speciaal voor okkidude en tongquote:**De Nederlandse dames zijn uitstekend
aan het WK in Sint Petersburg begonnen.
De ploeg van coach Sjors Röttger boekte
een verrassende zege op Kroatïe: 29-27.
Oranje begon tegen het sterke Kroatië
nerveus en keek al snel tegen een 6-2
achterstand aan.Nederland kwam echter
onder aanvoering van Maura Visser en
Pearl van der Wissel knap terug en ging
met een 17-11 voorsprong de rust in.
In de tweede helft kwam Kroatië wederom
beter uit de startblokken,maar dankzij
prima keeperswerk van Jokelyn Tienstra
bleef de schade beperkt.In de slotfase
kwam Kroatië terug van 22-28 tot 27-28,
waarna Diane Lamein met een benutte
strafworp de zege veiligstelde.
Maar dat mag.quote:
Zo'n pot die dag ervoor gaat natuurlijk ook niet in de spreekwoordelijke koude kleren zitten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 22:21 schreef fanneke het volgende:
Vandaag toch vrij kansloos verloren van Hongarije, 30-37.
dus wel, een 29-26 overwinningquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Leatherface het volgende:
Erg knap wat de dames presteren, maar tegen de echte top komen ze toch nog iets te kort.
Ik verwacht geen stunt tegen de Koreanen.
Je kan meekijken naar de livescore van Duitsland versus Oekraine (wedstrijd 77) Er is nog een helft te spelen, 16-15 stand. Duitsland heeft overigens aan een gelijkspel voldoende.quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef pfaf het volgende:
Dat is zeker goed nieuws. Wanneer wordt de tegenstander bekend?
nanananaquote:Op dinsdag 13 december 2005 22:23 schreef Leatherface het volgende:
Erg knap wat de dames presteren, maar tegen de echte top komen ze toch nog iets te kort.
Ik verwacht geen stunt tegen de Koreanen.
quote:Op donderdag 15 december 2005 18:10 schreef Leatherface het volgende:![]()
![]()
Mijn grootste flater ooit op dit forum
Waarom niet ? We zijn het langste volk op aarde, hebben goeie sporthallen en zijn met volley en voetbal bewezen balsportlandquote:
Ik vind het nog steeds wel raar hoor. Wij kunnen toch helemaal niet zo goed handballen? En nu ineens bij de beste 6 van de wereld? Ik vind het uitzonderlijk knap van die dames...quote:Op donderdag 15 december 2005 22:54 schreef tong80 het volgende:
Nu op Ned-2 raar dat dit niet echt leeft.Ik heb hetzelfde gevoel als met de Volleybal heren 16 jaar geleden, Van 'hé we horenm er plots bij enj spelen mee met de wereldtop.
m.i is handbal een sport van hoofdzakelijk systemen, discipline en conditie, welke allemaal goed trainbaar zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds wel raar hoor. Wij kunnen toch helemaal niet zo goed handballen? En nu ineens bij de beste 6 van de wereld? Ik vind het uitzonderlijk knap van die dames...
NOS teletekst.quote:**Het Nederlands damesteam heeft de
eervolle uitnodiging aanvaard om deel
te nemen aan de prestigieuze World Cup
in november,zo heeft het handbalverbond
laten weten.
De beste acht landen van de wereld doen
mee aan het toernooi,dat in het Deense
Arhus wordt gehouden.Oranje dankt de
invitatie aan de vijfde plaats op het
WK in St.Petersburg eind 2005.
Olympisch kampioen Denemarken ontvangt
naast de formatie van bondscoach Sjors
Rttger ook wereldkampioen Rusland,
Roemenie,Zweden,Duitsland en Oekrane.
Het toernooi is van 14 t/m 19 november.
Erg nipt en onnodig verloren van Oekraine vandaag. Zonde.quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:59 schreef pfaf het volgende:
De prestaties zijn niet on-opgemerkt gebleven:
[..]
NOS teletekst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |