quote:Her name is Chessika Cartwright. Her outfit is called Strangled Ballerina. Her breasts are called pancakes. Her style is called What the Flying Fuck. Some people are often imitated, but never duplicated.
Mijn God!quote:Op maandag 5 december 2005 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Her name is Chessika Cartwright. Her outfit is called Strangled Ballerina. Her breasts are called pancakes. Her style is called What the Flying Fuck. Some people are often imitated, but never duplicated.
Whahahaquote:
Ik dacht ook, he het valt eens mee. Tot dat ik die voeten zagquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:49 schreef Copycat het volgende:
Op zich een aardig Pucci jurkje, maar ze verneukt het met die teenloze kousen in die open schoentjes.
En, grote zonnebrillen zijn leuk, maar ook dat kun je overdrijven.
Nee hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 10:24 schreef PeRi het volgende:
De vriendin van Backstreet Boy Nick Carter.
Soort zoekt soort he Renaquote:Op woensdag 7 december 2005 17:23 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Sarah Jessica Parker en Diane Keaton, allebei gruwelijke outfitjes![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef Turbomuis het volgende:
Okee, tis Karin Bloemen, maar toch...
In de heg gevallen, meid?
[afbeelding]
Eerste de sokken en dan de bril?, man die bril kun je niet omheen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:57 schreef rena het volgende:
Wie is Bai Ling![]()
Dat van Paris vind ik best leuk voor een feestje, op de schoenen en sokken na![]()
![]()
Ik kon alleen deel 3 niet vinden, verder is het wel een selectie van het ergste van de andere topics. Of deel 3 had geen nummer, dan heb ik hem wel meegepakt.quote:Op maandag 12 december 2005 23:04 schreef SEMTEX het volgende:
Wheheheh de verzamelde werken uit alle topics?(tevens tvp)
BVPquote:Op maandag 12 december 2005 13:38 schreef Turbomuis het volgende:
Okee, tis Karin Bloemen, maar toch...
In de heg gevallen, meid?
[afbeelding]
Die vrouw in de achtergrond lijkt er wel om te kunnen lachen.quote:.
.
Als je de ballerina bedoeld? Das lara flynn boyle uit Twin Peaks.quote:Op zondag 18 december 2005 14:43 schreef rena het volgende:
Dat is Megan Mullaly (Karen uit Will&Grace)![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 15:12 schreef PeRi het volgende:
Degene die lacht.
Wat zou haar personage Karin hebben gezegd, over onze bonenstaak Lara?quote:Op zondag 18 december 2005 14:09 schreef Borin het volgende:
[..]
Die vrouw in de achtergrond lijkt er wel om te kunnen lachen.
Daar kun je ook een compleet topic met vullenquote:Op dinsdag 6 december 2005 09:47 schreef Radobe het volgende:
En daar is Paris weer!
[afbeelding]
[afbeelding]
En in de gele jurk zien we Debra Messing (Grace uit Will & Grace)quote:
Karen: ''Oh kids ruin everything. I mean look at the stitching on this dress. You cannot trust a ten year old to do a good hidden button.''quote:Op zondag 18 december 2005 16:13 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Wat zou haar personage Karin hebben gezegd, over onze bonenstaak Lara?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |