Het lijkt er wel op.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Bartoli het volgende:
is dido alweer gaan maffen?
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggenquote:
Oooo... ik snap het al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggen![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Roel onbewust ook al een punt achter de relatie gezet. Hij zat laatst een uur denkend in de jacuzzi. Hij zal het niet leuk vinden, maar laat niet met zich fucken denk ik.
Dat was een afleidingstruuk om dit topic te kunnen openen... en mij niet 4 topics op een rij te gunnenquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggen![]()
Bocaj, jij ging slapen![]()
![]()
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.quote:
Belachelijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Roel... hoe oud zijn je ouders?
Roel: Al sla je me dood.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.
Ik zal de goede zeden in acht nemen, mevrouw.quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.
Zo leuk was het anders niet. En wie ben jij nou weer. Bong, wat is dat voor een naam?quote:
Dido laat hem gewoon al sinds donderdag bungelen. Daar heeft hij in die jacuzzi-nacht vast over nagedacht. Nu wordt ie zelfs vrij expliciet op afstand gehouden. In feite wordt ie een beetje gedumpt.quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
ik heb het idee dat Roel er wel mee zit ondanks dat hij het niet expleciet laat merken nu
Roel en Lieske hebben boeiend gesprek hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo leuk was het anders niet. En wie ben jij nou weer. Bong, wat is dat voor een naam?![]()
Dat is goed om te horen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal de goede zeden in acht nemen, mevrouw.
Uw dochter gedraagt zich overigens voorbééldig hier.
Wat?!?! Wicked, je hebt een maand huisarrest!!quote:psst Wicked, gaan we nog "tegen elkaar aanliggen" strakkies?![]()
Ik weet het niet, ze raakte wel ineens in een dip ná het DBK-bezoek, dus het zal wel iets daarmee te maken hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef ART het volgende:
Of dat is haar 'crisismoment' van vanavond, waarbij ze de wijze raad van haar moeder mist...
quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef ART het volgende:
[..]
Dido laat hem gewoon al sinds donderdag bungelen. Daar heeft hij in die jacuzzi-nacht vast over nagedacht. Nu wordt ie zelfs vrij expliciet op afstand gehouden. In feite wordt ie een beetje gedumpt.
Althans dat gevoel heb ik. Na donderdag heeft Dido haar beslissing genomen, alleen heeft ze niet de ballen dat tegen Roel te zeggen. Of dat is haar 'crisismoment' van vanavond, waarbij ze de wijze raad van haar moeder mist...
Lieske heeft alle elementen moeten leren voor natuurkunde...onee scheikunde....maar ze kende ze allemaal hoor .... enne wat waren ze ook al weer....een mens vergeet toch zegquote:Op maandag 5 december 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel en Lieske hebben boeiend gesprek hoor
Ze moeten in ploegen het vuur aanhouden, daarom gaan de meeste nu slapenquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Bartoli het volgende:
zie ik dat goed Roel/Lieske buiten? en de rest aan proberen te maffen
ik zag ing net spastisch bewegenquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef odie22 het volgende:
Volgt niemand joost en ingrid ?
Geen stream, gokje Badkamer?quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
Nathalie is daar beland waar ze het liefste is in huis.
Nog niet. Ze belandt liever nog iets zuid-westelijkerquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
Nathalie is daar beland waar ze het liefste is in huis.
Stormt het dan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:00 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog niet. Ze belandt liever nog iets zuid-westelijker![]()
Dilemma, zou dit de moeder zijn of de dochter.quote:
dat betekent dus als ze het dilemma had om te blijven of te gaan en 50.000 euro mee te nemen, dat ze NEE gezegd heeft. Door zielig te doen punten te scoren omzo nog 1 week te blijvenquote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef odie22 het volgende:
Dido probeert punten te scoren bij de kijkers door sympathy te kweken , ze heeft nu al 38 keer gezegd dat ze haar moeder mist![]()
Geloof ik niet dat ze een dilemma gehad heeftquote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat betekent dus als ze het dilemma had om te blijven of te gaan en 50.000 euro mee te nemen, dat ze NEE gezegd heeft. Door zielig te doen punten te scoren omzo nog 1 week te blijven![]()
Als het de moeder is dan kun je beter niks zeggen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dilemma, zou dit de moeder zijn of de dochter.![]()
Ja, een verademing eindelijk weer eens een relatief normaal gesprek te horen idd.quote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Roel en Lieske bespreken zichzelf en de overige bewoners.
Leuk en openhartig gesprek.
Dat is het al een hele tijd trouwens.
waarom zou ze anders vragen. Zou iedereen de 50.000 euro genomen hebben? waarna naat zegt behalve Ing geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Geloof ik niet dat ze een dilemma gehad heeft
Maar Roel vindt het erger om van een andere man te verliezen dan van een vrouw.quote:Op maandag 5 december 2005 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Alhoewel, ik denk dat ie het zelf Joost nog meer gunt dan Lieske
Daar zat ik me ook al over te verbazen, maar dit pakt wel erg goed uit, eindelijk eens een gesprek wat langdurig goed aan te horen isquote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een verademing eindelijk weer eens een relatief normaal gesprek te horen idd.
Maar verbaast me wel dat de groepjes niet zijn:
Dido-Roel
Ing-Lies
Joost-Nath
Heb mams naar bed gestuurd met een pilletje. Die was helemaal hysterisch na die post van Gert.quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dilemma, zou dit de moeder zijn of de dochter.![]()
Ik weet niet hoe de groepjes samengesteld zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze juist bewust niét hebben gekozen voor de bovenstaande verdeling.quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een verademing eindelijk weer eens een relatief normaal gesprek te horen idd.
Maar verbaast me wel dat de groepjes niet zijn:
Dido-Roel
Ing-Lies
Joost-Nath
Heb ik dat gemist dan ? die vraagquote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom zou ze anders vragen. Zou iedereen de 50.000 euro genomen hebben? waarna naat zegt behalve Ing geloof ik![]()
Ok ik vertrouw op jouw kennis van deze moeder en dochter. Ik hou me wel in.quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het de moeder is dan kun je beter niks zeggen.
Als het Wicked is dan weet ze heel goed wat je bedoelt.
Strategie is dus: niets uitleggen.
Owww kindje nou toch. Venco heb ik niet voor je, maar wil je een Marlborotje?quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef F4iTH het volgende:
Update: Mijn zakje Venco Salmiakrondo's en mijn pakje Marlboro zijn leeg. Ik krijg het beetje benauwd.![]()
Toch geen pilletje uit de koker van Gert hè??quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb mams naar bed gestuurd met een pilletje.
Een bagger gesprek tussen Nathalie en Dido.. Zoals altijd...quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Falco het volgende:
Een goed gesprek tussen Lieske en Roel!
Idd megagesprekquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Falco het volgende:
Een goed gesprek tussen Lieske en Roel!
quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch geen pilletje uit de koker van Gert hè??![]()
Ja omdat naat zei dat ze het daar over gehad hadden , toen vroeg dido dat aan haar.quote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat vroeg ze aan nathalie. Zet stream 2 maar op geloof ik het gesprek is nog bezig
Ik heb net de uitzending van vanavond op video gezien, en merkte dat ik Dido ook leuker vind, als ze geen aanhangsel van Roel is.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Roel is veel leuker als dido er niet bij is.
Durf je dat ook in zijn gezicht te zeggen, dat ie niet objectief is?quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske mist iemand in huis, die haar leuk vindt zoals ze is.
Roel vindt dat niet helemaal terecht
Onlogisch en erg subjectief van Roel, hij zei gisteren nog, dat hij Lieske niet interessant vond, en kinderlijk
Graag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww kindje nou toch. Venco heb ik niet voor je, maar wil je een Marlborotje?
Logisch, hij wil een volgende nominatie voorkomen. Maar dit gesprekje komt toch ook wel weer oprecht overquote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske mist iemand in huis, die haar leuk vindt zoals ze is.
Roel vindt dat niet helemaal terecht
Onlogisch en erg subjectief van Roel, hij zei gisteren nog, dat hij Lieske niet interessant vond, en kinderlijk
Toch maar eens wat beter tussen de regels doorlezen bij die sjunk.quote:
Sorry.quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb mams naar bed gestuurd met een pilletje. Die was helemaal hysterisch na die post van Gert.
ow dan heb ik dat gemistquote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja omdat naat zei dat ze het daar over gehad hadden , toen vroeg dido dat aan haar.
Ik zou het wel over de schutting durven schreeuwenquote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Durf je dat ook in zijn gezicht te zeggen, dat ie niet objectief is?
![]()
Geeft nietquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het wel over de schutting durven schreeuwen![]()
dit gesprek gaat anders ook nergens over behalve roelquote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent vast niet de enige , de rest zit allemaal naar die saaie roel en lieske te luisteren
![]()
Dit is de echte Roel weer,jammer dat hij verliefd werd.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Roel is veel leuker als dido er niet bij is.
Dan komt er weer wat terug van de oude roel.
Trouwens in de eerste maand hadden roel en lieske erg veel lol.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Graag.![]()
Is het normaal dat je jeuk krijgt als je een paar uurtjes achter mekaar zonder peuken zit? Want heb me net nog gedoucht en heb geen last van luizen.
Ok nou is het genoeg, ik rij even naar de Texaco.![]()
Als ik je posts mag geloven, is dit echt de pot die de ketel verwijt dattie zwart ziet.quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch maar eens wat beter tussen de regels doorlezen bij die sjunk.![]()
Zonder blauwe randjes.quote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/marlboro.gif]afbeelding][/URL]
Nee, jeuk is niet normaal.
Nee joh, ik zie hen meer als broer en zus. Elkaar kunnen schieten, maar elkaar ook wel weer kunnen warderenquote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef Timon223 het volgende:
Roel en Lieske gaan zometeen gewoon zoenen denk ik![]()
![]()
![]()
Mijn posts kan je beter niet geloven.quote:
Misschien heeft Hummie haar dat wel verteld toen ze de opdracht ging op halen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef PieddeNaat het volgende:
Dido zou het niet leuk vinden als mensen zich er aan zouden storen als ze veel met roel kleft. Kan iemand haar even laten weten dat minstens de helft van kijkend nederland kromme tenen krijgt? Bij voorbaat dank
Dat gevoel heb ik ook je ziet nu weer de echte roel.quote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit is de echte Roel weer,jammer dat hij verliefd werd.
Lieske heeft meer aandacht voor zijn verhalen dan Dido.
hmm...geen idee hoe ver Hummie met manipulaties gaatquote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef melke het volgende:
[..]
Misschien heeft Hummie haar dat wel verteld toen ze de opdracht ging op halen?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Zonder blauwe randjes.![]()
En bedankt hè, maandag is altijd de lastigste dag (ben weekendroker).
Volgens mij wel ver, want ze had eerder ook al tegen Roel en Dido gezegd waarom ze niet eens op iemand stemmen ipv Lieske, die had er toch al genoeg. Waarom tegen hen en niet tegen de anderen?quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
hmm...geen idee hoe ver Hummie met manipulaties gaat
Weer een illusie armerquote:Op maandag 5 december 2005 23:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn posts kan je beter niet geloven.![]()
Deed ze ook met Ingrid,die gedroeg zich als een verliefde puber en dat kon haar stemmen gaan kosten volgens Hummie.Dus Hummie gaat heel ver,daarom begon Ingrid te twijfelen .quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Zie de laatste oproep om te stemmen, afgelopen donderdag ("het gaat nu echt tussen Roel en Dido!!")quote:Op maandag 5 december 2005 23:19 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:hoi!
ff bijlezen hoor.. 3 dagen zonder BB is dus echt te lang blijkbaar
Hejquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:hoi!
Ja, maar je weet niet hoe dat precies gezegd is. (blijft natuurlijk hoe dan ook manipulaties). Maar mensen manipuleren door ze te vertellen hoe "nederland" over hen denkt gaat nog een stap verder.quote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef melke het volgende:
[..]
Volgens mij wel ver, want ze had eerder ook al tegen Roel en Dido gezegd waarom ze niet eens op iemand stemmen ipv Lieske, die had er toch al genoeg. Waarom tegen hen en niet tegen de anderen?
yup, ongeloofelijk hoe ze daar mee weg komen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Zie de laatste oproep om te stemmen, afgelopen donderdag ("het gaat nu echt tussen Roel en Dido!!")
Welnee joh, niks gemistquote:Op maandag 5 december 2005 23:21 schreef teamlead het volgende:hoi!
De dagboekkamer heeft niet voor niets geen live stream denk ik dan maar...quote:Op maandag 5 december 2005 23:23 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Ja, maar je weet niet hoe dat precies gezegd is. (blijft natuurlijk hoe dan ook manipulaties). Maar mensen manipuleren door ze te vertellen hoe "nederland" over hen denkt gaat nog een stap verder.
Is een vliegtuig op gelandquote:Op maandag 5 december 2005 23:24 schreef BONG4002 het volgende:
Framerate van gate24 is trouwens gehalveerd viel me net op
Ik las iets over ¤ 50.000 voor dido als ze opdondertquote:
En zo is hetquote:Op maandag 5 december 2005 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan best, ze gaan laag over in Aalsmeer.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
bew
Niks schokkend gebeurd zo te lezen.
wbquote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
bew
intiemer, niet kleffer.quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
ziet dido nu echt niet in dat ze veel kleffer is met naat dan met roel?!! en is niemand dat met me eens?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef Foreverblue het volgende:
bew
quote:Op maandag 5 december 2005 23:28 schreef farceman het volgende:
ziet dido nu echt niet in dat ze veel kleffer is met naat dan met roel?!! en is niemand dat met me eens?
Ik hoor het ja... echt heel luchtig zo te horen... beter dat dat geforceerde met haar-wiens-naam-niet-genoemd-mag-wordenquote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, alleen is er nu een leuk gesprek bezig tussen lieske en roel.
Een hele verademing na al die weken van nominatie gelul.
gelukkig gaat ze er zich niet meer druk om maken...dus KLAAR!quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef melke het volgende:
Wat een schok voor Nathalie en Dido! Ingrid wil geen moeite meer doen op de band met hun beter te maken... Lieskes geintjes zijn te bot.. God god god, geen tegenspraak voor de dames
Maar het gaat dus blijkbaar toch wéér over de mensen daar. Nooit eens over studie/werk/familie/vrienden/hobby's, noem maar op.quote:Op maandag 5 december 2005 23:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee, alleen is er nu een leuk gesprek bezig tussen lieske en roel.
Een hele verademing na al die weken van nominatie gelul.
Heeft Ingrid het zo gezegd dan,ze kwam toch alleen voor Lieske op vanmiddag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:31 schreef melke het volgende:
Wat een schok voor Nathalie en Dido! Ingrid wil geen moeite meer doen op de band met hun beter te maken... Lieskes geintjes zijn te bot.. God god god, geen tegenspraak voor de dames
Hej Rob, welkom op FOK!quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
gelukkig gaat ze er zich niet meer druk om maken...dus KLAAR!
Alweer?quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Het is wel een erg interessant gesprek.quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het gaat dus blijkbaar toch wéér over de mensen daar. Nooit eens over studie/werk/familie/vrienden/hobby's, noem maar op.
Heb het al vaker gepost, maar ik heb dus (gelukkig) geen geluid.quote:Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel een erg interessant gesprek.
Ach Dido verteld de verhalen altijd in haar voordeel en in iemands ander nadeel. Iemand zegt bijvoorbeeld 'je haren zijn niet mooi', haar vertaling 'ze vind me lelijk stom van haar he'.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heeft Ingrid het zo gezegd dan,ze kwam toch alleen voor Lieske op vanmiddag.
Ze heeft niet letterlijk dat zo gezegd en door Dido's variant komt het wat agressiever over, maar Ing gaf wel aan dat ze de situatie zoals ie was accepteerde.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
jammer, Roel is op dit moment leuk bezig.quote:Op maandag 5 december 2005 23:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb het al vaker gepost, maar ik heb dus (gelukkig) geen geluid.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef odie22 het volgende:
Als ik daar gezeten had , zou ik zo mijn peuk in die vuurkorf gooienopdracht
quote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef Bartoli het volgende:
Lieske : "ik zou het echt smerig vinden als je daarvoor die kaarten hebt weggehaald"
op een gesprek wat gaat over dat romatische gedoe wat Roel voor elkaar kreeg om Dido weer blij te maken. Bij dat Linda gedoe verleden week.
Jawel hoor. Ze hebben het ook over de kroegschoenen van Lieske gehad, en waarom ze die heeft en hoe die eruit zien.quote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar het gaat dus blijkbaar toch wéér over de mensen daar. Nooit eens over studie/werk/familie/vrienden/hobby's, noem maar op.
Ja vind ik ook,leuk om naar te luisterenquote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Roel en Lieske bespreken zichzelf en de overige bewoners.
Leuk en openhartig gesprek.
Dat is het al een hele tijd trouwens.
Ik denk dat ze daar gelijk in heeft.quote:Op maandag 5 december 2005 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Dido denkt dat Lieske een beetje jaloers is op de relatie Dido/ Roel. Omdat ze zo happy was, dat ze met Roel in een team mocht
Dankje maar ik ga liever voor het echte werk...quote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/marlboro.gif]afbeelding][/URL]
Nee, jeuk is niet normaal.
Brandgevaar en explosie gevaar lijkt me. Joost wilde er een spuitbus ingooien anders... die klapt dan uit elkaarquote:Op maandag 5 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]zou mij ook geheid gebeuren...
Ik snap trouwens ook niet wat het nut is van de regel dat er niets in het vuur gegooid mag worden...
Weet niet wat jij dan onder roddelen verstaatquote:Op maandag 5 december 2005 23:32 schreef melke het volgende:
Aaarrghhh stream Dido Nathalie gaat uit, wat een vals geroddel nou weer
Vreemd. Roel heeft tegen Dido iets gezegd als: "Toen ik je in het begin zag dacht ik nog wat een fokking lekker <mokkel/chick, weet ik veel>quote:Op maandag 5 december 2005 23:40 schreef henk.jansen het volgende:
Roel verteld dat hij later pas verliefd is geworden op Dido (hij vond het wel een leuke meid toen hij het huis binnenkwam.)
Volgens ben je op slag verliefd (Liefde op het eerste gezicht) of je gaat wat voelen voor iemand.
Ik denk dat Roel naar eikeltje geluisterd heeft
Heb ik gelezen, vind ik nogal oppervlakkig allemaal hoor.quote:Op maandag 5 december 2005 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ze hebben het ook over de kroegschoenen van Lieske gehad, en waarom ze die heeft en hoe die eruit zien.
Daarvoor, met Ing erbij, ging het over oa de Keileweg.
Misschien wel ja.quote:Natuurlijk gaat het ook veel over "Het Huis", maar dat is logisch lijkt me, als je daar al 3 maanden zit en geen input van buiten krijgt.
Ja, op zo'n manier dat het schandalig is dat Ingrid geen moeite meer wil doen voor hun vriendschap. Hoe durven ze!quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef riri het volgende:
[..]
Weet niet wat jij dan onder roddelen verstaat
Heeft niks met roddelen te maken, is gewoon feiten noemen.
Ingrid sprak namelijk vanmiddag zo en Dido maakt duidelijk waar het gesprek over ging
Nou nu zo samen met Lieske is Roel volgens mij ook wel oprecht en eerlijk. Ik vind hem nu weer veel leuker.quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Lieske is echt de enige bewoner die de waarheid durft te vertellen
Nee, dat heeft ze niet zo gezegd, Dido maakt er weer haar eigen verhaal van.quote:Op maandag 5 december 2005 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mens hou toch eens op met die obsessie, je gáát maar door.quote:Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, op zo'n manier dat het schandalig is dat Ingrid geen moeite meer wil doen voor hun vriendschap. Hoe durven ze!
quote:Op maandag 5 december 2005 23:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dankje maar ik ga liever voor het echte werk...
[afbeelding]
[afbeelding]
Hai Dayquote:Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, dat heeft ze niet zo gezegd, Dido maakt er weer haar eigen verhaal van.
Hallo allemaal
quote:Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef Day het volgende:
[..]
Hallo allemaal
Deze versie is inderdaad heel mooi. Veeeel beter dan die versie van Gerard Jolingquote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef ART het volgende:
wat draaien ze nu? Vind ut wel mooi. Mooi simpel liedje.
[..]
Hallo allemaal
Ging net over regen, nu over regenboog.......... zou een verbandje kunnen zijnquote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje zit er een verband tussen de door BB gedraaide nummers
Dat zeggen ik al maanden en wordt er steeds door andere users afgeschoten.quote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Lieske is echt de enige bewoner die de waarheid durft te vertellen
50 first dates met adam sandler, op het einde...ze leefden nog lang en vergeetachtigquote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
Is toch van die "Menzis" reclame (die verzekeraar?) daar hoorde ik hem voor het eerst
Somewhere over the rainbow - John Israel of zoietsquote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef ART het volgende:
Op de nieuwe cd van Spinvis staat ook een simpel liedje, Aan de oevers van de tijd. Waarin in korte zinnen in het refrein flash backs zijn, over een mooie zomerdag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef ART het volgende:
Nah, eerlijkheid gebied te zeggen dat de meeste mensen die neiging wel hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 23:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Day![]()
Dido verdraait de zaken regelmatig zodat zij er beter uit naar voren komt.![]()
[..]
Hallo allemaal
quote:Op maandag 5 december 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zeggen ik al maanden en wordt er steeds door andere users afgeschoten.
Ben het trouwens helemaal met je eens.![]()
centrum van het heelal dat zich afvraagt of te periferie ook wat meekrijgt. IK wordt weekquote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef riri het volgende:
Dido vraagt nu in de slaapkamer...hebben hun dat nu ook gehoord?![]()
Of met de klimatologische omstandigheden.quote:Op maandag 5 december 2005 23:47 schreef Bartoli het volgende:
dus toch iets wat te maken zal hebben met dido en roel misschien ?
quote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef cuall het volgende:
[..]
helemaal niet ik ben het, t.a.v. je mening over Lieske, meestal met je eens
![]()
In het nummer over die raindrops eerder op de avond zat wel een soort verbinding zeg maar.... eerder had een camera al eens ingezoomed op de bbq en daarna op de vuurkorf... dat werd heel scherp door iemand hier opgemerktquote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef regenworm het volgende:
Even een vraagje zit er een verband tussen de door BB gedraaide nummers
quote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
centrum van het heelal dat zich afvraagt of te periferie ook wat meekrijgt. IK wordt week![]()
Wel grappig bedacht if soquote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of met de klimatologische omstandigheden.
Dat er morgen zowel zon als regen voorspeld wordt
Juist, niet alles in het huis draait om hare majesteit en Roel.quote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Of met de klimatologische omstandigheden.
Dat er morgen zowel zon als regen voorspelt wordt
Je gedraagt je eerder zelf zo.....quote:Op maandag 5 december 2005 23:48 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
centrum van het heelal dat zich afvraagt of te periferie ook wat meekrijgt. IK wordt week![]()
Wij Rotterdammers ziijn niet allemaal slecht of watjes.quote:Op maandag 5 december 2005 23:42 schreef cuall het volgende:
Nou nu zo samen met Lieske is Roel volgens mij ook wel oprecht en eerlijk. Ik vind hem nu weer veel leuker.
Hij had denk ik een vermoeden dat BB dit alleen in de tuin draaide om die twee beetje te 'stimuleren'. Maar helaas is dit niet waar, het werd door het hele huis gedraaid en er zal wel een bepaald idee achter zitten. Snap alleen niet waarom die bewoners daar niet eens over gaan brainstormen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef riri het volgende:
Roel zoekt Dido met zijn ogen en vraagt aan Joost draaien ze het ook in de slaapkamer....
Idd. Alleen 4 doet het nog hierquote:
Klopt helemaal, Henk!quote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij Rotterdammers ziijn niet allemaal slecht of watjes.
Ik weet het, ik ben altijd aardig en zo zijn er meer![]()
![]()
![]()
Misschien zit Gerard Joling in het tuinhuisjequote:Op maandag 5 december 2005 23:50 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Hij had denk ik een vermoeden dat BB dit alleen in de tuin draaide om die twee beetje te 'stimuleren'. Maar helaas is dit niet waar, het werd door het hele huis gedraaid en er zal wel een bepaald idee achter zitten. Snap alleen niet waarom die bewoners daar niet eens over gaan brainstormen.
Dat zou eens kunnen, er waren opeens al 2 muisjesquote:Op maandag 5 december 2005 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De muis heeft een kabel doorgeknaagd![]()
Hier doet niks het meer... op geen enkele server (xs4all, Versatel, Garnier, streamgate)quote:
Nah, ik had je al eerder gevraagd eindelijk eens met wat argumenten te komen in plaats van gewoon maar wat te beweten, en dat was een serieuze vraag. Helaas, er kwamen er geen.quote:
Het is ook gelul.quote:Op maandag 5 december 2005 23:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat zeggen ik al maanden en wordt er steeds door andere users afgeschoten.
op de versatel settopbox draait alles gewoon heur!quote:Op maandag 5 december 2005 23:53 schreef regenworm het volgende:
godverdomme hebben we sinds weken weer een leuk gesprek op de streams
flikkert alles er weer eens uit Versahel is ook al niks
Mag je ons op de hoogte houden van het gesprek tussen Roel en Lieske nuquote:Op maandag 5 december 2005 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
Alleen Versatel decoders hebben hier geen last van want die lopen via een andere gateway
Ha, die CD is mij ook toegekomen. Ga ik straks luisteren.quote:Op maandag 5 december 2005 23:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op de nieuwe cd van Spinvis staat ook een simpel liedje, Aan de oevers van de tijd. Waarin in korte zinnen in het refrein flash backs zijn, over een mooie zomerdag.
Geweldig nummer, gaat ie vast een prijs mee winnen
Vergeet niet te posten dat jouw streams ook nog vóórlopenquote:Op maandag 5 december 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
op de versatel settopbox draait alles gewoon heur!
Doe 'ns samenvatten, Bommie!quote:Op maandag 5 december 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zoals ik boven jou al zei, dat klopt dus als een "razende Roelie"quote:Op maandag 5 december 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
versahel verzorgt de BB streamsquote:Op maandag 5 december 2005 23:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
* BONG4002 heeft geen Versatel, maar wist het dankzij versabommiequote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Mag je ons op de hoogte houden van het gesprek tussen Roel en Lieske nu
Israel Kamakawiwo Ole' - Somewhere Over The Rainbowquote:Op maandag 5 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Is er iemand nu al uit van wie dat nummer was ?
Misschien was het bewuste censuur van BB en heeft tijdelijk de I-net streams geblokkeerdquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef Gert het volgende:
en weer beeld op alle streams...
Dido zit ineens bij Roel...
Israel Kamakawiwo - Somewhere over the rainbowquote:Op maandag 5 december 2005 23:43 schreef ART het volgende:
Op www.3voor12.nl staat ook nog een concertregistratie, waarin hij vrijwel alle nieuwe nummers speelt, ik ben er erg enthousiast over.quote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef ART het volgende:
Ha, die CD is mij ook toegekomen. Ga ik straks luisteren.
ja dat is soms vrij irritant, post ik hier dat somewhere over the rainbow edraait wor zie ik een minuut later dat anderen het postenquote:Op maandag 5 december 2005 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vergeet niet te posten dat jouw streams ook nog vóórlopen![]()
neuh, als ze censuur willen dan gaan alle streams op tuin of iets anders onbenulligs ...zelfs opd e settop box is er dan niets te zienquote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien was het bewuste censuur van BB en heeft tijdelijk de I-net streams geblokkeerd
Daar ben ik het nog niet mee eensquote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Israel Kamakawiwo Ole' - Somewhere Over The Rainbow
Zou Roel eens moeten doen, wij weten het welquote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef F4iTH het volgende:
Vergelijk het gesprek tussen Dido en Roel maar eens met dat tussen Lieske en Roel
quote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat is soms vrij irritant, post ik hier dat somewhere over the rainbow edraait wor zie ik een minuut later dat anderen het posten![]()
En ondertussen denken velen dat ik achterlijk ben![]()
Dat heeft daar niks mee te maken.quote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef versabommie het volgende:
En ondertussen denken velen dat ik achterlijk ben![]()
Ik welquote:
Een vriemdin van mij was bij die CD-presentatie. Waarschijnlijk midden januari naar Paradiso.quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op www.3voor12.nl staat ook nog een concertregistratie, waarin hij vrijwel alle nieuwe nummers speelt, ik ben er erg enthousiast over.
Al heeft de cd echt meerdere luisterbeurten nodig, om het te gaan waarderen.
Ik val er net in, dus misschien heb ik wat gemist, maar wat is daar in Godsnaam genant aan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:58 schreef Springsteen27 het volgende:
> Naat en Dido liggen op bed te praten over het wel of niet aannemen van een oprotpremie. Didi vraagt zich af of iedereen voor 50.000 euro weg had gegaan. Naat verteld dat iedereen dat zou hebben aangepakt en vertrokke op Ingrid na. Ik zou het wel doen zegt Nathalie, tenminste ligt we aan t bedrag natuurlijk. Maar voor iedereen is het een andere situatie. Ik zie mezelf ook niet als winnaar. Nee, zegt Dido, IK mezelf ook niet. Naat reageert, ik zie jou wel als winnaar.
Dido begrijpt dit niet en wil erg graag weten waarom.
Gadverdamme, dat geloof je toch niet?
Dit is gewoon tè genant!
Ga je pitten? Anders zwaai ik nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 wenst iedereen een 'gelukkige dinsdag'![]()
Maar ik wil graag weten van wie het origineel is , en bij sky kijken ze echt niet verder hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik welZo stond hij in de playlist van Sky Radio althans.
dan luister ik liever naar Roel en Lieskequote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef F4iTH het volgende:
Vergelijk het gesprek tussen Dido en Roel maar eens met dat tussen Lieske en Roel
Haha, nee nog nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ga je pitten? Anders zwaai ik niet![]()
Dat zij gewoon altijd bevestiging wil horen wat anderen zo leuk vinden aan haar...that is!quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik val er net in, dus misschien heb ik wat gemist, maar wat is daar in Godsnaam genant aan?
geef Roel eens ongelijk. Wanneer hebben ze voor het laatst een serieus gesprek gehad ? denk dat Roelio de smaak te pakken heeft met de gesprekkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef Foreverblue het volgende:
Roel is boos op Dido... dat ze gelijk voor de shift met Nathalie koos.
Dido: Jij koos gelijk voor Lieske...
Roel: Dat was een geintje... wanneer hebben we nou voor het laatst gepraat? Maar slaap lekker.
21 januari, ik ga ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef ART het volgende:
[..]
Een vriemdin van mij was bij die CD-presentatie. Waarschijnlijk midden januari naar Paradiso.
Die van Garland uit Oz heeft een andere melodie, vraag me wel af of de tekst dezelfde is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:00 schreef ART het volgende:
Wat song betreft:
Het limoenen geval geeft onder meer Louis Armstrong, Harry Coninck jr, Norah Jones, Eva Cassidy, Judy Garland (wizard of Oz), Faith Hill, Tori Amos, Jimi Hendrix, Guns & Roses en Punk Ska Covers als mensen die Over The Rainbow hebben gezongen. Weet niet of dat dit nummer is.
Ik vraag me zwager de dj wel effequote:Op dinsdag 6 december 2005 00:02 schreef odie22 het volgende:
[..]
Maar ik wil graag weten van wie het origineel is , en bij sky kijken ze echt niet verder hoor![]()
jammer dat ze de streams wegdraaiden...quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef regenworm het volgende:
roel en dido bij elkaar en het gezeik begint weer.
Dildo naar bed ga met nath spelen.
Dido is erg jalours dat roel en lieske samen buiten zitten
http://www.ster.nl/ster?nav=fcsiHsHCjEtCmDzD&cmercial=yxejLsHCjEtCeDnDCuuDquote:Op maandag 5 december 2005 23:56 schreef odie22 het volgende:
Is er iemand nu al uit van wie dat nummer was ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |