Die muurschildering wil ik ook hebben!quote:Op maandag 27 november 2006 13:08 schreef Erasmusch het volgende:
Supportershome begint vorm te krijgen
[afbeelding]
Zit er aan te denken om vrijdag naar Dordt te gaan, maar kan niet echt vinden hoe het zit met de verkoop voor thuisvakken. Iemand?
quote:A.s. zondag opnieuw volle bak bij derby tegen FC Zwolle
Net als vorig seizoen (uitslag 1-1) zal ook de thuiswedstrijd tegen FC Zwolle a.s. zondag in een vrijwel uitverkocht stadion worden afgewerkt. Vorig seizoen kwam het toeschouwersaantal op 4.656, maar dat zullen er ditmaal een kleine 1.000 meer zijn. In de vernieuwde Adelaarshorst is de totale capaciteit van 4.800 naar 6.400 toeschouwers gegaan. Ook dit seizoen worden om veiligheidsredenen enkele plaatsen niet in de kaartverkoop gedaan (vak 3 en vak 11). Op donderdagmiddag bleek het geschatte bezoekersaantal komend weekend op ongeveer 5.500 te staan. De hoofdtribune is reeds uitverkocht, en de Brinkgreverweg op 15 plekken na eveneens. Op de Leo Halle en op de IJsseltribune zijn nog wel kaarten beschikbaar, respectievelijk zo'n 300 en zo'n 250 stuks.
Zoals bekend zijn de kassa's zondagmiddag aan het stadion GESLOTEN. Aan de voorverkoop kleven de bekende extra maatregelen. FC Zwolle fans kunnen alleen via hun club met de verplichte buscombi naar de vernieuwde Adelaarshorst, terwijl GA Eagles supporters alleen op vertoon van SCC of CC (ClubCard) een kaartje kunnen (bij)kopen. Daarnaast is zoals altijd op verzoek legitimatie aan het stadion voor, tijdens of na de wedstrijd verplicht.
Ondanks deze extra veiligheidsmaatregelen, of wellicht wel juist dankzij, wensen wij iedereen een sfeervolle sportieve editie van De Derby toe!
De aftrap is om 12:30 uur.
1 week eerder, maar in JL natuurlijk een ander schema.quote:Op donderdag 7 december 2006 11:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zwolle-Eagles was toch op 'Super Sunday'? Dat loopt blijkbaar niet synchroon dus allemaal.
Straks tegen RKCquote:Op zondag 10 december 2006 11:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Tegen wie moet Vitesse dit weekend?
quote:Op zondag 10 december 2006 11:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh ja, ik zie het in je signature nu.. whaha.. succes man!
Ik hoor dus mensen dingen roepen als: "ze hebben al 12 jaar niet van Zwolle gewonnen".. Ik herinner me een 4-2 van 1 of 2 jaar geleden??quote:Op zondag 10 december 2006 11:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vandaag maar is de negatieve spiraal in de derbies tegen Zwolle doorbreken?
quote:Op zondag 10 december 2006 11:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik hoor dus mensen dingen roepen als: "ze hebben al 12 jaar niet van Zwolle gewonnen".. Ik herinner me een 4-2 van 1 of 2 jaar geleden??
Het is wel zo dat Eagles het over het algemeen niet kan doen tegen Zwolle.. dat is jammer.
Dat was een incident, zou van Gaal zeggen.quote:Oct 15, 2006 Jupiler League FC Zwolle Go Ahead Eagles 3 - 0
Jan 22, 2006 Jupiler League Go Ahead Eagles FC Zwolle 1 - 1
Sep 11, 2005 Jupiler League FC Zwolle Go Ahead Eagles 4 - 0
Apr 17, 2005 Jupiler League FC Zwolle Go Ahead Eagles 2 - 1
Nov 28, 2004 Jupiler League Go Ahead Eagles FC Zwolle 4 - 2
Jun 13, 2003 Nacompetitie Go Ahead Eagles FC Zwolle 2 - 3
Jun 09, 2003 Nacompetitie FC Zwolle Go Ahead Eagles 2 - 1
Feb 17, 2002 Jupiler League Go Ahead Eagles FC Zwolle 0 - 1
Sep 23, 2001 Jupiler League FC Zwolle Go Ahead Eagles 4 - 1
May 09, 2001 Jupiler League Go Ahead Eagles FC Zwolle 0 - 2
Ik mag het hopen!quote:Op zondag 10 december 2006 11:10 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Vandaag maar is de negatieve spiraal in de derbies tegen Zwolle doorbreken?
quote:Op zondag 10 december 2006 11:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
[..]
Dat was een incident, zou van Gaal zeggen.
Tijd om het te doorbreken, EAGLES DEVENTER!quote:Op zondag 10 december 2006 11:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is wel een pijnlijk rijtje, zeg..
ja sander martijn frederik christel en nog wat gaan er heen.. moet helaas werken..quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gaan jullie er heen?
put your hands up for Twello??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |