nu gaan we een rondedansje maken?quote:
IDD:"De persoon die de uitdaging verliest, verliest 10 punten. De winnaar krijgt er 5 punten bijgeschreven."quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:09 schreef Ice_rulez het volgende:
Wel vreemd, je verliest 10 punten om er 5 te kunnen winnen.
Ik geloof dat ik ook maar een lotto en toto ga organiseren.
Ja doei, ga je hondje commanderen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:08 schreef lovebear het volgende:
Jullie moeten nu jullie naam achter de gene zetten van wie je vin dat diegene aan een uitdaging aan gaat
Ik heb jullie altijd al ratten gevonden!quote:
HEAR HEAR!quote:
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover op je 50 punten blijven zitten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
IDD:"De persoon die de uitdaging verliest, verliest 10 punten. De winnaar krijgt er 5 punten bijgeschreven."
Klopt echt geen hele reet van. Als ik een risico moet gaan nemen omdat allemaal josti's op me stemmen om mij kunstjes te laten doen dan kan ik slechts 5 winnen maar het dubbele verliezen..
Slaat nergens op!gedronken, beaver?
Biologieles deel 1025-B(ommie)quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb jullie altijd al ratten gevonden!![]()
![]()
Beaver gedraagt zich inene als de Dido van het spelquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:12 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover zitten en op je 50 punten blijven zitten.
Ik had het niet over die foto hoor!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Biologieles deel 1025-B(ommie)![]()
Dit zijn MUISJES![]()
Kunnen ze samen badderen in bedquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:05 schreef versabommie het volgende:
Ok, ik wed dat Naad zichzelf weer gaat vingeren op Dido!
Voor 50 punten!
Waarom vindt je dat?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beaver gedraagt zich inene als de Dido van het spel![]()
"wie? ikkuh? nee dat meen je niet? Echt waar? Vind je dat van me? "![]()
Zo licht is het niet!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Het is niet een ver[licht moeten hoor![]()
Is het nou moeten of niet?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zet dat er dan effe bij in de OP.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:15 schreef lovebear het volgende:
neem je rollator mee om te knuffelen!quote:
Mooi, dan ga ik ook op jou stemmen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
wil morgen heel graag meedoen maar red de deadline tijd van 9 uur niet
Dat zeg ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
Op dinsdag 6 december 2005 @ 00:12 schreef Ice_rulez:
Dit is echt wat voor de Lieskes, achterover op je 50 punten blijven zitten.
verliest ze gelijk 10 punten die idi amin-wanabee!quote:
Kunnen wij toch niets aan doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:24 schreef lovebear het volgende:
Cool toch. De volgende dag nog even een schriftelijk debat er overheen en we zijn d'r binnen no time kwijt.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef versabommie het volgende:
verliest ze gelijk 10 punten die idi amin-wanabee!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Kunnen wij toch niets aan doen![]()
Weet je tenminste nu al zeker, dat je als je thuis komt 10 punten kwijt bent.![]()
nou euh wie verzinnen de opdrachten?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Cool toch. De volgende dag nog even een schriftelijk debat er overheen en we zijn d'r binnen no time kwijt.![]()
Je naam achter beavertje zetten!quote:
Als iedereen op Plofbeer stemt mogen de overige deelnemers de opdracht bedenken.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou euh wie verzinnen de opdrachten?![]()
Bedankt voor de tip, ik vertrouw jou hierin volledig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je naam achter beavertje zetten!
zou ze een parkeermeter baas kunnen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
Als iedereen op Plofbeer stemt mogen de overige deelnemers de opdracht bedenken. [afbeelding]
zet ff gert achter lafbeaver, pik!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef APK het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geneen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver-Versabommie-Ice_rulez-Gert-APK
Versabommie
Demins
Jappie
mebuurfrouw.
APK
Pinball
Cuall
Snaptnix
Day
Gert
PC eend
M-en-A
ChantalC
Maurisico ..
PH52
KRIBBET
Teamlead
Ice_rulez
Pijpenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
zou ze een parkeermeter baas kunnen?![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
zou ze een parkeermeter baas kunnen?![]()
Staat er toch schele!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
zet ff gert achter lafbeaver, pik!
stond er niet damrak debiel!quote:
nou ze kon een krant in haar bruine harige aars duwen, dus nu een echte uitdaging?quote:
Zwart witte aars blinde kipquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou ze kon een krant in haar bruine harige aars duwen, dus nu een echte uitdaging?
16 uur en 57 minuten, tochquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:37 schreef versabommie het volgende:
NOG 20 UUR EN 23 MINUTEN
21:00 ? toch ?quote:
Nee man, het is veranderd, kijk maar in de OP.quote:
Ikke wel om in APK styl te blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme : Iedere dag tot 22:00heb je de tijd elkaar uit te dagen. Dat uitdagen gaat als volgt: Je stemt op degene die je het liefst een uitdaging aan ziet gaan.
gewoon de regels veranderen he![]()
Jij bent echt de slechtste spellijer ooit!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ikke wel om in APK styl te blijven![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
ATENTIE
De tijden zijn veranderd
Stemmen kan tot 22:00
En de opdracht volgt om 22:30
Nee ik ben al een beaver Dido en Lieskequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:42 schreef Ice_rulez het volgende:
Vraagje, is Lovebear Hummie?
De regels blijven veranderen.
Dat wor lachen als het loeder ongesteld moet worden, zitten we inene te ganzenborden ofzo!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze past gewoon ff de regels aan omdat ze morgen anders geen tijd genoeg heeft.![]()
Jullie willen toch een uitdaging met me dan krijgen jullie m ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze past gewoon ff de regels aan omdat ze morgen anders geen tijd genoeg heeft.![]()
Nee dat word dan een hele erge opdrachtquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dat wor lachen als het loeder ongesteld moet worden, zitten we inene te ganzenborden ofzo!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:42 schreef lovebear het volgende:
ATENTIE
De tijden zijn veranderd
Stemmen kan tot 22:00
En de opdracht volgt om 22:30
Daar heb jij lekker niks over te zeggen. Wij gaan allemaal op jou stemmen en dan moet jij de opdracht alleen doen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef lovebear het volgende:
Nee dat word dan een hele erge opdracht![]()
Er moeten minimaal 3 mensen zijn staat in de OPquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Daar heb jij lekker niks over te zeggen. Wij gaan allemaal op jou stemmen en dan moet jij de opdracht alleen doen!![]()
Maar hoe moet dat dan als jij alle stemmen krijgt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:49 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er moeten minimaal 3 mensen zijn staat in de OP
Houd ik het bij Lieske.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee ik ben al een beaver Dido en Lieske
Ik heb je foto gevondenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee ik ben al een beaver Dido en Lieske
Als iedereen al gestemd heeft moeten jullie opnieuw stemmen om er 3 te krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan als jij alle stemmen krijgt?
wat zijn dat voor nieuw verzonnen kutregels?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als iedereen al gestemd heeft moeten jullie opnieuw stemmen om er 3 te krijgen![]()
T mot maar he, als jullie gaan samen spannenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zijn dat voor nieuw verzonnen kutregels?
samenspannen? SCHANDE!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
T mot maar he, als jullie gaan samen spannen![]()
Er moeten minimaal 3 mensen voor de opdracht zijn
zie je wel: rattenstreken!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC--->
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Zo hebben we er in ieder geval vast 2![]()
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC--->
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Zo hebben we er in ieder geval vast 2![]()
Trustequote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Ik ga nu mn bedje in truste allemaal![]()
Uitkijken voor UFO's hoor!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als iedereen al gestemd heeft moeten jullie opnieuw stemmen om er 3 te krijgen![]()
Was dat gister al niet gebeurd dan???quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Uitkijken voor UFO's hoor!
Ik heb wel eens gehoord dat die zomaar mensen tijdens hun slaap ontvoeren en dan allemaal enge operaties doen en een chip implanteren.![]()
Lijkt wel een spelprogramma van Carloquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het slechtst georganiseerde spel OOIT wordt dit!
![]()
We gaan historie schrijven.
Het werkt alleen nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:
Volgens mij hebben ze al een Hummie-chip ingebracht in de vorm van een krant![]()
Ik heb jou voor 23:59 ingeschreven maar kwall jr. oftewel lafbeaver heeft je zomaar uit de lijst gehaald.quote:
oeeeeeeeee CATFIGHT!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:16 schreef Day het volgende:
Dist is die laatse leist
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
En dat maakt 3. Bovendien wil ik nou wel eens weten of ze echt zo'n bitch is! Dan kan ze vanaf morgenavond bewijzen!
Heeft iemand de ring al gevuld met vanillevla?quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:16 schreef versabommie het volgende:
oeeeeeeeee CATFIGHT!!!!!!!!!!!!
ATTENTIE!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeft iemand de ring al gevuld met vanillevla?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 08:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
HIER VOLGT EEN MEDEDELING!
![]()
Bommie mag niet kijken...
EINDE MEDEDELING
So what?quote:Op dinsdag 6 december 2005 09:27 schreef versabommie het volgende:
Bommie heeft er schijt aan wat wel mag en wat niet!
dus ik ga gewoon toekijken. Zo nu hop dat vlabad inquote:
Zo vraag je dat niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:32 schreef versabommie het volgende:
dus ik ga gewoon toekijken. Zo nu hop dat vlabad in![]()
Doe niet zo verwend, nest!quote:
deze is geleend!quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:52 schreef cuall het volgende:
Mijn stem gaat naar Versabommie, omdat hij een creatieve geest heeft, en zich overal uit kan draaien.
Dist is die laatse leist
Versabommie--->M-en-A, Cuall
Demins --->ChantalC
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend---> pinball, PH52
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Coos --->
Ik ga voor Bommie, die heeft véél in zijn mars
![]()
[neus omhoog mode]quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:35 schreef versabommie het volgende:
Doe niet zo verwend, nest!
stem gewoon op d'r, dat zal haar leren!quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Omhoog? Let eens op mijn middelvinger!![]()
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!quote:
Ik mis bb5kijker. Die zou nu weer eens die cap van Roel´s kleine pikkie moeten posten.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!![]()
Misschien kunnen we iets doen dat de mensen die het laagst staan onderling bepalen wiens uitdaging 'wint'? Dat alle uitdagingen beginnen met 15 punten, en dat iedereen dan met ++ of -- punten en met een deugdelijke motivatie aan kan geven welke uitdaging volgens hem/haar goed slecht is?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:47 schreef Gert het volgende:
Maar de mensen die als laagste eindigen, hebben dus tussen 22:00 en 22:30 de tijd om een opdracht met elkaar te verzinnen?
Dat wordt weer een teringzooitje dus.![]()
Bij deze: mocht ik ook bij de laagste horen, dan weet ik wel wat.
Het is alleen niet iets vernederends en/of met sex. Is dat erg?![]()
Nee hoor, fantatisch idee.quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:52 schreef Pinball het volgende:
[..]
Misschien kunnen we iets doen dat de mensen die het laagst staan onderling bepalen wiens uitdaging 'wint'? Dat alle uitdagingen beginnen met 15 punten, en dat iedereen dan met ++ of -- punten en met een deugdelijke motivatie aan kan geven welke uitdaging volgens hem/haar goed slecht is?
Of wordt het dan te moeilijk denk je?
Zeur niet... zeikdoos...quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef Pinball het volgende:
Kijk, nou zou ik dus meteen al als wraak jouw eerstvolgende uitdaging -- kunnen geven, met als motivatie: Gert zeikt mijn übergoeie plannen ook altijd af.
Ik zie potentie.
Oh la la... Groot genoeg voor jouw muizenaarsje, aanbedene!quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:36 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Noem je dat een middelvinger? De leuter van Roel is nog groter!![]()
Dream on! Duhhhhhhhhhhhhhh (handgebaar)quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:12 schreef demins het volgende:
Oh la la... Groot genoeg voor jouw muizenaarsje, aanbedene!![]()
HANDGEBAAR! HANDGEBAAR! HANDGEBAAR!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dream on! Duhhhhhhhhhhhhhh (handgebaar)
Ik wel, kan ik er wat aan doen dat jij altijd zo snel met je handjes begint te wapperen... Jij lijkt verdomme Lieske wel... Grow up!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:31 schreef demins het volgende:
Kun je eigenlijk wel begrijpend lezen, verafgoodde?
En dit is nu al minstens de vierde ondertitel met Bitch erin!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
Wat weet je dat goed... Jij zit zeker 's avonds stiekem met de make-up doos van de buurvrouw te spelen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:38 schreef demins het volgende:
Make up your mind, Bitch!!!![]()
En daar heb je geen make up doosje voor nodig, lieverd!
Kom maar op, jij database-nazi!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef Pinball het volgende:
Kijk, nou zou ik dus meteen al als wraak jouw eerstvolgende uitdaging -- kunnen geven, met als motivatie: Gert zeikt mijn übergoeie plannen ook altijd af.
Het wordt echt niks met jou, he?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:45 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat weet je dat goed... Jij zit zeker 's avonds stiekem met de make-up doos van de buurvrouw te spelen?![]()
Sorry hier stopt het bij mij... Had je nog wat leuks te vertellen trouwens?quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:55 schreef demins het volgende:
[..]
Het wordt echt niks met jou, he?Dit is dom, dwangmatig pseudoreageren. Lees eerst toch eens rustig de hele tekst door, la...
Had je maar tot het einde door moeten lezen, bewierookte!quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Sorry hier stopt het bij mij... Had je nog wat leuks te vertellen trouwens?![]()
Ik ga je voortaan Lieske noemen, Lieske... Je gelooft ook alles he? Naief....quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:07 schreef demins het volgende:
Had je maar tot het einde door moeten lezen, bewierookte!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan Lieske noemen, Lieske... Je geloofd ook alles he? Naief....![]()
Zeik niet, zeurdoos.quote:
Dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen!quote:
Zucht... Af en toe wordt ik zo moe van je he!quote:
Zijn jullie nou nog steeds bezigquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:44 schreef demins het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar om mij een plezier te doen!![]()
Ze houdt van me!!!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Zucht... Af en toe wordt ik zo moe van je he!![]()
D'r zijn 20 deelnemers, d'r hebben er 12 een stem uitgebracht, dus d'r moeten er nog 8 stemmen. Als die gestemd hebben, en wie niet stemt wordt afgevoerd van de lijst, komen de 3 gasten met de meeste stemmen in aanmerking voor het uitvoeren van een opdracht. De overige users openen een nieuw topic met als TT - Maak hier een opdracht voor de SErvivalkickof en overleggen zonder dat die 3 gasten dat weten wie de opdracht moet uitvoeren en welke opdracht (uiteraard.quote:
BElachelijk!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
-knip-
-knip-
De overige users openen een nieuw topic -knip- en "overleggen" -knip-
-knip-
Sorry, sorry, je hebt gelijk, ... en over leggenquote:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef PH52 het volgende:
De overige users openen een nieuw topic met als TT - Maak hier een opdracht voor de SErvivalkickof en overleggen zonder dat die 3 gasten dat weten
Gewoon niks tegen hullie zeggen, die snappen dat toch niet, die hebben een iq van hun schoenmaat.quote:
Lofbeer wel, maar Bommie zit op leveltje Einstein hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:18 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gewoon niks tegen hullie zeggen, die snappen dat toch niet, die hebben een iq van hun schoenmaat.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders bedenkt de een of ander bitch lekker wat.
_ De mens is de maat van alle dingen _
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:20 schreef PH52 het volgende:dit lijkt me beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en anders bedenkt de een of ander bitch lekker wat.![]()
[geheim] [/geheim]
![]()
Dat is hem !quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
dit lijkt me beter
[geheim] [/geheim]
![]()
Ik had iets meegekregen over msn....dat komt goed uit want dat heb ik nietquote:
Sturen we die sufkut van een ChantC het bos in, gaat versabommie er hard jankend achteraan, opgelost !quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Lofbeer wel, maar Bommie zit op leveltje Einstein hoor.![]()
D'r zit een van die mutsen ergens anders:quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:21 schreef Jappie het volgende:
Hoe laat begint dat boerenploegje eik ?
quote:Mijn grootvader kwam in 1910 vanuit Braband naar rotterdam met alleen een plunjezak met wat broeken en hemden om te werken in de haven hij heeft keihard gewerkt in die haven en met hem heel veel anderen zij hebben rotterdam groot gemaakt zelfs tot grootste haven van europa . Deze mensen konden niet lezen of schrijven en waren vaak ook heel erg katholiek, maar zij hadden door dat wanneer je in een andere omgeving kom (want reken maar dat het een heel andere sitiuatie was van het platte land naar de stad) je je ook wel enigzind zaou moeten aanpassen aan de gebruiken van die stad , zij kregen kinderen en die krgen ook weer kinderen (waarvan ik er een ben) als je ziet wat dat in 2 generaties voor effect heeft gehad het was ook een kwestie van respect hebben dat je kinderen niet meer naar de kerl willen , het werd hoe moeilijk het soms ook was voor die generatie wel geaccepteerd ,ook hadden deze mensen best wel moeite met homosexualiteit maar legde zich daar toch bij neer en hielden nog evenveel van hun kind, deze nu oudere mensen zij echte rotterdammers geworden en zo hoort het ook en het wordt nu eindelijk eens tijd dat mensen waarvan sommige al 40 jaar hierzitten uit marokko of turkije daar eens een voorbeeld aan nemen ,want ook voor de brabanders en friezen was het een wereld van verschil in die tijd , maar binnen tien jaar waren dat echte rotterdammers.
Afz Carla
Mag straks op de gene van wie je denkt die de uitdaging gaat winnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:16 schreef Jappie het volgende:
Wanneer mag ik nu eindelijk een keer wedden ?![]()
Als je mee doet moe je ook opdrachten doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef versabommie het volgende:
waarom moet ik een fucking opdracht doen? ik wil alleen maar wedden dat het klefbeaver niet lukt!
Ik mag wedden op degene van wie ik denk dat de uitdaging gaat winnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:22 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mag straks op de gene van wie je denkt die de uitdaging gaat winnen
Lees de OP nou eens suffiequote:Op dinsdag 6 december 2005 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag wedden op degene van wie ik denk dat de uitdaging gaat winnen
Snap je je eigen posts nog wel ?![]()
volgens mij kan je niet tellenquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Jij denkt dat 100 regels met gebrabbel duidelijker zijn dan 1 ?![]()
..............daarna werd het mistigquote:BB Servival afkickspel
• Om de dag worden 1 of 2 weddenschappen over BB afgesloten. Tussen 0:00 en 23:59. Er lopen dus weddenschappen terwijl er ook weddenschappen afgesloten worden. Dit ivm de nog korte looptijd van BB
• Het spel eindigt met de finale van BB. De laatste weddenschap staat vast en luidt: Wie wint BB5? De winnaars van deze weddenschap winnen 50 punten, de verliezers verliezen 50 punten
• De weddenschap gaat in na 23:59 op de dag dat deze afgesloten is
• Er worden maximaal 2 weddenschappen per dag afgesloten
• Alle users die meedoen beginnen met 200 punten
• Als een weddenschap door niemand aangenomen wordt dan krijgt de starter van de weddenschap 10 punten in mindering
• Alle users mogen in elke weddenschap meedoen, zowel voor als tegen de weddenschap
• Degenen die de weddenschap winnen krijgen 5 punten erbij
• De starter van de weddenschap krijgt naast 5 punten ook het aantal punten gelijk aan het aantal users die de weddenschap verloren
• De starter van de weddenschap krijgt bij verlies 10 punten in mindering
• Er zullen tijdens het spel nog op enkele momenten `opdrachten` komen.
Zo te zien moet je mee doen aan de opdrachtquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:33 schreef demins het volgende:
Ik ben er ff om te stemmen voor het te laat is....
Moge u een langzame dood sterven!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo te zien moet je mee doen aan de opdracht![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:39 schreef demins het volgende:
[..]
Moge u een langzame dood sterven!![]()
Ontsnapt via een ban, mag ik hopen
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:32 schreef Jappie het volgende:
Hier heb ik op ingetekend.............
[..]
..............daarna werd het mistig![]()
Lofbeâh verzint er wel wat op joh!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:56 schreef versabommie het volgende:
ik vind dat wedden leuker denk ik ?
zullen we dan maar gaan wedden?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Snaptnix het volgende:
Ik wed dat er binnen 24 uur niemand meer op bovenstaande lijst staat
OMG zelfs de toetsingscommissie zit het niet meer zittenquote:
nou nou nou, ik ga er maar eens goed voor zittenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lofbeâh verzint er wel wat op joh!!![]()
hee Lofbeâh!! We vinden het saai!! Verzin eens iets geks!!![]()
Jullie mogen iig beginnen iets geks voor ons te verzinnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Lofbeâh verzint er wel wat op joh!!![]()
hee Lofbeâh!! We vinden het saai!! Verzin eens iets geks!!![]()
Er zijn in ieder geval al vier kandidaten!!
Dist is die laatse leist
Versabommie--->M-en-A, Cuall, Maurisico, Lovebeaver
Demins --->ChantalC , KRIBBET, Snaptnix
Jappie --->
mebuurfrouw--->PC eend
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend---> pinball, PH52, Demins
M-en-A--->
ChantalC---> Day
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
voorlopig toch dit topic 2 dagen kunnen rekkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
OMG zelfs de toetsingscommissie zit het niet meer zitten![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorlopig toch dit topic 2 dagen kunnen rekken![]()
Ik wed dat ik daar blij om ben anders had ik wel weer 1 of andere retardsuggestie van Jappie kunnen verwachtenquote:
Wat jullie ook zouden verzinnen zou me aan m'n reet roesten, als ik maar weer lurkend kon zitten schaterlachen. Dat wordt me nu ontnomen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
voorlopig toch dit topic 2 dagen kunnen rekken![]()
*trots kijkt*quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik wed dat ik daar blij om ben anders had ik wel weer 1 of andere retardsuggestie van Jappie kunnen verwachten
*popcorn naar binnen schrokt*quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
Lovebear, Versabommie, Demins en PC Eend.
Jullie zijn uitgedaagt![]()
De gene die hier het eerst een foto van een bierdrinkende negert weet te plaatsen, krijgt er 5 punten bij. De rest krijgd er tien punten af.![]()
Het moet een echte foto van indernet zijn! Niet zelf gemaakdt!!!!!![]()
Snaptnix krijgd er ook 10 punten af want zei heefd verkeert gewed!!!![]()
![]()
nee dat was een grapje, dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:15 schreef PC eend het volgende:
Je moet eerst overleggen, zodat wij dat kunnen zien geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
De gene die hier het eerst een foto van een bierdrinkende negert weet te plaatsen, krijgt er 5 punten bij. De rest krijgd er tien punten af.![]()
Het moet een echte foto van indernet zijn! Niet zelf gemaakdt!!!!!![]()
Snaptnix krijgd er ook 10 punten af want zei heefd verkeert gewed!!!![]()
![]()
Dan verdubbel ik de inzetquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
nee dat was een grapje, dat hoeft niet.![]()
Een negert is wat anders dan een negerinquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef lovebear het volgende:
hoppa
je ziet niet eens of t vrouw is of niquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Een negert is wat anders dan een negerin![]()
Als we zo gaan beginnen, ik zie ook niet of het wel bier isquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
je ziet niet eens of t vrouw is of ni![]()
Het is bier heb ge googledquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, ik zie ook niet of het wel bier is
Jij gelooft alles wat je leestquote:
Ik heb ook gegoogled, het is een negerinquote:
Volgens mij zitten ze daar te bedelen ofzo, drinken is het niet iigquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
[afbeelding]
Pakken bier.....zuid afrika
Gert geeft de einduitslag hij heeft de opdracht verzonnenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb ook gegoogled, het is een negerin
Ik wed dat Gert zich hier voorlopig niet meer laat zienquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
Gert geeft de einduitslag hij heeft de opdracht verzonnen
Dus afwachten
* nagel bijten
Verstoor het spel nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Als ik iets kan doen moeten jullie het zeggen, he...![]()
De opdracht doen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef demins het volgende:
Als ik iets kan doen moeten jullie het zeggen, he...![]()
Er zijn al wat fotos geplaats Gert moet t zeggenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
![]()
Heb ik er al punten bij gekregen?
Bommie heb je gewonnen?![]()
Flikker toch op, ze komt met een wijf aan! EEN WIJF!!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was het een negerin van Lofbeâh, maar misschien was het wel een travo, dus we keuren hem goed!!!!![]()
Cheers!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef Gert het volgende:
Eigenlijk was het een negerin van Lofbeâh, maar misschien was het wel een travo, dus we keuren hem goed!!!!![]()
Cheers!
[afbeelding]
KRUIP IN ZIJN HOL ZEG!quote:
Ah....eindelijk...de eerste tekenen van een goed gezelschapsspel dienen zich aanquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
KRUIP IN ZIJN HOL ZEG!![]()
en neem een fucking krant mee!
Omda Gertje dat blondje op haar knietjes wil hebben!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:45 schreef Gert het volgende:
Lovebier 55
Bolus, Demins, PC Eend 40
De Rest: 50
Gaat lekker!!!![]()
't is maar een spelletje hoor.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Flikker toch op, ze komt met een wijf aan! EEN WIJF!!!![]()
Ik post een zuivere hattrick verdomme!![]()
Ik heb veel; spellen meegemaakt maar deze is toch wel het kutste!
HOERENSPEL!![]()
![]()
![]()
Ik wed dat Gert deze week nog gekloven wor door lafbeaver!![]()
En dan gebruik je ook nog 1 van mijn pics in die natnekposting van je![]()
nix ervan, keiharde ernst! Ik laat me niet op bier afbluffen door een mokkel!quote:
BLUF BLUF BLUFquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix ervan, keiharde ernst! Ik laat me niet op bier afbluffen door een mokkel!![]()
Shit, vergeten.quote:
tis een hoerenspel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef demins het volgende:
De strijd is reeds gestreden? Ik heb godverdomme peletons in de Tour voorbij zien komen die er langer over deden! Als kijkspel wordt dit vast geen klassieker!! Het lijkt verdomme eerder een premature ejaculatie. Alleen dan met punten.
MAG IK EEN EN ANDER NOG EVEN VOORBIJ ZIEN FLITSEN IN DE VERTRAAGDE OPNAME?
EN NU?
ha nu we het daar toch over hebben...niemand heeft de gelegenheid gekregen om te wedden dus deze opdracht was ongeldig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Shit, vergeten.![]()
Door het [afbeelding] van de [afbeelding] jij!
Dit went toch nooitquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha nu we het daar toch over hebben...niemand heeft de gelegenheid gekregen om te wennen dus deze opdracht was ongeldig!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Omdat je geen opdracht moest doen![]()
Niemand heeft ooit ergens aan kunnen wennenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
ha nu we het daar toch over hebben...niemand heeft de gelegenheid gekregen om te wennen dus deze opdracht was ongeldig!![]()
Precies, oprotten met die kneuterige zoekopdrachten van die googlenerd.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
weDDenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit ergens aan kunnen wennen
Zo gaat t t snelste
Dus opdracht geld![]()
Dat maak jij helemaal niet uit! Er moest overlegd worden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo gaat t t snelste
Dus opdracht geld![]()
HEAR HEAR!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dat maak jij helemaal niet uit! Er moest overlegd worden.
ELK GELD IS GOED? Gauw even googelen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zo gaat t t snelste
Dus opdracht geld![]()
11 wel goed ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:02 schreef APK het volgende:
En de eerste die die foeilelijke 12.gif gebruikt krijgt een beuk voor haar smoel.
Geld + zwaaien =dag geld tochquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef demins het volgende:
[..]
ELK GELD IS GOED? Gauw even googelen...![]()
Jostihop! Jostihop! Jostihop!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
hop!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:08 schreef versabommie het volgende:
hop!
Goeie redenatiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Geld + zwaaien =dag geld toch![]()
Laat je niet tricken door beertje. Die doet zich heel anders voor als ze is...
Ze is gewoon een of ander listig piramide spel op aan het zetten.
Zelf weten natuurlijk, maar ik vertrouw het helemaal niet meer nu
Nopequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:15 schreef demins het volgende:
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=geld.jpg]afbeelding][/url]
Gewonnen!
Het is gewoon een valsspeler.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet
Lees je eigen regels even.![]()
Er is nu geen oipdracht Gert had wat verzonnen en die opdracht is gemaaktquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:26 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom niet
Lees je eigen regels even.![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
Er is nu geen oipdracht Gert had wat verzonnen en die opdracht is gemaakt
Wat heb ik verkeerd begrepen?quote:
Er staat duidelijk dat we moesten overleggen voor de oipdracht!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
Er is nu geen oipdracht Gert had wat verzonnen en die opdracht is gemaakt
Ze wilde gewoon geld van je ontvangen. Keiharde cash in haar berenklauwtjes. Omkoperij, zware oplichterij, gewoon niet te vertrouwen dat lievebeertje.quote:
Natuurlijk! Ik kan ook zo naief zijn! Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon geld van je ontvangen. Keiharde cash in haar berenklauwtjes. Omkoperij, zware oplichterij, gewoon niet te vertrouwen dat lievebeertje.
Als de leukste wint heb ik bij voorbaat al gewonnen! Is het niet, berekutje van me?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef lovebear het volgende:
MEDEDELING
![]()
Er komt een nieuwe opdracht voor iedereen!!!!!
De opdracht luid:
Verzin een eigen spel concept
Dus doe je best verzin wat leuks en geks.
De leukste wint
Hiermee valt 5 extra punten te verdienen!!!!
Ik doe zelf niet mee maar zal ze beoordelen
De opdracht gaat vanaf nu in eindig morgen om 20:00
Succes allemaal
Ik ben niet beinvloedbaar in deze opdracht ben ik strenge Hummiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Als de leukste wint heb ik bij voorbaat al gewonnen! Is het niet, berekutje van me?![]()
Lees mijn sig!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:43 schreef demins het volgende:
[..]
Als de leukste wint heb ik bij voorbaat al gewonnen! Is het niet, berekutje van me?![]()
Zal maar goe je best doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:49 schreef demins het volgende:
Spelidee:
'sMorgens raden wat voor dag het is, 's-avonds hoerenfeest!![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:04 schreef lovebear het volgende:
BB Servival afkickspel
Uitdaging:
• Deze volgt om 22:30en wordt opgesteld door de persoon die die dag de minste stemmen heeft behaald.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:12 schreef Gert het volgende:
Hierdoor moet er dus eigenlijk nog steeds een opdracht uitgeschreven worden en zolang die niet is geweest kan er ook nog geen puntenbijtelling of aftrek plaatsgevonden hebbenquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
PROTEST PROTEST PROTEST
![]()
Na het nogmaals nalezen van de OP is de conclusie dat de uitdaging van Gert EN het antwoord van Lovebear niet goedgekeurd kunnen worden. Om het geheel duidelijk te maken, LET VOORAL OP DE TIJDEN![]()
[..]
[..]
[..]
Hierdoor moet er dus eigenlijk nog steeds een opdracht uitgeschreven worden en zolang die niet is geweest kan er ook nog geen puntenbijtelling of aftrek plaatsgevonden hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
PROTEST PROTEST PROTEST
![]()
Na het nogmaals nalezen van de OP is de conclusie dat de uitdaging van Gert EN het antwoord van Lovebear niet goedgekeurd kunnen worden. Om het geheel duidelijk te maken, LET VOORAL OP DE TIJDEN![]()
[..]
[..]
[..]
Hierdoor moet er dus eigenlijk nog steeds een opdracht uitgeschreven worden en zolang die niet is geweest kan er ook nog geen puntenbijtelling of aftrek plaatsgevonden hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent aanhanger van het "Ietsisme" ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Hoppa, nog een onreglementair iets gevonden. Oei, oei. Beertjetoch, leg dat maar eens uit
Dat staat er niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijn![]()
Jullie zijn echt goedquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:54 schreef M-en-A het volgende:
PROTEST PROTEST PROTEST
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:59 schreef lovebear het volgende:
[..]
22:30 is de uitelijke tijd dat de opdracht er moet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |