Ik vind het een schattige jurkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef superhero87 het volgende:
Reese Witherspoon
[afbeelding]
Waarom heeft ze steeds van die lelijke jurken aan! Het lijkt net een tuinbroek!
Hopelijk kiest ze nu eindelijk es een mooi jurkje voor de Oscars![]()
Ik ook, maar goed. Het is toch lullig als je een Golden Globe wint en daar staat in een jurk die iemand twee (of drie ?) jaar geleden al heeft gedragen bij een soortgelijk evenementquote:
Volgens mij is het een rokquote:Op donderdag 9 februari 2006 10:46 schreef Turbomuis het volgende:
[afbeelding]
Leuke broek weer, Paris
dan nogquote:
Oef...quote:
Boulimia... Boulimia.quote:Op donderdag 9 februari 2006 00:27 schreef Vivi het volgende:
Mariah heeft last van omgekeerde anorexia
Één of andere rapvideo hootchie mama.quote:Op donderdag 9 februari 2006 14:47 schreef rena het volgende:
Die Grammy-awards gaan deze topics wel weer vullen.
[afbeelding]
Ik weet niet wie dit is, maar flatteus is het niet.
Volgens mij is ze al ergens in juni bevallen hoor...quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:03 schreef rena het volgende:
Britney again![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind dat ze er goed uitziet voor 4 maanden na dr bevalling, maar zulke jurkjes trek je niet aan als je nog niet helemaal je eigen figuur terughebt, het ziet er niet uit
![]()
Septemberquote:Op donderdag 9 februari 2006 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Volgens mij is ze al ergens in juni bevallen hoor...
Dit is echt mooi... hoort niet in het topicquote:Op donderdag 9 februari 2006 14:25 schreef rena het volgende:
Jennifer Love Hewitt, net een bruidsjurkje![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 12 februari 2006 01:43 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dit is echt mooi... hoort niet in het topic![]()
Overdrijf je niet een beetje?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:56 schreef rena het volgende:
[..]
Smaken verschillenIk zou er nog niet dood in gevonden willen worden.
![]()
Neequote:
maat 42/43 heb ik eens gelezenquote:
Wat een wazige foto.quote:Op zondag 12 februari 2006 13:40 schreef MLF het volgende:
[afbeelding]
![]()
godsklere wat een zooitje
waar zijn haar benen gebleven trouwens?
meesterlijk!!!quote:Op zondag 18 december 2005 18:30 schreef Nuna het volgende:
[..]
En in de gele jurk zien we Debra Messing (Grace uit Will & Grace)
[..]
Karen: ''Oh kids ruin everything. I mean look at the stitching on this dress. You cannot trust a ten year old to do a good hidden button.''
Jack: ''Why isn't she speaking?''
Karen:'' Because she's hypnotized by her own dress.''
Karen: ''Well don't let it get to your head, your dress is already such a disaster that the Red Cross wouldn't give you coffee. ''
Karen: ''Lara honey, that dress hurts like a hangover''.
![]()
![]()
![]()
Maar waar zijn in godsnaam haar benen gebleven?quote:Op maandag 13 februari 2006 00:31 schreef MLF het volgende:
[..]
ze komt net van leger des heils af lopen
Heb ik ook.quote:
X-benen.quote:Op maandag 13 februari 2006 01:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Maar mijn voeten zijn best mooi als zeg ik het zelf.
Het probleem bij Paris is dat ze altijd zo raar staat. Ze staat altijd met de hielen uit elkaar en de tenen naar elkaar toe, niet helemaal tof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |