Het lijkt er wel op.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Bartoli het volgende:
is dido alweer gaan maffen?
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggenquote:
Oooo... ik snap het al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggen![]()
Ja, dat idee had ik ook al.quote:Op maandag 5 december 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Roel onbewust ook al een punt achter de relatie gezet. Hij zat laatst een uur denkend in de jacuzzi. Hij zal het niet leuk vinden, maar laat niet met zich fucken denk ik.
Dat was een afleidingstruuk om dit topic te kunnen openen... en mij niet 4 topics op een rij te gunnenquote:Op maandag 5 december 2005 22:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk tegen Dido aanliggen![]()
Bocaj, jij ging slapen![]()
![]()
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.quote:
Belachelijk.quote:Op maandag 5 december 2005 22:49 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Roel... hoe oud zijn je ouders?
Roel: Al sla je me dood.
quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.
Ik zal de goede zeden in acht nemen, mevrouw.quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dag jongeman. Beetje netjes hier houden hè. Anders ga ik een ban aanvragen. Als ik de juiste knopjes kan vinden tenminste.
Zo leuk was het anders niet. En wie ben jij nou weer. Bong, wat is dat voor een naam?quote:
Dido laat hem gewoon al sinds donderdag bungelen. Daar heeft hij in die jacuzzi-nacht vast over nagedacht. Nu wordt ie zelfs vrij expliciet op afstand gehouden. In feite wordt ie een beetje gedumpt.quote:Op maandag 5 december 2005 22:50 schreef Bartoli het volgende:
ik heb het idee dat Roel er wel mee zit ondanks dat hij het niet expleciet laat merken nu
Roel en Lieske hebben boeiend gesprek hoorquote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zo leuk was het anders niet. En wie ben jij nou weer. Bong, wat is dat voor een naam?![]()
Dat is goed om te horen.quote:Op maandag 5 december 2005 22:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zal de goede zeden in acht nemen, mevrouw.
Uw dochter gedraagt zich overigens voorbééldig hier.
Wat?!?! Wicked, je hebt een maand huisarrest!!quote:psst Wicked, gaan we nog "tegen elkaar aanliggen" strakkies?![]()
Ik weet het niet, ze raakte wel ineens in een dip ná het DBK-bezoek, dus het zal wel iets daarmee te maken hebben.quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef ART het volgende:
Of dat is haar 'crisismoment' van vanavond, waarbij ze de wijze raad van haar moeder mist...
quote:Op maandag 5 december 2005 22:53 schreef ART het volgende:
[..]
Dido laat hem gewoon al sinds donderdag bungelen. Daar heeft hij in die jacuzzi-nacht vast over nagedacht. Nu wordt ie zelfs vrij expliciet op afstand gehouden. In feite wordt ie een beetje gedumpt.
Althans dat gevoel heb ik. Na donderdag heeft Dido haar beslissing genomen, alleen heeft ze niet de ballen dat tegen Roel te zeggen. Of dat is haar 'crisismoment' van vanavond, waarbij ze de wijze raad van haar moeder mist...
Lieske heeft alle elementen moeten leren voor natuurkunde...onee scheikunde....maar ze kende ze allemaal hoor .... enne wat waren ze ook al weer....een mens vergeet toch zegquote:Op maandag 5 december 2005 22:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Roel en Lieske hebben boeiend gesprek hoor
Ze moeten in ploegen het vuur aanhouden, daarom gaan de meeste nu slapenquote:Op maandag 5 december 2005 22:55 schreef Bartoli het volgende:
zie ik dat goed Roel/Lieske buiten? en de rest aan proberen te maffen
ik zag ing net spastisch bewegenquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef odie22 het volgende:
Volgt niemand joost en ingrid ?
Geen stream, gokje Badkamer?quote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
Nathalie is daar beland waar ze het liefste is in huis.
Nog niet. Ze belandt liever nog iets zuid-westelijkerquote:Op maandag 5 december 2005 22:56 schreef Gert het volgende:
Nathalie is daar beland waar ze het liefste is in huis.
Stormt het dan?quote:Op maandag 5 december 2005 23:00 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Nog niet. Ze belandt liever nog iets zuid-westelijker![]()
Dilemma, zou dit de moeder zijn of de dochter.quote:
dat betekent dus als ze het dilemma had om te blijven of te gaan en 50.000 euro mee te nemen, dat ze NEE gezegd heeft. Door zielig te doen punten te scoren omzo nog 1 week te blijvenquote:Op maandag 5 december 2005 23:01 schreef odie22 het volgende:
Dido probeert punten te scoren bij de kijkers door sympathy te kweken , ze heeft nu al 38 keer gezegd dat ze haar moeder mist![]()
Geloof ik niet dat ze een dilemma gehad heeftquote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat betekent dus als ze het dilemma had om te blijven of te gaan en 50.000 euro mee te nemen, dat ze NEE gezegd heeft. Door zielig te doen punten te scoren omzo nog 1 week te blijven![]()
Als het de moeder is dan kun je beter niks zeggen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dilemma, zou dit de moeder zijn of de dochter.![]()
Ja, een verademing eindelijk weer eens een relatief normaal gesprek te horen idd.quote:Op maandag 5 december 2005 23:03 schreef Gert het volgende:
Roel en Lieske bespreken zichzelf en de overige bewoners.
Leuk en openhartig gesprek.
Dat is het al een hele tijd trouwens.
waarom zou ze anders vragen. Zou iedereen de 50.000 euro genomen hebben? waarna naat zegt behalve Ing geloof ikquote:Op maandag 5 december 2005 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
Geloof ik niet dat ze een dilemma gehad heeft
Maar Roel vindt het erger om van een andere man te verliezen dan van een vrouw.quote:Op maandag 5 december 2005 23:04 schreef Peter6000 het volgende:
Alhoewel, ik denk dat ie het zelf Joost nog meer gunt dan Lieske
Daar zat ik me ook al over te verbazen, maar dit pakt wel erg goed uit, eindelijk eens een gesprek wat langdurig goed aan te horen isquote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een verademing eindelijk weer eens een relatief normaal gesprek te horen idd.
Maar verbaast me wel dat de groepjes niet zijn:
Dido-Roel
Ing-Lies
Joost-Nath
Heb mams naar bed gestuurd met een pilletje. Die was helemaal hysterisch na die post van Gert.quote:Op maandag 5 december 2005 23:02 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Dilemma, zou dit de moeder zijn of de dochter.![]()
Ik weet niet hoe de groepjes samengesteld zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze juist bewust niét hebben gekozen voor de bovenstaande verdeling.quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, een verademing eindelijk weer eens een relatief normaal gesprek te horen idd.
Maar verbaast me wel dat de groepjes niet zijn:
Dido-Roel
Ing-Lies
Joost-Nath
Heb ik dat gemist dan ? die vraagquote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom zou ze anders vragen. Zou iedereen de 50.000 euro genomen hebben? waarna naat zegt behalve Ing geloof ik![]()
Ok ik vertrouw op jouw kennis van deze moeder en dochter. Ik hou me wel in.quote:Op maandag 5 december 2005 23:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het de moeder is dan kun je beter niks zeggen.
Als het Wicked is dan weet ze heel goed wat je bedoelt.
Strategie is dus: niets uitleggen.
Owww kindje nou toch. Venco heb ik niet voor je, maar wil je een Marlborotje?quote:Op maandag 5 december 2005 23:06 schreef F4iTH het volgende:
Update: Mijn zakje Venco Salmiakrondo's en mijn pakje Marlboro zijn leeg. Ik krijg het beetje benauwd.![]()
Toch geen pilletje uit de koker van Gert hè??quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb mams naar bed gestuurd met een pilletje.
Een bagger gesprek tussen Nathalie en Dido.. Zoals altijd...quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Falco het volgende:
Een goed gesprek tussen Lieske en Roel!
Idd megagesprekquote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Falco het volgende:
Een goed gesprek tussen Lieske en Roel!
quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch geen pilletje uit de koker van Gert hè??![]()
Ja omdat naat zei dat ze het daar over gehad hadden , toen vroeg dido dat aan haar.quote:Op maandag 5 december 2005 23:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja dat vroeg ze aan nathalie. Zet stream 2 maar op geloof ik het gesprek is nog bezig
Ik heb net de uitzending van vanavond op video gezien, en merkte dat ik Dido ook leuker vind, als ze geen aanhangsel van Roel is.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Roel is veel leuker als dido er niet bij is.
Durf je dat ook in zijn gezicht te zeggen, dat ie niet objectief is?quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske mist iemand in huis, die haar leuk vindt zoals ze is.
Roel vindt dat niet helemaal terecht
Onlogisch en erg subjectief van Roel, hij zei gisteren nog, dat hij Lieske niet interessant vond, en kinderlijk
Graag.quote:Op maandag 5 december 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww kindje nou toch. Venco heb ik niet voor je, maar wil je een Marlborotje?
Logisch, hij wil een volgende nominatie voorkomen. Maar dit gesprekje komt toch ook wel weer oprecht overquote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske mist iemand in huis, die haar leuk vindt zoals ze is.
Roel vindt dat niet helemaal terecht
Onlogisch en erg subjectief van Roel, hij zei gisteren nog, dat hij Lieske niet interessant vond, en kinderlijk
Toch maar eens wat beter tussen de regels doorlezen bij die sjunk.quote:
Sorry.quote:Op maandag 5 december 2005 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb mams naar bed gestuurd met een pilletje. Die was helemaal hysterisch na die post van Gert.
ow dan heb ik dat gemistquote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ja omdat naat zei dat ze het daar over gehad hadden , toen vroeg dido dat aan haar.
Ik zou het wel over de schutting durven schreeuwenquote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef PieddeNaat het volgende:
[..]
Durf je dat ook in zijn gezicht te zeggen, dat ie niet objectief is?
![]()
Geeft nietquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zou het wel over de schutting durven schreeuwen![]()
dit gesprek gaat anders ook nergens over behalve roelquote:Op maandag 5 december 2005 23:14 schreef odie22 het volgende:
[..]
Geeft niet, je bent vast niet de enige , de rest zit allemaal naar die saaie roel en lieske te luisteren
![]()
Dit is de echte Roel weer,jammer dat hij verliefd werd.quote:Op maandag 5 december 2005 23:11 schreef regenworm het volgende:
Roel is veel leuker als dido er niet bij is.
Dan komt er weer wat terug van de oude roel.
Trouwens in de eerste maand hadden roel en lieske erg veel lol.
quote:Op maandag 5 december 2005 23:12 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Graag.![]()
Is het normaal dat je jeuk krijgt als je een paar uurtjes achter mekaar zonder peuken zit? Want heb me net nog gedoucht en heb geen last van luizen.
Ok nou is het genoeg, ik rij even naar de Texaco.![]()
Als ik je posts mag geloven, is dit echt de pot die de ketel verwijt dattie zwart ziet.quote:Op maandag 5 december 2005 23:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch maar eens wat beter tussen de regels doorlezen bij die sjunk.![]()
Zonder blauwe randjes.quote:Op maandag 5 december 2005 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
[[url=http://www.filedump.nl/plaatjes/marlboro.gif]afbeelding][/URL]
Nee, jeuk is niet normaal.
Nee joh, ik zie hen meer als broer en zus. Elkaar kunnen schieten, maar elkaar ook wel weer kunnen warderenquote:Op maandag 5 december 2005 23:16 schreef Timon223 het volgende:
Roel en Lieske gaan zometeen gewoon zoenen denk ik![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |