abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:00:19 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_32851155
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen !

Vragen, opmerkingen en commentaar graag in Vragen/opmerkingen over de Streamverslagen

Dat houdt de streamverslagen beter leesbaar. Offtopic berichten worden verwijderd.

Vorige topic: Streamverslagen van maandag 5 december.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:03:25 #2
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_32851266
Roel in zijn remy bij het vuur. Volgens mij denkt hij :"Dido verbrand maar!"

Liesje is er weer bij, ze had thee gehaald.
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_32851442
Nieuwe BB-bewoners in de tuin

Ik ben wie ik ben. En ik doe wat ik doe.
pi_32852118
Roel: "Wordt je nooit verliefd".
Lieske: "Wie... ik... NOOIT".
Het zal Lieske verbazen als een jongen haar echt, echt, echt leuk vindt. ""Weet je Roel, ik ben echt niet de lelijkste maar...."
"Hoe komt dat denk je", vraagt Roel
"Hoe dat komt, ik weet het niet. Op een of andere manier.... jongens haken af op mij. Op 3 jongens ben ik echt heel gek geweest in mijn leven. Die ene jongen.... ja.. uhh.... die schaamt zich echt voor mij, hij was student en ik maar gewoon scholier".
"Mijn allereerste liefde ging studeren in Groningen en vond een ander leuker. Die vond me ook al niet leuk en is niks geworden. En de laatste keer........ ja die vond me gewoon niet leuk."
pi_32852220
"Jij vindt mij toch ook af en toe wel schattig, zoals je zegt", vraagt Lieske.
"Ja duidelijk", zegt Roel met een kleine glimlach.

pi_32852531
Lieske: ik weet wel dat ik niet de lelijkste ben hoor, maar.... ze willen wel een rondje met mij lopen zeg maar, maar ik ben niet zo interessant voor jongens..
Roel: waarom niet
Lies: Weet ik niet.... de eerste jongen waar ik mee ging, die schaamde zich gewoon voor mij.
Roel: waarom hebben andere meisjes wél leuke jongens dan
Lies: ik weet het niet, die jaargenoten van mij hebben allemaal al jaren een leuke vriend.
Roel: terwijl ze fysiek minder aantrekkelijk zijn?
Lieske: ach Roel, dat aantrekkelijke gaat er toch snel genoeg af...

(van Gert gepikt uit het SC )
pi_32852535
Lieske vraagt aan roel wat het eerste zal zijn dat hij zegt als hij het huis aan komt en aan wie.

Roel zou vragen aan zijn moeder hoe het met haar been gaat
Lieske zegt echter dat ze haar ex op zal bellen en hem zou vertellen dat hij kan branden in hel. Na een reactie van Roel hierop besluit ze het nog maar eens te herhalen: hij mag branden in hel.

Lieske heeft het er blijkbaar moeilijk mee dat ze op haar 19e nog geen vriendje heeft, ook al beseft ze wel dat ze nog erg jong is.

Lieske vraagt waarom Roel zich opgegeven heeft als Roel en niet met zijn echte naam: Roeland.
Roel: gewoon, omdat mensen me zo noemen....

Roel is benieuwd of zijn muziek bekender is geworden sinds zijn verblijf in zijn huis en of de website meer hits heeft gehad.
pi_32852707
Lieske denkt dat Roel het wel "fucking cool" gevonden zou hebben als Lieske jaloers geweest zou zijn in het huis.
pi_32852743
Lieske: "Daar lusten zelfs de MUIZEN geen brood van".
pi_32852821
Lieske vraagt aan Roel of er ook een Nederlandse Mafia zou bestaan. Roel denkt van wel.
Ze praten nog even wat door en komen op gruwelijke manieren van dood gaan.
Volgens Roel is verbrandingsdood het ergste wat je kan overkomen. Op de brandstapel gegooid worden is echt de ergste dood volgens hem. Lieske is het helemaal met hem eens. Volgens haar kun je beter dood gaan aan gas.
pi_32852869
Aan het begin van deze opdracht zei Joost nog..... Ik ga 3 nachten bij het vuur zitten

Hij ligt de eerste nacht al lekker te dromen in zijn bedje.
pi_32853015
Roel en Lieske zitten nog steeds buiten bij het vuur.
Je kunt echt babbelen Lieske, zegt Roel.
Wie ik.....?"" vraagt Liekse. "Ik ken er misschien maar eentje die aan jou kan tippen", antwoordt Roel.
"Ja maar is toch gezelliggg.... zo gaat de tijd tenminste door..... toch???, zegt Lieske.

Het valt wel op dat Lieske nu inderdaad al geruime tijd het hoogste woord voert. Ze zit er op haar gemakkie bij en kwebbelt het ene verhaal na het andere. En Roel hoort het allemaal aan en geeft tussendoor soms wat antwoord.
pi_32853118
Liese en Roel fantaseren over het wakker maken van Joost voor de volgende shift met de brandende pook voor het vuur

In zijn aars besluiten de twee! Hoppa!
pi_32853173
Ze zijn nu ongeveer 7 uurtjes bezig zegt Lieske. Ze hebben volgens Roel al 9 zakken opgebrand nu. Ze hebben er nu nog 18 zakken liggen. "Dus over grofweg 14 uur moeten we weer nieuw hout hebben", zegt Roel.
Roel gaat nu naar binnen en meldt telefonisch aan BB dat ze 9 zakken opgebrand hebben en nog iets van 14, 15, 16 zakken hebben, dus dat ze over een uurtje of 14 weer nieuwe zakken hout nodig hebben.
pi_32853242
Het begint weer te regenen. Roel haalt zijn jas weer op binnen en Lieske pakt een stuk plastic om over het hout heen te leggen.

Roel: "Oh God, ben je nog niet uitgezeken daar boven".

pi_32853487
Lieske wil zo in de jacuzzi. Ze vraagt of Roel ook mee gaat, maar Roel zegt dat hij het niet doet. Dan vraagt Lieske of hij er wel bij komt zitten als ze de jacuzzi in gaat. "Nee ik blijf hier bij het vuur zitten", zegt Roel.
Even later gaat Lieske naar binnen en haalt de wasdroger leeg. Roel zit ondertussen alleen op de bank bij de vuurkorf en kijkt af en toe naar binnen waar Lieske blijft.

De andere bewoners liggen nog steeds te slapen.

(Hier wordt ook geslapen, dus als iemand het over wil nemen graag)
pi_32853660
Roel zit alleen in de tuin bij de vuurkorf. Verder heb ik een stream op de slaapkamer en op de keuken, dus er gebeurt momenteel niets. (ik zie Lieske niet?)
pi_32853860
Lieske was dus strijken terwijl Roel het vuur brandend hield.

Lieske: 'Zo, ik heb even wat dingen gestreken'
Roel: 'relaxed'
(thnxx to Sjet uit het SC)
pi_32853883
Roel gaat even zijn 'reet' drogen

pi_32853884
Lieskes ogen vallen bijna dicht, maar ze wil Roel niet alleen laten
"Zal ik dan Joost wakker maken?"
"Dat hoeft niet. Ik ben een Einzelgänger, weet je wel"
Roel kijkt Lies eens aan en zegt "Het was gezellig, toch?" op een opbeurende toon.

(Roel lijkt haar weer aardig te vinden)
pi_32853915
pi_32853922

thxxx to ForeverBlue for the caps

Roel zwaar aan het nadenken, waarover????

[ Bericht 35% gewijzigd door SuperMOM op 06-12-2005 03:16:52 ]
pi_32853956
Lies gaat naar bed.
pi_32853962
Lieske is moe en wil toch wel naar bed, Roel vindt het geen probleem en zegt dan ga je toch lekker?
pi_32853970
En Roel denkt ondertussen nog even aan de vitamienjes;

pi_32854012
Roel maakt 'iets'... geen idee wat.

pi_32854060
pi_32854092
'tigste' keer dat Roel naar de wc gaat....... kleine blaas

pi_32854138
Roel gaat zijn tanden maar eens poetsen.

Ondertussen wordt buiten het vuur toch wel erg klein........

pi_32854141
Hopelijk is hij op tijd met deze verse blokken....

pi_32854153
Gelukkig heeft Roel het vuur weer goed opgestookt en maakt Joost wakker

Die vervolgens doodleuk met de deur open gaat plassen en zijn zender om houdt zodat we allemaal getuige zijn van de geluiden

En maakt vervolgens Ing wakker

pi_32854163
Overdracht van de vuurkorf opdracht

Joost vind het een 'wrede' opdracht [in de populaire zin van het woord] 'Cool' en 'relaxt' zijn weer de veel gehoorde woorden.

Roel [de schat] heeft zelfs al peukie's voor Ing gedraaid

pi_32854169
Roel is nu ook lekker naar zijn nest en Joost gooit zijn eerste blok op het vuur en steekt zowat Ing in de fik...

Ze babbelen over dat Rob dit ook een hele leuke opdracht had gevonden. En ook Menno en Ralph komen nog even 'langs'.

[Ik ga ook maar 's slapen ]
pi_32854611
Joost vertelt uitgebreid over zijn ontgroening:

Joost moest tijdens zijn ontgroening in een badkuip gaan liggen met slachtafval waar mensen in hadden gepist.
Urenlang moest hij in een rij staan met een in sambal gedoopte tampon in zijn mond staan.
Door deze kwellingen werd er juist géén band geschapen, maar ging iedereen aan zichzelf denken.
Het duurde twee weken dag en nacht.

Als je lid bent, mag je daar niets over vertellen. Je moet dat zweren.

Ze sliepen in een soort stal, buiten Nijmegen.

"Je voelt je zo kut" Ze konden soms maar 10 minuten slapen.
Niemand lachtte. Er was wel de drive om door te gaan, om lid te worden. Veel mensen trokken het niet. Ook mensen na een week hielden er mee op.
Eten was het allerergst. Ze moesten zelf koken.
De ontgroeningscomissie kreeg van een cateringbedrijf te eten. Als zij klaar waren, kregen ze 10 minuten te eten. Ze moesten allemaal op de grond zitten en toekijken. Je wordt altijd afgesnauwd en uitgelachen. Het was een soort overlevingstijd.

Joost vond het belachelijk dat je die twee weken moet doorstaan om naar een soort "kroeg" te gaan, en naar een bal te mogen.

Bij het lid worden kreeg hij geen applaus.

Hij was op slot toen.
Toen hij lid werd, dacht hij dat het leuk zou worden. Als nulde jaars werden ze gebruikt als voetveeg. Bij kenningsmakingsavonden op de kroeg moesten ze "kikkeren" en een debiel liedje zingen. Een half uur moesten ze kikkeren. Iedereen was dronken. De tweede jaars waren helemaal gefrustreerd. Ook de vrouwen deden hard mee. Op een heel vervelende manier.
Als de bel ging, moesten ze weer terug. Onder het roepen van "Jaarband, Jaarband".

Ingrid moet bijna kotsen van walging zegt ze.

De tweede keer werden ze bekogeld en vernederd met eten. De sessie met vernederingen duurde drie keer een half uur.

Joost keek een keer in de spiegel en vroeg zich af wat hij aan het doen was.

Ingrid stelt Joost voor om een stuk in de HP/detijd te schrijven.

Ingrid vindt het typhusballen en vindt het "Schande, schande, schande."
Over vrouwen wordt zéér discriminerend gesproken.

Het heeft Joost allemaal geschokt, en voor een deel kapot gemaakt.

Voor die mensen is dat hun wereldje, en niks meer, dat stoorde Joost.
Ingrid legt de paralel met Hitler.
Joost zegt dat alles wel vrijwillig gebeurt.

In het leger heeft zoiets een functie zegt Joost, dat is totaal anders.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_32854675
Joost is weggegaan toen hij erachter kwam dat hij zichzelf niet was.

"Iedereen was daar een beetje hetzelfde." Zoals hij echt was, werd niet gewaardeerd. Voor hem klopte het niet en wilde hij weg.

Hij heeft een brief gemaakt, hij moest zwaar oprotten en moest ook zijn huis en het dispuut uit.
Binnen een week was hij weg.

Het verhaal maakt zwaar indruk op Ingrid en is totaal vol walging.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_32854698
Ingrid zegt ook dat mensen zich aan het afzonderen zijn zoals Lieske, met haar eigen taaltje, daarmee creeërt ze haar eigen wereldje.

Joost geeft aan dat het voor hem juist een verrijking is, andere mensen en andere culturen te leren kennen. Ingrid beaamt het en heeft ook veel allochtone vrienden gehad.
pi_32856567
Dido zegt dat ze ergens bang is datze daar haar gedrag nu Roel kwijt raakt ( door het negeren)
pi_32857899
Didio zegt eerst "Ik denk dat ik donderdag naar huis ga"
Jathalie zegt dat ze dat niet denkt....
Daarna zegt Dido : "Ik ga donderdag naar huis".
Ze verbetert het snel : "Ik denk dat ik donderdag naar huis ga."

dinsdag 6 december 2005 @ 13:36:43 #39
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32861081
Dido en Nathalie hebben de hele morgen samen voor het vuur gezorgd en wat gekletst.
De stemming veranderde totaal toen Roel uit zijn bed kwam en bij hen ging zitten.
Hij begon meteen af te geven op Lieske.
Hij had het vreselijk gevonden om 7 uur samen met Lieske voor het vuur te moeten zorgen. Hij vond haar zeer negatief en ze had ook het een en ander gevraagd over Linda. Dat vond hij niet passen. Vooral Dido hangt aan zijn lippen en betrekt alles op haarzelf.
Ze besluiten om de teams om te gooien: Dido met Roel, Joost met Nathalie en Ingrid met Lieske.
Ook IRob en Ingrid krijgen nog een veeg uit de pan.
Rob omdat hij had gezegd dat hij de weekopdracht wel had kunnen halen , terwijl hij nog geen naam kon onthouden volgens Nathalie en van Ingrid verwachtten ze dat die hen wel nodig zal hebben als Lieske donderdag vertrekt.

Het roddelen gaat nog even door vooral gevoed door Roel die ook nog even verteld dat de twee, Ingrid en Lieske helemaal niet leuk praten over Dido en Nathalie.
Dido kijkt hem met grote verontwaardigde ogen aan. En zij zegt dat ze niet met hen gaat praten: "Zij heeft daar geen zin meer in, echt geen zin meer in. Klaar".
eurobilltracker.com
pi_32864067
15:34: Opeens komt het liedje "Always Look On The Bright Side" uit de speakers. En iedereen wordt vrolijk
pi_32864342
  dinsdag 6 december 2005 @ 17:38:27 #42
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32867237
Speelkaarten-mysterie.

Tijdens het sporten laat Lieske tegen Ingrid ontvallen dat zij achter het mysterie van de speelkaarten is gekomen.
Zij vertelt dan dat zij er vannacht achter is gekomen dat Roel in ruil voorhet romantische uurtje met Dido in de jacuzzi de speelkaarten aan BB heeft moeten geven.
Ingrid reageert meteen zeer aandachtig maar ook Nathalie heeft iets opgevangen en vraagt meteen wat er aan de hand is.
Lieske antwoordt dat zij iets te weten is gekomen maar dat zij het niet wil vertellen omdat dan misschien een geheime missie mislukt. Na het BB-huis zal ze het wel vertellen.

Als later Ingrid en Lieske samen in de badkamer zijn om zich om te kleden voor de jacuzzi, praten zij er samen over en Ingrid laat duidelijk blijken dat zij zoiets nooit zou doen. "Niet zoiets afpakken waar de hele groep zoveel plezier aan heeft".
Helaas voor Lieske zit Nathalie op de toilet en luistert dit gesprek af. Zij komt naar binnen en vraagt welk mysterie het was. Lieske staat even te hakkelen, zij wil het niet echt vertellen maar Nathalie raadt het al: "Oh, het gaat over de speelkaarten, zeker?
Ondertussen ruikt ook Joost dat er wat ontrafeld wordt en komt er ook bij.

Lieske zegt echter dat zij het niet 100% zeker weet en dat zij er daarom maar beter niet over kunnen praten. Zij heeft het alleen maar geraden en weet het niet zeker.
Ingrid belooft er Roel niet over aan te spreken.

Zij gaan de jacuzzi in en later komt ook Joost (met muts) bij hen zitten.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:51:55 #43
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32872372
Joost is naar de DBK geroepen.
Daar werd hem gevraagd waarom hij een pleister op zijn neus doet terwijl de pukkel er onder kleiner is.
Ook werd hem gezegd dat hij in huis geen pet op mag.
De gel voor zijn haar krijgt hij voorlopig niet.
Hij kreeg als dilemma: kiezen tussen een hele boel eten, zoals mash-mallows, worstjes en sausjes voor bij het vuur of 2 pakjes shag.
Hij had natuurlijk voor het eten gekozen.......Dido was hier erg verontwaardig over. Zij kon niet geloeven dat Joost voor het eten had gekozen .
Gelukkig gaf Nathalie Joost gelijk.
eurobilltracker.com
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:53:33 #44
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32872418
Lieske komt uit de DBK met de gitaar voor Roel. Hij mag die een half uur hebben.
Zij heeft geen dilemma's gekregen maar gewoon een gezellig gesprekje.
Zemoest deze tijdnog maar leuk maken, was haar gezegd.
eurobilltracker.com
pi_32872481

Joost en Ingrid genieten van het vuur en de gitaarmuziek.

[ Bericht 51% gewijzigd door M-en-A op 06-12-2005 21:04:39 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 20:57:10 #46
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32872512
Ook Roel was naar de DBK geweest.
Hem werd het dilemma gegeven : De pot of Dido?
Hij wilde dan wel meer parameters hebben zoals, Dido voor altijd...
Toen was gezegd: Dan Dido met de pot en jij Dido...dan wilde hij wel.

Aan Joost was ook gevraagd: Hoelang denk je te blijven?
Joost: Tot het eind.
BB; Houd je van kerstbomen?

Lieske zegt nu net dat de einddatum 22 december wordt. Zij heeft dat van BB te horen gekregen.
eurobilltracker.com
pi_32874338
Lieske "Ik kom binnen en de eerste vraag is "Zo Lieske, wie gaan we vandaag eens pesten?""
Waarop Lieske haar duimen uit steekt en roept "ROELLLL!"
Roel lacht dan letterlijk "Ha ha ha ha ha" als een boer met kiespijn.

En Lieske lacht dan ontwapenend lief naar Roel "Ah, joh...!" en steekt haar hand uit.
Roel pakt die hand en lacht wat natuurlijker.

---

Het lijkt erop dat Lieske en Ingrid een peptalk hebben gehad.
Joost is helemaal niet blij met hoe zijn gesprek verlopen is.
pi_32877445
Er wordt geschreeuwd en gezongen buiten het hek. Ingrid is oke, ole ole!! Ingrid wordt helemaal vrolijk en danst en zingt mee.
Oh oh Den Haag en vanachter het hek zingen ze mee. Ook zijn er ballen over het hek gegooid waarop staat dat de ouders van Lieske trots op haar zijn.
Joost blert er doorheen: Joost is oke ole ole...
Zo te horen komen de mensen aan het hek alleen voor Ingrid en Lieske en ze blijven zingen. Ing en Lieske, zusjes the best
Dido: wat zeiden ze nou Roel en Dido? Nee zegt Ingrid heb jou naam niet gehoord.
Big Brother roept om dat ze de ballen in moeten leveren.

cap van ForeverBleu

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperMOM op 06-12-2005 23:38:50 ]
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:24:14 #49
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32877453
oeps

[ Bericht 94% gewijzigd door keizerpinguin op 06-12-2005 23:26:07 (dubbel gepost) ]
Born this way
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:34:36 #50
119229 keizerpinguin
Dancing in the dark
pi_32877829
De bewoners zijn naar binnen gegaan, behalve Lieske en Ing die zitten samen in het bubbelbad
Born this way
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:44:42 #51
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32878204
Lieske en Ingrid gloeien nog na van de positieve aandacht van de schutting schreeuwers. Lieske had het niet verwacht, ze is best bang voor wat de buitenwereld van haar vindt.

Ze beloven na afloop gezellige dingen te gaan doen, samen met Channie.

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_32878226
Roel zit te pingelen op zijn gitaar, Nathalie en Dido liggen knus bij elkaar naar hem te luisteren. Joost gaat op bed liggen en Ingrid en Lieske zitten in het bubbelbad na te genieten over de mensen aan de andere kant van het hek doe voor hun gekomen waren.

thnxxx to Regenworm

thxxxx to Foreverbleu
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:50:20 #53
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_32878415

Dido vertelt dat ze heeft besloten om met Roel het Linda-gebeuren achter zich te laten en er wat leuks van te gaan maken.
Nathalie: "Dat is nieuws!"
Joost: "Daar moet op geproost worden."

Roel begint weer te musiceren op de tijdelijke gitaar en zoete klanken vullen de kamer.
Dido: "En nu gaat hij mijn hart weer stelen met zijn gitaartje..."

Nathalie en Dido keuvelen rustig verder, de stemmig is zacht en rozig, er lijkt wel een soort pillen sfeertje te ontstaan eigenlijk

Joost heeft het moeilijk. Dido zegt dat hij gewoon moet zeggen wat hem dwars zit, omdat hij er altijd ook voor haar is. De muziek stopt en het gesprek wordt weer wat serieuzer. Joost heeft bank-angst. Nathalie en Dido proberen hem gerust te stellen, hij moet zich er overheen zetten.

Dido zegt eloquent, "Wat vonden jullie er eigenlijk van dat Rob zei dat wij met z'n vieren een kliekje waren? Dat vond ik aardig stom!" Joost was daarover ook teleurgesteld. Roel voert aan dat Rob het meer spel-technisch bekeek. Het gesprek gaat over in een algemene discussie over nomineren. Roel bekijkt het rationeel, Nathalie maakt excuses voor haar nominaties en zegt "ik kon nie anders".

[ Bericht 4% gewijzigd door eleusis op 07-12-2005 00:02:59 ]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 7 december 2005 @ 00:02:51 #54
6941 APK
Factual, I think.
pi_32878869
  woensdag 7 december 2005 @ 02:45:07 #55
6941 APK
Factual, I think.
pi_32881502
  woensdag 7 december 2005 @ 08:36:57 #56
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32883112
quote:

En nog bedankt, streamers!!

[ Bericht 20% gewijzigd door CartWOman op 07-12-2005 09:27:18 ]
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')