Iemand anders dus suggesties?quote:Op maandag 5 december 2005 22:02 schreef Gerard56 het volgende:
Echter zit die firewire-kabel helaas in de oplader, die in groningen ligt.
Owjaquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:53 schreef avw1982 het volgende:
Dit is toch nummer 17.
je WAT?quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb net 4 dagen mijn ipod movie 60gb en hij is geweldig.![]()
Omdat de echte iPhone een Motorola ROKR wasquote:
Wat is een razr?quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:59 schreef tonks het volgende:
Ja en die nieuwe razr met itunes!
Die oordopjes zijn wel mooi ontworpen. Is dit de koninginendag editie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:22 schreef melanie_the_miss het volgende:
ik krijg dit te zien
[afbeelding]
Als dit net als een iPod bedient zou dat heerlijk zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
iTunes op een telefoon, waar slaat dat op?
Iedere beetje telefoon heeft tegenwoordig een MP3spelert, klaar toch?
Dan moet je een splitter hebben, kost rond de vijf a tien euro.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:34 schreef kayzie het volgende:
Ik ga deze week een Ipod 60gb video kopen. Kort vraagje he: een Ipod heeft toevallig neit 2 uitgangen he? dat je dus 2 microfoontjes erin kan pluggen? Kan ik tenminste samen met iemand luisteren.
En heeft de videofunctie al nut? in NL word dat toch nog niet ondersteund?
M.a.w. wat moet ik aan- of uitvinken om dit voor elkaar te krijgen?quote:Hi!
Ik heb een iPod 20 Gb CS en had eerst ingesteld dat iTunes automatisch een song verwijderd van de computer zodra ik hem op de iPod pleur.
Sinds kort werkt de instelling niet meer... ik zou dit graag weer willen terugveranderen alleen.... hoe doe ik dat?
Is dat niet die 3GB die 'ontbreekt'?quote:Op zondag 11 december 2005 03:29 schreef tonks het volgende:
ja dat is de iPod software enzo
quote:AMSTERDAM - Creative heeft woensdag de Zen Vision:M onthuld, een multi-mediaspeler waarmee het bedrijf de concurrentie aangaat met de iPod video. De speler heeft net als de iPod video een 2,5 inch beeldscherm en een harde schijf van 30 gigabyte.
Creative Zen Vision:M 30GB - concurrentie voor iPodquote:Op maandag 12 december 2005 01:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[afbeelding]
Al jaren hadden ze zoiets kunnen bouwen, maar nu hebben ze het licht gezien.. weer een iPod kloon.
[afbeelding]
Nou ik hoop dat apple alsnog een foon uitbrengt die er zo uitziet, wat een strak ontwerp zegquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
http://www.applele.com/pict_05iphone_r02.htmlzou dit waar zijn???
Als dat echt is vreet ik mijn sokken opquote:Op maandag 12 december 2005 11:09 schreef erikh het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat apple alsnog een foon uitbrengt die er zo uitziet, wat een strak ontwerp zeg
Naar een lokale Apple-toko lopen of USB->Stekker gebruiken?quote:
Hij zit op de kast zelf, vandaar lopen er weer allemaal draden, ik heb daar zelf niet zo veel verstand van verder, maar de usb aansluitingen die daar boven zitten werken wel gewoon. In de usb port pakt-ie 'm dus ook niet, maar dat zou aan draadjes die niet kloppen kunnen liggen.quote:Op maandag 12 december 2005 20:03 schreef Henkmanz het volgende:
is je firewire wel zeker aangesloten op je moederbord? of is ie zowieso onboard?
Mja, daar zie ik 'm dus ook niet staan. Bij welke categorie zou hij moeten horen?quote:anders kijk als je hem aansluit 's bij apparaatbeheer, de kans dat daar dan een vraagtekentje staat bij een apparaat is best aanwezig. Gewoon verwijderen, dan de software installeren, dan weer aansluiten op USB/firewire.. zou ik doen tenminste.
Gelukkig zal de geluidskwaliteit (alweer) beter zijn dan die van de iPod.quote:Op maandag 12 december 2005 07:48 schreef Remzz het volgende:
[..]
Creative Zen Vision:M 30GB - concurrentie voor iPod
Ben het trouwens helemaal met je eens, echt een iPod ripoff.
Ik heb bij m'n nano de in-ear phones gekocht, maar die passen echt slecht. Heb er de caps van m'n Sony MDR-EX71 opgezet en dat scheelt echt stukken qua seal. De standaard doppen zijn echt HEEL slecht ja. Volgens mij weet 3 kwart van de ipodders niet hoe goed hun apparaat eigenlijk kan klinken!quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef gday het volgende:
En waarom gebruiken jullie trouwens allemaal de iPod-earplugs? Vinden jullie de kwaliteit daarvan dan zķ bevredigend?
Of gebruiken jullie het meer als een soort statussymbool?
Nah, voor mij ook andere oordopjes. In-Ear dinger gebruik ik alleen niet als ik buiten aan het fietsen ben, die dinger sluiten omgevingsgeluid helemaal af, waardoor je het verkeer niet eens meer opmerkt..quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef gday het volgende:
En waarom gebruiken jullie trouwens allemaal de iPod-earplugs? Vinden jullie de kwaliteit daarvan dan zķ bevredigend?
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Het lijkt daarom meer op een soort ik-wil-laten-zien-dat-ik-een-iPod-heb.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:30 schreef kippenek het volgende:
[..]
Ik heb bij m'n nano de in-ear phones gekocht, maar die passen echt slecht. Heb er de caps van m'n Sony MDR-EX71 opgezet en dat scheelt echt stukken qua seal. De standaard doppen zijn echt HEEL slecht ja. Volgens mij weet 3 kwart van de ipodders niet hoe goed hun apparaat eigenlijk kan klinken!
http://www.inkoopacties.net/ia/sn2qktfjquote:Op dinsdag 13 december 2005 11:48 schreef kippenek het volgende:
Ik ben nu aan het kijken naar (witte) Shure E4c's, maar ik heb er nog wat moeite mee doppen te bestellen die gewoon duurder zijn dan de speler zelf...
Jammer alleen van die beroerd dunne draadjes (i.v.m. draadbreuk) en die plastic dopjes die na verloop van tijd en bij vochtig weer worden hard worden en naar verloop van tijd uitscheuren/uit elkaar vallen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:04 schreef kippenek het volgende:
De EX71's zijn extreem value-for-money. Iedereen met een iPod en een paar tientjes te besteden zou deze in huis moeten halen!
Dan zou ik ook niet voor de E4c gaan. ondanks dat je er ook weer deze keer meerdere vormpjes meekrijgt, ze zijn volgens mij hetzelfde als de E3c's dus pijn aan je oren zul je weer krijgen..quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:19 schreef kippenek het volgende:
De reden dat ik (ondanks de door jou genoemde nadelen) toch bij de Sony's blijf zweren is de voor mij perfecte pasvorm. Ik pas maar weinig in-ear's (die van Apple dus ook al niet) maar die van Sony zitten super. Vandaar dat ik ook twijfel over de Shure's, ik heb ooit de E3 gehad en die hebben geen moment lekker gezeten. Het (briljante) geluid daargelaten, ik moest ze toch weer doorverkopen. Met zere oren muziek luisteren is geen pretje, ook al is het geluid perfect.
Ja, als je geld teveel heb...quote:Op dinsdag 13 december 2005 12:31 schreef kippenek het volgende:
Wellicht dat ik de Ultimate Ears eens ga proberen, de 5 range ziet er veelbelovend uit.
Niet helemaalquote:Op dinsdag 13 december 2005 12:00 schreef gday het volgende:
[..]
Ja, dat vroeg ik me dus ook af. Het lijkt daarom meer op een soort ik-wil-laten-zien-dat-ik-een-iPod-heb.
Deze van Apple geven ook een perfecte weergave (voor zover je bij dopjes van 'perfect' kunt spreken)quote:Die van Sony zijn erg goed inderdaad, die raad ik ook aan!
Het kan zijn dat je firewire niet aangesloten is. Je kast heeft (net als de mijne overigens) aan de voorkant (neem ik aan) een aantal poorten zitten: je zegt zowel USB als Firewire. Vanuit daar lopen er inderdaad weer kabels naar je moederbord, maar dat betekent niet dat ze allemaal aangesloten zijn. Bij mij zijn bijv. maar 4 van de 6 USB-poorten aangesloten, de overige aangesloten USB-poorten zitten achterop mijn pc. De kans bestaat dus dat je firewirepoort niet aangesloten is op je moederbord. Kijk 's achterop de kast of er op je moederbord geen directe firewireuitgang zit. Als er één aan de voorkant zit is de kans best aanwezig dat er achterop ook één zit. Als dat zo is, probeer die maar 's.quote:Op maandag 12 december 2005 20:10 schreef Flem het volgende:
[..]
Hij zit op de kast zelf, vandaar lopen er weer allemaal draden, ik heb daar zelf niet zo veel verstand van verder, maar de usb aansluitingen die daar boven zitten werken wel gewoon. In de usb port pakt-ie 'm dus ook niet, maar dat zou aan draadjes die niet kloppen kunnen liggen.
[..]
Mja, daar zie ik 'm dus ook niet staan. Bij welke categorie zou hij moeten horen?
Ik heb na 2 dagen de standaard ipod oordopjes gebruikt te hebben een Sennheiser PMX60 gekocht, echt stukken beter geluid dan die standaard dingen.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef gday het volgende:
hell no: ik gebruik áltijd headphones, oordopjes zijn voor mij gewoon niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 13 december 2005 11:12 schreef gday het volgende:
De Mini wordt bijna (nergens) meer verkocht, heeft geen kleurenscherm, hij is uitgekomen in 2004 en wordt niet meer gemaakt.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Remzz het volgende:
Hoezo is de mini passe?
Zondagochtend was ik pas weer online, aangezien ik zaterdagavond door moest werken i.v.m een ziekmelding van een collega.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:27 schreef Remzz het volgende:
Hoezo is de mini passe? En dat de nano te klein is had je ook wel iets eerder mee kunnen aankomen![]()
Ah en toen was ik wegquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:30 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Zondagochtend was ik pas weer online, aangezien ik zaterdagavond door moest werken i.v.m een ziekmelding van een collega.![]()
Als je met een 20 gb zonder kleurenscherm genoegen neemt heb ik misschien een iPod voor je. Op dit moment weg voor reparatie, maar met een beetje geluk krijg ik een compleet nieuwe terug. En omdat ik voor een iPod Video wil gaan, gaat hij misschien de verkoop in.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:24 schreef Smaakpolitie het volgende:
Is de Photo 20 gig nog goed verkrijgbaar? 30 gig is me namelijk wat te groot en de Nano zelf vind ik er te klein uitzien. En aangezien de Mini passé is zijn er niet zoveel keuzes in de iPod.![]()
Nee, ik wil er wel graag één met kleurenscherm.quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Als je met een 20 gb zonder kleurenscherm genoegen neemt heb ik misschien een iPod voor je. Op dit moment weg voor reparatie, maar met een beetje geluk krijg ik een compleet nieuwe terug. En omdat ik voor een iPod Video wil gaan, gaat hij misschien de verkoop in.
ik heb hier een gloedje nieuwe ipod photo 20 gig, als jou nou de 30 gig voor me koopt dan mag jij de accesoires houdenquote:Op dinsdag 13 december 2005 19:05 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Nee, ik wil er wel graag één met kleurenscherm.![]()
quote:Op dinsdag 13 december 2005 19:56 schreef C2C het volgende:
[..]
ik heb hier een gloedje nieuwe ipod photo 20 gig, als jou nou de 30 gig voor me koopt dan mag jij de accesoires houden
waarom koop je hem daar dan nietquote:Op dinsdag 13 december 2005 20:00 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]¤ 330 voor een 20 gig photo.
. Hij is al verkrijgbaar vanaf ¤ 260.
Muziek importeren naar iTunes, dan zie je het staan in de zogenaamde bibliotheek. Vervolgens sluit je je iPod nano aan via USB. In iTunes verschijnt een icoontje in de linkerbalk met daarbij de naam van je iPod. Muziek vanuit de bibliotheek slepen naar het icoontje, muziek wordt gekopieerd naar de iPod. Op eject tekentje drukken en je kan muziek luisteren op de iPod nano.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik met iTunes moet werken? Het boekje geeft aan dat iTunes instructies geeft maar dat doet het niet en ik kom er werkelijk niet uit. Dus graag een uitleg om zo snel en efficient mogelijk muziek op mijn nano te krijgen zou heel welkom zijn
Ik open altijd Windows Verkenner; sleep gewoon de mp3s in itunes als ik daarin mijn nano geselecteerd heb. Zo elimineer ik de iTunes library.quote:Op woensdag 14 december 2005 10:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik met iTunes moet werken? Het boekje geeft aan dat iTunes instructies geeft maar dat doet het niet en ik kom er werkelijk niet uit. Dus graag een uitleg om zo snel en efficient mogelijk muziek op mijn nano te krijgen zou heel welkom zijn
Wat omslachtig zeg... Je kan ook gewoon ff de tijd nemen om aan iTunes te wennen en wedden dat het je bevalt?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:44 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Ik open altijd Windows Verkenner; sleep gewoon de mp3s in itunes als ik daarin mijn nano geselecteerd heb. Zo elimineer ik de iTunes library.
Dit gaat serieus retesnel hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 17:00 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat omslachtig zeg... Je kan ook gewoon ff de tijd nemen om aan iTunes te wennen en wedden dat het je bevalt?
ik heb ituneskeys en die zoekt ze er automatisch bij als je dit selecteerd, als je dan van liedje wisselt dan laat hij dit rechtsonderin het scherm zien (titel en album cover enzo)quote:Op woensdag 14 december 2005 15:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik heb nu inmiddels alle muziek er op staan, als ik nu album covers toevoeg en ik doe 'Ipod bijwerken' dan zet hij gewoon keurig enkel de album cover bij het juiste liedje en niet opnieuw het liedje erop?
Niet sneller dan alles eens een keer in je iTunes Library slepen en die als primaire muziekdatabase gebruiken. Dan hoef je alleen maar je iPod aan te sluiten en je shit af en toe daarnaar te verslepen.quote:Op donderdag 15 december 2005 11:56 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Dit gaat serieus retesnel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |