Dat is toch een prachtige outfit?quote:
Hmm, niet mijn stijl.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef Moja het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook best wel leuk juist![]()
Tja, stel je voor dat je op je 9de nog niet helemaal bent geassimileerd tot de 'maatschappelijke eisen'.quote:Op donderdag 22 december 2005 13:38 schreef missbehavin het volgende:
Zo, weer wat lachrimpels erbij, thanks guys!
![]()
Zie ik dat nou goed bij die foto van Madonna en dochter Lourdes 'Unibrow'? Als ik Madonna was zou ik voor Lourdes een Tweezerman onder de kerstboom leggen![]()
Is die recent? een platina album en meteen weer over de schreef.quote:
Inderdaad, een kind afkraken vind ik ook een beetje triest.quote:Op donderdag 22 december 2005 17:50 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, stel je voor dat je op je 9de nog niet helemaal bent geassimileerd tot de 'maatschappelijke eisen'.
Oh come on zeg, stel je niet zo aan!quote:Op donderdag 22 december 2005 19:02 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, een kind afkraken vind ik ook een beetje triest.
Je mist de cowboyflappen?quote:
De laatste tijd? Dat is al heel haar Glitter carriere lang..quote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah C. grossiert in lelijke (hoerige) outfits de laatste tijd...
[afbeelding]
zij is ook een papzak, eigenlijk...quote:Op zondag 1 januari 2006 17:22 schreef SEMTEX het volgende:
Mariah C. grossiert in lelijke (hoerige) outfits de laatste tijd...
[afbeelding]
Des te dunner je bent, des te groter dequote:
Precies, dat vond ik nu ook.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:49 schreef linda22222 het volgende:
Wat dat betreft past ze weer wél in dit topic. Wat een monsterlijke outfit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |