Nee, want het kan ook dovenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:27 schreef melke het volgende:
Brand vuur niet altijd?
Als vuur aan het doven is brand het nog altijd, vuur wat uit is is ook geen vuur meerquote:
Nee dankjewel, krijgen we dat lelijk haags weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Kunnen we niet Ralph inhuren om dit brandje ff te blussen![]()
lieske leest het forum mee denk ikquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:19 schreef zomaar22 het volgende:
[..]
dat schijnt juist heel fijn te zijn, een soort bevrijdend gevoel
Okee, als je het zo steld heb je gelijk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:28 schreef melke het volgende:
[..]
Als vuur aan het doven is brand het nog altijd, vuur wat uit is is ook geen vuur meer
Tijdens het blussen zegt Ralph minder dan Natte lie en Ingrid hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef melke het volgende:
[..]
Nee dankjewel, krijgen we dat lelijk haags weer
Vier uur pas.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost & Inge gaan het zometeen overnemen van Lieske & Roel...
Als er iets is waar ik me aan stoor bij Lieske is het dat wel. Lieske woont nu 1 - 1,5 jaar in Groningen en ze doet alsof ze er al jaren woont en alles over die stad weet. Terwijl de waarheid is dat ze weet hoe het studentenleven van Groningen is en dan alleen nog maar van de kringen waarin zij vertoeft. Tel daarbij de vreselijk overdreven verhalen op en de eeuwige feitjes en je hebt een vreselijk irritant meisje!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:23 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Een beetje: afgaande op haar "Once upon a time in Grunningen"-verhalen probeert ze ook haar zelfbeeld op te krikken ten koste van anderen.
pas om 4uur volgens mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:30 schreef ilona-scuderia het volgende:
Joost & Inge gaan het zometeen overnemen van Lieske & Roel...
beetje off-topic, maar: je weet niet hoe je tijdsbeleving is. 1 seconde voor een dood zou kunnen aanvoelen als een uur, ongeacht de methode.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Verdrinkingsdood schijnt idd geen naar gevoel te geven, door het zuurstofgebrek, wat een rustig inslaapgevoel geeft.
Mij lijkt het desalniettemin toch de grootste hel ooit, biologie be damned.
Nee, das "brandt".quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Moet 'brand' niet met dt?
Vind het toch raar hoor. Hou je adem iets te lang in en je krijgt al een ideetje hoe het voelt en kan je je beetje voorstellen wat een hel het wordt als je nóg langer geen zuurstof binnenkrijgt. Tenzij je zoals het hier al eerder werd verteld, onderkoeld raakt en weinig meer voelt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Verdrinkingsdood schijnt idd geen naar gevoel te geven, door het zuurstofgebrek, wat een rustig inslaapgevoel geeft.
Ja eh... ik ben geen neerlandicus hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:32 schreef APK het volgende:
Beter nu dan 22 topics geleden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
Oeps... de 4 is weggevallenKan een mod dat herstellen?
Stam + t, eerste klas lagere school.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja eh... ik ben geen neerlandicus hoor
Heb ik nooit iets van begrepenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stam + t, eerste klas lagere school.
Euhm, zo dacht ik ook alquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Stam + t, eerste klas lagere school.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, zo dacht ik ook al![]()
![]()
Hoi allemaalGezellig dat gebabbel van Lieske en Roel op de achtergrond naast mij
![]()
"En de stream loopt nog steeds". Analoog aan: "En het vuur brandt nog steeds".quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heb ik nooit iets van begrepenNee. ff serieus... het kan. Maar voor mijn gevoel klopte het.
Okee... okee... ik zal wel een TT verandering aanvragenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
"En de stream loopt nog steeds". Analoog aan: "En het vuur brandt nog steeds".
Of: "En het vuur loopt nog steeds", nog duidelijker.
Ik loopquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:32 schreef APK het volgende:
fuck de roels is backquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:39 schreef Sjet het volgende:
En weer Roel die piest..... wordt nou wel eens tijd voor een waarschuwing van BB
Ja, en nog driehonderdduizend andere topics.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Okee... okee... ik zal wel een TT verandering aanvragen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:37 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Euhm, zo dacht ik ook al![]()
![]()
Hoi allemaalGezellig dat gebabbel van Lieske en Roel op de achtergrond naast mij
![]()
Nu vergeet je de vorm waar het hier om gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:39 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik loop
Jij loopt
Wij lopen
Wij hebben gelopen...
Als ik het echt niet meer weet, gebruik ik ook altijd loopquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
"En de stream loopt nog steeds". Analoog aan: "En het vuur brandt nog steeds".
Of: "En het vuur loopt nog steeds", nog duidelijker.
Hahaha is het zo erg? Daar heb ik niks mee te makenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, en nog driehonderdduizend andere topics.
Probeer deze zin maar 'es:quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:41 schreef SuperMOM het volgende:
Als ik het echt niet meer weet, gebruik ik ook altijd loop![]()
Succes.quote:Goedbeschouwd/t/dt snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word/t/dt je door een bijdehand/t/dte havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rond/t/dte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd/t/dt dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeid/t/dt; het is ook nooit goed!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:44 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hoi hoi Sjet, ben eindelijk zelfstandig van me Mannetje zie je??? dus geen ♀ meer![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:45 schreef Arcee het volgende:
Ik lees 't morgen wel, want ik ga slapen.![]()
Truste.
Breek 'm ff, dat schijnt sneller te helenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:44 schreef zomaar22 het volgende:
ilona: ja en dat met 1 gekneusde vinger![]()
![]()
![]()
![]()
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehande havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
Probeer deze zin maar 'es:
[..]
Succes.
Ik lees 't morgen wel, want ik ga slapen.![]()
Truste.
God: Kom op Roel, ben ikecht erger bezig dan die naast je zit?!?!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:43 schreef SuperMOM het volgende:
Roel: Kom op God, ben je nou niet uitgezeken?!?!
net zoals naat op diedquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Lieske heeft een oogje op Roel, net als Ingrid op Joost
Dat zie je, dat voel je, dat proef je...
Shit, nu is Arcee gaan slapen, wil ik het ook weten!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehande havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Heb ik het goed heb ik het goed?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:51 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
God: Kom op Roel, ben ikecht erger bezig dan die naast je zit?!?!
Niet spieken hequote:Op dinsdag 6 december 2005 01:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Shit, nu is Arcee gaan slapen, wil ik het ook weten!!Ik kom er morgen wel op terug, werkt nu niet met een roseetje
( ja ja ik ben vrij morgen!
)
En Ho Ilona(we kennen elkaar van de nachtelijke uurtjes hier
)
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:52 schreef Sjet het volgende:
Maar je had al een beetje een eigen plekje Dizzy-lizzyGaat helemaal goed komen
![]()
Ik vind Roel in elk geval weer veel leukerquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik vind Lies en Roel een mooi stel![]()
Terwijl ik dit lees hoor ik op de achtergond Simply Red met Ev'ry Time We Say Goodbyequote:Op dinsdag 6 december 2005 01:29 schreef Lamon het volgende:
Wat is 'verbeidt'quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:48 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Goedbeschouwd snakten we kortgeleden nog naar Siberische vrieskou, maar inmiddels word je door een bijdehande havo-leerling die halverwege juli nog spectaculair in de rondte skateboardde, alweer ontactisch toegesnauwd dat hij een zonovergoten pinksterdag verbeidt; het is ook nooit goed!
Heb ik het goed heb ik het goed?
"Kom maar tegen mij aan liggen" zei Roelquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:54 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske begint moe te worden...
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
"Kom maar tegen mij aan liggen" zei Roel
ben ik nu aan het dromen of zei hij dat echt?
Kom maar tegen m'n schouder liggen of zoiets was het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:57 schreef avonne het volgende:
[..]
"Kom maar tegen mij aan liggen" zei Roel
ben ik nu aan het dromen of zei hij dat echt?
Is ook zo... dit is tenminste de roel zoals die het huis in kwam. En niet de softe roel van de laaatste weken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:59 schreef melke het volgende:
Valt me wel op dat de meesten Roel leuker vinden zonder Dido
wrom, verbeiden is wachten op of afwachten. Ken de kontext niet maar zou dus kunnen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:58 schreef F4iTH het volgende:
[..]
![]()
Ok gewoon een typo, als je het niet verder lult ga ik NU mijn post gelijk editten.
Nu Arcee nog.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:58 schreef F4iTH het volgende:
![]()
Ok gewoon een typo, als je het niet verder lult ga ik NU mijn post gelijk editten.
En dan net Dido naar buiten komenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:00 schreef melke het volgende:
[..]
Kom maar tegen m'n schouder liggen of zoiets was het.
Dizzy-lizzy, ben jij van een stel en postte je altijd onder je mans naam? Zo ja wat is/was jullie naam dan? (ben het kwijt ben ik bangquote:
Ja joh 2 hele dagen niet kunnen posten en streams kijkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:47 schreef Sjet het volgende:
[..]
Da's een tijdje geleden..... of lijkt het nou zo?![]()
Dit is de Roel van de eerste weken. Aardig, vriendelijk, verstaanbaar zelfsquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:59 schreef melke het volgende:
Valt me wel op dat de meesten Roel leuker vinden zonder Dido
Dus wat leren we hieruit? Opzouten met Dido donderdag... Lieske naast Roel zetten en dan hebben we de oude Roel terug.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Dit is de Roel van de eerste weken. Aardig, vriendelijk, verstaanbaar zelfs
Als dat zo is dan wordt josti ook weer de gast waar die het minst van kan hebben. Gaat die meer met Naat om wss. en Ingrid krijgt wss ook meer aandacht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus wat leren we hieruit? Opzouten met Dido donderdag... Lieske naast Roel zetten en dan hebben we de oude Roel terug.
Daar teken ik voor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dus wat leren we hieruit? Opzouten met Dido donderdag... Lieske naast Roel zetten en dan hebben we de oude Roel terug.
Dat is dan wel een oud woord. Het staat niet in mijn Wolters' woordenboek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:00 schreef PieddeNaat het volgende:
wrom, verbeiden is wachten op of afwachten. Ken de kontext niet maar zou dus kunnen.
Het antwoord staat hier, ergensquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:52 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Shit, nu is Arcee gaan slapen, wil ik het ook weten!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:00 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
wrom, verbeiden is wachten op of afwachten. Ken de kontext niet maar zou dus kunnen.
ze heeft gequote uit het Groot Dictee, dus misschien weet ze zelf niet goed wat het betekentquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is dan wel een oud woord. Het staat niet in mijn Wolters' woordenboek.
Maar het zou kunnen in die context.![]()
Dido eruit: Roel weer opener en ben erg benieuwd hoe Nathalie er op reageert. Bovendien..centrum is weg, wie gaat die plaats innnemen. Ik denk dat Lieske dan een poging onderneemt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:04 schreef Lamon het volgende:
Ik heb trouwens een rot gevoel over de komende exit. De kans is groot dat ik eigenlijk niet eens meer hoef te kijken na donderdag.
Als Joost eruit gaat is mijn favoriet weg.
Als Nathalie eruit gaat, worden Roel en Dido een twee eenheid die zich compleet zullen afzonderen, en wordt de resterende groep 1 saamhorige saaie aaneenschakeling van praatjes bij de open haard.
Als Dido eruit gaat is alle mogelijke irritatie of spanning in de groep helemaal verdwenen.
Als Lieske eruit gaat, is ook iedere spanning ver te zoeken, omdat Ingrid en Joost zich dan aansluiten bij het trio, en niemand meer een klankboord heeft voor zijn/haar ergernissen.
Jammer dat Roel niet genomineerd is.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
'Ze' heeft een pikkie hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ze heeft gequote uit het Groot Dictee, dus misschien weet ze zelf niet goed wat het betekent![]()
LOL is de de Lieske-mode he? Ja he, toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef SuperMOM het volgende:
Ja joh 2 hele dagen niet kunnen posten en streams kijken(Focking Sinterklaas weet je, ach ja god, dat moet ook gebeuren, toch, ja toch?)
Joost eruit zou enorm jammer zijn hij doet het huis nog ietwat leven inblazen, Naat dr uit zou jammer zijn voor het smoelenboek, das het enige wat ze toevoegt maar owwwwwwwwwwwwww zo leukquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Dido eruit: Roel weer opener en ben erg benieuwd hoe Nathalie er op reageert. Bovendien..centrum is weg, wie gaat die plaats innnemen. Ik denk dat Lieske dan een poging onderneemt.
Nathalie eruit: hmm.. zou me niet verbazen als de spanningen dan tussen Roel en Dido naar voren zouden komen.
Zou een gouden optie zijn ja.... Roel, Lieske, Ingrid en Joost in de finale.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Van mij mocht Dido er afgelopen donderdag al uit, maar nee mensen kiezen ervoor om Rob eruit te stemmen
(of Hummie
) zodat we nog een week naar dat gezeik aan moesten kijken. Hup Dido er heel hard uit schoppen zodat de voetafdruk van Hummie nog op haar platte reet staat en dan de oude Roel weer terug!
(vraag me af wat er tegen Dido is gezegd in de DBK, zou ze echt een dillemma voorgelegd hebben gekregen? En zo ja, hoop ik dat ze alla Koos Kijkdoos de 50.000 euro pakt)
Roel gaat dan gewoon zijn tijd uitzitten, dat weet ik zeker. Daar komt echt niets spannends meer vanaf. ff lekker chillen tot het eind..quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:07 schreef PieddeNaat het volgende:
Dido eruit: Roel weer opener en ben erg benieuwd hoe Nathalie er op reageert. Bovendien..centrum is weg, wie gaat die plaats innnemen. Ik denk dat Lieske dan een poging onderneemt.
Welnee, als ze Dido alleen Roel nog heeft, zal ze 100% beslag op hem gaan leggen. En Roel heeft al vaak zat aangegeven vanavond, dat dat precies is wat hij wil.quote:Nathalie eruit: hmm.. zou me niet verbazen als de spanningen dan tussen Roel en Dido naar voren zouden komen.
Ik snap wel dat sommigen joost "too much" vinden, maar als ik kijk naar om wie ik deze BB het meest smakelijk gelachen heb, is het toch echt joost.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:11 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Joost eruit zou enorm jammer zijn hij doet het huis nog ietwat leven inblazen,
Ach, Arcee heeft ook wel iets vrouwelijks met zijn obsessie met cijfers.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:11 schreef avonne het volgende:
[..]
sorry, dacht dat het SuperMom was die het schreef !
1 foutje. 'Bijdehande' moest zijn 'bijdehante'quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:10 schreef Sjet het volgende:
[..]
LOL is de de Lieske-mode he? Ja he, toch?![]()
Je denkt toch niet echt dat Nat en Did het gaan doen he? slecht voor je make-up enzquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Roel gaat dan gewoon zijn tijd uitzitten, dat weet ik zeker. Daar komt echt niets spannends meer vanaf. ff lekker chillen tot het eind..
Pogingen hoeven dan niet ondernomen te worden, want er zijn geen irritaties meer, dus ze kunnen met zijn allen gezellig voor de open haard de kijker weg laten geeuwen.
[..]
Welnee, als ze Dido alleen Roel nog heeft, zal ze 100% beslag op hem gaan leggen. En Roel heeft al vaak zat aangegeven vanavond, dat dat precies is wat hij wil.
En mijn hoop op een beetje goede Nathalie/Dido seks is dan ook vervlogen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
En mijn hoop op een beetje goede Nathalie/Dido seks is dan ook vervlogen.
Mwah. Komende zaterdag staat weer een hoeruhfeest geplanned. Zonder Dido en met een hoop drank verwacht ik vuurwerk van Roel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:13 schreef Lamon het volgende:
Roel gaat dan gewoon zijn tijd uitzitten, dat weet ik zeker. Daar komt echt niets spannends meer vanaf. ff lekker chillen tot het eind..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:14 schreef F4iTH het volgende:
[..]
1 foutje. 'Bijdehande' moest zijn 'bijdehante'![]()
Daar teken ik ook wel voor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Zou een gouden optie zijn ja.... Roel, Lieske, Ingrid en Joost in de finale.
Bridget: Nathalie....quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:14 schreef avonne het volgende:
Maar als Dido inderdaad geld zou pakken, dan gaat er donderdag nog wel een ander uit, denk ik.
Toen Tanja ging, mocht "Nederland" nog 's bellen of Rob er in bleef of niet.
Dus nu ook, denk ik.
Mogelijk dus Naat + Dido weg,
Volgende week op de bank : Ingrid, Lieske, Roel
Finale : Joost + ....
Roel heeft gezegd dat de infra rood niet werkt met kaarslicht en dat er te weinig licht is met kaarsen voor de gewonequote:Op dinsdag 6 december 2005 02:15 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
![]()
Nah ja, zolang ze echt nog roel geloven als ie zegt: "de infrarood werkt niet in het donker"...
Waar halen een aantal mensen toch het belachelijke idee vandaan dat Dido geld geboden is om weg te gaanquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:14 schreef avonne het volgende:
Maar als Dido inderdaad geld zou pakken, dan gaat er donderdag nog wel een ander uit, denk ik.
Toen Tanja ging, mocht "Nederland" nog 's bellen of Rob er in bleef of niet.
Dus nu ook, denk ik.
Mogelijk dus Naat + Dido weg,
Volgende week op de bank : Ingrid, Lieske, Roel
Finale : Joost + ....
dat zou een spetterende BB-eindfase wordenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:16 schreef APK het volgende:
[..]
Mwah. Komende zaterdag staat weer een hoeruhfeest geplanned. Zonder Dido en met een hoop drank verwacht ik vuurwerk van Roel.![]()
Dat maakt het nog bizarrer te suggeren dat er met meer licht minder te zien isquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Roel heeft gezegd dat de infra rood niet werkt met kaarslicht en dat er te weinig licht is met kaarsen voor de gewone![]()
Denk je dat echt of hoop je dat, omdat hij in het begin zo was?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:16 schreef APK het volgende:
Mwah. Komende zaterdag staat weer een hoeruhfeest geplanned. Zonder Dido en met een hoop drank verwacht ik vuurwerk van Roel.![]()
Tjah ik vind het maar wazig hoor. Uitleg staat hier.quote:
Staat in de woonkamer te strijken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:18 schreef melke het volgende:
Waar is Lieske?
dat is stille hoop ...;)quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Waar halen een aantal mensen toch het belachelijke idee vandaan dat Dido geld geboden is om weg te gaan
Oa van de Talpa site waar iets dergelijks gespeculeerd wordt met dtquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Waar halen een aantal mensen toch het belachelijke idee vandaan dat Dido geld geboden is om weg te gaan
Ja, het is speculatief, en vooral ook wishfull thinking.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ze kreeg in DBK de weekopdracht te horen maar bleef wat lang weg. Ze kwam er deprie uit maar kon er niet over praten wat het precies was. Toen kwamen hier de speculaties op gang waarvan er dat een is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef APK het volgende:
[..]
Lieske is haar ruggegraat aan het verlengen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:18 schreef melke het volgende:
Waar is Lieske?
Ik denk niet dat hij Lieske gaat bespringen, maar ik heb goede hoop dat hij na een aantal alcoholvrije dagen weer even zijn limiet vergeet en met zijn dronken kop op het dak klimt oid.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:20 schreef Lamon het volgende:
Denk je dat echt of hoop je dat, omdat hij in het begin zo was?
Wat denk je dat hij nog gaat doen dan?
Hij gaat zeker Lieske niet pakken ofzo, hij zweert trouw aan Dido.
Dacht het niet, he. Zelfs BB nam de moeite om dit tegen te spreken "Jullie zijn .... DOMME...MENSEN"quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:15 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
![]()
Nah ja, zolang ze echt nog roel geloven als ie zegt: "de infrarood werkt niet in het donker"...
Ze werd later nog eens naar de babbelbox geroepenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:21 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ze kreeg in DBK de weekopdracht te horen maar bleef wat lang weg. Ze kwam er deprie uit maar kon er niet over praten wat het precies was. Toen kwamen hier de speculaties op gang waarvan er dat een is.
Hij denkt niet aan Dido maar aan het eindelijk niet zelf ff terug trekken in de wcquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:24 schreef ilona-scuderia het volgende:
Zie Roel denken, waar denk je aan Roel
Toch niet aan Dido hè...
2 weekjes geleden ofzoquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef Day het volgende:
Trouwens, ik las ergens dat Dido 2500 euro heeft gekregen voor haar 'verwijder alle drank'-opdracht? Wanneer is dat gebeurd dan?
ja, maar volgens mij ook omdat ie er genoeg van begint te krijgen en naar huis wil. Allemaal hebben dat wel een beetje. En dan weten ze nog niet dat het een week langer gaat duren dan ze denken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:25 schreef melke het volgende:
Roel zit met iets. Zeker weten Dido en al dat gedoe
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Ik hou het weer voor gezien... slaap lekker voor straks allemaal
Heb je daar een link van?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:21 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Oa van de Talpa site waar iets dergelijks gespeculeerd wordt met dt![]()
2 weken geleden ze werd nog bijna betrapt door Rob, dr geld zit in haar knuffel vastgenaaidquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef Day het volgende:
Trouwens, ik las ergens dat Dido 2500 euro heeft gekregen voor haar 'verwijder alle drank'-opdracht? Wanneer is dat gebeurd dan?
Compleet onrealistsch dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:21 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ze kreeg in DBK de weekopdracht te horen maar bleef wat lang weg. Ze kwam er deprie uit maar kon er niet over praten wat het precies was. Toen kwamen hier de speculaties op gang waarvan er dat een is.
Nee mijn droomscenario is toch:quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bridget: Nathalie....
Nathalie: mjaaaaaaaaa?
Bridget: De kijkers mochten stemmen of ze je erin wilden houden of niet.
Nathalie: mhahaha ehm ja?
Bridget: Nathalie... je moet eruit. Je hebt 3 minuten om afscheid te nemen.
(plimplimplim muziek)
Okee, het is een droom... maar sommige komen ook echt uit, toch?
ok de bewoners denken het ,en talpa vermeld dat ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je daar een link van?
Volgens mij speculeren de bewoners, niet Talpa. Ik kan het mis hebben hoor, ik kom bijna nooit op die site.
Heb ik geloof ik in een uitzending gezien, weet alleen niet meer wanneer en waar ze het geld gelaten heeft?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:26 schreef Day het volgende:
Ok, Thx!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
2 weken geleden ze werd nog bijna betrapt door Rob, dr geld zit in haar knuffel vastgenaaid![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
ga lekker zelf op de talpa site zoeken maar idd, ging het om een speculatie van de medebewoners maar werd wel geplaatst door talpaquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij speculeren de bewoners, niet Talpa. Ik kan het mis hebben hoor, ik kom bijna nooit op die site.
geld zit in dat knuffel geval van der (teigetje???),die trok ze kapot stopte het erin en een paar dagen laater naaide ze hem dichtquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:30 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heb ik geloof ik in een uitzending gezien, weet alleen niet meer wanneer en waar ze het geld gelaten heeft?![]()
Trustenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
"Oh ja, en jullie moeten nog een week langer in het huis blijven!"quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee mijn droomscenario is toch:
Bridget - Beste bewoners
Bewoners - Halloooooooo
Bridget - Zijn jullie zenuwachtig?
Bewoners - Jaaaaaa
Bridget - Nou de uitslag is binnen, Dido je bent door de kijkers eruit gestemd.
Dido - Maar ik ik ik...
Bridget - Nee niks ik ik ik, Je mag nog 1 iemand mee uit het huis nemen
Dido - Dat wordt Naat
Nathalie - Najaaaaaaaaa zeg!
Roel - Ing en Lies gaan jullie mee even op bed liggen?
![]()
dt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ok de bewoners denken het ,en talpa vermeld dat ...
En omdat Dido iemand mee moet nemen komt er natuurlijk ook een bewoner terug en dat is; Linda!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nee mijn droomscenario is toch:
Bridget - Beste bewoners
Bewoners - Halloooooooo
Bridget - Zijn jullie zenuwachtig?
Bewoners - Jaaaaaa
Bridget - Nou de uitslag is binnen, Dido je bent door de kijkers eruit gestemd.
Dido - Maar ik ik ik...
Bridget - Nee niks ik ik ik, Je mag nog 1 iemand mee uit het huis nemen
Dido - Dat wordt Naat
Nathalie - Najaaaaaaaaa zeg!
Roel - Ing en Lies gaan jullie mee even op bed liggen?
![]()
Wie zou daar het meest mee zitten? Ik gok Josti. Omdat hij weer een week langer niet over Bren heen kan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
"Oh ja, en jullie moeten nog een week langer in het huis blijven!"![]()
![]()
ja,wat talpa misschien (hopelijk)weer op de nodige ideeen brengtquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
dt.
Maar euh, dat is nogal een verschil, toch
Linda mag van mij terug, maar Hummie kennendequote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
En omdat Dido iemand mee moet nemen komt er natuurlijk ook een bewoner terug en dat is; Linda!!!!
Omdat ik je zo aardig vind.......quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Joost jankend er naast, klinkt te mooi om waar te wezenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
"Oh ja, en jullie moeten nog een week langer in het huis blijven!"![]()
![]()
Nee, echte kerels zonder een greintje fantasie, das gezelligquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Compleet onrealistsch dus.
Je moet hier niet lezen als de huisvrouwen nog wakker zijn.![]()
Wat is dat nou weer voor gelul?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ga lekker zelf op de talpa site zoeken...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
En omdat Dido iemand mee moet nemen komt er natuurlijk ook een bewoner terug en dat is; Linda!!!!
Gadver, wat trok ik die slecht zeg.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef melke het volgende:
[..]
en dido over de rooie ,damn dat lijkt me nog geweldiger,dido die er in de live uitzending helemaal klaar mee isquote:
Ik heb gepost wat er op Talpa stond. Klaar.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul?![]()
Iemand post iets en dan moet ik bewijzen dat het niet waar is
News flash: Beatrix is zojuist overleden!![]()
Ik heb je de link net gegeven....quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:34 schreef APK het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor gelul?![]()
Iemand post iets en dan moet ik bewijzen dat het niet waar is
News flash: Beatrix is zojuist overleden!![]()
Echt tof als Linda terug zou komen maar ja is een droom he, die kent de buitenwereld inmiddelsquote:
Dido die helemaal KLAAR is met Bridget! en andersom!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en dido over de rooie ,damn dat lijkt me nog geweldiger,dido die er in de live uitzending helemaal klaar mee is
Ja mijn soort van mens was het ook niet. Voornamelijk haar gedrag en gebrek aan stijl stond me niet aan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:36 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gadver, wat trok ik die slecht zeg.
Ze was niet eens zo naar als persoon, maar die stem en manier van praten.
Zelfs Chantal vond ik nog aangenamer qua stemgeluid en dat zegt wat..
Merci.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:34 schreef Sjet het volgende:
[..]
Omdat ik je zo aardig vind.......![]()
50 duizend euro......?
Heb je wel eens van het spreekwoord "Om de tuin leiden gehoord" ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ga lekker zelf op de talpa site zoeken maar idd, ging het om een speculatie van de medebewoners maar werd wel geplaatst door talpa![]()
Linda voor 1 middagje is al meer dan genoeg. Bereikt ook zeker het gewenste effectquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Echt tof als Linda terug zou komen maar ja is een droom he, die kent de buitenwereld inmiddels![]()
en dan als als 50.000 eurie opdracht roel volgooien met drank en linda die hem moet versieren en roel die zich moet gedragen ...quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:39 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dido die helemaal KLAAR is met Bridget! en andersom!![]()
Dat wordt pas een rel.
heb geen tuin dus neequote:Op dinsdag 6 december 2005 02:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je wel eens van het spreekwoord "Om de tuin leiden gehoord" ?![]()
Ik voel mij niet aangesproken hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:34 schreef avonne het volgende:
Nee, echte kerels zonder een greintje fantasie, das gezellig![]()
of Roel bij een ev. exit.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en dan als als 50.000 eurie opdracht roel volgooien met drank en linda die hem moet versieren en roel die zich moet gedragen ...oke tijd om weer wakker te worden!!!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken hoor.
En gezelligheid kan mij gestolen worden.![]()
Ik vind het zo komisch dat sommige mensen hier de bewoners kunnen na doen. Bovenstaande 'vaag' opmerking, te grappig gewoonquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:43 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
of Roel bij een ev. exit.
Bridget: Roel, Linda is ook gekomen.
Roel: vaaaag
pijnlijke stilte
Ruud: zeg, geven jullie elkaar nog niet meer eens een hand?
was echt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:45 schreef avonne het volgende:
Hoe zit dat nou met dat verbod om overdag in de slaapkamer te slapen?
Was dat echt (knap lullig voor Roel en Lieske) of was dat een smoes voor de anti-Klef-actie?
Ja, vroeger had fok! nog invloed, nu is het verworden tot een slowchat-diarree.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:41 schreef PieddeNaat het volgende:
Neu, op Fok waren ze sneller dan de bewoners met speculeren
Hmmmm lag ik zomaar van het Fok! afquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:29 schreef APK het volgende:
[..]
Compleet onrealistsch dus.
Je moet hier niet lezen als de huisvrouwen nog wakker zijn.![]()
Ik ben van de slowchatdiarree-generatie. Wat was er anders dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, vroeger had fok! nog invloed, nu is het verworden tot een slowchat-diarree.
Daar ben ik ook nog niet achter.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:45 schreef avonne het volgende:
Hoe zit dat nou met dat verbod om overdag in de slaapkamer te slapen?
Was dat echt (knap lullig voor Roel en Lieske) of was dat een smoes voor de anti-Klef-actie?
Jij dobbert lekker mee in de derrie, en ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:46 schreef APK het volgende:
Ja, vroeger had fok! nog invloed, nu is het verworden tot een slowchat-diarree.
Ik ook!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:47 schreef SuperMOM het volgende:
Ik heb het ook nergens daadwerkelijk gezien of gelezen maar ben wel benieuwd waarom ze ze stil en sip was na haar SBK bezoek?
Shit, waar was je vanmiddag!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Mijn vermoeden is dat Hummie haar even aangepakt heeft mbt diva-gedrag.![]()
Diepgravende discussies over de bewoners.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:47 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ik ben van de slowchatdiarree-generatie. Wat was er anders dan?
Een blik was genoeg...quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:53 schreef APK het volgende:
[..]
Diepgravende discussies over de bewoners.![]()
Kijk voor de grap eens in het Lieske-topic.![]()
Die zit dichter bij als je pikkie, maakt pijpen makkelijkerquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
lul nooit uit me nek, zuig wel uit me duim![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:55 schreef avonne het volgende:
Roel vond het gezellig
(heb ik wel een beetje opgelucht gevoel bij)
ik reageer maar nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Die zit dichter bij als je pikkie, maakt pijpen makkelijker![]()
Mooi hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:56 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Nee alleen de lijst eromheen,dit was tijdens het nummer van eminem.
Met de rechtermuisknop op het plaatje klikken. 'Save as' kiezen en het plaatje in het streamverslagen-topic plakken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen mensen hier, aangezien ik niet weet hoe het moet en me er nu niet in wil verdiepen, ook wat streamcaps plaatsen in de streamverslagen?
![]()
Fake's horen niet in de streamverslagen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:00 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Mooi hoorZe kijken ook echt in de camera
Zou je die kunnen plaatsen in de streamverslagen??
![]()
Zo makkelijk? Geen [ img en zo ??quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:00 schreef APK het volgende:
[..]
Met de rechtermuisknop op het plaatje klikken. 'Save as' kiezen en het plaatje in het streamverslagen-topic plakken.
De reet cap staat er inmiddelsquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:56 schreef SuperMOM het volgende:
Kunnen mensen hier, aangezien ik niet weet hoe het moet en me er nu niet in wil verdiepen, ook wat streamcaps plaatsen in de streamverslagen?
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:55 schreef avonne het volgende:
Roel vond het gezellig
(heb ik wel een beetje opgelucht gevoel bij)
ja wel wel die img tussen haakjes doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo makkelijk? Geen [ img en zo ??
Een beetje.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:01 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zo makkelijk? Geen [ img en zo ??
Zou ik ook niet doen, en ook niet meer van die dingen postenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
ik reageer maar niet
Ja ik vond het nu echt een verademing, ik begin bijna weer van Roel te houden......quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste weken zo vreselijk onaardig over haar deed.
Met zijn chagerijnige kop![]()
Dat is denk ik ook een stukje meeloperij. Dido heeft in het begin van hun ding gezegd dat ze jaloers word als hij leuk met Lieske deed. 1+1=2 hequote:Op dinsdag 6 december 2005 03:05 schreef avonne het volgende:
[..]
Omdat hij de laatste weken zo vreselijk onaardig over haar deed.
Met zijn chagerijnige kop![]()
Jippieeeeeequote:Op dinsdag 6 december 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Een beetje.
Even op dit plaatje klikken: [afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:09 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
JippieeeeeeGelukt!!! Nu nog leren hoe ik zelf screancaps maak en ik ben er KLAAR voor/mee
mmmm.... interessante invalshoek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een stukje meeloperij. Dido heeft in het begin van hun ding gezegd dat ze jaloers word als hij leuk met Lieske deed. 1+1=2 he
Uit welke provincie kom jijquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:08 schreef Sjet het volgende:
Gaat uitstekend Supermem! Dat plaatsen van een cap![]()
Ik ook bijna weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:07 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja ik vond het nu echt een verademing, ik begin bijna weer van Roel te houden......![]()
Ja klopt, en als Queen Dido jaloers is op Lieske en Roel verafgood haar tsja.... 1+1=2 helaasquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:07 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een stukje meeloperij. Dido heeft in het begin van hun ding gezegd dat ze jaloers word als hij leuk met Lieske deed. 1+1=2 he
Kijk weet je ik heb jou niets aangedaan en ik zie niet wat ik fout heb gedaan, heb iets van de talpa gepst ja. Fout?? zeg dat dan ff eerderquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen, en ook niet meer van die dingen posten![]()
Wrom wantrouwig....?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Uit welke provincie kom jij
(wantrouwig)
Jammer dat er hier geen zoekfunktie is want nog niet lang geleden is de uitleg van het cappen in SC voorbij gekomen. Ik denk dat het APK was die uitlegde.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:22 schreef SuperMOM het volgende:
Oke waarschijnlijk vreselijk offtopic maar hoe krijgen jullie die mooie close ups zo in beeld? Ik kijk via de Talpa streams en zie dan 4 kleine schermpjes! (ach weet je wat, ik jat gewoon jullie caps voor de streamverslagen)
Ik blijf nog even wakker hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:12 schreef Sjet het volgende:
Welterusten HenkEn Yolande ook
En Yvonne.....
![]()
Nou bewaakt? Als het maar brandend blijft als ik de opdracht goed begrijp?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:26 schreef __Saviour__ het volgende:
moest het vuur niet constant bewaakt worden?
Thanks Supermemquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:27 schreef SuperMOM het volgende:
Mooie caps Sjet!![]()
Komt er nu snel een wisseling van de wacht offeuh?????
Jaaahhhquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:26 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik blijf nog even wakker hoorEn Yvonne zal ik de groeten doen.
![]()
'Het vuur moet constant in de gaten worden gehouden' zie ik op de log staan. Maar of dat nou 'brandend houden' of '24/7 iemand erbij' weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:28 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Nou bewaakt? Als het maar brandend blijft als ik de opdracht goed begrijp?
Samen komen we er wel denk ik zoquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:28 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks SupermemBegin het eindelijk een beetje onder de knie te krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:32 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Samen komen we er wel denk ik zoOp Fok!
Tussen de haaien
En cappen en plaatsen, jawel wij komen wel tussen de olbies
![]()
![]()
![]()
Ja hoor, als jij het dan weer verwijderd is het weer wegquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:39 schreef SuperMOM het volgende:
Psssst Sjet....als je jezelf in het smoelentopic zet he?? Dan kan je die toch op je server ook weer verwijderen zodat je alleen een kruisje ziet? Als je dat wil?? Zo van even poppetje gezien, kastje dicht?
Okeeeej thnxxxxxxxxxxxquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:40 schreef Sjet het volgende:
[..]
Ja hoor, als jij het dan weer verwijderd is het weer weg![]()
Tuurlijk leer je het wel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Okeeeej thnxxxxxxxxxxx![]()
Ik probeerde het net met de "Roel" foto en toen zag ik een kruisje, misschien durf ik wel een foto te plaatsen voor een paar uurtjes en dan weghalenPffff wat een dombo he met dat plaatsen en zo
maar ik leer het nog wel hoor
![]()
He bah ja! Zo perfect opgemaakt en zo, net opgebaard en mooi gemaakt voor de familie om afscheid te nemenquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:42 schreef Sjet het volgende:
Ligt het aan mij of ziet dit er uit alsof die persoon opgebaard ligt......
[afbeelding]
Ja hij mag wel onder strikte curatele!quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:43 schreef Dropkick het volgende:
Als Joost zo moet bewaken vrees ik voor de tuinmeubels.Of hij laat die hele korf omvallen.
Is Dido, of niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 03:46 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
He bah ja! Zo perfect opgemaakt en zo, net opgebaard en mooi gemaakt voor de familie om afscheid te nemen![]()
Het moet een bank zijn zie ik netquote:Op dinsdag 6 december 2005 03:54 schreef Sjet het volgende:
Jeetje....
Ik schrok eerst echt ff hoor... dacht op z'n minst dat er iemand dood lag![]()
Ga je het nog doen? Smoelentopic![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Hij denkt niet aan Dido maar aan het zichzelf aftrekken in de wc
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |