quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Als het goed is heb je vandaag post gekregen.
Morgen weer een vriendje erbijquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Morgen.
Dan bedoel ik binnen 24 uur. Niet binnen een half uurtje.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mailtje is weg, morgen volgt misschien nog een klein vervolg.
Ik neem aan dat je per vraag een e-mail stuurt?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:29 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de antwoorden op een rij.
nu nog gaan verzenden
Trouwens, onder aan jouw mail staat "[Bericht is afgebroken]".quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mailtje is weg, morgen volgt misschien nog een klein vervolg.
andere vragen laat ik nog 1 dagje sudderenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je per vraag een e-mail stuurt?
Ik zie de rest al
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:43 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
andere vragen laat ik nog 1 dagje sudderen
Er ontbreekt een stuk van mijn laatste antwoord, ik heb het Califo gedeelte nogmaals doorgezonden.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Trouwens, onder aan jouw mail staat "[Bericht is afgebroken]".
Hoort dat zo, of is de rest van je mail niet verzonden omdat de mail te groot was???
Nu is ie helemaal goed aangekomen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Er ontbreekt een stuk van mijn laatste antwoord, ik heb het Califo gedeelte nogmaals doorgezonden.
Ook goed aangekomenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 21:56 schreef Gorro het volgende:
Mijn antwoorden heb ik ook zojuist verstuurd
Ik hoop dat je gezien hebt dat alle filmtitels er per 2- of 3-tal onder staan? Anders is het wel voor een erg beperkt genre-liefhebber toegankelijk.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:12 schreef wyccie het volgende:
Mag ik iets zeggen? Ik vind het frappant dat die vraag van REFUSED (relatief) zo goed beantwoord is! (Ik had namelijk helemaal niet verwacht dat er ook maar iemand zou zijn die meer dan 5 posters zou weten)
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gezien hebt dat alle filmtitels er per 2- of 3-tal onder staan? Anders is het wel voor een erg beperkt genre-liefhebber toegankelijk.
Jep, minpunten zijn ook punten.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:04 schreef wyccie het volgende:
![]()
En ga je nou écht iedereen die een fout antwoord heeft gegeven punten toekennen?
had ik niet doorquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:58 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gezien hebt dat alle filmtitels er per 2- of 3-tal onder staan? Anders is het wel voor een erg beperkt genre-liefhebber toegankelijk.
Zul je zien dat ik die ene die ik juist zou hebben, verkeerd heb genummerd.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 16:51 schreef victorinox het volgende:
Hoeveel films moet je raden bij de vraag van InTrePidIvity?
12?
eitjequote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Schop.
Mensen die dit topic nu pas voor de eerste keer zien, hebben nog 40 minuten om alles op te lossen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |