Het is geen 'internethooligan' uitspraak, maar gewoon een feitquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:45 schreef Lars_Lars het volgende:
[..]
Zegt ook genoeg over wie hier nou de 'internethooligans' zijn![]()
Uit of thuis?quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:43 schreef Erasmusch het volgende:
De stijgende lijn is ingezet. Dinsdag Excelsior oprollen![]()
Het is een begin.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:18 schreef DeSiever het volgende:
0-0 tegen Veendam is een stijgende lijn??
regel der voor mij ook een paar danquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daar ga ik eens even kaarten voor regelen. 23, 24 of 25 januari?
Consider it done.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:01 schreef jaspah het volgende:
[..]
regel der voor mij ook een paar dan
Meer spektakel in 10 minuten dan de hele wedstrijd tegen veendam!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:20 schreef Freshthinking het volgende:
5-0![]()
Mooie wedstrijd vol strijd. GAE speelde overtuigend met een schitterende goal van Parnela...
Hopelijk zetten ze deze lijn door. Volgende week Helmond Sport uit, moet ook te doen zijn lijkt mij...
Daar staat mij ook nog wel iets van bij ja, er zijn wat tranen gevloeid na afloop in het vak van de eagles.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Laatste PSV-GAE was de wedstrijd waarin ze degradeerden. 0-1 door Rorije, 4-1 eindstand.
Was je bij die wedstrijd? Cool.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:32 schreef PyTh het volgende:
[..]
Daar staat mij ook nog wel iets van bij ja, er zijn wat tranen gevloeid na afloop in het vak van de eagles.
wat klinkt dat toch mooi nu... duel Ronaldo- Marbusquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:57 schreef DeSiever het volgende:
Die wedstrijd met die onweersbui was de wedstrijd van het duel Ronaldo-Marbus. Eagles speelde toen in prachtige geruite donkerblauwe shirts. Uitslag: 4-0? 3-0?
Ben benieuwd wat voor verkoopregelingen er komen, maar ik denk dat er anders genoeg belangstelling voor die kaarten is. Helaas.quote:Op maandag 13 november 2006 16:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hook a brother up!!
Gloryhunter.quote:Op maandag 13 november 2006 12:49 schreef Erasmusch het volgende:
Toen bleef NEC er toch in op de laatste speeldag?
Misschien ga ik ook maar naar EHV. Ken nog 3 gasten die scc's voor beide clubs hebben![]()
Dit staat er op de officiele site...quote:PSV - GA Eagles op 25 januari, Veendam-uit verplaatst
De wedstrijd PSV-Go Ahead Eagles is door de KNVB vastgesteld. Het bekerduel wordt gespeeld op donderdag 25 januari, aanvang 20.45 uur. De wedstrijd zal live worden uitgezonden door Talpa. Over kaartverkoop is nog niets bekend. Zodra bekend is of het al dan niet een combi wordt, melden we dat op de site.
Door het vaststellen van deze bekerwedstrijd is het competitieduel tegen Veendam (uit) verplaatst van vrijdag 26 januari naar zondag 28 januari, aanvang 14.30 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |