Ja mag ook.. ligt eraan wat ie liever doet..quote:
Ik hoop dat ie dat leuker vindquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef killswitch het volgende:
[..]
denk dat je strig toch leuker gaat vinden
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja mag ook.. ligt eraan wie ie liever doet..
Heh.. bah.. moet dat nou?quote:
Ja! *tevens het laatste biertje van de avond opent.....quote:
Ik weet wel van zeker.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:32 schreef killswitch het volgende:
[..]
daar ga ik opzich toch wel van uit ja
Dat is dan weer een opluchting he..quote:
Njah laatst zie je iets als "alles kan in de wondere wereld die Cerror heet" dus ik dacht van... ja het kanquote:
Ik heb het al zo druk op msnquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is dan weer een opluchting he..
quote:
Niet meer.quote:
Hmm.. goh..quote:
ik de hele avond al nietquote:
Gundam Wing heerscht... dat bedoel je toch?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik de hele avond al niet
waardoor ik weer ff 10 afleveringen gundam seed:destiny heb kunnen kijken
Hey junk.quote:
grapje zekerquote:
je kunt gewoon geen plezier hebben zonder bier he!quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:50 schreef DeLeider het volgende:
Bier opIk ga slapen.... weltrusten voor later vrinden!
eeuuhh der is meer dan 1 gundam serie hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Gundam Wing heerscht... dat bedoel je toch?
loatersquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:50 schreef DeLeider het volgende:
Bier opIk ga slapen.... weltrusten voor later vrinden!
O jawel hoor, maar ik moet morgen ff toets maken op school... om 10 uurquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je kunt gewoon geen plezier hebben zonder bier he!![]()
ja hoor, sex gaat prima zonder bierquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:51 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
je kunt gewoon geen plezier hebben zonder bier he!![]()
Ik heb geen sex, dan maar bier.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja hoor, sex gaat prima zonder bier
Ja toen was ik bijna nog aan het fokkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
twee uur geleden was het nog iets vroeger hoor
Ik ben er heerlijk vroeg in gedoken gisteren.. Merk dat het niet goed komt als ik 's nachts begin te leven dus af en toe moet ik mezelf even corrigerenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja toen was ik bijna nog aan het fokken
hmpf bioritme is voor mietjes.... Maar ik ben weg, poolen en naar r'dam, bis spater.quote:Op dinsdag 6 december 2005 10:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik ben er heerlijk vroeg in gedoken gisteren.. Merk dat het niet goed komt als ik 's nachts begin te leven dus af en toe moet ik mezelf even corrigeren
Goed zo, kan je mij er vannacht door sleurenquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef Janetje het volgende:
Morgen vrij.. heerlijk..
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu eindelijk weer kan nachtbraken.. maar dat doe ik ook wel als ik naar school moet..
Ik was ook wel toe aan een dagje vrij, dus meldde ik me ziek.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef Janetje het volgende:
Morgen vrij.. heerlijk..
Ik wou dat ik kon zeggen dat ik nu eindelijk weer kan nachtbraken.. maar dat doe ik ook wel als ik naar school moet..
Jij valt op school meer op als je er wél bentquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:06 schreef moomphs het volgende:
Ik was ook wel toe aan een dagje vrij, dus meldde ik me ziek.
Ssst, straks denken ze hier nog dat ik crimineel ben.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij valt op school meer op als je er wél bent
ik ben er vanacht en morgen nacht ook weer..... morgen om 12.45 bij de kapper en van 17.30 tot laat werken...quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef Janetje het volgende:
Morgen vrij.. heerlijk..
goed zo, nog iemand die mij een beetje tot rust kan brengenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:40 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik ben er vanacht en morgen nacht ook weer..... morgen om 12.45 bij de kapper en van 17.30 tot laat werken...
Het is weer stilletjes hé?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:10 schreef Misstique het volgende:
Euj!
Yep, maar daar gaan we NU verandering in brengen!!!quote:
Öh? wat ben je allemaal van plan dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, maar daar gaan we NU verandering in brengen!!!![]()
Topic volspammen met onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:20 schreef cerror het volgende:
[..]
Öh? wat ben je allemaal van plan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |