Of erafgerukt?quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:15 schreef Sjoewe het volgende:
Tering, heb je je gevoel voor humor in de Jeep laten liggen toen je 'm verkocht
quote:
quote:
quote:Op zondag 12 juni 2005 00:27 schreef BoJo het volgende:
ik ben even mijn "database" ingedoken, want ik herkende die kont en dat loopje ook al![]()
Werkseeeeequote:Op dinsdag 6 december 2005 16:46 schreef hermandeperman het volgende:
Ik kan de gezelligheid niet meer aan, ik ga werken![]()
Daar heb ik kenissen wonen, en nog m'n studentenkamer. Dus al vast maar eens wat zooi van m'n kamer daar, naar zeeland verhuizen.quote:
Hai Sjoewequote:
BoJo is boosquote:Op dinsdag 6 december 2005 16:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hai Sjoewe
watskeburt?
Ow en mn auto staat morgen bij het schadeherstelbedrijf zodat een expert kan langskomen.
wokkenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
BoJo is boos
En ik moet zo boodschappen doen...
Wat is nou lekker, goedkoop en snel te maken?
dat is wel een goeiequote:
shit dat moet ik zo ook nog doenquote:
oe das lekkerquote:
Omdat we z'n zelfopgelegde imago bevestigenquote:Op dinsdag 6 december 2005 17:45 schreef Mukie het volgende:
wrom issie boos?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat we z'n zelfopgelegde imago bevestigen
omdat ik jou een ongelooflijk arrogante eikel vind, je denkt dat je heel wat bent maar je bent helemaal niks dus hou op met stoer doen kansloos persoon.quote:Op dinsdag 6 december 2005 17:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Omdat we z'n zelfopgelegde imago bevestigen
Jammer dat je je door drie mensen weg laat jagen, want er zijn hier meer mensen dan zij alleen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat ik jou een ongelooflijk arrogante eikel vind, je denkt dat je heel wat bent maar je bent helemaal niks dus hou op met stoer doen kansloos persoon.
Jij, Herman en Hugo zijn samen een mooi kliekje dat zich boven de rest lult en denkt dat ze heel wat zijn, ik heb daar geen zin in want jullie zijn alle 3 geen euro cent waard.
Ik ben jullie gewoon schijt zat en weiger aangevallen te worden op mijn persoon omdat er 3 kanslozen zich zo stoer vinden.
Ik kom hier niet meer, als je wat te vertellen hebt kan je me emailen.
ik heb er geen zin meer in want ik heb een gruwelijke hekel aan arrogante lui, er is geen toegevoegde waarde meer voor mij.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jammer dat je je door drie mensen weg laat jagen, want er zijn hier meer mensen dan zij alleen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
omdat ik jou een ongelooflijk arrogante eikel vind, je denkt dat je heel wat bent maar je bent helemaal niks dus hou op met stoer doen kansloos persoon.
Jij, Herman en Hugo zijn samen een mooi kliekje dat zich boven de rest lult en denkt dat ze heel wat zijn, ik heb daar geen zin in want jullie zijn alle 3 geen euro cent waard.
Ik ben jullie gewoon schijt zat en weiger aangevallen te worden op mijn persoon omdat er 3 kanslozen zichzelf zo stoer vinden.
Ik kom hier niet meer, als je wat te vertellen hebt kan je me emailen.
wie is hier nu de huilliequote:Op dinsdag 6 december 2005 19:07 schreef Hugster het volgende:
Mja van mij hoeft hij niet meer terug te komen, heb em altijd erg netjes en aardig behandeld, en nu ben ik een arrogante zak en geen cent waard. En hij meent dit serieus.
Fuck hem dandat laat ik ook niet over mij zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |