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:45 schreef sr_firewire het volgende:
Werk 50 uur in de week
Die mensen hebben vaak meer plezier in hun werk dan wij met z'n allen bij elkaar opgeteld.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef BrauN het volgende:
Geweldig tafereel is dat altijd, ja.
Ik moet alleen altijd stiekem een beetje huilen om die mannen... die hebben werkelijk niets bereikt in hun leven, behalve het netjes aanharken van een plantsoentje.
Tja, sommige mensen hebben niet veel nodig om blij te zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:15 schreef Mauro het volgende:
Die mensen hebben vaak meer plezier in hun werk dan wij met z'n allen bij elkaar opgeteld.
Das zeker waar ! Maar ze krijgen er wel naar betaald.....quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:15 schreef Mauro het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak meer plezier in hun werk dan wij met z'n allen bij elkaar opgeteld.
en wij als bewoners zijn blij dat onze plantsoentjes er netjes bij liggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 10:14 schreef BrauN het volgende:
Geweldig tafereel is dat altijd, ja.
Ik moet alleen altijd stiekem een beetje huilen om die mannen... die hebben werkelijk niets bereikt in hun leven, behalve het netjes aanharken van een plantsoentje.
Al lag ieder plantsoentje overhoop... echt, het doet me niks.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wij als bewoners zijn blij dat onze plantsoentjes er netjes bij liggen![]()
Wat wil je dan, dat ze voor dat lage salaris zich helemaal de pleuris in werken. Wees blij dat iemand nog de moeite neemt om dat kankerwerk te doen. Zeikerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:24 schreef sr_firewire het volgende:
Mijn broertje heeft vakantiewerk gedaan bij een plantsoenendienst...... Kregen gewoon op vrijdagmiddag na het werk van de baas een bak bier om met zn allen op te zuipen![]()
Verder hadden ze opdrachten voor een week ( bijvoorbeeld een buurt de plantsoenen bijhouden ), wat ze in principe met normaal doorwerken in 2 dagen af konden hebben. En dat wisten de werknemers en die profiteren ervan. Vandaar dat ze ook elk kwartier pauze hebben...
Maar dan nog.... het zijn gewoon luie flikkers![]()
Het probleem is, het is allemaal non-profit, dus niet afhankelijk van winst. Mijn vader werkt bijvoorbeeld bij de onderwijsinspectie, daar zitten ze ook de helft van de dag uit hun neus te vreten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:24 schreef sr_firewire het volgende:
Mijn broertje heeft vakantiewerk gedaan bij een plantsoenendienst...... Kregen gewoon op vrijdagmiddag na het werk van de baas een bak bier om met zn allen op te zuipen![]()
Verder hadden ze opdrachten voor een week ( bijvoorbeeld een buurt de plantsoenen bijhouden ), wat ze in principe met normaal doorwerken in 2 dagen af konden hebben. En dat wisten de werknemers en die profiteren ervan. Vandaar dat ze ook elk kwartier pauze hebben...
Maar dan nog.... het zijn gewoon luie flikkers![]()
Kun je niet even een foto maken van het tafereel?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef sr_firewire het volgende:
Weet je wat het mooie is: het is nu 12:17 en ze zijn nog steeds bezig in dat plantsoen. . . ( Het busje hebben ze wel al weggezet ! _0_
*nieuwsgierig isquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kun je niet even een foto maken van het tafereel?
Oh wacht ik neem altijd een fototoestel mee naar mijn werk, klopt ja....quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kun je niet even een foto maken van het tafereel?
Misschien zijn hun er ook wel om 50 uur per week de kutklusjes van de baas op te lossen, alleen hebben ze geen FOK! dan maar een beetje tegen de boom aan zeiken, op schoffels leunen en shagjes roken, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:45 schreef sr_firewire het volgende:
Werk 50 uur in de week, en hij vind het niet erg als ik af en toe internet. Los namelijk vaak in mijn vrije tijd zijn kutklusjes op,dus....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |