Erger nog dat zijn sjieke jas een brandplek oploopt.quote:Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef arieribbens het volgende:
ik hoop dat je eraan sterft mongool
quote:Op maandag 5 december 2005 15:55 schreef Reloaded het volgende:
Ik stak zoeen keer een hendig vet rotje aan hey! En die gin mie toch zo hendig van "PANG" hey!
Iedereen schrikken enzo en ik maar lolleromfgen in de struiken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of helemaal in de fik vliegt, jij hem van je afgooit op je hendig sjieke fox die spontaan ontploft.quote:Op maandag 5 december 2005 15:54 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Erger nog dat zijn sjieke jas een brandplek oploopt.![]()
Waarom zou die?quote:Op maandag 5 december 2005 15:58 schreef cerror het volgende:
Kan je eens met je poten van die TO-knop afblijven Maikuuul?
Word jij eerst maar eens 15.quote:Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Waarom zou die?
Blijf jij maar van de link naar ONZ af...
![]()
Vingers gekneusd?quote:Keer met een kameraad van me een bende van die rondjes met klappertjes gekocht voor in die geweertjes. Als je daar met een naald achterin prikt komt dat kruid er uit. Bende van dat spul in een lege viltstift gedrukt en wat luciferkopjes d'r op om het aan te steken. Het werkte erg goed alleen knalde hij direct in de handen van m'n kameraad. Hele handen vol grind en paar vingers gekneusd
hahahaha nee het leuke was,quote:Op maandag 5 december 2005 17:56 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe zo sjieken jij ? Was jij zeg maar aant chillen met een blikje bier dat ze jou geen boete gaven? Of had je je snel verstopt op de plee omdat je 50 gram wiet bij je had ?
quote:Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef VarsesteR het volgende:
Ik ging met mijn vrienden de sneeuwpop in het speeltuintje waar al onze buurjongetjes de hele week mee bezig waren geweest opblazen met vlinderbommen
Hendig vond ik een beetje overdreven voor in de TTquote:
Wowquote:Op maandag 5 december 2005 18:55 schreef DjMoonlight het volgende:
We hebben een keer, 2 jaar trug ofzo, met een paar kameraden een hele voorraad van die sterretjes gekocht (ongeveer 500), die met ductape allemaal aan elkaar getaped..dat je een soort lange band met sterretjes kreeg. Die dus opgerold en weer ingetaped. 1 sterretje er boven in geploft om hem aan te steken. dat gaf toen wel een redelijk leuk effectje..en natuurlijk hebben wij het opgenomen.
Dus voor de liefhebbers:
http://www.niboos.nl/media/sterretjesbom.wmv![]()
wie giechelt daar zo?quote:Op maandag 5 december 2005 18:55 schreef DjMoonlight het volgende:
We hebben een keer, 2 jaar trug ofzo, met een paar kameraden een hele voorraad van die sterretjes gekocht (ongeveer 500), die met ductape allemaal aan elkaar getaped..dat je een soort lange band met sterretjes kreeg. Die dus opgerold en weer ingetaped. 1 sterretje er boven in geploft om hem aan te steken. dat gaf toen wel een redelijk leuk effectje..en natuurlijk hebben wij het opgenomen.
Dus voor de liefhebbers:
http://www.niboos.nl/media/sterretjesbom.wmv![]()
Gehehe, nee ik nietquote:
bij ons bleef er 1 blok aan elkaar gesmolten metaal over.. van die pinnetjes..quote:Op maandag 5 december 2005 19:11 schreef outcast_within het volgende:
oja sterretjes alleen dan bij daglicht. wel grappig dat het asfalt eronder helemaal smolt
geilen op de vriendin van je maatquote:Op maandag 5 december 2005 18:59 schreef DjMoonlight het volgende:
[..]
Gehehe, nee ik nietvriendin van kameraad..
hej maar jij bent stoer!quote:Op maandag 5 december 2005 17:48 schreef peterh het volgende:
[..]
Vingers gekneusd?Ga toch nitraat kopen joh..
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |