abonnement Unibet Coolblue
pi_35890027
Danny van Husen ook oud-prof geweest.

Richard Smaal is Dordtenaar, die rijdt elke keer op en neer.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_36556748
quote:
29-03-2006: Johan Pater en nog zeven spelers vertrekken na dit seizoen
Het moest het seizoen van Johan Pater worden, maar het werd zijn seizoen niet. Twee doelpunten wist de spits maar te scoren. Dat hij niet veel scoorde wisten we natuurlijk al uit het verleden, maar we hadden stiekem toch op een aantal doelpunten van hem gehoopt. Go Ahead Eagles en Pater hebben in goed overleg besloten om na dit seizoen uit elkaar te gaan. Hij dient zijn tweejarig contract dus niet uit. Wij als ‘Onofficiële Johan Pater Fanclub’ betreuren dit ten zeerste, maar snappen de club in deze situatie ook wel.

Naast het vertrek van Pater vertrekken ook de volgende spelers: Ruud Bruns, Pascal Heije, Martijn Kuiper, François Mével, Mikko Rahkamaa, Ignacio Tuhuteru en Coen Zwollo. Van al deze spelers worden de aflopende contracten niet verlengd.

Van één speler wordt het contract wel verlengd. Mike Samuel heeft voor één seizoen getekend. De linksback maakte de twee helft van de competitie een redelijke indruk als amateur.


Tuhuteru vind ik weer een rare beslissing maar zal wel een geldkwestie zijn.
quote:
01-04-2006: Go Ahead Eagles wint laatste thuiswedstrijd
Acht spelers namen gisteren afscheid in de Adelaarshorst. GAE speelde zijn laatste thuiswedstrijd en dat al in maart. Vroeger is het seizoen nog nooit afgelopen. De laatste wedstrijd werd in de laatste minuut gewonnen door een schitterend doelpunt van Loïc Loval, een speler waar de club erg zuinig op moet zijn. Voor de rest was het allemaal vooral hosanna in de Adelaarshorst. Het was ook verassend druk. Ongeveer 4000 supporters bevolkten de tribunes.

Na de tijd was er tijd om afscheid te nemen van de spelers die geen contractverlenging meer krijgen. Één voor één werden die spelers bedankt voor hun diensten. Als laatste was natuurlijk Johan Pater aan de beurt. Zijn afscheid was onverwacht, maar ook weer niet. Hij verliet in de onderbroek het veld. Alles wat daarboven zat gaf hij aan het publiek, net als alle andere spelers schaars gekleed het veld verlieten.

Ondanks de achttiende plek die we nu innemen was het na de wedstrijd toch weer feest in het supportershome. Daar werd op het einde zelfs nog de verjaardag van Jannie gevierd. Hoe oud ze geworden is, is niet bekend, maar we feliciteren haar hierbij nog even.
Jannie
pi_36558006
Sjors weer eens een doelpunt gisteren. Jammer dat Tuhuteru en Zwollo vertrekken.
That's all folks!
pi_37573995
Uitshirt voor volgend jaar
pi_37576466
Ziet er niet verkeerd uit, met nieuw embleem of zie ik dat verkeerd?

Hier gaat Sjors in schitteren.
That's all folks!
pi_37593720
tvp
pi_37602129
quote:
Op vrijdag 5 mei 2006 14:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Ziet er niet verkeerd uit, met nieuw embleem of zie ik dat verkeerd?

Hier gaat Sjors in schitteren.
Hadden ze dit seizoen ook al, volgens mij gebaseerd op een ouder wapen. Stuk mooier iig.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 16:09:29 #58
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_37604320
Ze zijn er op vooruit gegaan met het uitshirt. Maar er gaat niets boven het retro jack..



Zijn er trouwens nog transfergeruchten?
pi_37605111
21 jarige spits van Colmschate, J Stel krijgt misschien een contract hoorde ik.
pi_37608075
Positief dat ze de amateurs goed in de gaten houden. Beter dan een aantal afbouwers die enkel spelen voor het geld.
That's all folks!
pi_37952236


Ze hebben de pisbakken gesloopt
pi_39887398
Net naar Terwolde geweest. Staat een aardig elftal
pi_39887483
hoeveel is het geworden?
pi_39887506
1-2. Na een 1-0 ruststand
pi_39937876
quote:
GA Eagles ‘equipo muy bien’
door HARRY HEKKERT


17 JULI 2006 - VOETBAL- Ook aan de Spaanse oostkust werd gisteravond duidelijk dat het vernieuwde GA Eagles best aardig uit de voeten kan.
In Valencia en omstreken is alles nieuws wat Valencia CF aangaat en dus werd het oefenduel in Terwolde live op de buis vertoond. Het eerste oefenduel van het seizoen won de Champions League-deelnemer nipt (1-2). Een uur lang was GA Eagles gelijkwaardig. Een ‘equipo muy bien’, zoals de commentator riep.

GA Eagles vreesde dat de eerste serieuze test van de voorbereiding te vroeg kwam. Valencia wilde graag opwarmen tegen een ‘bescheiden profclub’, en zo’n verzoek negeer je niet. ‘Goed dat we na twee weken al zo overeind bleven’, vond trainer Mike Snoei. Het verschil in kwaliteit was immers immens. De waarde van de volledige Deventer spelersgroep benadert nog niet de transferwaarde van een willekeurige Valencia-prof. Het was vooral het eerste uur niet te merken. De schoonheid van de wedstrijd lag overigens vooral op het tactische vlak. Voor wie er oog voor had.

Het duel bood GA Eagles de gelegenheid het gewijzigde spelsysteem serieus te testen. Zeker in thuiswedstrijden speelt de ploeg ‘met de punt naar voren’. Lelijke trainerstaal voor een aanvallende centrale middenvelder, kort achter de diepste spits. Loïc Loval is de aangewezen persoon die rol te vervullen. Sjors Brugge en Tim Gilissen fungeren dan als controlerende middenvelder. ‘En dat ging vooral de eerste helft uitstekend’, vond de uitblinkende Gilissen. ‘We stonden echt heel goed. Al moeten we de andere speelwijze niet overdrijven. Als het zo uitkwam voetbalden we afgelopen seizoen ook wel eens zo aanvallend.’

De rol van controlerende middenvelder is de nijvere Tukker op het lijf geschreven. Met Brugge ligt dat anders. Hij rent graag zelf richting vijandelijke veste. ‘Eigenlijk is zo controlerend spelen niet de kwaliteit van Sjors’, zegt Snoei. ‘We moeten hem echt beteugelen. Daar heb ik het ook uitgebreid met hem over gehad. Het aanvallen zit in hem, als controlerende middenvelder speelt hij eigenlijk tegen zijn natuur in.’


Toch is Brugge Snoeis eerste keus rechts op het middenveld. Er was de club ook veel aan gelegen om zijn contract te verlengen. ‘Natuurlijk wil ik spelen’, zegt Brugge. ‘En ik kan het ook in de rol die de trainer uitstippelt, al is het best even wennen. Ik moet nu niet meer acht keer per helft mee naar voren, maar een keer of drie. Gedoseerd aanvallen en wat meer verdedigen.’

Brugge heeft ook andere kwaliteiten dan gaatjes dicht lopen en achter de tegenstander aanhollen. Zo beschikt hij over de fraaiste trap van de selectie. Snoei: ‘Dat mogen we ook niet vergeten. Hij moet ook niet teveel in een keurslijf spelen.’ Dat Brugge de bal kan deponeren waar ‘ie wil bewees hij kort voor rust. In een fase dat er nauwelijks kansen waren geweest zwaaide hij de bal richting tweede paal, waar Sjoerd Ars fraai achter keeper Butelle in knikte. Dat in de tweede helft toen er al veelvuldig was gewisseld Valencia alsnog langszij kwam deerde nauwelijks iemand.

Snoei kon tevreden terugzien. Vooral het spel van Vosselman, Knijnenburg en Gilissen kon bekoren. Snoei: ‘We hebben spelers met wisselgeld. Vorig jaar raakten we De Zeeuw kwijt in de voorbereiding. Laten we hopen dat zoiets nu niet gebeurt. Ik zag alweer verschillende collega’s langs de lijn. Gilissen speelde erg goed, de lichtvoetige Loval en een buitenspeler als Knijnenburg zijn ook voor andere ploegen aantrekkelijk.’


GA Eagles-Valencia 1-2 (1-0). 37. Sjoerd Ars 1-0, 60. Mista 1-1, 82. Vicente 1-2.

GA Eagles: Moeliker; Schotman (65. Wissink), Schoenmakers (43. Göbel), Parnela, Vosselman; Brugge (65. Samuel), Loval, Gilissen; Knijnenburg, Ars (86. Oosthout), Ax (72. Jongen).
pi_39938680
Mooie woorden over Sjors.

Ik denk dat ik dit seizoen wat vaker naar de Adelaarshorst ga, gloryhunten.
That's all folks!
pi_39938791
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk dat ik dit seizoen wat vaker naar de Adelaarshorst ga, gloryhunten.
SCC is maar 80e
pi_39939437
Is het overwegen zeker waard.
That's all folks!
pi_40270040
Mooi man, dat ze het zo grondig renoveren. De Eagles hebben iets unieks in handen.
That's all folks!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:01:14 #71
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40270095
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi man, dat ze het zo grondig renoveren. De Eagles hebben iets unieks in handen.
Ze hadden iets unieks in handen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:08:30 #72
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_40270304
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ze hadden iets unieks in handen
Dat hebben ze nog steeds. Dit is voor de fans vele malen beter, als die nieuwbouw aan de A1 in de buurt van Epse.

En het is nog altijd het oudste stadion van Nederland waarin betaald voetbal gespeeld wordt en ook de Engelse sfeer van het stadion met de volksbuurt erom heen draagt bij aan die uniekheid. I like it.
pi_40270459
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:01 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Ze hadden iets unieks in handen
Je moet wel reeel zijn in deze tijd, het is wel beter in een stadion te zitten dat aan de veiligheidseisen voldoet.
That's all folks!
pi_40270465
De Adelaarshorst
  vrijdag 28 juli 2006 @ 14:13:55 #75
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_40270487
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 14:08 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Dat hebben ze nog steeds. Dit is voor de fans vele malen beter, als die nieuwbouw aan de A1 in de buurt van Epse.

En het is nog altijd het oudste stadion van Nederland waarin betaald voetbal gespeeld wordt en ook de Engelse sfeer van het stadion met de volksbuurt erom heen draagt bij aan die uniekheid. I like it.
Als ik het zo zie wordt het toch aardig vernieuwend.

Als ik aan de Adelaarshorst denk denk ik aan een stadion vol met betonrot, pislucht etc., alles wat een echt stadion voor mij nodig heeft
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')