bronquote:Amerikanen ondersteboven van kerstboom
Gepubliceerd op maandag 05 december 2005
WASHINGTON (ANP) - Een kerstboom die ondersteboven wordt neergezet, is dit seizoen de absolute hit in de Verenigde Staten. De kunstboom van 600 dollar met achthonderd lampjes is nu al uitverkocht.
De top van de twee meter hoge pvc-boom is in een voet gemonteerd. De kerstboom bespaart zo veel ruimte. Onder de Upside-Down-Christmas-Tree is ook veel meer plek voor meer en grotere geschenken.
Volgens de handelsketen Hammacher Schlemmer hingen de Europeanen in de twaalfde eeuw al boompjes ondersteboven aan het plafond. Het Duitse weekblad Der Spiegel wijst op Duitse wetenschappers die stellen dat de kerstboom een 19e eeuwse traditie is, en altijd met de top naar boven.
Oké, je hebt gelijkquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het staat wél gek, schatje.
Het is zo'n Amerikaanse overdreven heppie-de-peppie boom.
Daar wordt zelfs dr. Phil niet vrolijk van.
Mwa, dat je hem ondersteboven zet is tot daar aan toe. Maar zet er dan geen piek op.quote:Op maandag 5 december 2005 23:25 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]
Zo gek staat het nog geen eens. Het is meer het idee dat je met de punt naar boven gewend bent.
Toch wel. Da's leuk als je hondje eronderdoor loopt op het moment dat de boom van het plafond loslaatquote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Mwa, dat je hem ondersteboven zet is tot daar aan toe. Maar zet er dan geen piek op.
Er wordt inderdaad niet zuinigaan gedaan met [10.gif]quote:Op maandag 5 december 2005 23:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dit topic wordt steeds grappiger [afbeelding], [afbeelding], [afbeelding].
Die 8-jarigen moeten ze als piek gebruiken.quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef Xebrozius het volgende:
Als je stijl hebt dan bisonkit je alle cadeaus ook aan het plafond, een knappe 8 jarige die hem daar 's ochtends om 5:30 vanaf kan krijgen...
eigenlijk is het dan geen piek meer.quote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Mwa, dat je hem ondersteboven zet is tot daar aan toe. Maar zet er dan geen piek op.
Alsof een staande kerstboom niet confronterend is voor hen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef Xebrozius het volgende:
Ik durf te wedden dat mensen met impotentie geen hangende kerstboom nemen, te pijnlijk gok ik zo...
Alsof een normaal mens een kerstboom als fallus-symbool ziet.quote:Op maandag 5 december 2005 23:44 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Alsof een staande kerstboom niet confronterend is voor hen.
Wie had het over normale mensen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof een normaal mens een kerstboom als fallus-symbool ziet.
Je weet dat het kerstfeest voorheen een germaanse vruchtbaardheids traditie was... Die de grrrrrristenen hebben vervangen door een zwakzinnig sprookje over een onbevlekte zwangerschap.quote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Alsof een normaal mens een kerstboom als fallus-symbool ziet.
Een vruchtbaarheidsfeest in de winter? ik dacht dat het iets met de winter zonnewende te maken had.quote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Je weet dat het kerstfeest voorheen een germaanse vruchtbaardheids traditie was... Die de grrrrrristenen hebben vervangen door een zwakzinnig sprookje over een onbevlekte zwangerschap.
Ja, ik ookquote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik dacht dat het iets met de winter zonnewende te maken had.
De absolute hit in de VS?quote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
Wel grappig, maar 600 dollar![]()
.
Vrijwel overal uitverkocht.quote:
quote:SOLD OUT
Due to the popularity of this item, we are unexpectedly sold out. Please contact customer service at 1-800-321-1484 regarding future product availability.
Zelf niets van gemerkt. Volg je het nieuws daar dan wel?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:22 schreef popolon het volgende:
Niks van gemerkt, en ik heb al heel wat winkelketens bezocht de laatste weken.
Misschien maar beter ook, wat een raar idee.
Fotoquote:Op maandag 12 december 2005 21:30 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb de mijne net ondersteboven gehangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |