Kick!quote:Op woensdag 12 april 2006 19:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat nieuwe Nederlandse hooligan boek is toch sinds een paar dagen uit?
En hij is leuk! Er staat ook een voorpublicatie in van NR10, ik neem aan een biografie over Bergkamp. Maar daar kreeg ik bij dit ene hoofdstuk al gaapneigingen... dat boek wordt em niet voor mij. Verder leuke stukken van journalisten uit Italie en Engeland over Dennis.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
De nieuwe Hard Gras gaat helemaal over Dennis Bergkamp.
Mijn verzameling er even bijgepakt en je geheugen is aardig.. die met Romario is de allereerste Hard Gras ooit... uit 1994.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:19 schreef Erasmusch het volgende:
Kan me dr nog een paar over Romario en Bergkamp herinneren en dacht dat die voor WC94 waren.
Tof!quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef MaxPower het volgende:
Geen voetbalboek, maar ik ga vanavond beginnen in RONNIE, the autobiography of Ronnie O'Sullivan, de snookerkampioen. Schijnt geniaal te zijn.
Uiteraard is er weer het een ent ander gelogen... En natuurlijk geen hoor en wederhoor toegepast.quote:Op vrijdag 14 april 2006 19:38 schreef Superheld het volgende:
[..]
Kick!
Iemand die weet of het wat is?
Zijn het weer alleen het : "wij zijn de gekste en andere zijn bang/laf" verhalen of juist niet?
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?Section=BOOK&BOL_OWNER_ID=1001004002716120
Bol.com heeft het ook (de Engelse versie)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:41 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Geleend van een huisgenoot.Die heeft hem volgens mij uit Engeland besteld. (play.com?)
Zie het.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Bol.com heeft het ook (de Engelse versie)
Kreeg gisteren de link van een kennis van me. Zag je ook wie er allemaal geschreven hadden. Best leuk.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:27 schreef MaxPower het volgende:
Iemand de WK-Gids voor geschoolde voetbalfans al gelezen?
[afbeelding]
Schijnt magistraal te zijn. Van elk deelnemend land heeft een bekende auteur een verhaal geschreven. Ik ga hem dit weekend ff halen denk ik.
'je hebt het niet van mij'quote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:46 schreef methodmich het volgende:
Klinkt goed MaxPower. Wat is de subtitel van deze uitgave?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |