Ons advies was niet goed genoeg?quote:Op maandag 20 februari 2006 19:13 schreef TimoBasso het volgende:
Naar aanleiding van studio voetbal.. ga ik maar eens beginnen aan "Het wonder van Castel di Sangro"![]()
Ik wilde al zeggen .. gelukkig is dat boek nooit in dit topic genoemdquote:Op maandag 20 februari 2006 19:34 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ons advies was niet goed genoeg?![]()
Neem dan ook gelijk 'A Season with Hellas Verona'quote:Op maandag 20 februari 2006 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik als niet boeklezer zal het boek ook maar eens snel aanschaffen.
het was leuk dat Hugo Borst het boek zo aanprees, maar volgens mij sprak hij de titel niet helemaal goed uit !quote:Op maandag 20 februari 2006 19:13 schreef TimoBasso het volgende:
Naar aanleiding van studio voetbal.. ga ik maar eens beginnen aan "Het wonder van Castel di Sangro"![]()
En ij zei dat t een Serie C clubje wasquote:Op maandag 20 februari 2006 20:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het was leuk dat Hugo Borst het boek zo aanprees, maar volgens mij sprak hij de titel niet helemaal goed uit !
waarschijnlijk een tijd geleden dat hij dat gelezen hadquote:Op maandag 20 februari 2006 23:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
En ij zei dat t een Serie C clubje was![]()
die zijn ook altijd leuk voor de heb.....staan leuke verhalen in !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:43 schreef spurs het volgende:
Heb zaterdag het laatste boek van Hugo Borst aangeschaft, ga er morgen maar eens aan beginnen.
Tevens nog 2 oude uitgaves van Hard Gras aangesschaft bij de Slechte. Ze kosten daar 2 euro per stuk
* Eilanden is het met DD eensquote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Hellas is geweldig, Sangro is mooi maar teveel veramerikaanst...
de adressen:quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:11 schreef tong80 het volgende:
Ik moet ook eens naar de Slegte. Ik mis nog 3 deeltjes Hard Gras.
staat hier ook al eens genoemd geloof ik, kun je kijken wat de mensen er hier van vindenquote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga van de week maar eens "Vak 127" halen. Ik heb er al veel over gehoord, dus zal hem ook eens lezen.
Inmiddels gehaald en gelezen. Ik vond het een erg leuk en vermakelijk verhaal. Het leest lekker weg, en had het binnen een mum van tijd uit.:)quote:Op donderdag 23 februari 2006 15:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga van de week maar eens "Vak 127" halen. Ik heb er al veel over gehoord, dus zal hem ook eens lezen.
Inmiddels uit. Niet briljant, maar gewoon leuk leesvoer. Doet denken aan de bio van Gazza, al is die vele malen beter. Ronnie herhaalt zichzelf vaak (oh wat ben ik toch depressief), en heeft gewoon nog niet zoveel meegemaakt als Gazza. Het boek geeft wel een leuke inkijk in het snookerwereldje, dus als je dat wel eens kijkt, is het wel een aanrader.quote:Op maandag 20 februari 2006 19:36 schreef MaxPower het volgende:
Geen voetbalboek, maar ik ga vanavond beginnen in RONNIE, the autobiography of Ronnie O'Sullivan, de snookerkampioen. Schijnt geniaal te zijn.
Ik heb dit boek een week geleden binnen gekregen en ben nu halverwege. Het boek valt me tot nu toe erg tegen. Zijn belevenissen met The Wolves die vallen tegen, zijn verhalen van England Away die zijn al beschreven in andere boeken..quote:Op maandag 13 februari 2006 22:51 schreef jonestodabones het volgende:
Dat boek viel mij ook zwaar tegen.
Zit er nu aan te denken om "Gilly" te kopen. Iemand deze al gelezen?
[afbeelding]
(p.s. Dit is de Gilly die in de bbc-serie Hooligans constant werd gevolgd, toen Lenny genoemd)
Nah Nee hoorquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef Bjoro het volgende:
je klinkt alsof jij de enige bent in nederland die dit boekje verkoopt
nee, maar ben wel van plan het te kopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:34 schreef Omnifacer het volgende:
Heeft er toevallig iemand dat boek over FC Chabab gelezen? Ik wil het misschien aanschaffen, maar ik vind 18,50 net even te veel om zomaar uit te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |