Nummering is heeeel apart Bjoorquote:Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz blijft nog een weekie thuis met kapotte rug
Bijna dicht deze?
Welk nummer moet de volgende worden?
Nog een suikerfeestjequote:
ze gaan toch niet naar het WK !! dus ze mogen dik worden !quote:Op maandag 5 december 2005 16:06 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Nog een suikerfeestje![]()
Dat wordt een decembermaand met veel dikke moslims![]()
wij krijgen om 16:10 u een mailtje dat we vandaag om 17:00 sluiten....handig heb je nog zeker 50 minuten om dit naar je klanten te communicerenquote:Op maandag 5 december 2005 16:13 schreef Againzender het volgende:
Oh verrek, wij mochten al drie kwartier geleden weg hier![]()
En de eerste keer mocht dat niet?quote:Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef DeTolk het volgende:
Zo, @ school
Zometeen hertentamentje, en je mag internet erbij gebruiken.
Dus veelvuldig gebruik maken van SES
Toen wisten we het nietquote:Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En de eerste keer mocht dat niet?
Net zoals die klasgenoot van me meerdere mails gestuurd naar onze mentor, nooit iets teruggehad. Die gast is alleen op onze stagedagen op school.quote:Op maandag 5 december 2005 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Das niet best DS, heb je al een gesprek met iemand van school erover gehad?
Goeiemiddag, even lunchpauze.
ICT Beheerder, MBO niveau 4.quote:
Ik zit er zelf aan te denken om uit te stromen op niveau 3, zie mezelf niet me hele leven met computers werken...quote:Op maandag 5 december 2005 13:51 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook. Heb me vandaag uitgeschreven.
Zijn vooral de onnodige bijvakken waarom ik er geen zin meer in heb. Negentig procent van je opleiding is shit die er totaal niks mee te doen heeft...quote:Op maandag 5 december 2005 13:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Zit er zelf ook over na te denken, het boeit me niet meer zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |