Houd ik het bij Lieske.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee ik ben al een beaver Dido en Lieske
Ik heb je foto gevondenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nee ik ben al een beaver Dido en Lieske
Als iedereen al gestemd heeft moeten jullie opnieuw stemmen om er 3 te krijgenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan als jij alle stemmen krijgt?
wat zijn dat voor nieuw verzonnen kutregels?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als iedereen al gestemd heeft moeten jullie opnieuw stemmen om er 3 te krijgen![]()
T mot maar he, als jullie gaan samen spannenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
wat zijn dat voor nieuw verzonnen kutregels?
samenspannen? SCHANDE!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
T mot maar he, als jullie gaan samen spannen![]()
Er moeten minimaal 3 mensen voor de opdracht zijn
zie je wel: rattenstreken!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC--->
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Zo hebben we er in ieder geval vast 2![]()
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
Dist is die laatse leist
Julie moet nu gaan hullie naam achter geenen zetten ven wie je vint da diegenen aan een uitzaging moed.
Lovebeaver------>Versabommie, Ice_rulez, Gert, APK
Versabommie--->M-en-A
Demins --->
Jappie --->
mebuurfrouw--->.
APK --->
Pinball --->
Cuall--->
Snaptnix--->
Day--->
Gert --->
PC eend--->
M-en-A--->
ChantalC--->
Maurisico--->
PH52 --->
KRIBBET --->
Teamlead --->
Ice_rulez--->
Zo hebben we er in ieder geval vast 2![]()
Trustequote:Op dinsdag 6 december 2005 01:00 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je bent geweldig![]()
Ik ga nu mn bedje in truste allemaal![]()
Uitkijken voor UFO's hoor!quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
Als iedereen al gestemd heeft moeten jullie opnieuw stemmen om er 3 te krijgen![]()
Was dat gister al niet gebeurd dan???quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:04 schreef APK het volgende:
[..]
Uitkijken voor UFO's hoor!
Ik heb wel eens gehoord dat die zomaar mensen tijdens hun slaap ontvoeren en dan allemaal enge operaties doen en een chip implanteren.![]()
Lijkt wel een spelprogramma van Carloquote:Op dinsdag 6 december 2005 01:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het slechtst georganiseerde spel OOIT wordt dit!
![]()
We gaan historie schrijven.
Het werkt alleen nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 6 december 2005 01:09 schreef M-en-A het volgende:
Volgens mij hebben ze al een Hummie-chip ingebracht in de vorm van een krant![]()
Ik heb jou voor 23:59 ingeschreven maar kwall jr. oftewel lafbeaver heeft je zomaar uit de lijst gehaald.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |