O nee, ik zie het al. De laatste regel is een enter vergetenquote:Hmmm. Bij de vraag van REFUSED staan maar 80 filmtitels, terwijl er 81 posters zijn.
Er zijn 20 titel-paren van 3 films, terwijl er maar 19 filmposter-paren met 3 films zijn.
Er zijn 11 titel-paren van 2 films, terwijl er 12 filmposter-paren zijn 2.
Het is nog een echte film ook.quote:
De bedoeling van mijn vraag:quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:46 schreef REFUSED het volgende:
[..]
24/7 online
Intre: kun je misschien iets duidelijker formuleren wat de bedoeling is bij je ontbrekende vraag? Is het de bedoeling alle films te geven waarvan de geluidsfragmenten voorbijkomen?
Edit je de vraag even?quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:13 schreef Gorro het volgende:
O nee, ik zie het al. De laatste regel is een enter vergeten
Je staat eerstequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:34 schreef Posdnous het volgende:
Hoe is het met de puntentelling?
Hey, in jouw vraag, die letters die je moet verzamelen. Zijn dat allemaal letters? Zitten geen cijfers bij toevallig?quote:
Ik niet. Maar then again, niemand maakt mijn vraag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben wel bereid om iedereen eventueel 1 hintje te geven.
Ik ga proberen, ik weet in ieder geval Foxy Brownquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:49 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik niet. Maar then again, niemand maakt mijn vraag.
Ik heb speciaal voor die letter die film uitgekozen....dus geen cijfer gebruiken!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:01 schreef California het volgende:
[..]
Hey, in jouw vraag, die letters die je moet verzamelen. Zijn dat allemaal letters? Zitten geen cijfers bij toevallig?.
Als iedereen dit denkt dan lopen jullie een boel punten mis. Sommige vragen zijn erg moeilijk, dus laten veel mensen het schieten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
alleen weet ik niet of ik wel voor alle vragen iets instuur.
Ik geef de hint wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn er hints nodig bij mijn vraag? Ik ben wel bereid om iedereen eventueel 1 hintje te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:39 schreef Posdnous het volgende:
Maar wacht even, je kon toch maar tot 31 dec. insturen?
Heb ik anders voor niks heel snel een antwoord in elkaar geflanst.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, de omstandigheden zijn er natuurlijk ook wel naar, in volle feestperiode en zo. Als niemand er een probleem mee heeft, dan doen we er onder het motto deelnemen is belangrijker dan winnen een week bij. Tot en met 7 januari.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eenmaal, andermaal, verkocht.
Je mag wel een nieuw mailtje sturen.... (mag ik dat zeggen als niet-mod?)quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:39 schreef Posdnous het volgende:
Maar wacht even, je kon toch maar tot 31 dec. insturen?
Heb ik anders voor niks heel snel een antwoord in elkaar geflanst.
Nog 2 dagen!quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hey, kijk, een topic.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als het goed is heb je vandaag post gekregen.
Morgen weer een vriendje erbijquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen.
Dan bedoel ik binnen 24 uur. Niet binnen een half uurtje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mailtje is weg, morgen volgt misschien nog een klein vervolg.
Ik neem aan dat je per vraag een e-mail stuurt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de antwoorden op een rij.
nu nog gaan verzenden
Trouwens, onder aan jouw mail staat "[Bericht is afgebroken]".quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mailtje is weg, morgen volgt misschien nog een klein vervolg.
andere vragen laat ik nog 1 dagje sudderenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je per vraag een e-mail stuurt?
Ik zie de rest al
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
andere vragen laat ik nog 1 dagje sudderen
Er ontbreekt een stuk van mijn laatste antwoord, ik heb het Califo gedeelte nogmaals doorgezonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, onder aan jouw mail staat "[Bericht is afgebroken]".
Hoort dat zo, of is de rest van je mail niet verzonden omdat de mail te groot was???
Nu is ie helemaal goed aangekomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er ontbreekt een stuk van mijn laatste antwoord, ik heb het Califo gedeelte nogmaals doorgezonden.
Ook goed aangekomenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef Gorro het volgende:
Mijn antwoorden heb ik ook zojuist verstuurd
Ik hoop dat je gezien hebt dat alle filmtitels er per 2- of 3-tal onder staan? Anders is het wel voor een erg beperkt genre-liefhebber toegankelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Mag ik iets zeggen? Ik vind het frappant dat die vraag van REFUSED (relatief) zo goed beantwoord is! (Ik had namelijk helemaal niet verwacht dat er ook maar iemand zou zijn die meer dan 5 posters zou weten)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gezien hebt dat alle filmtitels er per 2- of 3-tal onder staan? Anders is het wel voor een erg beperkt genre-liefhebber toegankelijk.
Jep, minpunten zijn ook punten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
![]()
En ga je nou écht iedereen die een fout antwoord heeft gegeven punten toekennen?
had ik niet doorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gezien hebt dat alle filmtitels er per 2- of 3-tal onder staan? Anders is het wel voor een erg beperkt genre-liefhebber toegankelijk.
Zul je zien dat ik die ene die ik juist zou hebben, verkeerd heb genummerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:51 schreef victorinox het volgende:
Hoeveel films moet je raden bij de vraag van InTrePidIvity?
12?
eitjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schop.
Mensen die dit topic nu pas voor de eerste keer zien, hebben nog 40 minuten om alles op te lossen.
Alleen Califo's vraag was iets te veel van het goede. Daar waren de vragen zo streng dat ik maar een paar kon beantwoorden.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Sokolsky het volgende:
Slechts tot ongeveer de helft van de oplossingen? Dat is mij bij de meeste vragen niet gelukt, en ik heb er al eerder naar gekeken dan vanavond...
Damn. Volgende keer toch maar opsturen dan.quote:Op zondag 8 januari 2006 12:41 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad....de helft van de vragen is meer dan genoeg! Jammer Arty, volgende keer beter
Ik heb nu alles ontvangen, zal er vanmiddag even goed voor zitten. Even kijken hoe ik het allemaal overzichtelijk kan posten.
![]()
Hier precies hetzelfde. Ik heb me op sommige vragen stuk gekeken. Maar kwam nog niet eens tot de helft van de oplossingen.quote:Op zondag 8 januari 2006 01:31 schreef Sokolsky het volgende:
Slechts tot ongeveer de helft van de oplossingen? Dat is mij bij de meeste vragen niet gelukt, en ik heb er al eerder naar gekeken dan vanavond...
And the winner is...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:33 schreef wyccie het volgende:
Hallo, hier komen de antwoorden!
De antwoorden zijn gerangschikt in twee groepen: op Vragenstellers en op Antwoorders.
Vragenstellers
Antwoorders
Ik ben dol op hobby's, slapen en winkelen. En ik doe de groeten aan mijn moeder.
![]()
Nee, volgend jaar doe ik zelf mee.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:42 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
And the winner is...Netjes gedaan zeg! En wat een werk!
Mijn nominatie heb je om het de volgende keer nog eens te doen.
Ik vermoed dat men iets te geïntimideerd was door de grootte van de vragen? Of zijn er maar een hanjevol die-hards, te weten: de vraagstellers zelf? In mijn eigen geval heb ik het beantwoorden van de vragen steeds weer uitgesteld totdat de tijd verstreken was. Story of my life.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:55 schreef Sokolsky het volgende:
Wel een beetje jammer dat er meer vragenstellers dan antwoorders waren. Had ik niet verwacht.
Maakt dat uit?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:39 schreef victorinox het volgende:
@SaintOfKillers:
Je hebt bij vraag 5 Killer Klowns from Outer Space als antwoord gegeven.
Blijf je hierbij? of was het een foutje?
Weet de vriend van wyccie hier vanaf?quote:Op zondag 8 januari 2006 19:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, ik moet wyccie nog bedanken voor de diensten die ze mij (en anderen) heeft verleend.
Dus, bedankt wyccie.
Nee, je hebt sowieso gewonnen.quote:Op zondag 8 januari 2006 19:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Maakt dat uit?
Het is zo opgestuurd, dus het telt zo mee.
Misschien dat de vragen te moeilijk waren voor de standaard Fokker. Maar voor de FMTers moeten de meeste vragen niet al te moeilijk zijn geweest. (iig niet moeilijker dan voor Sokolksy, SoK, Gorro, Dolle Hond, mezelf en al de rest (als ik zo vrij mag zijn))quote:Op zondag 8 januari 2006 17:59 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men iets te geïntimideerd was door de grootte van de vragen? Of zijn er maar een hanjevol die-hards, te weten: de vraagstellers zelf? In mijn eigen geval heb ik het beantwoorden van de vragen steeds weer uitgesteld totdat de tijd verstreken was. Story of my life.
Ah, dat vond ik al (heel uitermate bijzonder zeer enorm erg) vreemd.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef California het volgende:
wyccie, mijn antwoorden op de vraag van SoK ontbreken.
1 2 3 4 5 6 | sokolsky 280 120 48 46 114 608 SoK 296 120 2 28 92 538 gorro 248 120 28 38 102 536 califo 264 120 8 30 102 524 victorinox 120 120 8 12 28 288 |
Uren heb ik naar die minuscule plaatjes zitten starenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ah, dat vond ik al (heel uitermate bijzonder zeer enorm erg) vreemd.
[18:56] <SoK> Zwaar teleurgesteld ook dat Califo niets heeft ingezonden voor mijn vraagquote:Op zondag 8 januari 2006 21:27 schreef California het volgende:
[..]
Uren heb ik naar die minuscule plaatjes zitten staren. En dan genegeerd worden!
[19:17] <SoK> Bij de dames die niet werden geraden, zitten er 5 bij waarvan ik zeker weet dat Califo ze wist.quote:Op zondag 8 januari 2006 21:48 schreef California het volgende:
Ik zie al een paar niet-geradenen die ik wel had.
quote:Op zondag 8 januari 2006 20:59 schreef California het volgende:
wyccie, mijn antwoorden op de vraag van SoK ontbreken.
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Weet de vriend van wyccie hier vanaf?
quote:Is dat Treinhomo trouwens?
Alien hè, die kijk ik minimaal één keer per jaar.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:11 schreef California het volgende:
Dat was echt Yaphet Kotto! Knap gezien, victorinox. Ik was zo tevreden met Weaver en Hurt dat ik daar niet aan gedacht heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |