quote:Op woensdag 7 december 2005 18:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik zou geen jongeren aannemen die:
3.geen respect tonend
4.brieven schrijven met schrijffouten
bij mijn bedrijf zou je geen kans maken met een verkeerd kapsel. Ik wil een militaire coup, anders geen baan.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:27 schreef MouseOver het volgende:
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat lang haar tegenwoordig geen enkele belemmering meer is
Ik denk dat je na een militaire coup weinig meer te vertellen hebt.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bij mijn bedrijf zou je geen kans maken met een verkeerd kapsel. Ik wil een militaire coup, anders geen baan.
Dus als iemand perfect gekwalificeerd is voor de baan, een normaal kapsel heeft, maar geen militaire coup wil nemen, neem jij hem niet aan?quote:Op woensdag 7 december 2005 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bij mijn bedrijf zou je geen kans maken met een verkeerd kapsel. Ik wil een militaire coup, anders geen baan.
Als de ene kandidaat een verkeerd kapsel heeft en de andere een volledig gebrek aan realiteitszin dan weet ik al wie er gekozen gaat wordenquote:Op woensdag 7 december 2005 18:41 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 23:13 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als de ene kandidaat een verkeerd kapsel heeft en de andere een volledig gebrek aan realiteitszin dan weet ik al wie er gekozen gaat worden![]()
God zegene diegene die jou in dienst heeft (genomen)quote:Op woensdag 7 december 2005 18:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1. niet in dienst zijn geweest. (minstens uitzendervaring in crisisgebied is vereist)
2.met een petje op lopen
3.geen respect tonen
5.met 5.5 en 6 examens hebben gehaald
6 te laat komen bij een sollicitatie
7.geen correcte kleding aan hebben op sollicitatie
9.roken
10.ongewassen/ongeschoren
11.lang haar
12.tattoos,piercings zichtbaar
13.nooit buiten europa op vakantie zijn geweest
14.Geen Duits en Engels spreken,
15. in een Golf GTI oid rijden
16. drugs gebruiken (ik zou een bloedtest verplichten)
17. foute politieke denkbeelden hebben
Ib-groep lening? ik krijg ook niks van mijn ouders en ik ga ook af op een studieschuld van 30.000+ (don't askquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tenzij je toevallig uit een gezin komt waar niet beide ouders werken. Of uit een 1-ouder gezin. Of uit een minima-gezin. Dan is een vervolgopleiding gewoon niet te betalen en dat is de laatste drie jaar alleen maar erger geworden.
Hoeveel betaal je? Laten we het daar ook eens over hebben.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:24 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
1. niet in dienst zijn geweest. (minstens uitzendervaring in crisisgebied is vereist)
2.met een petje op lopen
3.geen respect tonen
5.met 5.5 en 6 examens hebben gehaald
6 te laat komen bij een sollicitatie
7.geen correcte kleding aan hebben op sollicitatie
9.roken
10.ongewassen/ongeschoren
11.lang haar
12.tattoos,piercings zichtbaar
13.nooit buiten europa op vakantie zijn geweest
14.Geen Duits en Engels spreken,
15. in een Golf GTI oid rijden
16. drugs gebruiken (ik zou een bloedtest verplichten)
17. foute politieke denkbeelden hebben
Hoe bizar je eisen ook mogen lijken, of ze eisen redelijk of onredelijk zijn hangt mede af van het soort werk waarvoor wordt geselecteerd.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
18. schulden vergat ik nog.
Ik zou verder een uitgebreide psychologische test doen en een antecedentenonderzoek. Verder zou ik alle kandidaten 2 weken in een survivel kamp zetten, waar ze met minimale middelen onder maximale druk worden gezet. Dit om te zien hoe men in een groep werkt en onder druk. (geen eten, zelf jagen en koken, kamp leeghalen snachts, conflictbeheersing etc..)
Dan zul je een uiterst klein reservoir hebben waaruit je mensen kunt halen, vriend.quote:Op donderdag 8 december 2005 08:05 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Je moet het niet te zwartwit zien, mijn eisen. Verder telt het bij mij ook zwaar mee in het voordeel als je voor een charitatieve hulporganisatie in het buitenland hebt gewerkt
En ik moet aannemen dat je dat zelf ook gedaan hebt.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zou verder een uitgebreide psychologische test doen en een antecedentenonderzoek. Verder zou ik alle kandidaten 2 weken in een survivel kamp zetten, waar ze met minimale middelen onder maximale druk worden gezet. Dit om te zien hoe men in een groep werkt en onder druk. (geen eten, zelf jagen en koken, kamp leeghalen snachts, conflictbeheersing etc..)
klets niet uit je nek johquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tenzij je toevallig uit een gezin komt waar niet beide ouders werken. Of uit een 1-ouder gezin. Of uit een minima-gezin. Dan is een vervolgopleiding gewoon niet te betalen en dat is de laatste drie jaar alleen maar erger geworden.
Dus stel, iemand voldoet aan al jouw eisen, is een veelbelovende student, intelligent, assertief, representatief, etc.quote:Op donderdag 8 december 2005 07:40 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ja joh, met een gigantische schuld je werkzame leven beginnen, zo moeten we dat doen. Grappig te horen van iemand die een pesthekel aan schulden of "meer uitgeven dan er binnenkomt" bij de overheid heeftquote:Op donderdag 8 december 2005 09:51 schreef McCarthy het volgende:
[..]
klets niet uit je nek joh
basis beurzen, prestatie beurzen, leningen (zowel privaat als via de oevrheid), extra geld als je dus ouders hebt met een laag inkomen. Het kan niet op
Een pessimist als jij zit alleen maar problemen. Ik zie oplossingen.
edit: goed om de overig reacties op LV's post te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |