abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32835204
... een nieuwe SC

Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:34:41 #2
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835240
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat me opvalt aan de meeste mensen die Lieske zo verdedigen is dat ze allemaal dezelfde goede kant van haar zien. En dat is dat ze zonder bikini broekje onder de douche staat. (zit ik zelf niet echt op te wachten overigens)
precies, en dat is ook meteen de enigste goede kant
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_32835244
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik kan geen uitspraak noemen (andere mensen waarschijnlijk wel), maar vind bepaalde opmerkingen over andere mensen ronduit laagdunkend.
Dus je zit continue te bitchen dat Lieske zo'n trut is die denkt beter en meer te zijn dan 'arbeiders' maar je kunt niet EEN uitspraak noemen van haar waaruit dat blijkt? Hopelijk zie je nu ook in dat je wel een klein beetje dom bezig bent.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32835280
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

de voor of achter kant
pi_32835286
Lieske denkt dat ze slim is maar dat is ze niet,ik heb haar uitspraken horen doen waarvan je de haren overeind gaan staan.
Ze denkt dat ze wat betreft studie echt iemand is en meet ook met die maat anderen en beoordeelt en veroordeelt ze daarover.
Je bent iemand ongeacht de studie die je doet of hebt gedaan,mensen die echt intelligent zijn staan zich daar zelf niet op voor,dat hebben ze niet eens nodig.
Ze bralt me veel te veel en denkt nu al dat ze het is, ze is 19,laat ze eerst eens leren wat bescheidenheid is dan wordt het misschien ooit nog wat maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Dat ze op die weg Chantal heeft ontmoet is natuurlijk helemaal geen pré.
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_32835297
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_32835332
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus je zit continue te bitchen dat Lieske zo'n trut is die denkt beter en meer te zijn dan 'arbeiders' maar je kunt niet EEN uitspraak noemen van haar waaruit dat blijkt? Hopelijk zie je nu ook in dat je wel een klein beetje dom bezig bent.
Misschien zijn het er wel teveel om er een specifiek te kunnen noemen. Ik weet dat ze genoeg van dit soort opmerkingen gemaakt heeft maar vond ze toch echt te onnozel om letterlijk te gaan onthouden. Maar zo gouw Lieske begint met er was eens een studiegenoot dan weet ik al meteen dat het volgende fabeltje geboren is.
Fok! de Roel(s)
pi_32835333
Dag 7 van BB:

“Ik zou het niet erg vinden om van Chantal te verliezen, want de connectie tussen Chantal en mij is nul. Het is een ander type mens“, vertelt Lieske.

Jullie weten hoe het afgelopen is... Trek je eigen conclusies...
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32835339
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Serieus men.., wat is jouw probleem? Als ik op de topics klik waarin jij gepost hebt (alleen BB5 overigens maar daar is op zich niks mis mee) dan zie ik ALLEEN maar posts waarin je het over Lieske hebt. Je bent echt een ziek obsessief mannetje..
American_Nightmare niet persoonlijk worden dit wordt niet zo gewaardeerd in het forum.
pi_32835357
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:31 schreef rickfcdb1 het volgende:
Wat me opvalt aan de meeste mensen die Lieske zo verdedigen is dat ze allemaal dezelfde goede kant van haar zien. En dat is dat ze zonder bikini broekje onder de douche staat. (zit ik zelf niet echt op te wachten overigens)
Dat is wat mij betreft onzin. Dat douchen zal mij worst zijn, maar nou val ik ook niet op vrouwen. Maar zelfs al ging dit om een man, en die zou ik niet mogen dan nog zou ik me niet verlekkeren om dat diegene onder de douche stond
Als ik iemand niet mag vind ik 'm ook niet lekker meer.
Maar misschien ligt dit niet voor iedereen hetzelfde.
pi_32835402
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:38 schreef ChantalC het volgende:
Dag 7 van BB:

“Ik zou het niet erg vinden om van Chantal te verliezen, want de connectie tussen Chantal en mij is nul. Het is een ander type mens“, vertelt Lieske.

sterk punt
Fok! de Roel(s)
pi_32835413
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:39 schreef regenworm het volgende:

[..]

American_Nightmare niet persoonlijk worden dit wordt niet zo gewaardeerd in het forum.
Mensen die mij langer kennen dan vandaag weten wel dat het mij niet zo boeit wat al dan niet gewaardeerd wordt op dit forum.
pi_32835417
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef regenworm het volgende:

[..]

de voor of achter kant
De voorkant

pi_32835423
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:41 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

sterk punt
Vind ik helemaal geen sterk punt. Dat was dag 7 nota bene...... Iemand mag dus helemaal geen meningen bijstellen?
pi_32835424
quote:
Dag 7 van BB:

Je blijft maar doorgaan met argumenten.
We weten nu wel dat je anti lieske bent en je kan mij en andere lieske fans toch niet in het anti kamp krijgen
pi_32835436
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

De voorkant

[afbeelding]
Ja die is beter dan de binnenkant
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:43:02 #17
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835437
quote:

[..]

eeh, ik post wel op andere forums ten eerste (maar niet op fok)! en ik ben niet obsessief! twee weken geleden was ik nog niet eens zo tegen Mini-Me, maar vanaf het moment dat Chantal er is uitgegaan is ze zo gaan dalen in mijn ranglijst. Ik heb ook een hekel aan NatteLie maar aangezien iedereen daar een hekel aan heeft hoef je daar niemand meer van te overtuigen en kun je geen discussies krijgen.
Room 23
pi_32835467
quote:
Dag 7 van BB:

Hieruit is absoluut niet op te maken dat Lieske zich meer/beter acht dan Chantal. Er was inderdaad geen 'klik' tussen Chantal en Lieske, dat was duidelijk en dat besefte ze blijkbaar ook.
pi_32835483
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:43 schreef Manu82 het volgende:

[..]

eeh, ik post wel op andere forums ten eerste (maar niet op fok)! en ik ben niet obsessief! twee weken geleden was ik nog niet eens zo tegen Mini-Me, maar vanaf het moment dat Chantal er is uitgegaan is ze zo gaan dalen in mijn ranglijst. Ik heb ook een hekel aan NatteLie maar aangezien iedereen daar een hekel aan heeft hoef je daar niemand meer van te overtuigen en kun je geen discussies krijgen.
Sluit me hierbij aan de iritatie is gelijdelijk ontstaan en na het vertrek van chankwal is die ineens ontploft.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:46:11 #20
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835521
quote:

[..]

overigens waardeer ik het niet echt dat je iemand ziek obsessief noemt. Ik weet niet hoe jij normaal omgaat met mensen, maar ik vind dit nogal onbeschoft als je gewoon van mening verschilt over een bepaald persoon!
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 14:48:01 #21
128702 ChantalC
it's a girl!
pi_32835560
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:
We weten nu wel dat je anti lieske bent en je kan mij en andere lieske fans toch niet in het anti kamp krijgen
Ik ben niet anti-Lieske... Ik heb eigenlijk geen enkele favoriet in deze BB... Het zijn stuk voor stuk een stelletje lapzwansen...

Het enige wat ik van Lieske vindt is dat ze erg naief is. Het feit dat ze zo populair is ligt niet aan haar naiefiteit... Lees de SC's maar eens terug... Mijn god wat zitten hier een hoop kwijlende mensen op Lieske... Als Lieske aan het douchen is is het wel vaak rustig met het aantal postjes die dan geplaatst worden... Ik kan wel bedenken wat het mannelijk volk dan doet... met de broek op de enkels....
Alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar...
chantalcoolsma.nl
pi_32835563
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:

[..]

overigens waardeer ik het niet echt dat je iemand ziek obsessief noemt. Ik weet niet hoe jij normaal omgaat met mensen, maar ik vind dit nogal onbeschoft als je gewoon van mening verschilt over een bepaald persoon!
Laat gaan man deze gast weet niet beter en denkt dat je met harde woorden je punt over kan brengen in plaats van met duidelijke argumenten.
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:48:29 #23
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835573
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hieruit is absoluut niet op te maken dat Lieske zich meer/beter acht dan Chantal. Er was inderdaad geen 'klik' tussen Chantal en Lieske, dat was duidelijk en dat besefte ze blijkbaar ook.
Nee, en daarna heeft ze zich toch laten inpakken, is ze de DBK ingegaan en is ze eruit gekomen als mini-me. Moest er gisteren nog even om lachen toen ze met Ingrid dat geintje wilden uithalen dat ze zou doen alsof ze een tweelingzus was van de echte Ingrid...
Room 23
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 14:48:31 #24
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32835575
Ik vond de analyse van Dido dat Lieske haar slagen haalt in de live-uitzending, wel heel treffend. O, o, o wat is Lieske dan het stralende schattige meisje. Ze doet dan enorm haar best om als de benjamin over te komen. Dat doet ze wel slim en volgens mij scoort ze daar behoorlijk mee.

Ik denk dat Lieske nog zo onnozel is voor haar leeftijd, zo slecht het Nederlands beheerst en zo weinig algemene ontwikkeling heeft voor een studente, omdat ze zo stijfkoppig is als een Pritt-stift. Ze neemt nooit iets van mensen aan, tenzij ze haar bewerken zonder dat ze het merkt. Lieske denkt dan dat het haar eigen mening is, terwijl die in feite is ingeprogrammeerd door een ander. Ze ondervindt momenteel ernstige hinder van de indoctrinatie door Chantal. Voordat ze met haar begon op te trekken, lag ze veel beter in de groep en was ze veel vrolijker. In slechts enkele weken tijd is ze verworden tot een zure, geniepige roddelaarster, en een ontevreden stuk chagrijn.
Behalve donderdagavond om 20:30. Dan stráált ze.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32835586
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Sluit me hierbij aan de iritatie is gelijdelijk ontstaan en na het vertrek van chankwal is die ineens ontploft.
Ach.. Eigenlijk hebben alle bewoners wel een aantal dingen die irritant zijn. En aan Lieske erger ik me eigenlijk het minst.

Het is niet dat ik haar nou zo onzettend leuk vind, maar meer dat ik de rest veel vervelender vind .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32835605
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:46 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik zie in werkelijk _elke_ van jou die langskomt dat je loopt te bitchen op Lieske. In de slowchats.. in topics over uitzendingen en liveuitzendingen... overal. Dus ja dat vind ik ziek en obsessief. En als jij dat onbeschoft vindt, be my - om in de bewoordingen van Lieske te spreken - fokking guest.
pi_32835622
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Ik ben niet anti-Lieske... Ik heb eigenlijk geen enkele favoriet in deze BB... Het zijn stuk voor stuk een stelletje lapzwansen...

Het enige wat ik van Lieske vindt is dat ze erg naief is. Het feit dat ze zo populair is ligt niet aan haar naiefiteit... Lees de SC's maar eens terug... Mijn god wat zitten hier een hoop kwijlende mensen op Lieske... Als Lieske aan het douchen is is het wel vaak rustig met het aantal postjes die dan geplaatst worden... Ik kan wel bedenken wat het mannelijk volk dan doet... met de broek op de enkels....

Deze man schakelt dan gewoon de volgende stream in als je het niet erg vind. Als ik iemand onder de douche wil zien staan kijk ik wel streams van een andere website
Fok! de Roel(s)
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:51:13 #28
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835656
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef ChantalC het volgende:

[..]

Zou nog liever een ijzeren onderbroek hebben
Room 23
pi_32835660
Spreek nou niet in de bewoording van Lieske dan neemt niemand je serieus en ben je dadelijk helemaal alleen in het huis.
Fok! de Roel(s)
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 14:51:32 #30
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32835662
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:42 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je zegt eerst dat mensen met argumenten moeten komen ipv headliners.
En als ze dat doen, dan is het weer niet goed?

Ik denk inderdaad niet dat jij ooit van je leven nog uit het Lieske-kamp zal vertrekken.
Maar Lieske stond bij mij behoorlijk hoog, ik gunde haar een finaleplaats. Sinds een week of twee ab-so-luut NIET meer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_32835693
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef Gert het volgende:
Ik vond de analyse van Dido dat Lieske haar slagen haalt in de live-uitzending, wel heel treffend. O, o, o wat is Lieske dan het stralende schattige meisje. Ze doet dan enorm haar best om als de benjamin over te komen. Dat doet ze wel slim en volgens mij scoort ze daar behoorlijk mee.

Ik denk dat Lieske nog zo onnozel is voor haar leeftijd, zo slecht het Nederlands beheerst en zo weinig algemene ontwikkeling heeft voor een studente, omdat ze zo stijfkoppig is als een Pritt-stift. Ze neemt nooit iets van mensen aan, tenzij ze haar bewerken zonder dat ze het merkt. Lieske denkt dan dat het haar eigen mening is, terwijl die in feite is ingeprogrammeerd door een ander. Ze ondervindt momenteel ernstige hinder van de indoctrinatie door Chantal. Voordat ze met haar begon op te trekken, lag ze veel beter in de groep en was ze veel vrolijker. In slechts enkele weken tijd is ze verworden tot een zure, geniepige roddelaarster, en een ontevreden stuk chagrijn.
Hoe zou jij je voelen als je in zo'n huis opgesloten zat en 3 van die zure wijven (Dido, Nathalie en Roel) zouden je volkomen links laten liggen, en smerig over je roddelen wanneer ze de kans zouden hebben?

Sommige mensen kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat iemand leuk en spontaan is, van zichzelf, en denken meteen dat het wel een 'masker' zal zijn waar ze zichzelf achter verschuilen. Kruip effe uit je computerhok en trek eens een dagje de wijde wereld in; vrolijke leuke mensen bestaan echt!
pi_32835723
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Zou nog liever een ijzeren onderbroek hebben
Homo
pi_32835735
Lieske-kamp.......anti Lieske-kamp......Stel kleine kinderen zijn jullie
You won't know the facts until you've seen the fiction
pi_32835738
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoe zou jij je voelen als je in zo'n huis opgesloten zat en 3 van die zure wijven (Dido, Nathalie en Roel) zouden je volkomen links laten liggen, en smerig over je roddelen wanneer ze de kans zouden hebben?

Sommige mensen kunnen het blijkbaar niet verkroppen dat iemand leuk en spontaan is, van zichzelf, en denken meteen dat het wel een 'masker' zal zijn waar ze zichzelf achter verschuilen. Kruip effe uit je computerhok en trek eens een dagje de wijde wereld in; vrolijke leuke mensen bestaan echt!
Dat kun je aan jouw berichten wel zien ja
Fok! de Roel(s)
pi_32835744
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:36 schreef riri het volgende:
Lieske denkt dat ze slim is maar dat is ze niet,ik heb haar uitspraken horen doen waarvan je de haren overeind gaan staan.
Ze denkt dat ze wat betreft studie echt iemand is en meet ook met die maat anderen en beoordeelt en veroordeelt ze daarover.
Je bent iemand ongeacht de studie die je doet of hebt gedaan,mensen die echt intelligent zijn staan zich daar zelf niet op voor,dat hebben ze niet eens nodig.
Ze bralt me veel te veel en denkt nu al dat ze het is, ze is 19,laat ze eerst eens leren wat bescheidenheid is dan wordt het misschien ooit nog wat maar ze heeft nog een lange weg te gaan. Dat ze op die weg Chantal heeft ontmoet is natuurlijk helemaal geen pré.
Ga asjeblieft in therapie voor je Lieske fobie
pi_32835756
Heb geen idee waarom maar roel en dido ontlopen elkaar gewoon
pi_32835758
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:54 schreef Mlose het volgende:
Lieske-kamp.......anti Lieske-kamp......Stel kleine kinderen zijn jullie
Precies.

Dat je iets tegen Nathalie hebt, dat kan ik me nog voorstellen .
pi_32835760
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat jij ooit van je leven nog uit het Lieske-kamp zal vertrekken.
Maar Lieske stond bij mij behoorlijk hoog, ik gunde haar een finaleplaats. Sinds een week of twee ab-so-luut NIET meer.
"Ik ben niet de hele tijd anti-Lieske geweest hoor! Alleen maar sinds kort! En dat ligt aan haarzelf en niet aan mij!"

pi_32835778
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Precies.

Het anti-Nathaliekamp is voor grote kinderen.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:56:08 #40
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835790
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:51 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat gaf ik dus net ook al aan. Lieske heeft zich weten te profileren, maar niet ten goede. Ik vond haar eerst nog een lief meisje maar als je er doorheen kijkt.........dan dan dan............... moet ze gewoon terug naar groningen
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 14:56:18 #41
1464 ART
FOK!member
pi_32835792
Gert, ben het weer volledig met je eens. Gebeurt vaker geloof ik.
Het is het Gesprek waar het om draait
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 14:56:21 #42
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32835793
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:52 schreef American_Nightmare het volgende:
Kruip effe uit je computerhok en trek eens een dagje de wijde wereld in; vrolijke leuke mensen bestaan echt!
Niet in jouw directe omgeving, gok ik..
pi_32835811
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Precies.

Ik heb niks tegen Nathalie hoor! Ik erger me alleen af en toe aan haar!
pi_32835814
Het wordt er niet gezelliger op hier zie ik... komop mensen, wees lief voor elkaar
pi_32835820
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:56 schreef Gert het volgende:

[..]

Niet in jouw directe omgeving, gok ik..
Aangezien jij denkt dat Fok gelijk is aan het echte leven kan ik jouw gedachtengang wel volgen inderdaad.
pi_32835826
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:48 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Laat gaan man deze gast weet niet beter en denkt dat je met harde woorden je punt over kan brengen in plaats van met duidelijke argumenten.
Ja negeer dat puber studentje Hij herkent zich zeker in Lieske daarom is ie zo fel.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 14:58:40 #47
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835842
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Homo???
nee, sorry m'n vriendin vind het niet goed als ik vreemd ga
Room 23
pi_32835865
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:58 schreef Manu82 het volgende:

[..]

nee, sorry m'n vriendin vind het niet goed als ik vreemd ga
Vriendin!!!!!!!!!!111111 !

Als je beweert dat Lieske zo dom is, zou ik overigens wel m'n best doen om foutloos te spellen als ik jou was, om anderen in de ijdele waan te laten dat jij wel slimmer bent dan zij.
  maandag 5 december 2005 @ 15:00:16 #49
1464 ART
FOK!member
pi_32835890
Arme Roel overigens. Volgens mij geniet Dido wel van de Geheime Missie (waarvan ze denken dat die nog aan de gang is). Ze heeft er zeer duidelijk geen moeite mee. ('Oh, dan slaap ik de rest van de week wel bij Nathalie', zei ze vrolijk toen ze het er even over hadden). Het wordt genanter en genanter.
Tot afgelopen donderdag was Roel even een leuk speeltje. Leuk genoeg om - in beperkte mate - intiem mee te doen, prettig dat ze altijd iemand had die haar adoreerde, maar sinds donderdag heeft ze eigenlijk wel genoeg van 'm.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:00:50 #50
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835908
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk heb ik niet eens zin om mezelf te verdedigen. Ik ben gelukkig met m'n vriendin en krijg ongezien de tyfus
Room 23
pi_32835931
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Aangezien jij denkt dat Fok gelijk is aan het echte leven kan ik jouw gedachtengang wel volgen inderdaad.
Wat doe je hier dan? Was het te zwaar vandaag in de echte wereld tussen al die lieve mensen.
Fok! de Roel(s)
pi_32835939
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef ART het volgende:
Arme Roel overigens. Volgens mij geniet Dido wel van de Geheime Missie (waarvan ze denken dat die nog aan de gang is). Ze heeft er zeer duidelijk geen moeite mee. ('Oh, dan slaap ik de rest van de week wel bij Nathalie', zei ze vrolijk toen ze het er even over hadden). Het wordt genanter en genanter.
Tot afgelopen donderdag was Roel even een leuk speeltje. Leuk genoeg om - in beperkte mate - intiem mee te doen, prettig dat ze altijd iemand had die haar adoreerde, maar sinds donderdag heeft ze eigenlijk wel genoeg van 'm.
Ja precies... dat merkte je al aan dat gesprek dat ze toen hadden. Verkapt maakte ze het toen uit en hoopte het huis uit te gaan (of Roel). Was een zware domper dat ze nog met hem opgescheept zat.
pi_32835944
quote:

Ik denk dat Lieske nog zo onnozel is voor haar leeftijd, zo slecht het Nederlands beheerst en zo weinig algemene ontwikkeling heeft voor een studente,
Haar taalgebruik doet amper onder voor het gebral van Roel, en die beweert afgestudeerd te zijn. Opmerkelijk dat het beste taalgebruik komt van mensen die niet in de buurt van een universiteit zijn geweest.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:02:52 #54
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32835955
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als je beweert dat Lieske zo dom is, zou ik overigens wel m'n best doen om foutloos te spellen als ik jou was, om anderen in de ijdele waan te laten dat jij wel slimmer bent dan zij.
Nu wordt het irritant. Ik voel me niet slimmer dan uberhaupt iemand en zal dat ook nooit voelen. Iedereen is gelijk. Ik heb een hekel aan mensen die dat wel doen heb ik gezegd.
Room 23
pi_32835956
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk heb ik niet eens zin om mezelf te verdedigen. Ik ben gelukkig met m'n vriendin en krijg ongezien de tyfus
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw vriendin. Is zeker een superhoogopgeleide atoomgeleerde met het uiterlijk van Halle Berry -niet blond natuurlijk? Of is het het poppetje wat de hele dag boven je systemtray staat te strippen?
pi_32835990
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef Manu82 het volgende:

[..]

pi_32836003
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:57 schreef Mlose het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen Nathalie hoor! Ik erger me alleen af en toe aan haar!
Ik af en toe niet .
Tussen de Calimero-stem, de geveinsde interesse bij een gesprek, de suffe bekken, het geloer in een spiegel, gefrunnik aan haar haar en de urenlange make-up sessies blijft er namelijk niet zo heel veel tijd over om me niet aan haar te ergeren .
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:05:42 #58
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836023
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:02 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jouw vriendin. Is zeker een superhoogopgeleide atoomgeleerde met het uiterlijk van Halle Berry -niet blond natuurlijk? Of is het het poppetje wat de hele dag boven je systemtray staat te strippen?
Mijn vriendin is blond ja en afgestudeerd en krijg ongezien de tyfus met je irritante gezeik
Room 23
pi_32836027
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:02 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Haar taalgebruik doet amper onder voor het gebral van Roel, en die beweert afgestudeerd te zijn. Opmerkelijk dat het beste taalgebruik komt van mensen die niet in de buurt van een universiteit zijn geweest.
Niet echt; spreektaal heeft meer te maken met sociale intelligentie. Ik val zelf ook onder de noemer 'hoogopgeleid' en ik weet van mezelf ook dat ik beter in schrift ben dan in woord, hoewel ik volgens mij niet zoveel zelfverzonnen gezegdes en spreekwoorden er doorheen gooi als Lieske.
pi_32836065
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Mijn vriendin is blond ja en afgestudeerd en krijg ongezien de tyfus met je irritante gezeik
Is dat dan de spreekwoordelijke aap uit de mouw? Je hebt geen weerwoord meer en begint dus maar te schelden?

Ik zit overigens nog altijd te wachten op een (1) van de blijkbaar talloze uitspraken van Lieske waaruit blijkt dat zij zich beter voelt dan arbeidersvolk.
pi_32836067
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:04 schreef Sjet het volgende:

[..]

Het is wel zielig voor die jongen hoor....gelukkig zijn en dan ongezien de tyfus krijgen.

Laat hem dan maar even hier zijn frustraties uiten
pi_32836090
Manu, neem even een lekker bakkie koffie ga even achterover zitten en chill.... niet zo happen
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:09:57 #63
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836130
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef Mlose het volgende:

[..]

Het is wel zielig voor die jongen hoor....gelukkig zijn en dan ongezien de tyfus krijgen.

Laat hem dan maar even hier zijn frustraties uiten
waarom is iedereen op dit moment zo gefrustreerd tov elkaar?
het is even leuk om each other af the zeiken, maar uiteindelijk gaat het toch over BB???
Room 23
pi_32836142
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:00 schreef ART het volgende:
Ik blijf erbij dat hummie zich hieraan ook schuldig aan heeft gemaakt door de rest van de bewoners tegen kleffen te richten , ze voelen zich nu schuldig om iets te doen, vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
  maandag 5 december 2005 @ 15:10:37 #65
1464 ART
FOK!member
pi_32836149
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:02 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Ja precies... dat merkte je al aan dat gesprek dat ze toen hadden. Verkapt maakte ze het toen uit en hoopte het huis uit te gaan (of Roel). Was een zware domper dat ze nog met hem opgescheept zat.
Maar wel zeggen dat hij echt wel in haar hart zit. En dat het helemaal niet 'over' hoeft te zijn. En dat ze hem niet zomaar opzij zet. Dat ze alleen even tijd nodig heeft om te weten wat ze voelt. Jaja.
Ze speelt met zijn kloten, want ze weet donders goed dat hij smoorverliefd is en op meer hoopt. Seduce, use and dumb. Een naar soort vrouwen.
pi_32836152
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:

[..]

het is even leuk om each other af the zeiken, maar uiteindelijk gaat het toch over BB???
en dat zeg jij?
pi_32836163
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Niet echt; spreektaal heeft meer te maken met sociale intelligentie. Ik val zelf ook onder de noemer 'hoogopgeleid' en ik weet van mezelf ook dat ik beter in schrift ben dan in woord, hoewel ik volgens mij niet zoveel zelfverzonnen gezegdes en spreekwoorden er doorheen gooi als Lieske.
Een gezegde bijvoorbeeld als "ongezien de tyfus krijgen" ?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  maandag 5 december 2005 @ 15:11:16 #68
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836165
Gezellig hier

Mja, iig BEW aan iedereen
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_32836177
quote:

[..]

Zou je aan je schrift toch niet afleiden dat je hoger opgeleid bent. Maar maakt wel het punt wat betrefd Lieske duidelijk dat je ondanks dat je hoger opgeleid bent toch niet altijd slim over hoeft te komen.
Fok! de Roel(s)
pi_32836186
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:07 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Is dat dan de spreekwoordelijke aap uit de mouw? Je hebt geen weerwoord meer en begint dus maar te schelden?

Ik zit overigens nog altijd te wachten op een (1) van de blijkbaar talloze uitspraken van Lieske waaruit blijkt dat zij zich beter voelt dan arbeidersvolk.
Dude, wat ben jij irritant zeg....

Mag niemand een andere mening als jou hebben zonder dat je ze op het persoonlijke vlak moet gaan aanvallen ? Vind je het gek dat de andere partij opgefokt reageert dan..

Get a grip !
pi_32836191
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Die was dan ook niet van hem
pi_32836208
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:09 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Omdat iedereen zijn gelijk probeert te halen en dat lukt niet echt.
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 15:13:00 #73
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32836211
quote:
Niet echt; spreektaal heeft meer te maken met sociale intelligentie. Ik val zelf ook onder de noemer 'hoogopgeleid' en ik weet van mezelf ook dat ik beter in schrift ben dan in woord
Wat zul jíj dan dom lullen zeg.
  maandag 5 december 2005 @ 15:13:28 #74
1464 ART
FOK!member
pi_32836227
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:10 schreef farceman het volgende:

[..]

Ik blijf erbij dat hummie zich hieraan ook schuldig aan heeft gemaakt door de rest van de bewoners tegen kleffen te richten , ze voelen zich nu schuldig om iets te doen, vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
Nou neuh. Hummie heeft al heel veel gedaan. Alle romantische acties die Roel mocht uithalen, Dido Roel anderhalf uur laten masseren. Nee, Hummie heeft haar best gedaan.
De Geheime Missie is juist erg verhelderend geweest (niet alleen heeft het de onbezorgde afstandelijkheid van Dido blootgelegd, we hebben ook de coming out van Nathalie mogen meemaken. ).
De pijn ligt in de basisgevoels van Dido. Daar helpt geen romantische actie meer aan.
pi_32836245
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Gezellig hier

† In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:14:22 #76
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836247
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi om zelf gezegden te verzinnen zoals:

Het leven is geen schoenendoos
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 15:15:18 #77
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836275
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef ART het volgende:

[..]

[..]we hebben ook de coming out van Nathalie mogen meemaken. ).[..]
He, dan heb ik iets gemist, wat is er precies gebeurd?
pi_32836279
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:14 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Vind het altijd wel mooi om zelf gezegden te verzinnen zoals:

Het leven is geen schoenendoos
ja prachtig....trekt echt volle zalen
pi_32836286
quote:

[..]

Sociale intelligentie heeft te maken met je vermogen om situaties in te schatten, empathie e.d. en staat voor een belangrijk deel los van je opleiding. Taalgebruik wordt ook beinvloed door iets als onzekerheid. Mischien dat je dat bedoeld?

Dat er verschil is in schrijven en spreken klopt, maar dat vind ik in het geval van Roel en Lieske nog steeds verbijsterend slecht, en dan toch echt m.n. bij Roel.
pi_32836306
Waarom draagt Dido nu ook een muts eigenlijk?
Is ze solidair met Joost, omdat er niet genoeg gel in huis is?
pi_32836327
quote:
vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
Hou toch alsjeblieft op zeg
Er is genoeg gedaan voor dat kwijl-en-dweil-stel
pi_32836329
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:13 schreef ART het volgende:

[..]

Nou neuh. Hummie heeft al heel veel gedaan. Alle romantische acties die Roel mocht uithalen, Dido Roel anderhalf uur laten masseren. Nee, Hummie heeft haar best gedaan.
De Geheime Missie is juist erg verhelderend geweest (niet alleen heeft het de onbezorgde afstandelijkheid van Dido blootgelegd, we hebben ook de coming out van Nathalie mogen meemaken. ).
De pijn ligt in de basisgevoels van Dido. Daar helpt geen romantische actie meer aan.
Zo gouw Roel dadelijk laat vallen dat dit hele gebeuren er aan helpt om haar uit zijn systeem te krijgen dan zit Dido meteen weer op zijn lip. Dit omdat ze gewoon echt niet weet hoe het buiten het huis zal gaan en ze dan de kans verprutst om aan dit alles een leuke vriend over te houden.
Fok! de Roel(s)
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 15:18:06 #83
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32836344
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef PieddeNaat het volgende:
Dat er verschil is in schrijven en spreken klopt, maar dat vind ik in het geval van Roel en Lieske nog steeds verbijsterend slecht, en dan toch echt m.n. bij Roel.
Meen je dat nou?
Ik kan me voorstellen dat mensen de manier waarop Roel praat irritant vinden. Maar als het puur om correct Nederlands gaat... Lieske krijgt werkelijk geen zín normaal uit haar mond.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:18:19 #84
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836350
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Waarom draagt Dido nu ook een muts eigenlijk?
Is ze solidair met Joost, omdat er niet genoeg gel in huis is?
Ik snap er echt nog steeds van dat Joost een muts op mocht. Menno mocht dit toch ook niet???
Room 23
pi_32836358
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:17 schreef Sjet het volgende:

[..]

idd!
pi_32836361
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef BONG4002 het volgende:
Gezellig hier

Bong
Ja gezellie hier.... maar gelukkig is Bong in the house
Gaan we het nu gezellig hebben?
pi_32836394
quote:

[..]

inderdaad die avond voor twee met champagne.
Muziek aan toen ze in de bubbel zatten.
pi_32836402
quote:
vind het plicht van Hummie om iets richting dido en roel te doen
Zolang dat 'iets' er op neerkomt dat ze dan donderdag gezellig saampjes mogen gaan wieberen, vind ik het best .
  maandag 5 december 2005 @ 15:20:16 #89
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836404
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Sjet het volgende:

[..]

Bong
Ja gezellie hier.... maar gelukkig is Bong in the house
Gaan we het nu gezellig hebben?
Wmb wis en zeker

Als ik er ben strooi ik altijd wat liefde in het topic
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:20:18 #90
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836408
quote:

[..]

Ik wil het echt niet, maar misschien moet Dido er anders toch maar uit. Liever heb ik dat ze een week in dat huisje zit en ze dan echt merkt of Roel verliefd op haar is....
Room 23
pi_32836418
Het wordt weer licht hier volgens mij is de nightmare voorbij.
Fok! de Roel(s)
pi_32836431
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Sociale intelligentie heeft te maken met je vermogen om situaties in te schatten, empathie e.d. en staat voor een belangrijk deel los van je opleiding. Taalgebruik wordt ook beinvloed door iets als onzekerheid. Mischien dat je dat bedoeld?

Wat Roel uitkraamt snijdt niet altijd hout, (om maar even bij gezegdes te blijven) maar hij doet het wel in correct Nederlands....Kunnen we van Lieske niet zeggen. Áls zij al iets uit haar mond krijgt na veel proberen, klopt er vaak geen hol van.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_32836438
quote:

Een top analyse
  maandag 5 december 2005 @ 15:21:46 #94
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836450
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef rickfcdb1 het volgende:
Het wordt weer licht hier volgens mij is de nightmare voorbij.
Misschien ben ík het licht
pi_32836452
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik wil het echt niet, maar misschien moet Dido er anders toch maar uit. Liever heb ik dat ze een week in dat huisje zit en ze dan echt merkt of Roel verliefd op haar is....
Dat moet haar toch onderhand wel duidelijk zijn. heb het liever andersom dan komt ze er tenminste achter of zij echt gek is op Roel.
Fok! de Roel(s)
pi_32836462
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:11 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Zou je aan je schrift toch niet afleiden dat je hoger opgeleid bent. Maar maakt wel het punt wat betrefd Lieske duidelijk dat je ondanks dat je hoger opgeleid bent toch niet altijd slim over hoeft te komen.
Ik ben blij dat je eigenlijk toegeeft dat Lieske dus toch wel slim is, ondanks dat jij vindt dat het niet zo overkomt. Maar ja dat is in feite meer te wijten aan jouw gebrek aan mensenkennis.
pi_32836464
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik snap er echt nog steeds van dat Joost een muts op mocht. Menno mocht dit toch ook niet???
Het is ook wel een echt D66 protest hè? Er is geen potje gel voor meneer. "Nou, dan zet ik lekker een muts op! puh!"

Dat soort gedrag verwacht je van een kleuter .
pi_32836490
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:20 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wmb wis en zeker

Als ik er ben strooi ik altijd wat liefde in het topic
Kijk het helpt gelijk
pi_32836492
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:22 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het is ook wel een echt D66 protest hè? Er is geen potje gel voor meneer. "Nou, dan zet ik lekker een muts op! puh!"

Dat soort gedrag verwacht je van een kleuter .
én van D66.....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  maandag 5 december 2005 @ 15:23:36 #100
58921 Day
You can fly!
pi_32836493
Hé, wat gezellig hier!

Vrede op aaaaaaaaaaaaarde
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 5 december 2005 @ 15:24:00 #101
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836504
Er gebeurd niet veel in het huis, hopelijk komt vanavond een zware weekopdracht, maar zal wel niet
pi_32836510
Deze "opa" gaat even zijn kind uit school halen....later...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_32836511
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Je vergeet 25 september he?

Joost mag alles van Hummie (op die ene keer na toen hij het over het huisje had, toen kreeg hij een waarschuwing)
pi_32836515
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Meen je dat nou?
Ik kan me voorstellen dat mensen de manier waarop Roel praat irritant vinden. Maar als het puur om correct Nederlands gaat... Lieske krijgt werkelijk geen zín normaal uit haar mond.
Hehe, fraai voorbeeld van "objectief redeneren" mijnerzijds. Heb het nooit echt geanaliseerd wie "wint, maar taalgebruik van Roel irriteerd mij persoonlijk fokking vaag meer. Ik vermoed dat je wel gelijk hebt dat Lieske wint, maar van de afgestudeerde Roel mag je meer verwachten.
pi_32836518
ff vraagje trouwens, ik hoor net zeggen dat ze vanavond iets met garnalen gaan eten....... Sinds wanneer is dat crisis-eten? Ze zitten toch op rantsoen?
  maandag 5 december 2005 @ 15:24:48 #106
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836524
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:23 schreef Day het volgende:
Hé, wat gezellig hier!

Vrede op aaaaaaaaaaaaarde
Hoi Day

Het word wel weer gezelliger nu ik er ben en Sjet en jij en.....nouja vul zelf maar in
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:25:21 #107
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836535
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:21 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Dat moet haar toch onderhand wel duidelijk zijn. heb het liever andersom dan komt ze er tenminste achter of zij echt gek is op Roel.
aangezien ze nogal veel bevestiging nodig heeft denk ik dat het beter is dat zij even naar het huisje gaat en weten wij ook meteen meer....
Room 23
pi_32836542
O no the nightmare continues and he's back worse than before. En het is ook nog een hoger opgeleide nachtmerrie die zal wel moeilijk te volgen zijn voor iemand met zo weinig verstand als ik
Fok! de Roel(s)
  maandag 5 december 2005 @ 15:25:54 #109
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32836543
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Sjet het volgende:
ff vraagje trouwens, ik hoor net zeggen dat ze vanavond iets met garnalen gaan eten....... Sinds wanneer is dat crisis-eten? Ze zitten toch op rantsoen?
Tja, een mild rantsoen deze keer, ze hebben teveel luxe imho, kan je net zogoed een kratje bier geven dan kan het tenminste nog een béétje boeiender worden
pi_32836554
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Hehe, fraai voorbeeld van "objectief redeneren" mijnerzijds. Heb het nooit echt geanaliseerd wie "wint, maar taalgebruik van Roel irriteerd mij persoonlijk fokking vaag meer. Ik vermoed dat je wel gelijk hebt dat Lieske wint, maar van de afgestudeerde Roel mag je meer verwachten.
Ik vrees dat hij dat allemaal verblowd heeft...... dat schijnt toch effect te hebben hoor
pi_32836565
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
doei opa laterz
Fok! de Roel(s)
pi_32836574
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Mike1964 het volgende:
Succes
  maandag 5 december 2005 @ 15:27:13 #113
58921 Day
You can fly!
pi_32836575
Gert, ga jij eens terug naar het servival-topic! Je verpest de gezellige sfeer hier! Je hitst iedereen tegen elkaar op !

I am gonna shine
pi_32836596
Is raar om tezeggen maar er is al drie dagen geen normaal gesprek meer geweest tussen twee mensen, alles moet met de groep en de gesprekken vlakken dan automatisch af in gezapigheid
pi_32836603
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Hoi Day

Het word wel weer gezelliger nu ik er ben en Sjet en jij en.....nouja vul zelf maar in

Hoi Day
pi_32836614
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:24 schreef Sjet het volgende:
Een 'gewoon' rantsoen houdt alleen maar in dat ze niet zelf mogen bestellen, maar dat BB bepaalt wat er komt.

En gezien de ongebreidelde inzet die deze groep toont bij de weekopdrachten, met de bijbehorende fenomenale resultaten had je dit toch echt al een paar keer kunnen zien
pi_32836622
Vraagje weet iemand of lies of ingrid gevraag hebben naar de geheil opdracht? Joosten Naat zijn om 1200 toch echt in dbk geweest, is hier niet over gepraat?
pi_32836668
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef farceman het volgende:
Vraagje weet iemand of lies of ingrid gevraag hebben naar de geheil opdracht? Joosten Naat zijn om 1200 toch echt in dbk geweest, is hier niet over gepraat?
Nathalie heeft het hun buiten verteld.
pi_32836685
En Roel ligt weer te meuren.
Man, die gast zou z'n eigen kamer bij z'n ouders nog niet kunnen kraken .
pi_32836702
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Een 'gewoon' rantsoen houdt alleen maar in dat ze niet zelf mogen bestellen, maar dat BB bepaalt wat er komt.

En gezien de ongebreidelde inzet die deze groep toont bij de weekopdrachten, met de bijbehorende fenomenale resultaten had je dit toch echt al een paar keer kunnen zien
Hmmm jammer. Ik had me echt verheugt op een enorm streng rantsoen voor hun
pi_32836735
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Nathalie heeft het hun buiten verteld.
en wat is er verteld dan,heb er nog niks over gehoord?
pi_32836739
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:31 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En Roel ligt weer te meuren.
Man, die gast zou z'n eigen kamer bij z'n ouders nog niet kunnen kraken .
Hoeft alleen maar een kast te kraken.... Als 'ie er een beetje scheef in kan hangen is het al goed
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 15:33:38 #123
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32836746
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:27 schreef Day het volgende:
Gert, ga jij eens terug naar het servival-topic! Je verpest de gezellige sfeer hier! Je hitst iedereen tegen elkaar op !

Nou ja. Ik bemoei me er nog maar nét mee! Ze waren al een uur bezig of zo!

Ik mag ook nooit wat.

Zeg eh... jij komt hier toch niet je steun betuigen aan die in snel tempo dichtgroeiende ingeprogrammeerde Chantal-kloon hè?
pi_32836763
Dido: "Wat kan er nu gebeuren wat echt zo vreselijk is?..."

Nou Dido, dat jij een week voor de finale naar huis mag
pi_32836817
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef farceman het volgende:

[..]

en wat is er verteld dan,heb er nog niks over gehoord?
Dat BB gezegd had dat de opdracht geslaagd was. Geen idee wat de beloning is.
  maandag 5 december 2005 @ 15:36:54 #126
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32836851
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik mag ook nooit wat.

Zeg eh... jij komt hier toch niet je steun betuigen aan die in snel tempo dichtgroeiende ingeprogrammeerde Chantal-kloon hè?

Lieske doet het wat dat betreft goed. Teletubbie Po, Mini-me de kloon van Dr Evil en nu ook de 'in snel tempo dichtgroeiende ingeprogrammeerde Chantal-kloon'
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:37:17 #127
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836863
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dido: "Wat kan er nu gebeuren wat echt zo vreselijk is?..."

Nou Dido, dat jij een week voor de finale naar huis mag
Kunnen ze dan niet op een of andere manier een van die 2 naar dat huisje sturen? Als het weer tijdens de nominaties gebeurd is het te opvallend, maar tussendoor ofzo???
Room 23
pi_32836866
quote:

Waar komt toch die rare visie vandaan dat Lieske een Chantal-kloon is?
pi_32836913
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:35 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Dat BB gezegd had dat de opdracht geslaagd was. Geen idee wat de beloning is.
dank je, hadden ze nog ander nieuws?
  maandag 5 december 2005 @ 15:39:15 #130
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32836923
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:37 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Waar komt toch die rare visie vandaan dat Lieske een Chantal-kloon is?
Ze GNAGNA't nog nét niet.
"To accomplish great things, we must not only act, but also dream, not only plan, but also believe"
"Many of us spend half our time wishing for things we could have if we didn't spend half our time wishing"
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:39:53 #131
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32836940
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 15:41:13 #132
58921 Day
You can fly!
pi_32836973
quote:

[..]

Ik mag ook nooit wat.

Nee hoor!
Maar ik ben het niet met alles eens.
Dat ze bijna nooit uit haar woorden komt = true
Dat het af en toe nauwelijks te geloven is dat ze op de uni zit = true
Dat ze vreselijk naief kan zijn = true
Dat ze veranderd is in een 2e Chantal = not true

Lieske heeft nl. altijd gevraagd of ongevraagd haar mening gegeven. Vaak zelf als enige van de hele groep. En dat ze baalt van Roel en Dido kan ik me best voorstellen. Doe ik nl. ook en de rest van de bewoners ook, alleen durven zij het niet te zeggen.
I am gonna shine
pi_32836993
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:39 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ze komt nog niet in de buurt van Chantals akoestieke vervuiling...dat lukt niemand, lijkt me.

Maar geef eens serieus wat argumenten.
  maandag 5 december 2005 @ 15:41:57 #134
1464 ART
FOK!member
pi_32837000
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

He, dan heb ik iets gemist, wat is er precies gebeurd?
Nathalie de afgelopen nachten er erg van genoten dat ze zo dicht bij Dido mocht liggen, zullen we maar zeggen.
pi_32837057
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Day het volgende:

[..]

Nee hoor!

Lieske heeft nl. altijd gevraagd of ongevraagd haar mening gegeven.
Lol, dat laatste IS een overeenkomst met Chantal die de godsganselijke dag maar alles zat uit te leggen, en met alles bedoel ik ALLES. Brr..daar werd ik nou gestoord van.

Iemand: Er valt een blad van de boom.
Chantal: Ja, maar dat krijg je. Bladeren hebben bomen en die vallen in de herfst van de bomen.... begrijp je wat ik bedoel? GNA GNA GNA.
pi_32837079
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:12 schreef Martijn31 het volgende:

[..]

Dude, wat ben jij irritant zeg....

Mag niemand een andere mening als jou hebben zonder dat je ze op het persoonlijke vlak moet gaan aanvallen ? Vind je het gek dat de andere partij opgefokt reageert dan..

Get a grip !
Een andere mening dan jij!!!!!!
Je maakt met als jou ook nog eens een dubbele fout
pi_32837116
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef Day het volgende:

[..]

Nee hoor!

Lieske heeft nl. altijd gevraagd of ongevraagd haar mening gegeven. Vaak zelf als enige van de hele groep. En dat ze baalt van Roel en Dido kan ik me best voorstellen. Doe ik nl. ook en de rest van de bewoners ook, alleen durven zij het niet te zeggen.
Ze heeft een tijd geleden letterlijk gezegd dat ze het niet erg vond dat Roel en Dido aan elkaar zaten en dat ze zich absoluut niet stoorde aan klef gedoe in huis.

Was dit dan haar mening of is zoals ze nu doet haar mening? Of is Lieske een van de zeldzame personen met meerdere eigen meningen.

Nu ben ik er opeens uit Lieske lijd aan MPS en is de ene keer Lieske het leuke spontane studentje en de andere keer Vieske de 1 op 1 kopie van Chankwal.
Fok! de Roel(s)
pi_32837123
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:44 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Lol, dat laatste IS een overeenkomst met Chantal die de godsganselijke dag maar alles zat uit te leggen, en met alles bedoel ik ALLES. Brr..daar werd ik nou gestoord van.

Iemand: Er valt een blad van de boom.
Chantal: Ja, maar dat krijg je. Bladeren hebben bomen en die vallen in de herfst van de bomen.... begrijp je wat ik bedoel? GNA GNA GNA.
oeps..die zal ik maar zo laten staan, typo.

Btw.. ben het wel met je eens dat Lieske de enige is die nog voor oppositie zorgt. Go Lieske.
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 15:48:44 #139
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32837190
ik ga slapen
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 15:49:39 #140
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32837209
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:41 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ze komt nog niet in de buurt van Chantals akoestieke vervuiling...dat lukt niemand, lijkt me.

Maar geef eens serieus wat argumenten.
Ok ok sorry, ik ben zelf ook niet gek op inhoudloze oneliners.
Ik zal even mijn mening geven waarom ik Lieske de Chantal-kloon vind.
Lieske was niet van het roddelen en dat doet ze wel sinds ze met Chantal begon om te gaan.
Zij deed niet aan zwartmakerij, ook al ergerde ze zich aan bepaalde personen, dat doet ze nu dus ook wel.
Lieske keek tegen Nathalie en Dido op, al werd ze zwaar genegeerd en als kind behandeld. Ze trok zich er niks van aan totdat ze door Chantal werd bewerkt.
Schijnheilig lachen en gezellig doen (tegen Roel bijvoorbeeld) om hem 5 minuten later in de slaapkamer helemaal af te zeiken.
Allemaal Chantal-trekjes.
Hierdoor is Lieske voor mij nu de Chantal-kloon in huis.
pi_32837223
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:46 schreef rickfcdb1 het volgende:
Was dit dan haar mening of is zoals ze nu doet haar mening? Of is Lieske een van de zeldzame personen met meerdere eigen meningen.
Een andere optie is natuurlijk dat ze haar mening veranderd of bijgesteld heeft. Of is dat te simpel?
  maandag 5 december 2005 @ 15:50:43 #142
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32837238
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ga slapen
Welterusten
pi_32837257
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:48 schreef Manu82 het volgende:
ik ga slapen
Enorme Roel
pi_32837282
weet iemand of Rob vanavond bij BVD zit?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_32837304
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Een andere optie is natuurlijk dat ze haar mening veranderd of bijgesteld heeft. Of is dat te simpel?
Ja is vast te simpel.... schijnt niet te kunnen volgens sommige mensen hier
En diezelfde personen zijn zelf altijd hetzelfde, ongeacht de situatie en/of bij wie ze zijn.... Knap hoor
pi_32837363
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Mike1964 het volgende:
weet iemand of Rob vanavond bij BVD zit?
http://www.talpa.tv/web/show/id=47657/dbid=1389/typeofpage=51230 nee dus
pi_32837375
Roel ligt weer te slapen
pi_32837386
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat zou kunnen maar volgens mij gebruikte ze de term daar stoor ik me thuis ook nooit aan.
Fok! de Roel(s)
  maandag 5 december 2005 @ 15:56:55 #149
58921 Day
You can fly!
pi_32837432
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Lieske was niet van het roddelen en dat doet ze wel sinds ze met Chantal begon om te gaan.
Zij deed niet aan zwartmakerij, ook al ergerde ze zich aan bepaalde personen, dat doet ze nu dus ook wel.
Lieske keek tegen Nathalie en Dido op, al werd ze zwaar genegeerd en als kind behandeld. Ze trok zich er niks van aan totdat ze door Chantal werd bewerkt.
Schijnheilig lachen en gezellig doen (tegen Roel bijvoorbeeld) om hem 5 minuten later in de slaapkamer helemaal af te zeiken.
Als dat je definitie is van een Chantal-kloon dan kunnen we Roel, Dido, Nathalie en Joost ook wel die stempel geven.
ALS er dan iemand veranderd is, is het Roel wel met dat gezeik op en geroddel over vooral Lieske.
I am gonna shine
pi_32837442
quote:
Alleen de vrouwen mogen langs komen Tanja en Chantal zijn geweest.
pi_32837445
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:49 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk te weinig om Liesje een Chantal-kloon te noemen, daarvoor zie ik toch veel teveel verschillen.

Maar, over roddelen en intrigeren. Moet je toch ff vaststellen waarom mensen roddelen. In het geval van Lieske is ze gaan roddelen toen meer en meer duidelijk werd dat ze echt alleen stond. Roddelen was haar manier om steun te zoeken en zelfbevestiging te krijgen. Mischien niet fraai, maar ik kan dat wel begrijpen. Is echt niet leuk om zo lang zo alleen te staan.

Tegelijk echter blijft ze stekelige en rake opmerkingen geven aan mensen. Dat doet ze niet 24uur per dag, maar bij de anderen is wel duidelijk dat Lieske problemen met hun heeft. Daardoor is ze toch al niet meer helemaal schijnheilig.

Hoeveel mensen in het huis kun je opnoemen die niet roddelen of intrigeren? Dido en aanhang (Roel en Nathalie) bepalen feitelijk de gang van zaken in het huis en vormen een front, das evenmin erg fraai.
pi_32837446
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_32837451
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:52 schreef Sjet het volgende:

[..]

Ja is vast te simpel.... schijnt niet te kunnen volgens sommige mensen hier
En diezelfde personen zijn zelf altijd hetzelfde, ongeacht de situatie en/of bij wie ze zijn.... Knap hoor
Wel wat betreft gedrag

gedrag is namelijk gedrag daar kun je je aan storen of niet. Personen zijn anders die kunnen zich ineens anders gaan gedragen waardoor ze ineens leuk of niet leuk worden.
Fok! de Roel(s)
  maandag 5 december 2005 @ 15:59:08 #154
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32837492
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:

[..]

Kan ook zijn dat Rob er geen behoefte aan heeft, maar weet ik niet wis en zeker
pi_32837534
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Nou Rob is wel een beetje media geil dus ik had hem wel verwacht.
  maandag 5 december 2005 @ 16:01:10 #156
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32837535
Is het nou trouwens nog steeds zo dat de slaapvertrekken verboden terrein zijn of was dat alleen om de geheime missie te laten slagen? Ik zie Lieske nl niet op de streams
pi_32837574
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:56 schreef Day het volgende:
ALS er dan iemand veranderd is, is het Roel wel met dat gezeik op en geroddel over vooral Lieske.
En die is veranderd van iemand die eerst nog wel redelijk leuk c.q. interessant leek te zijn tot één van de grootste en saaiste burgerlullen die ik ken. Je kunt hem + Dido zo inschrijven voor het bejaardenhuis en achter de geraniums neerzetten. Iets interessants komt er al tijden niet meer uit die gast.
pi_32837576
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:59 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen (dat hij er geen behoefte aan heeft)
Ik denk dat hij toch iets meer heeft te melden dan Chantal. Hoewel die nauwelijks aan het woord kwam...
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_32837613
waar zijn lies en naat? Liggen die op bed?
pi_32837624
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:01 schreef BONG4002 het volgende:
Is het nou trouwens nog steeds zo dat de slaapvertrekken verboden terrein zijn of was dat alleen om de geheime missie te laten slagen? Ik zie Lieske nl niet op de streams
Volgens mij zijn slaapkamers overdag verboden gebied.
pi_32837633
ZO moeilijk hoeft het voor de regie toch niet te zijn...4 dezelfde streams
pi_32837681
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef farceman het volgende:
ZO moeilijk hoeft het voor de regie toch niet te zijn...4 dezelfde streams
randstad uitzendbureau
pi_32837692
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

en als je dan intiem gesprek wilt?
pi_32837705
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Wel wat betreft gedrag

gedrag is namelijk gedrag daar kun je je aan storen of niet. Personen zijn anders die kunnen zich ineens anders gaan gedragen waardoor ze ineens leuk of niet leuk worden.
Eh, niet helemaal mee eens. Gedrag van mensen kan ook pas na een tijdje echt gaan irriteren. Dat 2 mensen wat zitten te kleffen waar anderen bij zijn, is iets waar je je niet direct aan stoort. Wanneer na enige tijd blijkt dat ze vrijwel niets anders meer doen, en met niemand meer optrekken dan met elkaar gaat het wel irriteren.

Dat Lieske de situatie in eerste instantie vergelijkt met 'thuis' is ook logisch. Alleen kom je er dan na een tijdje achter dat zoiets 'thuis' toch wat anders ligt dan in het BB huis. Niet in de laatste plaats omdat je hier natuurlijk echt 24 uur per dag op elkaars lip zit, en dat is thuis niet het geval.
pi_32837719
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:04 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

sinds gisterenmiddag mogen ze overdag niet meer in de slaapkamer.
Om te slapen, vrijen en make-up te doen.
pi_32837742
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:07 schreef farceman het volgende:

[..]

en als je dan intiem gesprek wilt?
ga je naar het toilet.
pi_32837748
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef regenworm het volgende:

[..]

Niet alle vrouwen... Linda is ook niet geweest
pi_32837769
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:09 schreef regenworm het volgende:

[..]

ga je naar het toilet.
en als roel daar weer eens zit of staat?

pi_32837787
een van de allersaaiste dagen tot nu toe....
pi_32837793
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef rickfcdb1 het volgende:

[..]

Wel wat betreft gedrag

Onzin.
Het hangt van veel meer dingen af.
Het hangt van de mensen af; van de ene kun je veel meer verdragen. Dus of het ene stel kleeft of het andere, kan dan al uitmaken.
En ook nog een keer hoe je eigen gesteldheid is; als je je niet zo geweldig voelt kun je veel minder hebben.

P.S. NatteLie zit in bad, ik denk dat Lies erbij zit.
pi_32837813
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:11 schreef farceman het volgende:
daar zullen er nog wel meer van komen.
pi_32837821
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Ach.... dat duurt maar 5 minuten joh
pi_32837827
quote:
Met je eens
pi_32837837
Dido: "wij sluiten jullie niet buiten, die positie nemen jullie zelf aan."

Zelfreflectie: zero points.
  maandag 5 december 2005 @ 16:14:55 #175
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32837901
quote:
Het is idd wel ernstig vandaag ja
pi_32837946
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:12 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

En wat kan de queen er toch weer een heerlijk (NOT) ontevreden gezicht bij opzetten...
pi_32837960
BB-stem: Verzamelen in de rode slaapkamer
  maandag 5 december 2005 @ 16:17:19 #178
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32837972
He, he, er gaat wat gebeuren.
eurobilltracker.com
  maandag 5 december 2005 @ 16:17:59 #179
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32837988
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef Foreverblue het volgende:
BB-stem: Verzamelen in de rode slaapkamer
Grote
eurobilltracker.com
pi_32837996
Iedereen nog even plassen..... Nieuwe weekopdracht ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
pi_32838007
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:17 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Grote
Ze zijn even groot hoor En de ene is blauw en de andere rood
pi_32838014
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:10 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Die is in 5 minuten klaar daar kan wel even op gewacht worden.
pi_32838020
Niet gewoon camera's poetsen? Doen ze toch ook regelmatig?
pi_32838046

maandag 5 december 2005 @ 16:20:58 #185
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838057
Oei, oei Dido hoekt zo dadelijk Lieske neer.
eurobilltracker.com
pi_32838074
Het draait nu alleen nog maar om queen Dido met haar hofhulpjes die als voornaamste taak het likken en dienen van de queen hebben. Ik moet eerlijk zeggen, ik kan me HEEL erg goed voorstellen dat je je in dat gezelschap gaat afzonderen en je tegen de rest gaat keren. Ik probeer het me voor te stellen, maar ik zou ook niet meer vrolijk kunnen worden met die mensen om me heen. Ik denk dat Lieske het gewoon ff compleet gehad heeft, vooral na die laatste actie van d'r, dat ze probeerde tegen de 'groep' in te gaan.. ik vond het op zich een goed idee, maar heeft toch niet de gewenste resultaten opgeleverd, helaas.. Zij doet het tenminste wel... Ze wordt nu constant op stang gejaagd door Roel, en Dido dan, die steeds poeslief naar 'r roept, 'Lieeesss, Liesjeee', en de minuut erna haar weer zwart maken samen met Roel.. ja sorry hoor, maar ik kan dat wijf echt niet meer aanzien en horen.

Ik vind Lieske, ondanks haar ietwat rare gedrag de laatste dagen/weken, toch nog steeds één van de minste erge... Probeer het je, met de streams voor je neus aan, nu eens voor te stellen.. om daar tegenover Dido in die bank te zitten, luisterend naar die oervervelende verhalen van 'r, met Joost neuspulkend naast je op de grond.... nou, als normaal mens zijnde, lijkt mij, hou je dat maximaal een minuut uit.

Hiervoor was er nog wel eens iets als 'spanning' en soms wat 'discussie' in het huis.. Als er eerst maar eens een flinke uitbarsting van de een of de ander komt.. ze zijn allemaal veel te mak.. Deze overgebleven groep figuren in het huis lijkt mij het ergste rampscenario dat de makers van BB voor ogen kunnen hebben... hoe moet je hier nu in godsnaam nog boeiende tv van maken??
pi_32838081
Ik lach me slap zeg... queen Dido is not amused.... Lieske ook en haar grapjes
pi_32838098
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:20 schreef bunnyma het volgende:
Oei, oei Dido hoelt zo dadelijk Lieske neer.
Nee hoor. Veel te groot risico dat ze dan een nagel breekt.
  maandag 5 december 2005 @ 16:22:15 #189
1464 ART
FOK!member
pi_32838110
Wat dachten jullie van een uithoudingsproef, waarbij iedereen solo iets moet doen en het schema zo wordt opgesteld dat Roel & Dido weer niet samen kunnen slapen?
  maandag 5 december 2005 @ 16:22:29 #190
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838115
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef Sjet het volgende:
Ik kon hier ook mijn grijns niet onderdrukken
eurobilltracker.com
pi_32838120
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:18 schreef regenworm het volgende:

[..]

Die is in 5 minuten klaar daar kan wel even op gewacht worden.
Oh.... regenworm..... echo....
pi_32838141
pi_32838155
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef theMi het volgende:
Het draait nu alleen nog maar om queen Dido met haar hofhulpjes die als voornaamste taak het likken en dienen van de queen hebben. Ik moet eerlijk zeggen, ik kan me HEEL erg goed voorstellen dat je je in dat gezelschap gaat afzonderen en je tegen de rest gaat keren. *knip lang bericht*
alof ik het zelf geschreven heb...

oftewel: Mee eens is..
pi_32838166
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef ART het volgende:
Wat dachten jullie van een uithoudingsproef, waarbij iedereen solo iets moet doen en het schema zo wordt opgesteld dat Roel & Dido weer niet samen kunnen slapen?
Sowieso iets met actie
  maandag 5 december 2005 @ 16:24:12 #195
1464 ART
FOK!member
pi_32838172
quote:
pi_32838184
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef Sjet het volgende:
wat zei ze dan ?
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  maandag 5 december 2005 @ 16:25:10 #197
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838195
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ik geloof dat dat nogal meevalt bij Dido ( een van de weinige positieve dingen van Dido) want ik had een hoop gezeur verwacht bij de aardappelschil opdracht maar gelukkig bleef dat achterwege.
eurobilltracker.com
pi_32838199
De weekopdracht:
De bewoners mogen qua huishouding niets zelf meer doen, maar moeten alles door Dido laten verzorgen.

Dus: eten & drinken verzorgen, bedden verschonen, afwassen, was doen... Met de vinger knippen, en Dido laten doen.

En toen schrok ik weer wakker.
pi_32838201
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

maandag 5 december 2005 @ 16:27:01 #200
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32838236
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:57 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]

Vind ik persoonlijk te weinig om Liesje een Chantal-kloon te noemen, daarvoor zie ik toch veel teveel verschillen.
Ieder zijn mening
quote:
Maar, over roddelen en intrigeren. Moet je toch ff vaststellen waarom mensen roddelen. In het geval van Lieske is ze gaan roddelen toen meer en meer duidelijk werd dat ze echt alleen stond. Roddelen was haar manier om steun te zoeken en zelfbevestiging te krijgen. Mischien niet fraai, maar ik kan dat wel begrijpen. Is echt niet leuk om zo lang zo alleen te staan.
Ik ben het wel eens met je dat ze het doet om steun te krijgen en dat kreeg ze inderdaad van Chan en Ing toen ze lekker meedeed. Een steuntje in de rug in dat huis is altijd welkom. Al had ik persoonlijk wel een andere manier gezocht om die steun te krijgen.

Dat zij alleen staat en daardoor gaat roddelen ben ik het weer niet met je eens. Zij begon pas met roddelen toen zij juíst het gevoel had ergens bij te horen. De Chantal gang namelijk. Dat vond ik persoonlijk jammer omdat de onschuldige lieve meid voor mij was veranderd in een sneaky roddeltante. Maar eigenlijk bevestig je zelf in dit stukje dat zij is beïnvloed door Chantal omdat ze niet sterk in haar schoenen staat. Of zie ik het verkeerd?
quote:
Hoeveel mensen in het huis kun je opnoemen die niet roddelen of intrigeren? Dido en aanhang (Roel en Nathalie) bepalen feitelijk de gang van zaken in het huis en vormen een front, das evenmin erg fraai.
Ook eens! Maar doen Dido en Roel dat volgens jou niet op basis van hun eigen mening over een bepaalde persoon? Blijft verkeerd hoor, roddelen en zwartmaken is smerig maar dat maakt ze nog geen Chantal-kloon.
  maandag 5 december 2005 @ 16:27:11 #201
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838241
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef pullup het volgende:

[..]

wat zei ze dan ?
Als reactie op de mededeling dat ze samen in de slaapkamer moesten zei ze:
"Zit je al de hele dag in een huis met een stel randdebielen moet je er ook nog eens in een kamer mee zitten"
eurobilltracker.com
pi_32838247
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:22 schreef ART het volgende:
Wat mij betreft worden die 2 net verplicht 23 uur per dag in de slaapkamer te verblijven. Ik kan dan rustig die stream op mute zetten en zet hem pas weer aan als ze elkaar de koppen in gaan slaan.
pi_32838272
quote:
Maar goed dat ik niet in dat huis zit, want ik had Lieske al tig keer gehoekt
Groetjessssssss
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 16:28:31 #204
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32838280
quote:

Dat zou dan voor beide kanten gelden, die de "schuld" bij elkaar leggen.
En Dido heeft gewoon een punt. Lieske geeft met haar houding mijns inziens overduidelijk aan dat ze geen zín heeft om weer nader tot elkaar te komen. Dat is haar goed recht. Maar dan kan ze niet verwachten dat anderen daarin initiatieven blijven nemen. Bij een kínd doe je dat wel, als het nukkig is, bij een volwassene denk je: zoek het maar uit dan.
  maandag 5 december 2005 @ 16:28:53 #205
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32838287
Ik denk dat het gewoon onderhoud is aan apparatuur en het huis, dus no nieuwe weekmissie
  maandag 5 december 2005 @ 16:28:58 #206
58921 Day
You can fly!
pi_32838290
quote:

Maar dan ook totaal niet!

Onderwerp van discussie is dus: wie is de Chantal-kloon?
Nou, voor mij is dat simpel. Dat is Dido. Ik stoorde me heel erg aan Chantal, maar in 1 ding had ze gelijk. Dido denkt echt dat ze een Diva is. Chantal had hetzelfde probleem, daarom konden ze elkaar niet luchten. Nu Chantal vertrokken is, zie je het diva-gedrag steeds meer bij Dido terugkomen. Het draait allemaal om haar, zij weet hoe het zit en zal dat wel even vertellen aan de groep (gelijkenis 1). Het roddelen gaat haar ook steeds beter af (gelijkenis 2), met name over Lieske.
Heb ook net zitten luisteren naar het gesprek tussen haar en Ingrid net. Pure bullshit natuurlijk. Jullie (ingrid en lieske) moeten je niet afzonderen zeg ze. Ze doet de hele dag niet anders met Roel en beïnvloed hem ook heel erg (gelijkenis 3; Chantal pakte Ingrid en Lieske heel erg in). Ze heeft ook heel veel invloed op Nathalie en in zekere mate ook op Joost. Dido gaat ook steeds meer de betweter uithangen (gelijkenis 4 en Chantal' sterkste punt). Ten slotte nog een punt wat ze met Chantal deelt: ze kan absoluut niet tegen kritiek!

Conclusie: Dido is de jongere versie van Chantal qua gedrag!

En aangezien mijn post toch al lang is. Ingrid is ten positieve veranderen. Het valt me op dat ze zich niet laat beïnvloeden en dat ze gewoon haar eigen ding doet.
I am gonna shine
pi_32838296
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef pullup het volgende:

[..]

wat zei ze dan ?
Ik kan het je niet exact vertellen.... Dido maakte de opmerking dat het heerlijk was dat ze de slaapkamer weer eens in mochten. Dat ze dat toch wel erg miste, je even kunnen terug trekken in de slaapkamer.
Lieske maakte daar wat opmerkingen overheen dat zij dat ook heel erg vond, dat ze het heel zwaar vond om steeds met hun in 1 ruimte te zijn. Maar ze deed dat op een gevatte manier die ik hier niet kan typen.... ik moest er gewoon erg om lachen.
Misschien dat iemand anders het preciezer kan omschrijven?
pi_32838303
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef bunnyma het volgende:

[..]

"Zit je al de hele dag in een huis met een stel randdebielen moet je er ook nog eens in een kamer mee zitten"
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32838312
Goeie middag
pi_32838335
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:21 schreef theMi het volgende:
Het draait nu alleen nog maar om queen Dido met haar hofhulpjes die als voornaamste taak het likken en dienen van de queen hebben. Ik moet eerlijk zeggen, ik kan me HEEL erg goed voorstellen dat je je in dat gezelschap gaat afzonderen en je tegen de rest gaat keren. Ik probeer het me voor te stellen, maar ik zou ook niet meer vrolijk kunnen worden met die mensen om me heen. Ik denk dat Lieske het gewoon ff compleet gehad heeft, vooral na die laatste actie van d'r, dat ze probeerde tegen de 'groep' in te gaan.. ik vond het op zich een goed idee, maar heeft toch niet de gewenste resultaten opgeleverd, helaas.. Zij doet het tenminste wel... Ze wordt nu constant op stang gejaagd door Roel, en Dido dan, die steeds poeslief naar 'r roept, 'Lieeesss, Liesjeee', en de minuut erna haar weer zwart maken samen met Roel.. ja sorry hoor, maar ik kan dat wijf echt niet meer aanzien en horen.

Ik vind Lieske, ondanks haar ietwat rare gedrag de laatste dagen/weken, toch nog steeds één van de minste erge... Probeer het je, met de streams voor je neus aan, nu eens voor te stellen.. om daar tegenover Dido in die bank te zitten, luisterend naar die oervervelende verhalen van 'r, met Joost neuspulkend naast je op de grond.... nou, als normaal mens zijnde, lijkt mij, hou je dat maximaal een minuut uit.

Hiervoor was er nog wel eens iets als 'spanning' en soms wat 'discussie' in het huis.. Als er eerst maar eens een flinke uitbarsting van de een of de ander komt.. ze zijn allemaal veel te mak.. Deze overgebleven groep figuren in het huis lijkt mij het ergste rampscenario dat de makers van BB voor ogen kunnen hebben... hoe moet je hier nu in godsnaam nog boeiende tv van maken??

Ja en Dido durft ook nog te beweren dat het de eigen keuze is van Ingrid en Lieske dat ze zich toch wat buitengesloten voelen, dan moeten zíj maar meer investeren.
Ik snap echt niet wat Roel in haar ziet.
  maandag 5 december 2005 @ 16:31:11 #211
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32838342
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:30 schreef lovebear het volgende:
Goeie middag
Heeej!!

Wat heb ik je gemist
pi_32838347
quote:

[..]

Ja precies Bunnyma, zo was het!
Ik lag echt wel dubbel... en dan die kop van Dido
  maandag 5 december 2005 @ 16:31:25 #213
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838349
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef borduurtje het volgende:

[..]

Maar goed dat ik niet in dat huis zit, want ik had Lieske al tig keer gehoekt
Dan hebben wij duidelijk niet dezelfde mening want ik word juist helemaal gek van Queen Dido.
Ik weet zeker dat ik ook sacherijnig zou worden als ik weken met zo iemand in 1 huis moest zitten.
eurobilltracker.com
pi_32838366
quote:

[..]

Wat een saaie opmerking van lieske
pi_32838370
Klopt gewoon dat Ingrid en Lieske van zichzelf niet de instelling hebben zich ergens uit te vechten,hebben de neiging zich depressief te gaan gedragen en anderen de schuld te geven van dat gevoel.
Ze doen er zelf niets aan om dat te veranderen
pi_32838374
quote:
Goeie middag
Goeiemiddag
pi_32838387
quote:
Goeie middag
pi_32838399
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:31 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Heeej!!

Wat heb ik je gemist
Heb je ook gemist hoor
Heb drukke werkdagen gehad
  maandag 5 december 2005 @ 16:33:05 #219
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838402
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk dat het gewoon onderhoud is aan apparatuur en het huis, dus no nieuwe weekmissie
Dan zet ik de streams uit, want zonder actie kan ik het niet meer verdragen.
eurobilltracker.com
  maandag 5 december 2005 @ 16:33:29 #220
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32838413
Zal iig wel een "vrouwen" opdracht worden (als het de weekopdracht is) aangezien die in de meerderheid zijn
pi_32838448
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:31 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Dan hebben wij duidelijk niet dezelfde mening want ik word juist helemaal gek van Queen Dido.
Ik weet zeker dat ik ook sacherijnig zou worden als ik weken met zo iemand in 1 huis moest zitten.
Ik had zeker te weten Dido al tig keer gehoekt dan En ik was gaan springen op haar make-up-kit
pi_32838457
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:33 schreef BONG4002 het volgende:
Zal iig wel een "vrouwen" opdracht worden (als het de weekopdracht is) aangezien die in de meerderheid zijn
Moet gewoon een xeen echte harde weekopdracht worden
  maandag 5 december 2005 @ 16:35:09 #223
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838467
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:28 schreef Day het volgende:

[..]

Conclusie: Dido is de jongere versie van Chantal qua gedrag!

En aangezien mijn post toch al lang is. Ingrid is ten positieve veranderen. Het valt me op dat ze zich niet laat beïnvloeden en dat ze gewoon haar eigen ding doet.
Perfect relaas.
eurobilltracker.com
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 16:35:58 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32838485
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef regenworm het volgende:

[..]

Wat een saaie opmerking van lieske
Nee joh, het is echt een héééle leuke opmerking. Beslist geen doorsnee. Hier moet echt aandacht aan besteed worden. Nederland zal niet meer bijkomen als ze dit horen!!! Alleen al aan zo'n geweldige opmerking van onze Lies, kun je merken dat ze slimmer en gevatter is dan de rest van dat zootje bij elkaar!!!! HULDE!
pi_32838492
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:34 schreef Sjet het volgende:

[..]

Ik had zeker te weten Dido al tig keer gehoekt dan En ik was gaan springen op haar make-up-kit
Of in haar slaap al haar nagels afknippen, en foute make up opdoen bij haar
  maandag 5 december 2005 @ 16:37:16 #226
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_32838520
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_32838532
Joost heeft normaal altijd Jil Sander als geur
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
  maandag 5 december 2005 @ 16:38:00 #228
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838537
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef riri het volgende:
Klopt gewoon dat Ingrid en Lieske van zichzelf niet de instelling hebben zich ergens uit te vechten,hebben de neiging zich depressief te gaan gedragen en anderen de schuld te geven van dat gevoel.
Ik hoorde anders net dat Lieske van plan was deze dag helemaal in te gaan vullen met sporten, badderen en dan de waskamer te gaan schoonmaken om haar verveling tegen te gaan.
eurobilltracker.com
  maandag 5 december 2005 @ 16:40:16 #229
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838594
quote:

[..]

Heerlijk, ik zie je al woedend staan stampen!!
Waarom gebeuren zulke dingen op niet in dat huis?
eurobilltracker.com
pi_32838609
quote:

[..]

Ik denk juist dat Lies door het lint gaat als ze zonder make-up zit.
Die slaapt zowat op haar make-up
Groetjessssssss
  maandag 5 december 2005 @ 16:41:37 #231
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838636
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:35 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee joh, het is echt een héééle leuke opmerking. Beslist geen doorsnee. Hier moet echt aandacht aan besteed worden. Nederland zal niet meer bijkomen als ze dit horen!!! Alleen al aan zo'n geweldige opmerking van onze Lies, kun je merken dat ze slimmer en gevatter is dan de rest van dat zootje bij elkaar!!!! HULDE!
Wanneer ging je ook alweer op vakantie?
eurobilltracker.com
  maandag 5 december 2005 @ 16:41:56 #232
58921 Day
You can fly!
pi_32838647
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:38 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Ik hoorde anders net dat Lieske van plan was deze dag helemaal in te gaan vullen met sporten, badderen en dan de waskamer te gaan schoonmaken om haar verveling tegen te gaan.
En Ingrid vindt dat ze gewoon haar eigen ding blijft doen, ze trekt genoeg op met de groep, waarbij ze, ondanks ontkenning, niet echt bij hoort.
Natuurlijk is dat niet wat Queen Dido wil horen. Ze is pas tevreden als iedereen vol adorering om haar heen hangt. Doe je dat niet, dan ben je, in haar woorden, stom.
I am gonna shine
pi_32838668
quote:

[..]

Oei, het zegt toch wel wat als je liever je veveling tegengaat door te gaan afwassen dan dat je wat meer tracht te integreren in deze groep.
Ze heeft het dus echt helemaal met de rest gehad
pi_32838686
Nathalie: "Zullen we eerst de opracht goed lezen, jongens?"

pi_32838688
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef borduurtje het volgende:

[..]

Lieske slaapt altijd zonder make-up en ze is net zo knap als met.
pi_32838707
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:36 schreef lovebear het volgende:

[..]

Of in haar slaap al haar nagels afknippen, en foute make up opdoen bij haar
Oeh... jij bent echt duivels
Volgens mij zouden we het leuk doen in het huis

En Bunnyma, ik weet niet waarom niemand in het huis dat doet...... allemaal heel braaf. Maar ja, van de andere kant behoor je anderen hun spullen ook wel te respecteren
  maandag 5 december 2005 @ 16:44:57 #237
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32838738
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:41 schreef Day het volgende:

[..]

En Ingrid vindt dat ze gewoon haar eigen ding blijft doen, ze trekt genoeg op met de groep, waarbij ze, ondanks ontkenning, niet echt bij hoort.
Natuurlijk is dat niet wat Queen Dido wil horen. Ze is pas tevreden als iedereen vol adorering om haar heen hangt. Doe je dat niet, dan ben je, in haar woorden, stom.
Van Dido had die geheime missie waarschijnlijk wel tot het eind mogen duren
Constant een groep bewonderaars om haar heen. ( denkt ze)
eurobilltracker.com
pi_32838741
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:43 schreef regenworm het volgende:

[..]

Lieske slaapt altijd zonder make-up en ze is net zo knap als met.
Liaske zit vrijwel even lang zichzelf op te maken als Naat
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 16:45:37 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32838754
16:14 Andere groep

Ingrid ligt op de bank en laat weten dat ze haar ‘oude’ maatjes wel een beetje mist. “De mensen met wie ik veel omging, komen gewoon uit een ander groepje dan waar ik me nu in bevind.” Dido wil weten of ze zich afgezonderd voelt. “Nee, dat is het niet, maar het is gewoon anders. Ik kan ook niet precies uitleggen hoe, maar het is gewoon zo dat Lieske en ik niet bij deze groep horen.” Roel vindt dat zij en Lieske deze positie ook innemen door veel samen te doen. Ingrid vindt het echter allemaal geen probleem.
Joost wil graag dat ze met zijn zessen als groep eindigen en bedenkt dat ze elke avond wat leuks met zijn zessen moeten ondernemen. Dido: “Maar wat als iemand daar nou geen zin in heeft? Ik vind niet dat je dat moet verplichten Joost.” “We zijn heel de dag met zijn allen Joost”, merkt Ingrid op. “Als iedereen tevreden is zo, dan is het toch goed!”, besluit Dido. Ingrid is het hier helemaal mee eens. (talpa-site)
pi_32838787
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:44 schreef Sjet het volgende:

[..]

Oeh... jij bent echt duivels
Volgens mij zouden we het leuk doen in het huis

En Bunnyma, ik weet niet waarom niemand in het huis dat doet...... allemaal heel braaf. Maar ja, van de andere kant behoor je anderen hun spullen ook wel te respecteren
Denk dat we t leuk gaan doen, lekker de boel op stelten zetten.
Leven in de brouwerij!
Het zijn gewoon luie lamzakken daar.
En de meeste zijn te arogant voor worden
  maandag 5 december 2005 @ 16:47:35 #241
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32838802
Even mijn conclusie aan de hand van de discussies op de afgelopen paar pagina's:
Nog 2 exit's te gaan: Dido als eerst eruit (zal niemand om rouwen denk ik). Dan Lieske weg (zullen wat tranen vloeien hier van een paar users maarja het zij zo ).

Houden we over in alfabetische volgorde:
Ingrid
Joost
Nathalie
Roel

Dan zijn we tenminste verzekerd van een gezellig sfeertje in de SC topics
  maandag 5 december 2005 @ 16:48:25 #242
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32838828
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef lovebear het volgende:

[..]

Denk dat we t leuk gaan doen, lekker de boel op stelten zetten.
Leven in de brouwerij!
Het zijn gewoon luie lamzakken daar.
En de meeste zijn te arogant voor worden
Ergens ben je wel een deugniet

maar ook heel lief
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 16:50:31 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32838863
quote:
Vreemd. Volgens het stukje op de Talpa-site (zie hierboven) ging het er allemaal een stuk redelijker en gemoedelijker aan toe. En zei Dido zelfs, geheel in tegenspraak met wat jij hierboven beweert: "Als mensen nou gewoon geen zín hebben om met de groep op te trekken, dan hoeft dat toch niet per se?"
pi_32838873
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Alleen jammer dat Naat er nooit van opknapt
pi_32838905
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:40 schreef borduurtje het volgende:

[..]

Volgens mij verwar jij Lieske met Nathalie .
pi_32838906
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:48 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ergens ben je wel een deugniet

maar ook heel lief
Tnx
  maandag 5 december 2005 @ 16:53:15 #247
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32838923
Wat worden de camera's weer goed benut.
pi_32838938
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:45 schreef pullup het volgende:

[..]

Je kan je overal druk over gaan maken.
pi_32838953
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:52 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Volgens mij verwar jij Lieske met Nathalie .
En met Dido....
Die ligt ook vaak [net als in de soaps ] met make-up op in bed.
pi_32838956
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef F4iTH het volgende:
Wat worden de camera's weer goed benut.
niet interessant dan om lieske zich te zien opmaken?? is toch wel 4 streams waard?? NOT
pi_32838968
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Ieder zijn mening
[..]
Uiteraard!

Dat van die oorspronkelijk Lieve Onschuldige Lieske ben ik niet zo met je eens. In het begin had ze van die verhalen over Groningen waaruit ik afleidde dat ze heel erg haar eigenzelfbeeld onderhield door negatief te zijn over anderen.

Dat komt volgens mij door haar ouders die een extremeprestatiedruk op haar leggen waar ze niet aan kan voldoen. (Dat verhaal van haar voet en haar ouders die haar verwijten dat ze er te makkelijk overheen stapte. Ik kreeg toen zo'n beeld van die akelige ouders die met hun kinderen die akelige modepoppenshows aflopen.)

Bovendien kwam ze het huis in met zo'n branie van: ik ga het hier helemaal maken. Viel dat even tegen...
quote:
Zij begon pas met roddelen toen zij juíst het gevoel had ergens bij te horen. Dat vond ik persoonlijk jammer omdat de onschuldige lieve meid voor mij was veranderd in een sneaky roddeltante. Maar eigenlijk bevestig je zelf in dit stukje dat zij is beïnvloed door Chantal omdat ze niet sterk in haar schoenen staat. Of zie ik het verkeerd?
Als je in het groepje van Chantal zit en wilt blijven zitten KUN je niet anders dan roddelen :-) Tuurlijk is iedereen in dat groepje door Chantal beinvloed, maar ik denk dat haar verzet nu toch echt ook van haarzelf komt. (net als de mening van Ing, die zegt wel niet veel, maar wat ze zegt komt volgens mij toch ook echt van haarzelf.)
quote:
Maar doen Dido en Roel dat volgens jou niet op basis van hun eigen mening over een bepaalde persoon? Blijft verkeerd hoor, roddelen en zwartmaken is smerig maar dat maakt ze nog geen Chantal-kloon.
Lol, nee, ik denk dat niemand een Chantal-kloon is, daarvoor is chantal toch echt een veels te apart persoon :-)

Ik denk dat we vooral van mening verschillen over de vraag in hoeverre iedereen voor zijn of haar eigen mening staat. Ik denk dat dat voor iedereen geld. Ik heb het gevoel dat Lieske's mening meer wordt ingegeven door de positie die ze heeft in de group en die is en blijft er een van buitenstaander.
Het moet toch moeilijk voor haar zijn om van haar stralende "carriere" in het groningse omlaag te donderen tot een positie waar ze 9 nominaties tegen zich kreeg. (en laatst nog 100% nominaties tegen zich kreeg). Een echte positie in de group heeft ze nooit verovert, wat ze doet is overleven.

Das mijn subjectiviteit, maar dan krijg ik toch sympathie voor iemand. (ook al denk ik dat ik haar in RL niet te pruimen zou vinden)
pi_32838973
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef Gert het volgende:

[..]

Vreemd. Volgens het stukje op de Talpa-site (zie hierboven) ging het er allemaal een stuk redelijker en gemoedelijker aan toe. En zei Dido zelfs, geheel in tegenspraak met wat jij hierboven beweert: "Als mensen nou gewoon geen zín hebben om met de groep op te trekken, dan hoeft dat toch niet per se?"
Ja, want zij weet maar al te goed wie die personen zijn, Ingrid en Lieske natuurlijk.. en laat het nou net zijn dat ze die kan missen als kiespijn! De rest ligt allemaal aan haar voeten.
pi_32838989
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef elskreeft het volgende:

[..]

niet interessant dan om lieske zich te zien opmaken?? is toch wel 4 streams waard?? NOT
Sssstttt... ik kijk hoe Ing slaapt.... zo schattig
pi_32839000
quote:

[..]

Tja....als ze zelf al geen betere invulling kan geven aan het verblijkf in het BB huis wat kan je dan nog verwachten....niets dus
  maandag 5 december 2005 @ 16:57:08 #255
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32839010
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef elskreeft het volgende:

[..]

Naja ik probeer me net in te houden over Lieske en dan kom jij met zo'n inkoppertje
Voor de rest denk ik dat de regie weer eens koffiepauze heeft o.i.d.
pi_32839017
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:53 schreef regenworm het volgende:

[..]

Je kan je overal druk over gaan maken.
Ach van mij mag ze hoor voordat de laag plamuur er op zit is ze erg bleek, dus ga me niet vertellen dat ze er dan even fraai uitziet.
pi_32839030
quote:

[..]

Zoals het nu beschreven is, klinkt het zeker milder en niet overeenkomstig de waarheid. Ik heb het ook gehoord en het is meer de verontwaardigde/ afkeurende toon die ik nu mis.
pi_32839031
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:32 schreef riri het volgende:
Dan let je niet goed op, qua ingrid: die zei duidelijk dat ze niet de groep de schuld gaf.

EDIT: Ingrid WIL er niets aan veranderen, das een teken van kracht, niet zwakte.
pi_32839069
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:57 schreef F4iTH het volgende:

[..]

Naja ik probeer me net in te houden over Lieske en dan kom jij met zo'n inkoppertje
Voor de rest denk ik dat de regie weer eens koffiepauze heeft o.i.d.
om die reden zette ik deze opmerking ook neer hier. Tis duidelijk dat ze altijd meelezen hier
pi_32839080
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:58 schreef cuall het volgende:

[..]

Zoals het nu beschreven is, klinkt het zeker milder en niet overeenkomstig de waarheid. Ik heb het ook gehoord en het is meer de verontwaardigde/ afkeurende toon die ik nu mis.
Neh het klonk meer t hoeft niet persee als je t niet wild.
Maar kom niet meer bij me aanklopppen manier
  maandag 5 december 2005 @ 17:02:15 #261
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32839121
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:56 schreef Sjet het volgende:

[..]

Idd die maakt zich niet zo druk over haar make-up.
Zij is volgens mij gebleven wie ze was. Alleen viel zij in het begin niet zo op in de grote groep.
Ik vind haar op dit moment het best te pruimen. Ze heeft een lekkere droge humor.
Nadat Chantal er uit ging was ik bang dat zij zich niet zou kunnen handhaven maar dat lukt haar nu prima.
eurobilltracker.com
pi_32839132
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:47 schreef F4iTH het volgende:
Dan Lieske weg (zullen wat tranen vloeien hier van een paar users maarja het zij zo ).
Die hebben ondertussen genoeg caps als troost
pi_32839164
ik zeg: Lieske as maandag bij Barend en Van Dorp!!!
pi_32839192
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:56 schreef Sjet het volgende:

[..]

-
-
pi_32839216
Dido dbk
pi_32839221
Dido naar de DBK....
  maandag 5 december 2005 @ 17:06:45 #267
74839 F4iTH
De eeuwige student
pi_32839234
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:54 schreef PieddeNaat het volgende:

[..]
wow. Dat was een hele lap tekst maar ik heb het overleefd.
quote:
Ik denk dat we vooral van mening verschillen over de vraag in hoeverre iedereen voor zijn of haar eigen mening staat...
Helemaal mee eens. We zullen nooit weten hoe Lieske er nu voor had gestaan als ze Chantal in dat huis niet had gekend. Of Roel als hij niet verliefd was geworden op Dido..........
Daarin verschillen inderdaad onze meningen. Maar wel geinig om te zien dat we toch nog wel redelijk hetzelfde denken over Lieske's persoonlijkheid.
pi_32839245
Ik vind de vrolijkheid van Did leuk
pi_32839249
pi_32839255
-
-
pi_32839261
Zou Hummie nu eens naar me luisteren?
Zal Dido nu horen dat ze de rest van de week hetslaafje is van de andere bewoners?

laat mij ook m'n dromen hebben...
pi_32839290
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Zou Hummie nu eens naar me luisteren?
Zal Dido nu horen dat ze de rest van de week hetslaafje is van de andere bewoners?

laat mij ook m'n dromen hebben...
Sommige dromen moeten nou eenmaal dromen blijven
pi_32839300
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:08 schreef lovebear het volgende:

[..]

Sommige dromen moeten nou eenmaal dromen blijven
Deze mag uitkomen hoor!
  maandag 5 december 2005 @ 17:09:33 #274
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32839309
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:07 schreef riri het volgende:
Ik vind de vrolijkheid van Did leuk
En ik interpreteer die vrolijkheid meer als aanstellerij, vandaar ons verschil van mening.
eurobilltracker.com
pi_32839323
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Deze mag uitkomen hoor!
Van mij ook maardenk niet dat t gaat gebeuren
pi_32839342
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:09 schreef bunnyma het volgende:

[..]

En ik interpreteer die vrolijkheid meer als aanstellerij, vandaar ons verschil van mening.
Ik vind het nep.
En aandachttrekkerij.
pi_32839357

pi_32839363
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:06 schreef F4iTH het volgende:

[..]

wow. Dat was een hele lap tekst maar ik heb het overleefd.
[..]

Helemaal mee eens. We zullen nooit weten hoe Lieske er nu voor had gestaan als ze Chantal in dat huis niet had gekend. Of Roel als hij niet verliefd was geworden op Dido..........
Ik vraag me wel eens af of Lieske niet in het begin Roel wou hebben en dat dat nog meespeelt bij haar gedraag.
pi_32839373
waarschuwing?
pi_32839401
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:02 schreef bunnyma het volgende:

[..]

Idd die maakt zich niet zo druk over haar make-up.
Zij is volgens mij gebleven wie ze was. Alleen viel zij in het begin niet zo op in de grote groep.
Ik vind haar op dit moment het best te pruimen. Ze heeft een lekkere droge humor.
Nadat Chantal er uit ging was ik bang dat zij zich niet zou kunnen handhaven maar dat lukt haar nu prima.
Ja dat vind ik ook.
Toen ze zo idioot deed met die tondeuse in Menno zijn haar begreep ik haar echt niet Maar gelukkig is dat allemaal weer bijgetrokken en ik vind haar alleen leuker geworden.
En we worden nog op ons wenken bediend door een mooi plaatje van Muerte
pi_32839410
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
waarschuwing?
Lijkt me lachen, waarschuwing voor "Diva-gedrag".
Sinds ik ergens gelezen heb (in SC of in de streamverslagen) dat ze geroepen heeft "ik heb het nog noooooit meegemaakt dat iemand me NIET leuk vond" had ik zoiets van: "okay...doei"
Ik erger me kapot
  maandag 5 december 2005 @ 17:14:50 #282
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32839419
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:12 schreef Foreverblue het volgende:
waarschuwing?
Yup en ze mag ook niet plassen (Ingrid)
pi_32839463
-
-
  maandag 5 december 2005 @ 17:16:50 #284
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32839466
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:14 schreef Sjet het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook.
Toen ze zo idioot deed met die tondeuse in Menno zijn haar begreep ik haar echt niet Maar gelukkig is dat allemaal weer bijgetrokken en ik vind haar alleen leuker geworden.
En we worden nog op ons wenken bediend door een mooi plaatje van Muerte
Later heeft Menno uitgelegd dat zij afgesproken hadden om hem helemaal kaal te scheren maar BB kwam daar tussen en moesten zij de tondeuse inleveren. Dat was dus in samenspraak.
eurobilltracker.com
pi_32839501
Roel stelt zelf een enorm goeie 'geheime' missie voor
  Moderator maandag 5 december 2005 @ 17:18:11 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_32839507
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:55 schreef theMi het volgende:

[..]

Ja, want zij weet maar al te goed wie die personen zijn, Ingrid en Lieske natuurlijk.. en laat het nou net zijn dat ze die kan missen als kiespijn! De rest ligt allemaal aan haar voeten.
O ja, dat is wel een handige oplossing inderdaad. Als Dido niét wil socializen dan is dat omdat ze bepaalde mensen kan missen als kiespijn, de bitch, en als ze wél wil dat de groep bij elkaar blijft dan gooien we het op de onderstaande toer. Op die manier kan het altijd negatief uitgelegd worden, wát ze ook doet.
quote:

[..]

pi_32839550
ff off-topic, maar zijn Rob en Chantal inmiddels al langsgeweest op FOK! ??
We weten dat Rob's dochter de weg hierheen kon vinden, zou ze het hem vertellen of niet ?
Zoja, dan zou het best leuk zijn als zij ook reageren (net als Menno)
pi_32839565

maandag 5 december 2005 @ 17:20:47 #289
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32839575
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:19 schreef cevece het volgende:
ff off-topic, maar zijn Rob en Chantal inmiddels al langsgeweest op FOK! ??
We weten dat Rob's dochter de weg hierheen kon vinden, zou ze het hem vertellen of niet ?
Zoja, dan zou het best leuk zijn als zij ook reageren (net als Menno)
Misschien een vluchtig bezoek, maar niet geregistreerd volgens mij
  maandag 5 december 2005 @ 17:21:21 #290
58921 Day
You can fly!
pi_32839590
quote:

[..]

Het stukje op Talpa is een samenvatting van een gesprek en klopt lang niet altijd met wat er in werkelijkheid is gezegd.
Dido heeft bovenstaande inderdaad gezegd, maar pas nadat ze met Ingrid een discussie voerde over het wel of niet aansluiten bij de groep. Die discussie 'verloor' ze omdat Ingrid zich niet om liet praten, maar gewoon bij haar standpunt bleef: ik blijf gewoon mijn eigen ding doen.

Het ging er misschien niet zo fel aan toe zoals ik het beschreef, maar feit is wel dat Dido graag anderen wil laten zien hoe het hoort. Van Nathalie en Joost krijgt ze vaak gelijk, van Ingrid en zeker van Chantal 9 van de 10 keer niet. Vandaar ook haar antipathie tegen Chantal. Dido wil nou eenmaal graag gelijk hebben. Dat is echt iets wat je niet kan ontkennen.
I am gonna shine
pi_32839594
-
-
pi_32839617
Nou Dido, schiet op! Ik moet nog even boodschappen.....
Ik ga toch maar ff.... ik lees straks wel hoe en wat.... jullie houden het bij toch?
pi_32839634
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Wel flauw eigenlijk. Zou een ideale manier zijn om dingen "recht te zetten" of uit te leggen. Of ze zijn zo geschrokken van de uitspraken hier dat ze niet meer durven ? Hoewel, juist in dat geval getuigt het van karakter als ze wel geregistreerd een topicje openen
  † In Memoriam † maandag 5 december 2005 @ 17:23:17 #294
135486 Manu82
How you doin'?
pi_32839654
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:20 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

ben ik weer!!

Waarom moest Dido naar de DBK???

Heeft Rob eigenlijk een eigen site dan?
Room 23
  maandag 5 december 2005 @ 17:23:45 #295
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_32839668
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:22 schreef Sjet het volgende:
Nou Dido, schiet op! Ik moet nog even boodschappen.....
Ik ga toch maar ff.... ik lees straks wel hoe en wat.... jullie houden het bij toch?
Ik doe mijn best maar ga zo wel eten dus wacht nog 10min en dan geloof ik het wel
pi_32839687
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:21 schreef Day het volgende:
Dido wil nou eenmaal graag gelijk hebben. Dat is echt iets wat je niet kan ontkennen.
Eigenlijk wil Dido dat je haar voeten kust precies op het moment dat zij dat leuk vindt. Doe het alleen niet op het verkeerde moment, want dan ben je fout bezig. Tussen het voeten kussen in, mag je natuurlijk wel braaf in adoratie opkijkend aan haar voetjes gaan liggen. En ze schoonvegen na het kussen natuurlijk.
pi_32839721
Did heeft een trots van nature die heel veel mensen missen,dat maakt haar ook bijzonder,dat roept bij velen jaloerse gevoelens op
pi_32839753
quote:
Op maandag 5 december 2005 17:21 schreef Day het volgende:

[..]
Dido wil nou eenmaal graag gelijk hebben. Dat is echt iets wat je niet kan ontkennen.
Naast gelijk krijgen volgens mij vooral dat ze het niet verkroppen kan als iemand haar niet leuk vind. Da's iets wat ze echt helemaal niet bevatten kan. Bij de eerste kritiek (die 3 nominaties) en ze begon een relatie met Roel die haar zelfbeeld weer recht moest zetten.
pi_32839754
Tussenstanden talpa-site (niet dat het van enig belang is, want het kan vriezen en het kan dooien tijdens de live-uitzending, maar toch...)

1) Joost 28%
2) Lieske 19%
3) Ingrid 18%
4) Dido 16%
5) Roel 11%
6) Nathalie 7%
  maandag 5 december 2005 @ 17:28:33 #300
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_32839783
Vuur moet blijven branden.
eurobilltracker.com