Iemand anders dus suggesties?quote:Op maandag 5 december 2005 22:02 schreef Gerard56 het volgende:
Echter zit die firewire-kabel helaas in de oplader, die in groningen ligt.
Owjaquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef avw1982 het volgende:
Dit is toch nummer 17.
je WAT?quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb net 4 dagen mijn ipod movie 60gb en hij is geweldig.![]()
Omdat de echte iPhone een Motorola ROKR wasquote:
Wat is een razr?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef tonks het volgende:
Ja en die nieuwe razr met itunes!
Die oordopjes zijn wel mooi ontworpen. Is dit de koninginendag editie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik krijg dit te zien
[afbeelding]
Als dit net als een iPod bedient zou dat heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
iTunes op een telefoon, waar slaat dat op?
Iedere beetje telefoon heeft tegenwoordig een MP3spelert, klaar toch?
Dan moet je een splitter hebben, kost rond de vijf a tien euro.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef kayzie het volgende:
Ik ga deze week een Ipod 60gb video kopen. Kort vraagje he: een Ipod heeft toevallig neit 2 uitgangen he? dat je dus 2 microfoontjes erin kan pluggen? Kan ik tenminste samen met iemand luisteren.
En heeft de videofunctie al nut? in NL word dat toch nog niet ondersteund?
M.a.w. wat moet ik aan- of uitvinken om dit voor elkaar te krijgen?quote:Hi!
Ik heb een iPod 20 Gb CS en had eerst ingesteld dat iTunes automatisch een song verwijderd van de computer zodra ik hem op de iPod pleur.
Sinds kort werkt de instelling niet meer... ik zou dit graag weer willen terugveranderen alleen.... hoe doe ik dat?
Is dat niet die 3GB die 'ontbreekt'?quote:Op zondag 11 december 2005 03:29 schreef tonks het volgende:
ja dat is de iPod software enzo
quote:AMSTERDAM - Creative heeft woensdag de Zen Vision:M onthuld, een multi-mediaspeler waarmee het bedrijf de concurrentie aangaat met de iPod video. De speler heeft net als de iPod video een 2,5 inch beeldscherm en een harde schijf van 30 gigabyte.
Creative Zen Vision:M 30GB - concurrentie voor iPodquote:Op maandag 12 december 2005 01:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[afbeelding]
Al jaren hadden ze zoiets kunnen bouwen, maar nu hebben ze het licht gezien.. weer een iPod kloon.
[afbeelding]
Nou ik hoop dat apple alsnog een foon uitbrengt die er zo uitziet, wat een strak ontwerp zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
http://www.applele.com/pict_05iphone_r02.htmlzou dit waar zijn???
Als dat echt is vreet ik mijn sokken opquote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef erikh het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat apple alsnog een foon uitbrengt die er zo uitziet, wat een strak ontwerp zeg
Naar een lokale Apple-toko lopen of USB->Stekker gebruiken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |