Incest, thuis best.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was toch je biologische vader..
quote:
Het is uiterste nonsens.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:52 schreef DeLeider het volgende:
[..]
! ik zei gister tegen d'r dat jullie eensch moesten nuecken
volgens mij is dat best grappig
zij vond van niet
Een echte newbiequote:[ Tal ] zegt:
even serieus
[ Tal ] zegt:
omfg jullie zitten echt vaak tot tering vroeg op fok
Martijn/DeLeider - pierced again zegt:
uhu
Martijn/DeLeider - pierced again zegt:
[ Tal ] zegt:
heb je geen sociaal leven naast fok
Martijn/DeLeider - pierced again zegt:!
Ze hoort niet echt bij de club trouwens.quote:
Tja.. Mongoliditeit duurt toch het langst..quote:
ze zei iets van "ik weet niet wat het is met die jongen, maar iets in me zegt dat ik hem moet haten"quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Het is uiterste nonsens.
Ik mag d'r niet... athans niet zo, ze heeft soms humor maar daar blijft het bij.
dat ik nou een leven heb naast Fok! en jij nietquote:
En zij weet tenminste wat ze moet doen. 14.cifquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:55 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ze zei iets van "ik weet niet wat het is met die jongen, maar iets in me zegt dat ik hem moet haten"!
En daar gaan velen ook de mist in bij mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:55 schreef Talietje het volgende:
[..]
dat ik nou een leven heb naast Fok! en jij niet
quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
En daar gaan velen ook de mist in bij mij.
Ik heb wel degelijk een leven naast fok.
Schoonmaken?quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:57 schreef cerror het volgende:
[..]
En zij weet tenminste wat ze moet doen. 14.cif
Je bent de enigequote:Op dinsdag 6 december 2005 01:55 schreef Talietje het volgende:
dat ik nou een leven heb naast Fok! en jij niet
jij zou gaan slapen rightquote:
Dat moet hier wel eens gebeuren ja.quote:
Versier een chick of vraag je moeder 14.gifquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat moet hier wel eens gebeuren ja.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat moet hier wel eens gebeuren ja.
Hoe versier ik een chick met een keuken zoals hier?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:03 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Versier een chick of vraag je moeder 14.gif
met een grote piem0l... duhquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe versier ik een chick met een keuken zoals hier?
Met wat dille.. en thijm.. lekker sausje eroverheen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:05 schreef cerror het volgende:
[..]
Hoe versier ik een chick met een keuken zoals hier?
Echt, iedere vrouw schrikt van deze keuken ongeacht de piemel of bedkwaliteitenquote:
.... misschien een idee voor een meet.. C z'n keuken schoonmaken en bier drinkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Echt, iedere vrouw schrikt van deze keuken ongeacht de piemel of bedkwaliteiten
Héhéhé, yeah right.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:10 schreef DeLeider het volgende:
[..]
.... misschien een idee voor een meet.. C z'n keuken schoonmaken en bier drinken
Dan ben je nog nooit hier in de keuken geweest..quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:08 schreef cerror het volgende:
[..]
Echt, iedere vrouw schrikt van deze keuken ongeacht de piemel of bedkwaliteiten
En zelf i.. nou, toch niet. Zelden dan.quote:
Ah sint.. pak een pilsje..quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:12 schreef S.Nicolaas het volgende:
Ik kan godverdomme geen dak meer zien
En een trein.quote:
quote:
Neen, wel een mijter.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ieuw... *stelt zich sint voor die een trein pakt..
Heeft een trein een uitlaatpijp?
Eerst een biertje jongeman, en daarna pak ik de trein naar madrid.... Die kutboot ben ik ook meer dan zatquote:
rpp weet meer van boten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:19 schreef S.Nicolaas het volgende:
[..]
Eerst een biertje jongeman, en daarna pak ik de trein naar madrid.... Die kutboot ben ik ook meer dan zat
Mooi, als die nou die mijter ervoor houdt, hoef ik niks te visualiseren..quote:
Dus ik mag voor de trein?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mooi, als die nou die mijter ervoor houdt, hoef ik niks te visualiseren..
quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:21 schreef petre86 het volgende:
ik verveelde me en werd niet eens lastig gevallen op msn en dacht daarom ook niet aan BEF
en nu ga ik slapen:w
Neuh.. In de trein.. hehehe..quote:
Strig?quote:Op dinsdag 6 december 2005 02:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
!!
Naja.. welterusten dan maar Peetje..
[..]
Neuh.. In de trein.. hehehe..
Naar ehmm.. naja..
Ja vast.quote:
Waar anders naartoe?quote:
Naja. erm.... er.. ergens?quote: