Jee wat een zuustok.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:50 schreef Koningin het volgende:
Misschien al van een tijdje geleden, maar toch:
[afbeelding]
Zeg van welquote:
Ook dat nog ! te strak ,niet mooi,en te rozequote:Hij zit ook veel te strak![]()
Het is een foto van de film "new york minute"quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:58 schreef Ericr het volgende:
Die Olsen twins foto moet al wat jaartjes oud zijn, daarna is Mary Kate overgegaan op de uitgehongerde zwerverslook.
Oke,dan is hun smaak toch nog niet zó slecht.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:46 schreef Hypnose het volgende:
[..]
Het is een foto van de film "new york minute"van 2001 volgensmij
quote:Op woensdag 11 januari 2006 15:54 schreef blieblie het volgende:
Wat staat er op de zijkant van Christina's jurk? NASA USA ofzo?
Dus het is een gillette gesponserde jurk?quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:12 schreef rena het volgende:
Het 1e woord is Venus, het 2e Pass, maar die andere kan ik niet lezen.
OMGquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Kirsten Vangsness...
Ik ken de hele vrouw niet, maar ze schijnt te acteren in het mij eveneens onbekende Criminal Minds.
Als The Muppet Show met real life people verfilmd wordt, ga ik voor haar voor de rol van Miss P.
Volgens mij kan ze ook amper lopen op die schoenenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:16 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Kirsten Vangsness...
Ik ken de hele vrouw niet, maar ze schijnt te acteren in het mij eveneens onbekende Criminal Minds.
Als The Muppet Show met real life people verfilmd wordt, ga ik voor haar voor de rol van Miss P.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:44 schreef rena het volgende:
Ze kan het best hebben, en het is gewoon een prive situatie dacht ik, als het nou een premiere wasDie mensen moeten toch ook eens lekker comfortabele kleding aan kunnen trekken?
Nou, dan weten we in ieder geval dat het in de genen zitquote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Duiveltja het volgende:
Mamma HIlton
[afbeelding]
[afbeelding]
Die is weer zwanger he? Dan vind ik het nog flatteusquote:
Verkeerde topic, Semtexquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is weer zwanger he? Dan vind ik het nog flatteus
Valt volgens mij wel mee, lijkt alleen zo door dat lintje om haar middelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef rena het volgende:
Heidi Klum demonstreert wat zwangerschap met je borsten doet; ze hangen op je buik![]()
[afbeelding]
Is het model van de jurk...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef rena het volgende:
Heidi Klum demonstreert wat zwangerschap met je borsten doet; ze hangen op je buik![]()
[afbeelding]
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is het model van de jurk...Iedereen mocht willen dat ze zo snel na een zwangerschap er zo in shape uit zouden zien
![]()
Ik zag haar op tv, stukje waar ze voorbij kwam lopen en toen leek hij iets hoger te zitten...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:55 schreef rena het volgende:
Dat wel, maar een goede bh zou wel wat mooier zijn![]()
Geri lijkt net een tientonner naast Victoriaquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:13 schreef Nuna het volgende:
Vicoria Beckham & Geri Halliwell
[afbeelding]
Best erg idd, want dr fohn is ook nog eens ontplofd.quote:
Ik vind ze wel lief, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef linda22222 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind aan Bjork, haar outfit of haar wenkbrauwen.............
En die outfit van Mischa Barton.. volgens mij wordt het hip...helaas
[afbeelding]
Bjork is gewoon cool. Volgens mij komt ze niet meer bi om de reactiesj als ze weer eens met zo'n idiote jurk op een feestje verschijntquote:Op zondag 22 januari 2006 22:39 schreef nein het volgende:Die michael jackson op bjorks jurk! Geweldig
![]()
(niettemin een afzichtelijk ding maar een leuke 'statement')
quote:Op zondag 22 januari 2006 23:01 schreef Honky het volgende:
Heeft Bjork haar douchemat meegenomen?
quote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef linda22222 het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind aan Bjork, haar outfit of haar wenkbrauwen.............
[afbeelding]
Is toch niet raar wat ze aan heeft?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 23:03 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
De Dunster weer in actie hoor... Helaas geen betere qualiteit
Als pyjama ja. Toch niet om over straat te lopen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:22 schreef Ztar het volgende:
ja ik vind die pyama van Mischa echt super eerlijk gezegd![]()
Vind het niet slechtquote:Op zondag 22 januari 2006 21:18 schreef linda22222 het volgende:
[afbeelding]
Wheequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Wanneer accepteert Mariah Carey nou eens dat ze geen maatje 36 meer heeft, maar inmiddels wél 36 jaar is?
Ik vind het voor haar (ik bedoel.. we hebben het hier wel over Mariah 'Ik heb echt geen smaak zodra het op kleding aankomt' Carey) nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:48 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Wanneer accepteert Mariah Carey nou eens dat ze geen maatje 36 meer heeft, maar inmiddels wél 36 jaar is?
Wat attent van Kirsten Dunst dat ze haar oude kleding aan een goed doel geeft, hè?quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Syytön het volgende:
[..]
Wat attent van Kirsten Dunst dat ze haar oude kleding aan een goed doel geeft, hè?
[afbeelding]
(2003 Golden Globes)
Ik zag het toevallig vandaag in de Break Out staan. Ik had het echter al meteen op de dag van de Golden Globes gezien op AbacaPress.comquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:03 schreef rena het volgende:
Stond pas ergens in een blad. Het is en blijft een lelijke jurk. Hoewel het voor Kirsten's doen wel weer meevalt
![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2006 01:45 schreef Syytön het volgende:
Wat attent van Kirsten Dunst dat ze haar oude kleding aan een goed doel geeft, hè?
Wat leuk dat dat zowel Kirsten Dunst als Reese Witherspoon een peperdure Chanel vintage jurk dragen
(2003 Golden Globes)
Ah, dubbel vintage dan, extra hipquote:Op zaterdag 28 januari 2006 23:52 schreef rena het volgende:
Volgens mij was het wel dezelfde hoor, had ik ergens gelezen.
Niet dat het er wat toe doet, maar goed![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 14:55 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Golden Oldie: John McEnroe. Kwam hem tegen toen ik naar foto's van Serena Williams zocht
Jup! Heb even de post geedit zodat mensen weten dat zij het isquote:Op maandag 30 januari 2006 20:48 schreef Copycat het volgende:
Dat is die Ashley Simpson?
Ál dat vet? Hallo, ze is net bevallen, en zo vet is ze niet hoor.quote:Op maandag 30 januari 2006 23:20 schreef ivosnivo het volgende:
check dat vet overal op britney
Net bevallen? Dat michelin kindje kan al kruipen ofzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:19 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ál dat vet? Hallo, ze is net bevallen, en zo vet is ze niet hoor.
nou, hoe lang is het geleden? 3 maanden? Geef Britney even de tijd en ze ziet er weerquote:Op dinsdag 31 januari 2006 00:22 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Net bevallen? Dat michelin kindje kan al kruipen ofzo.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:15 schreef ivosnivo het volgende:
dat komt omdat de meeste zwangere vrouwen alles naar binnen proppen als ze zwanger zijn onder het motto nu mag het. en mijn lichaam vraagt erom
. maar dat is weer een heel ander onderwerp. en dan maar klagen als het niet meer goed komt
.
Dat verklaart een hoop.quote:Geslacht: Man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |