![]()
Dido vertelt dat ze heeft besloten om met Roel het Linda-gebeuren achter zich te laten en er wat leuks van te gaan maken.
Nathalie: "Dat is nieuws!"
Joost: "Daar moet op geproost worden."
Roel begint weer te musiceren op de tijdelijke gitaar en zoete klanken vullen de kamer.
Dido: "En nu gaat hij mijn hart weer stelen met zijn gitaartje..."
Nathalie en Dido keuvelen rustig verder, de stemmig is zacht en rozig, er lijkt wel een soort pillen sfeertje te ontstaan eigenlijk
![]()
![]()
Joost heeft het moeilijk. Dido zegt dat hij gewoon moet zeggen wat hem dwars zit, omdat hij er altijd ook voor haar is. De muziek stopt en het gesprek wordt weer wat serieuzer. Joost heeft bank-angst. Nathalie en Dido proberen hem gerust te stellen, hij moet zich er overheen zetten.
Dido zegt eloquent, "Wat vonden jullie er eigenlijk van dat Rob zei dat wij met z'n vieren een kliekje waren? Dat vond ik aardig stom!" Joost was daarover ook teleurgesteld. Roel voert aan dat Rob het meer spel-technisch bekeek. Het gesprek gaat over in een algemene discussie over nomineren. Roel bekijkt het rationeel, Nathalie maakt excuses voor haar nominaties en zegt "ik kon nie anders".
[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 07-12-2005 00:02:59 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel